We gaan ervoor, part IV

pfff, dat duurde lang, mijn oudste kon niet slapen omdat ze haar avondeten niet goed had gegeten en begon te zeuren om een boterham maar daar wil ik niet aan beginnen, ze moet gewoon leren om beter te eten 's avonds anders gaat ze denken dat ze later toch nog wel een boterham krijgt. Een glas water hielp wel en ze is uiteindelijk toch in slaap gevallen. Nu snel naar beneden want Desperate Housewives is al begonnen! Hier nog even het schema geupdate met mijn nieuwe afspraak:

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Yosha
28/7
12/2
26/2
8e
1
2-3 gyn
32
H'sum
13-22/2

Laura
10/6
19/2
1/3
10e
1
-
32
Z-H
-

Yf
23/7
17/2
3/3
7e
1
-
33
Gron
1-9/3

Hiltje  
23/10 en 5/1
24/2
10/3
2e
1
-
25
Frl
-

Els

11/4

?

?

10e

2

-

30

Ensch

-

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

2/3 ass gyn
5/3 vk
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
2/3contr
vk
31
O.ijssel
Heb verlof!

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
24/2 ha controle
30
Frl
verlof start 12/3

Patricia
10/7
18/5/09
meisje?
2e
2
10/3 30w echo
18/3 gyn

30
Z-H
2/3 t/m 6/3 Texel!!
7/4 start verlof

Miep

19/6

20/5/09

Jongen!
2e

1

6/3 vk
33

N-Br

23/4 start verlof

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
16/3 gyn.

34
Utrecht
-

Roos
1/8
3/6/09
meisje

2e
2
?
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
19/3 vk
25/03 20wk echo
28
N-Br
23-02 t/m 01-03
carnavals
vakantie

San

14/9

12/08/09

?

2e

1

23/2

33

N-Br

1e wk mrt

JannekeChris

7/7

31/08/09

?

6e

2

30 jan
intake VK

29

Gld

-

Heey meiden,

Gistermiddag heeft de dokter me gebeld, en ze heeft me nu een verwijsbrief gegeven om eens naar de internist toe te gaan en daar eens mee te gaan praten en te kijken wat die aanraad om te doen.
Pfff helemaal geen zin in eigenlijk. K weet dat ik weer teveel trombosyten in me bloed heb en dat dat kan zorgen voor een bloedstollingsprobleem en dat weer kan zorgen voor een miskraam dus heb nu zoiets van geef me maar bloedverdunners en dan hoop ik zo ontzettend dat de zwangerschap wel goed zal gaan.
Maar om nu weer langs een internist te gaan en weer af te moeten wachten wat die gaat zeggen daar baal iik best wel van. Moet morgen een afspraak maken dus ben ook nog eens benieuwd hoelang het duurd voor ik terrecht kan.
Nahja afwachten maar.
Ik weet dat ik deze week me eisprong weer heb en voor de miskramen voelde ik die altijd heel goed, dus deze week maar een beetje oppassen met klussen en anders maar veilig.
Het verlangen is er echt om weer zwanger te raken maar toch weet ik dat even rust geen kwaad kan, en ik wil nu ook eerst de internist afwachten wat die gaat zeggen.

Zoooo Laura, tjonge jong zeg toe maar. Wintersport al gehad en nu heerlijk naar de zon. Wow lijkt me echt super om nu naar een land toe te gaan waar de zon lekker schijnt. lekker bruin worden. Nog maar paar daagjes he. Toevallig geen plekje ovver in je koffer ;-)
Wat betrefd de sociale contacten in Julianadorp dat valt nog mee. Vind de mensen hier toch wat afstandelijker en stugger dan in het zuiden en daar loop ik weleens tegenaan maar ik blijf gewoon goeie moed houden hoor.  

Janneke, heerlijk aan het genieten zo te lezen. Wanneer kom je eigenlijk terug? Nog maar niet aan denken trouwens.
Enne..... even over dat ik een zeeuwse ben, dat klopt niet hoor ;-)
Hihi dat denken altijd veel mensen maar ik woonde net 10 minuten voor Zeeland.
Wel heerlijk joh dat jij weer terug bent bij je roots en dat je man het er ook zo fijn vind.
gezellig hoor Brabant.

