We gaan ervoor, part IV

Hallo Allemaal

Nou carnaval 2009 zit er voor mij op. Kon ook niet drinken en niet hossen nie en da's dan toch anders. Ik heb me hoe dan ook prima vermaakt en nuchter zie je weer hele andere dingen die ook errug grappig zijn. Ben blij dat ik vandaag een dag vrij heb zodat ik wat kan bijkomen want het hakt er meer in dan dat ik vooraf had ingeschat.
Heb vannacht het klokje rond geslapen maar nog niet top fit bij wakker worden.
Vandaag, heel bijzonder, voor het eerst het hartje gehoord bij de verloskundige. Toch fijn om even die bevestiging te hebben. Bloeddruk was in orde en toen stond ik alweer buiten. Dementie begint toch toe te slaan was namelijk kwijt wat ik had willen vragen...duh.

Janneke lachen dat je gewoon kunt interneppen daar. Ik denk dat ik laptop thuis laat of misschien meeneem om  eventueel een DVD te kunnen bekijken. Moet nog even zien we hebben namelijk  niet zoveel ruimte (rijden samen en helaas-hoewel wel lease-  niet zo'n mooie ruime volvo  zijn echt gaaf.)

Hiltje, sterkte. Het valt allemaal niet mee wat je de afgelopen weken voor je kiezen krijgt.  

Laura we zijn inderdaad tegelijkertijd weg.  Het scheelt alleen denk ik een aantal graden . Ben je al klaar voor  vertrek? Je kunt natuurlijk mooi alles pakken Je zomer kleren heb je hier niet bepaald nodig. We duimen voor  je!  Ohja en ik vind die Oreo koekjes er ook niet uitzien ga er ook niet aan beginnen. Stel dat ik ze ook nog lekker vind....

Yosha je vakantie was heerlijk zo te lezen. Ik kan me voorstellen dat je opziet tegen het bezoek aan de gyn.  en hopelijk valt het mee voor jullie. Mijn ervaring is dat ze stap voor stap doen en je niet  direct tot aan je oren in het medische circuit zit. Voor jezelf zal het denk ik fijn zijn als zij kunnen vaststellen wat er aan de hand is. Geeft weer wat rust in het koppie.

Roos waar gingen jullie ook alweer naar toe? Veel plezier samen.  Heerlijk bijtanken goed getimed!

Linda, rijd jij nu zelf nog? Ik las iets van een wedstrijd of rijdt er iemand op jouw paard? Lijkt me heftig (ook al rijd je  niet zelf) met alle voorbereidingen en dergelijke.

Nou genoeg voor nu allemaal fijne dag nog en tot laterrrr
Liefs San

Goedemiddag allemaal,

Mensenkinders, Pfff haha, ik dacht ff snel bij te lezen, dat ging hem dus niet worden. Hihi echt leuk dat jullie zoveel en zo gezellig met elkaar schrijven.

Linda, leuk een nieuwe auto. Een volvo v70. Heb weinig verstand van  merken auto,s maar het zal vast een hele mooie zijn. En handig want las dat hij wel groot is he. Wanneer krijgen jullie hem?

Zo San jij hebt dus lekker carnaval gevierd? He je het leuk en gezellig gehad, ondanks dat je je biertje en je wijntje moest missen? Ben je zelf ook nog verkleed gegaan ;-) ?

Hiltje, gecondoleerd met je oma.
Ik begrijp dat je de laatste periode best wel veel nare dingen hebt meegemaakt.
Heerlijk he zo een sauna om dan even lekker bij te komen en te kunnen ontspannen.
Spannend dat je nog op 1 uitslag wacht van een bloedonderzoek. Is dat een chromosomennderzoek geweest?   Jammer dat je soms zo lang moet wachten voor je ergens de uitslag van hebt.
Mag ik vragen waar je andere 2 bloeduitslagen van waren?
Je hoort zovaak dat vrouwen na hun miskraam bloed laten prikken en andere onderzoeken laten doen om te proberen achter een oorzaak te komen van de miskraam maar daar komt vaak zo weinig uit he.
Aan de ene kant fijn denk ik dan, maar aan de andere kant ook weer wel onzeker want als je weet wat de oorzaak zou kunnen zijn zou je daar misschien iets aan kunnen doen.
Heel goed van je dat je er hoop en vertrouwen in houd hoor. Ik hoop voor jullie dat je snel weer zwanger mag zijn en dat alles dan goed mag verlopen.

