We gaan ervoor, part III

Hello ladies,

Yvonne: van harte met je goede echo!! Geniet ervan dame maar zoals je zelf schrijft kan dat steeds meer. Hoe ver ben je nu?

Miep: leuk joh de babykamer. Ik vond dat ook een gek idee maar dan ineens... is die kamer er! We gaan er vaak eventjes kijken, heel leuk. Vandaag ben ik begonnen met wassen van alle spulletjes. Je kunt t maar gedaan hebben. Mn moeder is ook een was-fanaat dus die gaat alles strijken.
Info-avond was verder erg nuttig hoor, was de 2e avond alweer. Kan t iedereen aanraden! Veel info, tips en truuks.
Jeetje dat ze dat niet gezien hebben op de 20-weken echo van dat handje. Ach als hij verder helemaal gezond is? Heb al lang geen baby vast gehad, ik wil onderhand wel weer! ;-)

Yosha: leuk dat jullie vanaaf gaan shoppen! Succes ermee... Enneh: meer genieten is al-tijd goed!

Linda: wat lekker joh een weekend weg naar Landal, geniet er lekker van! En de kast al snel klaar, ben benieuwd! ;-)   Idd, nog geen kolfapparaat kopen dat is me gister ook 100 keer verteld. Had dat al gelezen. Zo'n dubbelkolf lijkt me wel wat, gaat lekker snel maar is wel prijzig, poeweej. Maar altijd nog goedkoper dan flesvoeding.

Marijke: hmm nu twijfel ik weer over kadotip.. We zullen eens zien. Weet je trouwens al of je wel of geen kraamhulp wil? Kan me herinneren dat je daarover twijfelde.

Bij mij schiet het inderdaad al op. Zo ongeveer alles is in huis of onderweg. Ben al bezig met de ziekenhuisspullen klaarzetten, kamertje wordt steeds meer af en wassen van alle spulletjes is begonnen. Wel super hoor dat soort dingen en ik ben blij dat ik er nu meer tijd voor heb. Vanmorgen bij de verpleegkundige geweest in het ziekenhuis en ze had nog wat handige tips voor me. 16 februari-avond over bevallen in het ziekenhuis. Jammer dat het tegelijk is met de yoga maar is niet anders.

Morgenvroeg om 9uur de groei-echo en daarna afspraak bij de gyn, ben errug benieuwd!

Vanavond eerst lekker quiche eten en om 20uur naar voetreflexmassage, heeeeeeeerlijk...

Greets, Janneke

Hoi allemaal!!

Marijke heerlijk toch nergens last van!! Hoop dat dat zo blijft tot het eind van je zwangerschap!!
Eurodisney is geweldig!! Ben er een keer geweest, helemaal super!!!!!

Linda jij ook lekker weekend weg!! Heerlijk ff lekker genieten en dan lekker paar daagjes extra vrij!! Veel plezier!!!!

Yvonne meid heerlijk een goede echo!!! Geweldig gevoel nietwaar!! Hoe ver ben je nu??

Miep, leuk he met babaykamer bezig zijn!! Leuk de meubeltjes zelf schilderen!! Krijg je echt je eigen kamertje, zelf gedaan bedoel ik... Leuk...
Ja dat gevoel wat jij hebt heb ik ook, gek een kamertkje straks klaar in huis wachtend op de baby.... vind dat ook zo'n gek idee en onwerkelijk gevoel...Maar heb wel zin om het te gaan inrichten en kleertjes wassen enzo....

Hiltje fijn dat het vloeien is gestopt en morgen nar de gyn, ben benieuwd!!
En hoe is de bijkeuken geworden, mooi met de tegels??

Yosha veel plezier met shoppen vanavond Koop een mooi outfit!!
Over 4 weken al heerlijk!!!!

Voel me vandaag beter als gister!! Minder pijn en minder depri, had ik gister ff last van, moet echt wat gaan doen en niet beetje gaan hangen in de bank, want dan gaat t sneller mis... gewoon een boek pakken of tv kijken ofzo, maar niet beetje niksen, dat werkt niet!!
Gym was leuk, t was nu alleen voorstellen en over je zwangerschap...We waren met z'n vijven, voordat iedereen zn verhaal had gedaan was de tijd om...
Drie waren er zwnager van de tweede hadden allemaal wel heftig bevalling gehad, een meisje werd alleenstaande moeder, ook heftig hoor...
Maar leuk en heeeerlijk om even weg te zijn !! haha manlief was op tijd thuis en heeft me gebracht en gehaald. Hij is zo bezorgd en lief voor me echt een schat!
Vandaag even 10 min in de zon gezeten op een tuinstoel, maar toen werd het me te koud, maar even wat frisse lucht is wel lekker...
Verjaardagskalender voor mn moeder gemaakt met foto's bijnde hema, ja voor zulke dingen nu tijd.
Manlief is laat vanaaf dus nog geen eten gemaakt....

