Hee dames,
Wat is er weer veel gebeurd in die paar dagen....
San, GEFELICITEERD! Ik vind het knap dat je zo lang hebt gewacht met testen....
Nu snel die rotperiode door van onzekerheid..... YESYESYES!!!!
Yosha, verdorie, wat kan het toch oneerlijk zijn zeg.... Nu ben jij aan de beurt. Ik begrijp heel goed dat het zo onderhand geen pretje meer is, ik zou niet graag in je schoenen staan.... Doorgaan, bij jou, én Laura komt die positieve test er óók. Beetje een dooddoener, je kúnt zwanger worden, even de juiste 'match'afwachten....
2009 wordt jouw jaar!!!!
Laura, gefeliciteerd met je goede verslag, nu maar snel met je baas praten, wat zit er nu voor je in het vat?
Janneke, wat een gek verhaal, maar morgen weet je dus méér? Zwanger zijn vond ik al geen pretje, jij wel? Je moet er een hoop voor doen én laten. Als het zwangerschapssuiker is, kunnen ze er wel veel aan doen, toch? Succes morgen, fijn dat het allemaal zo snel kan, ook wel eng, dat ze zo'n haast maken.....
Vandaag weer gewerkt, kinderen waren heel braaf. Mijn (nieuwe) collega die er op ma en di is, heeft nog steeds veel moeite met de orde in de klas, ik word er niet goed van....De tips die ik geef, werken dan niet voldoende en regelmatig moeten leerlingen bij een collega werken. En dan steeds het gezeur van de ouders, pffff.
Ik had gehoopt dat zij het wél aan zou kunnen en dan mij zó zou kunnen vervangen op het moment dat ik zou stoppen. Nee dus, ik durf het niet aan!!!!!
Ik ben de vorige zwangerschap al met 20 weken gestopt ivm harde buiken. Echt niet leuk. Ik ben nu 15 weken zwanger en ik voelde er al eentje toen ik wat snel richting de winkel liep. Ben er bang voor......Daar gaat mijn groep.....Een collega liet vorige week al doorschemeren dat ze niet begreep waarom ik dan deze groep had genomen, terwijl ik plannen had om zwanger te worden.... Fijne collega, dus, alsof je je hele leven kunt plannen én alles om je werk draait?
Ik heb 20 januari de 20wkn echo. Ik wil wel weten wat het wordt, maar ik vertel het verder aan niemand, ja aan jullie denk ik wél!
Ik heb vandaag ook voor het eerst een paracetamol genomen, heerlijk, de hoofdpijn zakte weg..... Nog bedankt Janneke! Ik kon niet gaan liggen en ga zo vroeg naar bed.
Morgen gaan we met de hele school naar het openluchtmuseum. Zal een drukke dag worden....
Gr Roos