Janneke, oooo wat heerlijk dat je nu op wintersport bent zeg. In welk plaatsje zitten jullie? En wat luxe dat de laptop meekon en dat je er ook nog gewoon internet hebt. Kan je wel lekker alles bijhoudenvan hier ;-) en iedereen hier op de hoogte houden van hoe je het hebt en wat je allemaal doet en meemaakt.
Fijne dag vandaag weer in elk geval. Hoop dat het zonnetje veel zal schijnen.

Laura, zou super zijn als je nod weg blijft he volgende week.   Nou als ik het zo eens lees kan het aan het klussen echt niet liggen volgens mij. Bleg balen dat je altijd maar weer in die spanning moet gaan zitten afwachten he. Dan duurd een cyclus soms veelste lang.
Maar jij gaat dus eind deze week ook lekker met vakantie? Ook wintersport?
ik woon trouwens in Julianadorp ( gemeente Den Helder ).
Moet nog erg wennen hier. Woon hier nu een half jaar. heb zelf altijd in het zuiden gewoond op het eilnd goerree overflakkee. Weet niet of je het kent maar ligt ongeveer half uur van Rotterdam vandaan. Heb er altijd fijn gewoond, maar de liefde lonkte me toch naar het Noorden toe. Als we weer een half jaar verder zijn ben ik hopelijk weer meer gewend.

Yosha, wat ontzettend heftig moet dat geweest zijn dat  er met 11 weken zwanger zijn een missed abortion is vastgesteld en dat je dan ook pas 4 weken later ivm vakantie wordt gecurreteerd. Dat moet volgens mij heel verdrietig zijn. En dan lukt nu ook het opnieuw zwanger worden maar niet.
En dan heb je ook nog 2 maart een gesprek bij de gyn omdat ze denken dat je endometriose hebt. Ik heb nog nooit gehoord van endometriose maar zoas je het beschrijft ( ongi buiten de baarmoeder ) lijkt me dat idd erg pijnlijk.
Ik wens je veel sterkte, en hoop dat voor jullie het zonnetje ook heel snel mag gaan schijnen.

Marieke, bah vervelend dat je zoveel last hebt van je bekken en dat je nu weinig meer kan. Je bent gelukkig al een heel eind opweg he, dus nu maar hopen dat je laatste weekjes snel voorbij gaan en dat je na je bevalling weer lekker alles gewoon normaal kunt doen.
En sjoelen......... wow lang geleden dat ik dat heb gedaan maar wel heeeeel erg leuk om te doen. Doe jij dat regelmatig met je man?

Roos, volgens mij ben jij vanmorgen op vakantie gegaan? Lekker hoor. Jeetje volgens mij gaan jullie bijna allemaal een keertje in deze periode op vakantie he. Heerlijk vooruitzicht altijd...... vakantie.
Wat fijn dat je in ronde twee, na je miskraam weer bent zwanger geraakt en dat nu alles goed gaat. En ook heerlijk dat jullie al mogen genieten van een dochtertje van 2,5 jaar. Mooie naam Julia. weten jullie al wat het geslacht wordt van de kleine in je buik? Lijkt me heerlijk om te mijmeren over een naam voor de kleine. Haha ja of misschien ook niet want hoor ook vaak van mensen dat ze er samen niet uitkomen omdat de een deze naam wel mooi vind en de ander totaal weer niet. Maar jullie zullen vast een mooie naam verzinnen die ook bij de naam Julia past.

Miep, haha moet evenn lachen om wat je schrijft over carnaval. Ik kan nie zuipen nie, en ook nie hossen nie. Haha doet me denken aan de reclame over Fons.
Waar woonde jij nu ook alweer? volgens mij komen er best wel wat meiden uit Brabant en omgeving he?
Bleg snotverkouden zijn is nie echt lekker. je kan je dan zo ontzettend lamlendig voelen he.
suc6 nog met afmaken van je boxkleed. Wel heel gaaf dat je strks in de box zo een persoonlijk boxkleed hebt.