Yosha, Hmm de eendenbek, kan me voorstellen dat je daar niet weg van bent. Het is allemaal al zo spannend he en als ze dan ook nog met zoiets aankomen. het enigste wat jij volgens mij kan doen is gewoon eerlijk aangeven dat je er heel erg tegenop ziet en dan mag ik echt wel hopen dat wat voor gyn je ook hebt dat die wel rekening met je houd en het zo voorzichtig mogelijk doet. Gelukkig gaat je man mee he dus dan ku je idd in zijn hand knijpen.
Als ik het goed lees ben je aan het dieeten he. Mag ik vragen welk dieet je volgt?
Knap hoor dat je er zo voor gaat en ook al bijna 10 kilo kwijt bent. Heel veel suc6 met wat je er nog af wilt, en als je het even moeilijk hebt dan kom je hier maar lekker van je afschrijven, dan vergeet je misschien vanzelf de op dat moment lekkere trek.

Patricia, spannend wat de uitslag is. Hoeveel keer per dag moet je jezelf nu prikken?
En ik ben idd verhuisd voor de liefde ;-). Hihi was 5 jaar vrijgezel geweest waar ik echt heerlijk van heb genoten maar toen ik me liefje tegen het lijf liep en het zo goed klikte tussen ons kon ik echt geen nee tegen hem zeggen. ben ook heel blij dat ik dat niet heb gedaan hoor. Maar hij had al een koophuis en iik niet dus het kwam na overleg toch beter uit dat ik eerst in het noorden ging wonen. En opzich zit iik niet persee vast aan het zuiden hoor, maar ik kom er nu wel achter dat ik het daar wat gezelliger vond maar daar ben ik ook opgegroeid dus dan heb je er ook alles zitten he en dat is nu anders maar als we een half jaar verder zijn dan ben ik hoop ik echt wel meer gewend hier en vind ik het ook wel leuker.
En mocht het wennen hier echt niet lukken dan hoop ik dat we naar het buitenland toe kunnen want dat is iets wat ik in de toekomst toch zou willen.

Miep, o leuk zeg dat je de dozen op mag gaan halen. Vol verwachting........??
En morgen weer lekker naar de gym. wat doen jullie daar zoal voor oefeningen?

Marieke, haha toch prettig he dat je man vt wknd nog wel ff met je naar de intratuin wilt. Kun je nog ff de dingen daar kopen die je wilt hebben.  
En ook heerlijk trouwens om lekker saampjes op de bank te zitten en allebei een boek te lezen. Lekker rustig kan dat zijn he.

Yvonne, genoten van de gezichtsbehandeling? Hmm heerlijk he als je dat krijgt.
En bezig met de babykamer en kleertjes kopen.
Ow joh wat moet dat fantastische zijn om te kunnen doen.
Geniet, geniet, geniet als je morgen de stad in gaat.

Linda, zo joh jullie hebben de nieuwe auto dus al?
En rijd hij lekker? En welke kleur heeft hij nou?
Fijn dat vanmorgen de controle bij de huisarts goed was.
Ook maar lekker genieten.

Hiltje, Bah joh zo een last hebben van je stuitje. ben je ooit van je paard gevallen dat je dat nu hebt, of heeft het een andere reden?
Goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de dokter.
En spannend hoor wat betrefd het zwanger zijn ja of nee. Jij zit nu op de lijst te zien rond je ei toch? dus nog even wachten voor je het weet. Niks aan he dat wachten.

Marijke, wat vervelend van de spataders. Dat kan volgens mij behoorlijk veel pijn doen he. Heb je er veel last van? En je hebt het over een dubbele steunkous, maar moet ik me dan echt twee dikke steunkousen over elkaar heen voorstellen? Als dat zo is dan zit dat toch ook wel strak, en dan krijg je ze toch ook wel moeilijk aan of vallt dat mee? had soms al erg veel moeite om bij clienten 1 paar steunkousen aan te krijgen omdat ze zo strak zaten dus dan lijken me dubbele steunkousen nog veel moeilijker en voor jou nog veel strakker zitten.
Hoop voor je dat het niet erger wordt en dat de dermatoloog er na je bevalling wat aan kan doen.