fijne avond allemaal!!
Marieke

Hoi,

nou ben supergeslaagd gisteravond!! BIj Perry sport, zwarte skibroek, zwarte jas met fuchsia roze in de kraag, handschoenen (heb namelijk hele kleine handen, dus dat is niet zo makkelijk vinden), skipullies 4 stuks en een haarband!
Morgen nog voor sokken, thermo ondergoed (ivm mijn skijas, die is dun omdat ik het altijd heel snel warm heb met skieen, maar mag het natuurlijk niet koud krijgen vandaar thermo ondergoed) en een skibril....
Dan ben ik klaar voor vertrek

Yvonne: wat heerlijk een goeie echo!! Gefeliciteerd en hoever ben je nou, hebben ze daar ook nog naar gekeken??

Jannie: leuk weer een echo vandaag!!

Ik zal eerdaags mijn ei wel hebben, maar ben zo druk met andere dingen dat we tot nu toe niet geklust hebben, dus t schiet niet erg op deze maand.....nou ja een maandje rust in de tent kan geen kwaad.....heb wel geluk, zal rond wintersport ook mijn ei hebben....dus dat komt goed uit!! haha

Nou meiden, nog 1 dagje werken en dan hebben we weer een welverdiend weekend!!

liefs Yosha

Goedemorgen dames!

Vanmorgen hadden we de groei-echo en alles was in orde! Ons kereltje zit mooi in de curve, dus geen reden voor paniek, zorgen of stress. Fijn fijn!!! De echoscopiste heeft naast het opmeten ook weer een paar 3D-kiekjes gemaakt, leuk leuk! Zo bijzonder om te zien... meneer lag wel heel lang met zn benen voor zn gezicht, hij is lekker lenig maar dat heeft ie van zn moeder haha. ;-)

Daarna inwendige echo gehad bij de gyn en ook de baarmoedermond was nog lang genoeg dus hij is nog niet onderweg. ;-) Heb nu bijna elke week / 2 weken een echo bij de (ass) gynaecoloog, het komt nu dus echt dichtbij allemaal. Wel gek hoor.

Vandaag dus laat begonnen en werk tot 15uur, daarna even boodschapjes doen en lekker in bad. Vanavond komen mn ouders op bezoek en dan gaan we brainstormen over het geboortekaartje. Veel zin in want mn vader zit altijd boordevol ideetjes!

Laatste tijd ben ik steeds vaker misselijk en heb ook last van "het zuur", komt doordat ie steeds dichter bij mn maag ligt. Dus vaker per dag kleine beetjes eten.
Keelsnoepje helpt ook wel en heb ook Rennies voor het geval dat.

Yosha: wat ben je goed geslaagd! Oh leuk meid, lekker op skivakantie! Konden jullie al skien of gaan jullie les nemen? Geweldig hoor, en het zal jullie beiden goed doen. En je ei in de sneeuw, leuk!

Groetjes Janneke

Hoi hoi!!

Janneke fijn dat je echo goed was en alle andere dingen ook!! Toch een gerust idee!!
Leuk dat ze ook nog ff 3d deed!!
Leuk nadenken over de geboortekaartjes, moeten wij onderhand ook eens gaan doen...
Heb wel een leuke site gevonden met gedichtjes, dus ga me daar volgende week eens in verdiepen!!

Yosha, klinkt leuk wat je hebt gekocht!! Na je vakantie wel een flitsende skifoto in je nieuwe pak op de mial he?? Ben benieuwd!!
Heerlijk goed geslaagd!! En t verhoogt alleen de feestpret!! Ook altijd goed!!

Ik heb niet heel veel te vertellen, ja op de bank is toch elke dag hetzelfde haha. Zit nu al weer een weekje!! de eerste zit erop!!
Met de pijn is het wisselend.... gister ging het goed hopelijk vandaag ook!!
Misselijk en zuur is herkenbaar Janneke, gele vla helpt bij mij ook goed tegen zuur... ik heb nu ik rustig aan doe er minder last van. Vorige week bukte ik alleen om een theezakje weg te gooie kwam alles eruit!! bah, maar nu ik weing doe is dat ook stuk   minder.... (vooral positieve dingen blijven zien van stilzitten nietwaar...)
Ga vanmiddag beginnen in boek van Daphne Dekkers, geboorte van een moder, ben benieuwd...