Ben benieuwd of de dokter me nog beld.
Heb vorige week bloed laten prikken, op de hoeveelheid trombosyten in me bloed.
had hier op een ander topic gelezen dat te dik bloed ook evt voor een miskraam zou kunnen zorgen en ik heb een paar jaar terug al bij de hematoloog gelopen vwg te dik bloed dus ik dacht.. humm misschien heb ik dat weer wel en als dat blijkt dan kan ik, als dat mag aan de bloedverdunners en zou dat hopelijk een volgende miskraam kunen voorkomen.
Vorige week belde ik voor de uitslag en toen bleek idd dat ik weer teveel trombosyten heb ik me bloed, maar de assistent zei dat de dokter een week vakantie had en dat ze de dr zou vragen om mij vandaag terug te bellen over de uitslag, dus ben benieuwd of ze dat nog doet en wat ze er verder over zegd.
Afwachten maar.

Dames, allemaal nog een fijne dag.

Groetjes, Nathalie

Goeiemiddag,

Nou jullie raden het vast al, het is twee dagen na mijn ei, en jawel.....bloedverlies!!
Volgens de huisarts zegt dat helemaal niks, maar aangezien ik dat de afgelopen maanden bijna iedere keer heb gehad, denk ik nu alweer dat het deze maand niet is gelukt..... Kan niet anders dan afwachten maar vind het iedere keer weer reuze irritant!
@Miep: ik had zelf ook al bedacht dat mijn ongi dan wel eens later kan komen, dus hou daar wel rekening mee. Zal me maar niet gelijk zwanger rekenen als ik een dag over tijd ben.....

Hihi Nathalie, nee ik ga niet op wintersport, al geweest na de kerst. Het is nu tijd voor de winterzon, we gaan een weekje naar de Dominicaanse Republiek. In zo'n luxe all-inclusive hotel waar je de godganse dag van heerlijke drankjes (en hapjes) kunt genieten..... Errug zin in!!
Julianadorp ken ik wel, gingen we vroeger wel heen als het heel mooi weer was, naar het Noordzeestrand. Dan ben je idd een aardig eindje verhuisd en kan me voorstellen dat het wennen is. Heb je inmiddels al weer wat sociale contacten opgedaan?

Oh dus het ligt niet aan mij dat die Oreo koekjes er niet lekker uit zien. Volgens mij moet ik er gewoon niet aan beginnen, want als ik jullie zo hoor zijn ze erg lekker. Bedoelen jullie dan de gewone of die met de chocola er om heen? Haha, ik denk dat ik er binnenkort toch maar eens aan moet geloven.....

Nou nog 4 daagjes werken en dan vakantie! Vandaag hadden we een teamdag. Nooit zo prettig als je bijna met vakantie gaat, dan wil ik altijd zoveel mogelijk werk wegwerken!

Fijne avond allemaal!
Groetjes Laura

Good evening!

Wow wat heerlijk hier... Vanmorgen na het ontijt lekker in bed DVD gekeken, om 12uur gaan zwemmen, even geluncht met zn 5en en naar bed met boek. Tot 16uur geslapen, DVD gekeken en lekker gaan douchen. Over half uurtje gaan we eten met zn allen.
Jammer dat mn maag niet zoveel vulling kan hebben want het eten is hier zooooo lekker....
Het weer was vandaag slecht, veel sneeuw dus er is weinig geskied. Ik had me helemaal voorbereid op een week / dag alleen, had dus gezellig gezelschap de hele dag! Ik kom in ieder geval heeeelemaal bij hier, heerlijk....

Mn hormonen zijn wel weer even aan het werk. Tijdens de reis kwam er een nerd naar links die niet in zn dooie hoek keek, wow en daar reden wij dus... Niks gebeurd maar alles schoot even door mn hoofd. Kon niet meer ophouden met huilen, wow ik krijg echt verantwoordelijkheidsgevoel! Tis niet meer alleen manlief en ik... Vanmorgen bij de film ook weer huilen en bij t ontbijt sprong er een kind per ongeluk tegen me op (ik had glas bessensap in mn handen) en hups over mn nieuwe grijze pakje, kon wel janken!!! Gelukkig is het eruit gegaan.
Vandaag ook flink wat pijnlijke steken in mn vagina gehad, denk dus van het indalen. Ben dus al aan het "oefenen" met wegpuffen van die pijn! Herkenbaar bij degenen die al een kindje hebben? Voelt echt alsof het hoofdje zich naar beneden duwt alleen zit daar nog een mesje bovenop. Au, au en nog eens au....
Verder voel ik me super, vandaag alweer 35 weekjes!