Nou meiden, nu het berichtje maar snel plaatsen.
Haha ben kwart over 7 begonnen met lezen en tikken en zie dat het nu ik klaar ben inmiddels 2 uur later is. Jaja wel met wat onderbrekingen hoor want anders zou ik wel heel langzaam geweest zijn he ;-)

Slaap lekker allemaal straks.
Liefs, Nathalie

Eventjes kort hier. Ik had een aantal irritante mailtjes (op m'n werk) en merkte dat ik me veel te erg zat te ergeren. Even afleiding op het forum dus en dan wat mensen op hun plek zetten.

Nathalie, je vroeg wat voor oefeningen we doen. Nou, het stelt echt niets voor, hoor. Moet zeggen dat ik daar ook wel blij mee ben, want ik heb echt niet het idee dat ik nog in staat ben om te springen en lastige dingen te doen.
We staan dus veel op de plaats te stappen, knieën optillen, rondjes draaien met de armen, nek los maken enzo. Ook liggend op een mat met de knieën omhoog van links naar rechts. De billen aanspannen en wat oefeningen voor het aanspannen van de bekkenbodemspieren. Da's dan voornamelijk voor na de bevalling. Schijnt goed te zijn om dat dan te doen.
Verder krijgen we tussen de oefeningen door allerlei informatie over de bevalling en zo. Vanavond is pas de derde les, dus ik ben benieuwd wat we nu weer krijgen.

Oja, vanmorgen heb ik volgens mij voor het eerst gevoeld dat mijn beeb de hik heeft. Heel regelmatige klopjes in mijn buik, elke keer op dezelfde plek. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar het lijkt sterk op de hik.

Nou, toch maar verder met het werk dan. Prettige dag verder dames!

Miep
28w

Guten Morgen!

Vandaag straaaalend weer dus iedereen op de lange latten / snowboard. Moest wel ff slikken, normaal zou ik nu ook staan te popelen. Helaas is het zonne-terras onderesneeuwd (is iig niet open) maar als ik echt wil is hier nog een balkon aan het einde van de gang. Mag ook niet klagen hoor en ga me goed vermaken vandaag. Lekker alleen...

Hiltje: jeetje vervelend van je stuitje zeg, au! Ik weet hoe pijnlijk het kan zijn, bij mij is het in mn stuitje begonnen toen ik een week of 18 was. Geen idee of dat betekent dat je nu weer zwanger bent, zou wel geweldig zijn voor je!

Marijke: jeetje steunkousen vanaf nu, zit dat n beetje of juist heerlijk? Balen dat j zoveel vocht vast houdt! En je hebt dus al een beetje een idee voor geboortekaartjes, leuk!
Ik had dat idd ook in Veilig Bevallen gelezen, ook dat de baby de week bepaalt en de moeder de dag / tijd. Wel leuke weetjes staan erin! Ga er vandaag weer in verder, het jammere is dat ik zoveel spannende boeken bij me heb en gezellige tijdschriften! ;-) Maar, vandaag weer even "studeren".

Nathalie: wat knap dat jullie je kunnen inhouden! Maar mss ook logisch en begrijpelijk na 2 miskramen... Hopelijk heb jij snel duidelijkheid van de internist, of moet je erg lang wachten op n afspraak?
Dus je bent "nog net" een Zuid Hollandse? ;-)

Miep: jaaaaa dat is de hik! Duurde bij mij ook een tijdje voordat ik t doorhad hoor, tot die tijd dacht ik ook gewoon dat ie erg ritmisch aan t bewegen was. Ons kereltje heeft steeds vaker de hik, steeds heftiger EN steeds langer. Nu wel keer of 3-6 op een dag en   dan een kwartier. Gossie...
Dioe oefeneningen die herken ik, krijg ik ook bij fysio / yoga. Helpen wel goed. Heb hier ook mn yogabal en matje en doe elke dag al mn oefeningen.

Meiden ik ga ff op bed liggen, last van mn rug. Buikk wordt groter en groter by the way... Gister in zwembad / sauna / stoombad / bubbelbad geweest met manlief en ja hoor, mn melkproductie ging weer erg tekeer. Drup drup...  Genant! Huppa handdoekje om! 's Nachts is het al sinds de 20e week heel actief maar zodra ik geen bh aanheb dan gaan die 2 fabrieken van mij aan t werk! Op zich erg goed teken volgende de lactatiedeskundige, maar niet zo leuk voor mn beddengoed en slaap-t-shirts, want die colostrum-vlekken gaan er bijna niet uit.