Fijne dag allemaal en tot laters!!
Marieke
29,5 week

Hey ladies,

Vanmorgen druk tassen inpakken en alles netjes opruimen en klaarzetten voor de oppas. Het is dan toch best veel werk wanneer andere mensen in je huis komen oppassen en je dieren hebt. Niek slaapt lekker dus zodra hij wakker is gaan we weg. Lag om 12u al te slapen.
We hebben er reuze zin aan.

@Yosha: wat heerlijk dat je zo goed geslaagd bent. En wel bijzonder Pasen op je skivakantie straks.

@Janneke: wat heerlik dat je mannetje zo mooi op schema ligt en dat je regelmatig hem nu ff kan zien op de echo.
Vanavond brainstormen over geboortekaartje dus...........leuk! Ik denk dat wij Niek izjn geboortekaartje wat verbouwen. Maar wel hetzelde idee gebuiken. Deze is ontworpen door een goede vriend. Bijzonder dat je vader die van jullie ontwerpt.

@ marieke: gaat het nog een beetje???? Rustig aan hoor.
@Hiltej: ik duim voor een goed bericht van de gyn.

Ik neem geen laptop mee dit weekend. Ff afkicken dus. Ik kom maandag wel weer kletsen!

Groetjes Linda

Hee Linda, een heel fijn weekend, dat gaat vast wel lukken! Je hebt er zo'n zin in!

Ik heb al weekend, fijn hoor! Even lekker relaxen en zometeen even kijken of ik nog ergens geknipt kan worden. M'n vaste kapper had vandaag en morgen geen ruimte meer, en is maandags dicht. Maar ik erger me al een paar dagen omdat het niet meer wil zitten en dan wil ik het liefst direct geholpen worden haha....

Dinsdag heb ik een 2e gesprek op mijn werk met de directeur en zal ik een voorstel krijgen over hoe nu verder. Ben reuze benieuwd!

De auto is  nog niet weg. Genoeg reacties en ook biedingen op de site. Heb gereageerd op de geboden bedragen dat ze kunnen komen kijken en  een voorstel voor een afspraak (morgen) maar vervolgens reageren ze niet terug. Zeer irritant. Reageer gewoon niet als je niet geïnteresseerd bent of laat even weten dat je geen interesse meer hebt!! Heb ook mailtjes terug gestuurd aan mensen die mij mailden, maar hetzelfde verhaal. Of zo'n laag bod dat we em daar niet voor weg willen doen. Had nog wel gehoopt dat we em dit weekend kwijt zouden raken, maar geloof dat dat te optimistisch gedacht is.
Mail niet gelijk aan iedereen adres en telefoonnummer, wil eerst weten of ze komen. Dat is toch niet zo gek?

Meiden geniet allemaal van jullie weekend!
Greetzz Laura

Hai,

Jannie: leuk dat jullie mannetje het goed doet!! Moet een heerlijk gevoel zijn...

Laura: tja tis niet gemakkelijk om je auto te verkopen en inderdaad ik geef ook niet zomaar gegevens uit handen hoor, laat die mensen maar weten dat zij de stap moeten zetten en dan volg jij vanzelf wel...haha Succes met de verkoop!

Hiltje: meid ben je al bij de gyn geweest??? Hoop dat alles ok is en je groen licht krijgt!!

Vliegirl: tja hangen op die bank is niet leuk he....toen ik zwanger was was ik ook begonnen in t eerste boek van Daphne, staan grappige en oh zo herkenbare annekdotes in, daar vermaak je je wel mee hoor!!

Linda: veeeeeeel plezier en tot maandag!!

Krijg net een mailtje dat een kennisje van mij zwanger is, 9 weken, gun het haar enorm want zij kan niet makkelijk zwanger raken, loopt al jaren bij gyn en gebruikte nu clomid en dat werkt dus goed bij haar!! Maar ja, wel even weer die steek van binnen, zo van hhhmmm een dezer dagen had ons kindje geboren moeten worden....

Maar ja, wat niet is is niet zo.....dus dan denk ik maar weer aan de naderende skivakantie, die had ik niet mogen doen als ik nu zwanger zou zijn geweest, dus probeer het maar een beetje positief in te zien.

Morgen lekker verder shoppen met mijn moeder en zus, leuk hoor, heb er zin in!!

En vanavond maar eens aan de klus met manlief, anders raak ik nooit zwanger natuurlijk....haha

Meiden fijn weekend!!

liefs Yosha

Terug
Bovenaan