We gaan ervoor, part III

Hoi,

Hiltje: fijn dat het vloeien weg is....wordt je er niet bij elk toiletbezoek meer aan herinnerd....dat vond ik het ergste namelijk!! Hopelijk is alles schoon morgen en mogen jullie weer proberen zwanger te raken.....

Els: balen meid....hopelijk lukt het sneller met IUI!!!

Hier is verder alles rustig, ga me niet meer zo druk maken en meer van het leven genieten heb ik bedacht. Ben van mezelf een behoorlijke stresskip, maar handig is dat niet. Dus als mensen wat te klagen hebben op mijn werk, het ene oor in, het andere weer uit..haha geeft een stuk meer rust!

Vanavond lekker shoppen met manlief voor een ski-outfit! Leuk hoor!! Heb er onwijs veel zin in, nog maar 4 weekjes werken en dan gaan we al!! Dus lekker snel!! (maar ja, dan is het ook zo weer voorbij....haha)

Verder zal ik rond dit weekend mijn ei hebben....we zijn alleen momenteel 's avonds te moe om te klussen...haha, nou ja, we zien wel hoe het gaat...dan maar niet....maar ik durf wel hardop te zeggen dat ik echt niet zwanger ben voordat er een nieuw topic wordt geopend hoor!! Maar de andere meiden, succes!!

Ik ga gauw weer aan t werk,

liefs Yosha

Hoi hoi,

Ff snel een berichtje van mij. Zit op het werk, zenuwachtig te doen . Heb vanmiddag weer een echo, zo SPAAAAANNEND!!! Voel mij goed en heb nog veel klachten. Dus het moet wel goed zijn.

Vanmorgen ook mijn leidinggevende verteld van de zwangerschap. Als er dan iets is, kunnen zij actie ondernemen.

Ga nog ff afleiding zoeken. Reageer straks wel uitgebreider als ik weer thuis ben.

Groetjes,
Yvonne

Hey meiden,

Ik heb al weeekend en hoef volgende wek woensdag pas weer te werken. Gisteren een mega drukke dag op het werk met heel veel verschillende activiteiten. Gisteravond meo op de bank.
Vanmorgen naar de kapper geweest en huishoudelijke activiteiten uitgevoerd.
Nu ietwat bandenpijn en een harde buik. Het is dus genoeg en ik ga zo gestrekt. Niek slaapt al hoor ik over de babyfoon.

Morgenmiddag vertrekk we naar een Landal huis samen met mijn schoonfamilie. We hebben er reuze veel zin aan. Manlief is morgen ook vrij zodat we morgen de koffers wel pakken en het huis netjes achter kunnen laten voor de beesten oppas.
Maandag komen we weer terug. HEERLIJK!!!

Gisteren hebben we de wieg in elkaar gezet, de laatste onderdelen (essentiele ingewikkelde schroeven) waren klaar. Niek zijn nieuwe kast-commode is besteld en zoals het lijkt is ie er al over 2 weken!! Dan kan hij verhuizen naar zijn nieuwe slaapkamer en kunnen wij ons bezig houen met de babykamer. Leuk.leuk!

Zo genoeg over ons.

@Yvonne: spannend en nieuwschierig tegelijk denk ik!! We hopen/verwachten straks hele mooie berichten!!!

@ miep: gelukkig gaat het ook met jou nog prima. En leuk he bezig gaa met de babykamer. Deed je toeschietreflex het al met zo'n enorm schattig kereltje op je arm?????????????hahahaha.............
Nog 18 weken en dan zijn jullie aan de beurt..........

@ Marieke: hou je het nog vol???

@ janneke: hoe wast in het ziekenhuis????? Ook ik heb een BV cursus gevolgd toen ik zwanger was van Niek. Wij gingen 3 avonden en ik vond het interessant en heerlik om er zo bewust mee bezig te zijn. Tip: koop nog geen kolf apparaat hoor. Eerst afwachten hoe het gaat met BV.
Ik ga nu niet weer heen. Ben ook nog niet naar gym of yoga ofzo geweest. Hoeft van mij nu ook niet zo. Heb het al eens gedaan.

@ Hiltje: fijn dat het bleoden gestopt is. Morgen heb je een afspraak bij de gyn toch??? ik hoop dat je + bericht krijgt en weer volop aan de klus kan...............hahaha

@ Yosha: heerlijk zeg een skivakantie in het vooruitzicht. En altijd leuk om daarvoor te shoppen. Warschijnlijk kun je volgend jaar niet!!!

@Laura: hoe ging het bij de aannemer?? Leuke bezigheden of niet???

@ Els: ik had echt hoop voor je..............BAH! Is je cycles dan onregelmatig ofzo?? je was best al overtijd!!

Eneh: idd nog , 100 berichtjes en deze topic zit ook alweer vol. Gooooooooooo Girls!!