Ladies tot snel!

Herzliche Grussen,
Janneke

Hallo all!!

Janneke dus heerlijk zon vandaag!!
Fijn voor de skieers!! kan me voorstellen dat het ff gek is!!
Kan je wel beetje van de zon genieten??
Zou lekker zijn!!
Niks an meer he lang zitten!!! Wil bij mij ook niet meer vooral niet s avonds!! Liggen is dan t fijnst!!

Yvonne dus lekker vrij!! heerlijk!!
leuk he bezig met de babykamer!!
Hoe ver ben je nu??
enne ja wel rits in de laars alleen die gaat dan helemaal tot onderaan! haha dus moet je flink buigen zeg maar ook als je ze zittend aan doet!!

Linda fijn dat de controle goed was!!
En de auto is er dus al en begrijp dat ie fijn rijdt!!

Hiltje vervelend wer last van je stuitje!!! Ben benieuwd wat de dokter ervan zegt....
Balen van je fototoestel, komt altijd onverwacht en ongelegen.

marijke balen joh van die spataders!!! Hoe zitten die kouzen??
Doet het ook zeer of niet?? Heb je dat bij je andere zwangrschapen ook gehad??

nathalie, knap dat je zoveel geduld hebt!!
dus nu naar de internist, wel balen jah, kan me oorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Kan je al beetje snel terecht??

Miep, de irritaties weer afgezakt van de mails??
Nou je hebt mooi ons om afleiding te zoeken haha!!
herkenbaar gevoel als je beeb de hik heeft, ik vond het wel gek gevoel eerst!
Dat soort oefeningen hebben wij ook op gym en squatten, heb je dat ook gehad??

Voordat ik ga eten ga ik ook ff plat! Heb ook meer last van boven in mn ruig zeg maar... en dan helpt liggen t best.
vanmiddag duik ik lekker in een boek en ff in mn studie...
De geboortekaartjes zijn ook besteld, dus fijn is dat ook geregeld, kan ik binnenkort de enveloppen schrijven... weer wat klaar...
En leuk geworden, ik zag t eerst niet zo zitten we hadden wel een vaag idee, maar de drukkerij had paar tips, dus nu ziet het er denk ik leuk uit.. Hij gaat nu proefdruk maken, twee stuks een voor jongen en een voor meisje...
Ik wordt wel steeds nieuwschieriger wat het gaat worden!! en ook wel wanneer t komt nu toch allemaal dichterbij!!

tot snel!!
Fijne dag allemaal!
Marieke
35wk.

Hey meiden,

Hier weer een lekker relaxt dagje, heerlijk uitgeslapen. Straks even paardrijden, ja doe het toch ondanks dat ik pijn ga krijgen... maar doe wel rustig aan hoor. Heb zonet het fototoestel van mijn ouders geleend en foto's van onze kast gemaakt en opgestuurd naar het museum.  Ben erg  benieuwd naar de reactie.

@Marijke: mooi dat alles goed was bij de gyn. Wel balen van je spataderen...heb je er ook last van?

@Nathalie: kan me voorstellen dat je niet op nog eerst een afspraak zit te wachten bij de internist...Je zou toch zeggen als ze weten wat er is dat ze je dan wel wat voor kunnen schrijven? Blijkbaar dus niet. Heb je al een afspraak kunnen maken? Ik hoop dat je er snel terecht kunt. Over de pijn die ik heb bij mijn stuitje, ik heb geen idee hoe ik eraan kom. In oktober begon het ineens spontaan, toen naar de dokter geweest en die zei dat het gekneusd was maar had geen idee hoe het gekomen was want ik ben er niet op gevallen of heb me ergens aan gestoten (best vreemd dat het dan zomaar gekneusd is). Maar goed, ik heb het toen rustig aan gedaan ook omdat ik zwanger was en hij me zei dat ik dan extra voorzichtig moest doen omdat ik anders enorme pijn kon verwachten als ik zou moeten bevallen. Nou ja, ik heb 4 maanden niet paardgereden en het dus rustig aan gedaan. Je zou verwachten dat het dan minder zou worden als het idd gekneusd zou zijn. Maar nee dus, achteraf gezien is het begonnen toen ik voor de 1e x zwanger werd, na de mk werd het weer minder en halverwege werd het weer erger (toen was ik voor de 2e x zwanger), daarna werd het ook weer minder en nu dus weer erger...vandaar dat ik niet denk dat het gekneusd is. Ik zal afwachten wat hij er voglende week van zegt, maar hij moet in ieder geval het niet weer op die kneusing afschuiven. Mijn ei heb ik idd volgens het schema net gehad, maar volgens mij had ik hem vrijdag al...dus nog even afwachten.

