We gaan ervoor, part III

Hey meiden,

Nou helaas, geen lange reactie meer van mij. Was  bezig om alles te lezen en wilde reageren, viel opeens mijn pc uit. Bleek ie nieuwe updates te willen installeren.
Dat heeft een tijdje geduurd, dus in die tijd maar opgetut voor Jan hahahaha!!!
Ja vanavond is het zover!!
Maar goed, ik ga zometeen al weg. Moet nog ff naar de winkel en moet naar Leeuwarden om iedereen te ontmoeten (tis een Friese stichting dus dan heb je dat). Vandaar uit met busjes weer naar Groningen, met z'n allen uit eten en dan naar Jan!!
Als het concert is afgelopen weer terug naar Leeuwarden en mag ik zelf  uiteindelijk weer terug naar Groningen.....
Je moet er wat voor over hebben hihi!!
Maar wordt een latertje dus....

Fijne dag nog en tot gauw!!
Grtzzzz Laura

Hi meiden,

Laura: balen van je pc.. grrr.... Lekker naar Jan vanavond; veel plezier! Leuk hoor!

Yosha: ben niet 2 weken langer zwanger, maar zo lijkt het dus. Kan zijn dat mn baby groter is. Kan evt door zw.suiker komen maar hopelijk is het dat dus niet, hoor ik maandag. Kan ook zijn doordat er extra veel vruchtwater is.
maandag de uitslag dus allemaal duimen dat het geen zw.diabetes is! :-D

Fijne avond allemaal!

Groetjes, Janneke

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Kim
6/8
27/11
11/12
5e
2
-
30
N-Br
18/12-4/1

Yf
23/7
27/11
12/12
4e
1
17/12
32
Z-H
27/11-15/12

Laura
10/6
6/12
16/12
7e
1
-
33
Gron
25/12-4/1

Janneke
7/7
9/12
21/12
6e
2
-
28
Gld
16-31/5

HFN
23/10
13/12
27/12
2e
1
-
25
Frl
-

Phoeby
17/9
22/12
5/1
4e
1
-
33
Flevo
-

Yosha
28/7
23/12
6/1
6e
1
-
32
H'sum
-

Els
11/4
21/12
6/1
8e
2
-
30
Ensch
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

29/12  gyn
15/1 vk
6/2 echo (niercheck)
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;
Verlof start 14/2!

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
18/12 vk
31
Ommen
9 tot 13/2 vlieland
verlof start 5/2

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
23/12 ha contr
30
Frl
-

Patricia

10/7

18/5/09

meisje?

2e

2

23/12 (20w)
30

Z-H

5/1-9/1 met Bas*dag er midden in

Miep

19/6

20/5/09

?

2e

1

19/12 9.05u
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
?jongen? denk ik...
3e
3
5/1 15.30  u 20wkn echo
34
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
5/1
26
Z-H
-

Roos
1/8
3/6/09
jongen?
2e
2
15/12vk
2/1 gyn
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
-
28
N-Br
-

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
24/12
32
N-Br
29/12 t/m 5/1 & 13/1 t/m 21

Hi allemaal
'k heb het schema maar even bijgewerkt. Mag al met 7 weken naar de gyn en da's al over twee weken. Ik ben wel benieuwd of ze dan idd. iets kunnen zien.

Behalve zere borsten en vermoeidheid (maarja ik heb ook een belachelijk drukke week) heb ik eigenlijk nergens last van. Soms wat steken in mijn buik. Ohja en ik ruik veel beter dan normaal gesproken.

Jannie fijn dat de gyn je gerust kon stellen. Maandag heb je duidelijkheid da's lekker.  

Yosha sterkte met je buikpijn. Je kunt je dan zo ellendig voelen.

Laura was Jan leuk?

Fijne avond
San  

Hi,

San: dat zijn wel typische zwangerschapskwaaltjes meid! Luister wel goed naar je lijf, he, moe is moe en geef er lekekr aan toe indien mogelijk! ;-)
Ik heb veel echo's gehad en ook een met 6 weken en 3 dagen. Toen zag ik een vergroot vruchtzakje met een heel klein stukje mini-mens, maar wel met  een kloppend hartje! Dat is bij een echo van 7 weken sowieso te zien. Fijn  dat je die echo hebt zo voor de kerstdagen! En tippie mijnerzijds: vraag wederom een echo een week of 2, max 3, later. Dan is het wachten nog redelijk te 'handelen'. Heb een keer 4 weken tussen 2 echo's gehad en dat vond ik geen feest.

O ja ik heb mn vk ook gevraagd over mn afscheiding (of heb ik dat al laten weten hier?) en mag een vaginale douche gebruiken, zonder vloeistof dus alleen met water. Fijn, fijn! Heb er meteen 2 aangeschaft. Weet bijna zeker dat het helpt, dus kijk er naar uit om morgenvroeg onder de douche te stappen. ;-)

Manlief en ik gaan zaterdag een dagje naar de sauna in Haarlem. Zin in! Heb ook een massage van 55 min geboekt, was geen probleem want ze hebben vaker zwangere dames te masseren. Ben benieuwd!