Oreo's: tja ze verdienen niet de schoonheidsprijs maar ze zijn gruwelijk lekker. Ik vind alle soorten lekker maar degenen met witte chocolade vind ik t lekkerst. Als je vatbaar bent voor chocoladeverslaving: niet aan beginnen...;-)

Laura: neeeee niet nu al???!!! Oh meid wat onwijs K*****! Misschien een bijdehante opmerking maar is je eisprong wel als jij denkt dat je ei is? Mss toch iets eerder? Kweet t ook niet hoor, maar 2 dagen erna is wel errug snel. Hoe dan ook ik blijf voor je duimen, always!

Miep: nie zuipen nie en nie hossen nie. Goede reden om niet te gaan! Moest er ook wel om lachen...
Ja ik weet nog dat ik zooooo in dubio zat toen in juni, goed dat ik doorgezet heb ja!

Linda: ik las in t boek 'Veilig bevallen' dat de baby de week van de bevalling bepaalt en de as mama de dag en tijdstip. Vond ik wel interessante theorie. Tja we zullen t zien. Manlief denkt dat ik 14 maart beval, ik 11 maart of veeeeeel later. 11 maart is het volle maan en daar heb ik altijd wat mee gehad. Maar goed, kan ook half april worden!

San: jij dus wel gecarnavald. Petje af, echt! Tja dat is dan wel ff bijtanken ja!

Marieke: vermaak je je een beetje?

Nathalie: je bent een Zeeuwse dus? En nu in Noord Holland, das idd wat anders! Ik heb in Leeuwarden gestudeerd, jaartje stage op Aruba en daarna 5 jaar in Amsterdam gewoond en nu dus weer terug naar mn roots, Tilburg. Heerlijk om weer thuis te zijn! Mijn liefde komt uit Gelderland maar vind Brabant zelfs leuker dan ik t vind, haha.

Ladies ik ga stoppen. Fijn dat ik jullie kan blijven volgen zo!

Greets Janneke
Vandaag 35 weken!

Hallo allemaal,

Nou vandaag een lange werkdag achter de rug, vergaderen, vergaderen en nog naar een gezin toe. Maar dan heb ik nu ook lekker de rest van de week vrij. Heerlijk! Kan ik bijkomen, want ik voel me nog niet helemaal bijgekomen...

Die oreo koekjes...ik heb gisteren in de supermarkt voor het rek koeken gestaan maar kon ze niet vinden, maar goed ook want anders had ik ze meegenomen haha. Nu maar mijn laatste m&m's opgegeten, ook erg lekker. Morgen toch maar even kijken bij AH, want ben toch wel nieuwsgierig.

@Yosha: alweer terug, super dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad. En het doort nu echt niet lang meer voordat het 2 maart is...gelukkig maar. Mooi dat je nu niet meer zo bezig bent met het zwanger worden, geeft denk ik wel ietsje meer rust.

@Marieke: nog aan het sjoelen geweest gisteren?

@Roos: Wonen jullie dichtbij het bos? Lijkt me nl zo heerlijk....vooral dat je in no-time met je paard in het bos kunt zijn. Fijn dat het fietsen wel goed gaat. En jij dus ook al bijna op vakantie, ik begin echt jaloers te worden hoor...heb helemaal niets in het vooruitzicht. Waar gaan jullie ook alweer heen? Ben het effe helemaal kwijt.

@Janneke: mooi dat je goed bent aangekomen, ondanks de rare taferelen van andere bestuurders. Zo te lezen heb je dus genoeg te doen, geniet er lekker van!  Ik hoop dat je niet te veel pijn hebt van het indalen of zo, klinkt namelijk nogal erg 'au'.

@Nathalie: de uitslag waar ik nog op wacht is idd van het chromosomen onderzoek. De andere twee uitslagen waaren van de suikers en bloedstolling. De gyn had van te voren al gezegd hoor dat er maar een hele kleine kans zou zijn dat er iets uit zou komen en dat ik zelf moest weten of ik al wat wou laten onderzoeken. Maar ik heb zo iets van prik maar een paar buisjes bloed, als er dan toch niets uitkomt dan kan ik het in ieder geval uitsluiten en dat is toch ook wel fijn en geeft ook wat rust. Jij bent nu dus in afwachting van een telefoontje van de dokter, maar begrijp ik goed dat je bloeduitslag niet helemaal oké was? Ik hoop voor je dat het mee zal vallen of dat er anders in ieder geval makkelijk iets aangedaan kan worden. Nou nu maar hopen dat de dokter snel belt, wachten is ook niks.