@Janneke: genietse vandaag!

@Marieke: leuk zeg dat je binnenkort een proefdruk krijgt. Vind het wel knap dat je niet weet wat het gaat worden...is wel leuk natuurlijk zo'n verrassing maar ik zou daar veelte nieuwsgierig voor zijn.

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hiltje

Hoi hoi,

Mijn dag is helemaal goed. Vanmorgen boodschappen voor morgen wezen doen. Heel karretje vol, en portemonee leeg.  Daarna een babykamertje wezen kopen. Echt heel erg leuk om te doen . Manlief twijfelde of het wel degelijk genoeg was. Anders geven we het weer terug, zei ik tegen de verkoopster. Ze moest daar wel om lachen. Meteen matrasje enzo uitgezocht. Nog wat info voor een kinderwagen gevraagd. Ik denk dat we toch voor de buggaboo gaan. Is wel een heel handig ding en makkelijk in te klappen en weer uit natuurlijk. Ook nog ff gevraagd voor kleertjes, wat je het beste kan kopen en nog een paar kleine dingetjes. Zo een paar uurtjes verder. Maar we weten nu wat we willen. Als het goed is komt het kamertje eind april/begin mei. Dan heb ik vakantie en kunnen we op ons gemakje alles klaar zetten. En dan natuurlijk weer shoppen.

Net even een banaan gegeten en zo op de bank. Is toch wel hard werken, zo te zeggen. Mijn buikje wil nu graag even rust.

Iedereen schrijft zo veel, dus weer een poging om het bij te werken.

@Linda; mooi dat alles goed is met jullie beeb. Ik las gisteren op internet dat als je een belletje omdoet (en die hangt te hoog) dat de baby nog kan draaien. Misschien in jullie geval een muziekje/geluid laag bij de buik afspelen. Blijft die zeker liggen, haha.

@Janneke; wat lekker zeg, sauna, lekker eten en drinken. Ben helemaal jaloers. Maar goed, we gaan in mei een weekendje weg. Is ook leuk. Je melk fabriekjes werken echt heel erg goed. Zal je dadelijk geen problemen mee hebben. Lijkt mij idd wel lastig.

@Hiltje;  vervelend van je stuitje, goed dat je een afspraak bij de dokter hebt gemaakt. Zou er dan toch een kleine kans inzitten dat het raak is.

@Marijke; hoe zitten de steunkousen. Ze zeggen dat je toch veel moet drinken als je vocht vasthoudt. Ik hoop dat het na de bevalling weer snel weg is en dat het allemaal mee valt. Zo is het ook niks natuurlijk. Goed dat je vasthoudt aan je principes door je oudste geen boterham te geven. Zo leren ze het beste vind ik zelf.

@Nathalie; wat een gedoe zeg, dat gedokter. Dan weet je het wel zeker, misschien hebben ze wel een hele goede (en  makkelijke) oplossing.

@Miep; alle irriaties weer weggewerkt. Sommige mensen mailen ook vanalles. Leuk dat je de hik van je beeb hebt gevoeld. Kan je dit ook zien bij je buik van buitenaf zeg maar?

@Marieke; jij bent ook al zo'n bezig bijtje, zo te lezen. Leuk hoor. En de geboortekaartjes al bijna af. Er komt schot in de zaak. Kan zelf niet wachten om kaartjes uit te zoeken. Stap voor stap denk ik zelf dan maar.