Ik ga gestrekt! Mssn tot later.
Groetjes Linda

Net terug van de echo. Alles is goed!!!!!!!!!!!!!!  Uk was vrolijk in het rond aan het spartelen. Lijkt nu wel dikker dan vorige keer. Over 2 wk mag ik weer een echo. Als we deze overleven, dan kan ik meer gaan genieten, denk ik. Durf ik het ook aan andere te vertellen. Nu ik dit opschrijf lopen de kriebels over mijn rug, dat ik hier al aan durf te denken. Maar voor vandaag is alles goed. Kan ik dadelijk gaan rusten op de bank. Vreet toch wel energie. Manlief had vannacht zelf een nachtmerrie erover gehad. Dus die is er al de hele week mee bezig. Ik ook wel, maar had het verder van mij af gehouden, je weet immers maar nooit.

Gewoon zo door. Goed eten, op tijd bewegen en veel rusten. Komt wel goed. Toch een raar idee dat ik over een tijdje met een dikke buik kan lopen. Hoop het zo.

Groetjes,
Yvonne

Lijstje ff aangepast.

Naam
MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Kim
6/8
27/11
12/1
6e
2
-
30
N-Br
-

Phoeby
17/9
22/12
5/1
4e
1
-
33
Flevo
-

Els
11/4
21/12
6/1
8e
2
-
30
Ensch
-

Desiree
?
?
?
?
?
-
23?
?
-

Yf
23/7
17/1
1/2
6e
1
-
32
Z-H
24-31/1

Yosha
28/7
19/1
2/2
7e
1
-
32
H'sum
-

Laura
10/6
24/1
3/2
9e
1
21/1
33
Gron
-

Hiltje
(HFN)      
23/10
5/1
25/1
8/2
1e
1
16/1
25
Frl
-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

15/1 vk
16/1 groei-echo en gyn
6/2 echo (niercheck)
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;
Verlof start 14/2!

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
26/1 controle vk
31
Ommen
9-13/2 vlieland
verlof al verplicht gestart

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
?
30
Frl
zw.schapsverlof start 12 maart!

Patricia
10/7
18/5/09
meisje?
2e
2
20 jan. ha
30
Z-H
-

Miep

19/6

20/5/09

Jongen!
2e

1

16/1
33

N-Br

19/01 - 23/01

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
26/1 gyn.

34
Utrecht
-

Loreane
9/7
2/6/09
meisje
2e
2
?
26
Z-H
-

Roos
1/8
3/6/09
jongen?
2e
2
12/1 vk
20/1 gyn
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
30/1 12 wk echo
19/2 vk
28
N-Br
-

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
23/1 Vk
3/2 echo
33
N-Br
13-21/1

Janneke
Chris
7/7
?
?
6e
2
14/1 1e echo!
29
Gld
16-31/5

Joehoe Yvonne, wat fijn dat je echo goed was. Beetje bij beetje krijg je dan toch meer vertrouwen in deze zwangerschap en dan kan het genieten gaan beginnen. Ben blij voor jullie.

Miep
22w1d

Hoi meiden,

Hier ook weer een berichtje van mij. Heb een tijdje niet geschreven, ik maak ook nooit iets mee. Ik voel me goed verder, heb nooit last van harde buiken (ook nooit wat van gemerkt in mijn vorige zwangerschappen). Het zijn oefenweeen toch? Marieke, sterkte met het rust houden, onthou maar het is voor een goed doel.

@Yvonne: fijn een goede echo! Geniet ervan, het gaat vast goedkomen deze keer.

@JannekeChris: jij had gister toch je eerste echo? Hoe ging het?

@Miep: leuk dat jullie straks met de babykamer aan de slag gaan. Ik zit er ook aan te denken het ledikantje over te schilderen, ik vroeg me af of dat met gewone verf (op waterbasis) kan? Moet er dan ook nog een laag lak over voor de veiligheid?

@Linda: veel plezier dit weekend, heerlijk om er even tussenuit te gaan. Mijn meiden zeuren al maanden over Disneyland Parijs. Ik wil het wel graag met ze doen voor de baby komt, nu mijn man nog overhalen... Ik ga deze keer ook geen cursussen doen. Ik was het wel van plan omdat mijn vorige bevallingen nogal een drama waren omdat ik heel slecht tegen pijn kan. Tijdens mijn eerste zwangerschap ook braaf een cursus gevolgd maar daar kon ik niets mee tijdens de bevalling, de pijn overviel me zo, ik raakte er van in paniek. Ik moet er gewoon doorheen en de VK zal ook wel ter plekke advies en tips hebben voor me.

@Yosha: leuk, aftellen tot je wintersport vakantie! Success met het vinden van een leuk skipak!

@Janneke: ik vond het eigenlijk wel een goed idee om een kadotip op de uitnodiging te zetten. Straks komen er 100 mensen en krijg je 50 outfits, 20 knuffels en nog meer dingen die je niet nodig hebt of niet kwijt kan... Dat lijstje idee vond ik leuk, of prenatal bonnen vragen? Dan weten je gasten dat het geld naar babyspullen gaat! Jeetje al 29w3d, het schiet op zeg met jou! Fijn dat je halve dagen mag werken en je verlof bijna begint.

@Hiltje: fijn dat de bloedingen alweer gestopt zijn. Dat is best wel snel. Success bij de gyn vrijdag, ik hoop dat je helemaal schoon ben van binnen en verdere ingrepen niet nodig zijn.

Goed, ik moet koken!
prettige avond nog dames!

Marijke
21w4d

Terug
Bovenaan