Hey meiden!!!!!
Jeetje wat is er veel gebeurd!!!!
San: GEFELICITEERD!!!! Wow................................ik had het al een beetje gedacht. Je hebt ook zooooooooooo lang gewacht. Heer lijk deze roze wolk. En super gaaf dat het lijstje bovenin steeds korter wordt. Zwanger wordne is gelukt en blijven. Het komt vast goed. De 1e weken zullen heel spannend zijn. je komt hier maar lekker kletsen.
******************************************* voor de andere dames.
Yosha, Phoeby en Laura: ik begrijp jullie gevoelens helemaal. We gunnen het elkaar, maar ons zelf ook. Laura: knap hoor dat je zo positief blijft. Gelukkig heb je veel afleiding.
Yosha: is je man al bij iemand anders geweest nu met zijn heup??
Janneke: he jakkes, wat klinkt dat allemaal weer spannend en onzeker. Je klinkt zelf ook ongerust...............logisch hoor. Brrrrrrrrrr. Hopelijk idd een lekker zwembad voor je waterrat en geen andere verevelende toestanden. gelukkig kun je snel terecht. Keep my fingers crossed. Prachtige foto trouwens!!!!!
Hiltje: gefeliciteerd!!!!!Knap hoor een neiuwe studie + diploma nu. Nu solliciteren of heb je al een nieuwe baan? Las dat je ook paardrijdt. Ik heb ook 2 paarden. 1 is met pensioen en 1 wedstrijdpaard. Een vriendin van me rijdt hem nu, ook in de wedstrijden L2 dressuur. Ik woon vlakbij Heerenveen. Niet zo heel ver bij je uit de buurt.
Roos: wat heb jij rare collega's zeg! Onvoorstelbaar. Je gezondheid en je beeb gaatn voor! Hoe ist met Julia??
Marijke: hectische tijd he die sinterklaas. Grappig dat je kids de goedkoopste kadootjes het leukst vinden......hoor je wel vaker.
Niek heeft ook veel duplo gekregen. Daar is hij de hele dag mee in de weer. Ook heeft hij een houten keukentje + potten en pannen gekregen. Lekker eitje bakken.
Ik heb het op dit moment druk op mijn werk. Heb dinsdag extra gewerkt en dat brak me gisteravond op. Lag op 19u op bed. Vandaag thuis en even helemaal bijtanken en zometeen in huis rommelen.
Verder weinig nieuws van deze kant. Alles gaat goed. O ja gister door mijn collega behandeld i.v.m. vastzittende SI links. Mijn linker been is gewoon 1 cm langer nu. Mijn collega heeft flink haar best gedaan. Mijn SI is nu bont en blauw. het zal wel weer goedkomen.
Dinsdagaond hebben we Sinterklaas nog gevierd op mijn werk. Reuze gezellig. Iedereen had zijn best gedaan.
Miep: fijn dat het met jou ook goed gaat.
Pat
rachtige foto hoor. Of had ik dat al gezegd. Mooi buikie!
Marieke: hoe ist met je examen gegaan???????????? Je hebt er hard genoeg voor gestuurd in elk geval.
Grtz Linda