Groetjes
Yvonne (16wk+1dg)

Hey Janneke, Lekker zonnetje vandaag? Ik kan me voorstellen dat het wel even slikken is als de rest dan gaat skieën. Natuurlijk kun je je in je uppie ook goed vermaken, maar toch. Skieën was toch ook wel leuk geweest.
Ja, die hik. Grappig is dat, he? Ik geloof dat ik er ook nog weken over zou hebben gedaan om te beseffen wat dat was, als het niet zo zou zijn dat mijn zus het daar nu (7 jaar na haar zwangerschap) nog over heeft, over hoe irritant ze dat vond als mijn nichtje dan de hik had in haar buik. Omdat het zo'n regelmatig ritme is en zo lang aan kan houden. Alsof er iemand met een pen op tafel zit te tikken.
Ik heb die hik trouwens niet van buitenaf aan mijn buik gezien, Yvonne. Heel veel bewegingen zie ik wel heel goed. Soms gaat mijn buik helemaal op en neer en verschijnen er overal bulten. Maar de hikjes zag ik (nog) niet.

Lastig, Janneke, van jouw melkfabrieken. Jij hebt dat al sinds behoorlijk vroeg in de zwangerschap, he? Ik heb nog niets, nog geen druppel gezien. Da's wel fijn natuurlijk, mits het dan straks na zijn geboorte allemaal wel goed op gang komt.

Zo, Yvonne, flink wezen shoppen dus. Leuk, he? Ik moet zeggen dat wij daar nu eigenlijk pas mee zijn begonnen (ben nu 28 weken zwanger). Eerder was ik er gewoon nog nauwelijks mee bezig. Wel heel erg met zwanger zijn, maar niet met spulletjes kopen. Maar wel leuk dat je er nu al zo van kunt genieten. Alleen maar leuk, toch?
Wij hebben deze week een kinderwagen besteld en gisteren ook een maxicosi.
Afgelopen weekend zijn we voor een matrasje wezen kijken. Wij gaan waarschijnlijk het aerosleep systeem kopen. (zie www.aerosleep.com). Met dit systeem kunnen babytjes toch ademen, ook als ze per ongeluk op hun buikje rollen. Bovendien lucht het heel goed en is het ook anti-allergisch (ook fijn bij astma). Ik vind dat wel een prettig idee.

Marieke, jij vroeg of wij bij de gym ook squatten hebben gehad. Nee, dat niet. Tot nu toe tenminste niet. Maar goed, ik ben pas twee keer geweest, dus dat kan misschien nog wel komen.

Marijke, jij had het over hipdesign (de geboortekaartjes). Inderdaad errug prijzig. Wij gaan daar wel een kaartje bestellen. Het probleem is dat we beide verliefd zijn geworden op hetzelfde kaartje en dat is er een van hipdesign. Gelukkig hebben we niet echt een superlange lijst met adressen waar we een kaartje naartoe willen sturen. Zeker niet meer dan 100, ik denk zelfs dat we aan 75 mogelijk genoeg hebben. Dat scheelt dan weer, maar het is toch veel geld. Zucht....

Manlief is nog steeds druk met het kamertje bezig. Zoals het er nu uit ziet, heeft hij begin volgende week het bedje af. De commode is al af. Dan kunnen we een kast gaan halen (bij Ikea, al uitgezocht) en dan kan die ook geschilderd worden. Dan moet hij alleen nog een kastje in elkaar zetten voor boven de commode en dat schilderen, maar dat is zo gebeurd. En dan zijn de meubeltjes klaar.
Zodra dat zover is, ben ik van plan om allerlei andere spulletjes aan te schaffen, zoals kruikjes, een badje, verzorgingsspullen en meer van dat soort dingen. Als het kamertje klaar is, hebben we tenminste een plek om het allemaal te laten.

Vanmiddag trouwens de doos van de Kruidvat opgehaald. Best aardig. Er zit niet superveel in, maar ik vind het gewoon alleen al leuk om zo'n doos uit te pakken. Die vriendin van mij gaat vanmiddag ook haar blije doos ophalen. Dat doe ik komend weekend, maar ik zal morgen ongetwijfeld al wel te horen krijgen wat er allemaal in zit. Ben benieuwd.

Nou, nog even een paar dingen afwerken hier en dan nadert het einde van de werkdag weer. Na vandaag nog precies 8 weken tot mijn verlof....

Miep
28w

Terug
Bovenaan