Greets Janneke

Hoi allemaal,

Heb het deze week heel erg druk gehad en kon het niet bijhouden met lezen. Heb net alles gelezen, maar kan het niet onthouden. Heb ik nu heel erg last van. Zo erg zelfs dat ik de eigenlijke uitgerekende datum van mk niet meer weet. Kan er echt niet opkomen. Heb dat hoofdstuk ook echt afgesloten. Maar goed. Lap-top is ook kapot dus helpt niet. Zit nu op lap-top van mijn man. Dus heb minder tijd voor het forum.

Verder voel ik mij goed. Een beetje moe, maar nog niet zo erg als vorige keer. Ruik ook scherper en heb 's avonds wel echt honger, moet ook al meer eten op een dag. Kan het nog goed verborgen houden voor mijn collega's. Familie valt het niet zo op, want die zie ik niet elke dag. Daar kan een smoesje nog wel helpen. Maar goed, morgen hebben we een personeelsuitje. Naar een kerstmarkt in ??? en dan eten in ????. Had mij voorgenomen dat ik dit jaar alcohol ging drinken, maar helaas. Is gelukkig voor een goed doel. Heb vanmorgen stiekem nog een test gedaan, 2 dikke strepen. Ben nu 5 wk. En geloof steeds meer dat het gaat gebeuren. Heb ook in mijn hoofd dat 12 wk niet zo lang wachten is. Zit nog kerstvakantie tussen en ik heb het druk op het werk. Dus de weken vliegen voorbij. Wil het na 6-8 wk wel aan mijn ouders vertellen en daarna evt. aan schoonzusje + man. Daarna met 12 wk pas aan schoonouders. Heb ik toch minder mee en geven ons niet zo veel aandacht. Toen ik eerder zwanger was, kreeg ik bijna elke week wel meel van ze, daarna niet meer. Dus dan weet je wel waar hun prioriteiten liggen.

@San; wel grappig dat jij dezelfde datum ben uitgerekend, dan bij jij nu ook 5wk? Ben benieuwd hoe het met jou gaat en waar je woont. Ik woon in de regio Eindhoven.

Voor de andere: gefeliciteerd, succes of veel sterkte.

Groetjes,
Yvonne

Goedemiddag alweer!

Heb een gat in de dag geslapen. Zou nog naar het werk, maar heb ik afgebeld. Geen puf meer voor!

San, oh heerlijk, nog net voor de kerst een echo!! Dat is al over minder dan 2 weken!
Je moet wel een beetje rustig aan doen hoor, stress is niet goed!!

Yvonne, jij hebt nog geen afspraak gemaakt toch?

Jannie, wordt wel een spannend weekend dus, rustig aan hoor!! Het is idd te hopen dat het geen suiker is. Maandag weet je meer!

Jan Smit was leuk, een gezellig feest maar heb er weinig van meegekregen.
Het begon al goed in Leeuwarden. Er waren er 4 te laat, eentje uiteindelijk een uur te laat. Toen kwamen we in de file en konden we Leeuwarden niet uit komen. Dat lukte rond een uur of 6 terwijl we toen al zouden eten. Werd uiteindelijk een uur later, dus dat moest allemaal snel snel want om kwart over acht begon het concert.
Dus snel de pannenkoek opeten en toen naar Martiniplaza. Het was er uiteraard ontzettend druk. Het scheelt dat je met een opvallende groep bent want dan mag je voor de deur parkeren haha!! Vervolgens de plekken opzoeken. Met 12 mensen en 5 begeleiding is dat een heel gedoe, vooral als je ergens boven blijkt te zitten en dus de trappen op met 2 slechtzienden aan je arm en nog meer die graag een hand krijgen.
Eenmaal boven waren we 1 iemand kwijt. Nou wat er dan door je heen gaat....
Met 2 begeleiding zijn we gaan zoeken, de beveiliging ingeschakeld, gevraagd of ze om wilden roepen (nee dus), maar ze wilden wel mee zoeken. Na een halfuur zag de andere begeleiding hem zitten, hij was maar ergens gaan zitten en zat lekker te genieten van het concert (hij wel!!). Maar goed, een pak van ons hart!
Toen bleek dat er beneden wel vrij veel plekken vrij waren, dus in de pauze iedereen naar beneden, want daar kon je ook staan en meeswingen. Stonden we achter de geluidsapparatuur en was er 1 iemand die op het hek ging leunen. Dat mocht niet van de beveiliging, dus die zeiden dat tegen hem. Maar dat pikte meneer niet en die wilde op de vuist met de man van de beveiliging. Dus ik en andere begeleider ertussen en de boel sussen en de beveiliging uitleggen wat er aan de hand was (het ging net om iemand waarvan niet gelijk te zien is dat hij verstandelijk beperkt is....). Gelukkig deed die toen verder niets meer, anders was onze gast er uitgezet en had een van de begeleiders wel mee gemoeten. Maar goed, onze gast was woest en hij beende al naar de deur. Andere begeleider er achteraan. Praten hielp niks.... Uiteindelijk ging hij aan een tafeltje hangen en wat drinken en we hebben hem maar een tijdje met rust gelaten. Af en toe even kijken en gelukkig aan het eind van de avond was meneer weer afgekoeld!
Het was me het avondje dus wel.....en Jan Smit is wel een knappe verschijning hoor....beetje jong, maar dat mocht de pret niet drukken haha!!

Fijn weekend allemaal!!
Greetzzzz Laura

Terug
Bovenaan