@Laura: jeetje zeg, ik vind het toch wel vreem hoor dat je steeds vlak na je ei bloedverlies hebt. Maar ja, zal zoals de dokter zegt dan wel niets zijn...maar kan me wel voorstellen dat je hoop dan toch weer even verdwijnt... Gewoon weer balen.

Groetjes, Hiltje

Hoi,

Laura: moest nog even aan je denken, dat je inderdaad 2 dagen na je ei alweer begint lijkt mij toch vreemd, ondanks wat je huisarts zegt....ik zou als ik jou was gewoon eens een keer een poli bellen van afdeling gyneacologie en aangeven dat je het zelf ook raar vind maar dat je huisarts je twijfel wegwuift....wie weet wat ze daar zeggen???? Scheelt je misschien wel een half jaar ploeteren....

Nou bij mij begint alles beneden weer te rommelen, maar goed mijn gevoel gaf ook al eerder aan dat het niet raak zou zijn deze maand....maandag naar de gyn, ik ga hem wel even vertellen dat ik als de dood ben voor de eendebek, dus bij voorkeur moet ie die maar niet gebruiken!! Heb een keer een uitstrijkje gehad, toen kwam de assistente met zo'n ding aanzetten, het eerste wat ik riep was dat ik geen doos van een olifant had!! Toen moest ze heel hard lachen, dus ik heb om de kleinste gevraagd en dat ging met veel pijn en moeite naar binnen....dus je begrijpt mijn angst wel!! Ben bang dat de gyn niet zo voorzichtig en begripvol is!! Daar zie ik eigenlijk nog het meeste tegenop, raar he....maar goed, mijn man gaat met me mee, dus ik kan fijn in zijn handje knijpen en wie weet gebeurt er de eerste keer wel helemaal niets!! En praten we alleen maar....haha, zit je je helemaal op te vreten voor niets (ben ik erg goed in, haha)

Morgen hele dag weer naar Maastricht voor mijn werk, stap om 7 uur morgen in de auto richting zuiden, in april komen er 2 nieuwe collega's bij, leuk leuk leuk. Een nadeel, moet ze ook allebei inwerken...pfff waar haal ik de tijd vandaan!!

Verder ben ik sinds gister weer actief bezig met mijn dieet, wil het zooo graag, maar door alles wat er met en om me heen gebeurt ontbreekt mijn wilskracht weleens, heeeeel vervelend!! Zeg nu elke morgen tegen mezelf dat er geen makkelijker dieet is als dit, je shaked en that's it!! Was in Oostenrijk mooi 2 kilo aangekomen door te eten!! Maar de eerste 1,5 kilo is er alweer af. Nog 2 kilo en ik ben weer terug op de 10 kilo, dus die hoop ik deze week alweer te behalen! Nadeel, moet deze week dus weer ongi worden en dan hou ik weer vocht vast....ppfff t lijkt allemaal zo makkelijk...hahaha

Jannie: heeeerlijk he al die sneeuw!! Maar doe je wel extra voorzichtig buiten!! Onder de sneeuw ligt vaak een ijslaag (lees, ik heb hier ervaring mee, ging bijna plat voor de supermarkt de laatste dag!! haha) en je ziet hem niet maar ineens is die laag er....Geniet lekker van je rust, maar zo te lezen komt dat wel goed!!

Nou ladies, ik ga maar eens aan de gang!

Fijne dag,

liefs Yosha

he meiden,
ja het gaat hier weer superhard met schrijven. Heb dit weekend ook echt geen tijd gehad om te kijken, omdat het nichtje van Arthur hier aan het logeren was. Had er niet zo heel veel zin in. Had 4 dagen gewerkt en moet er deze week ook 4, dan vind ik het heerlijk om mijn weekend in te plannen zoals ik wil en dat gaat niet met een kind erbij.. Nu is ze al 8, maar ze wil het liefst heel de dag aandacht. Gelukkig is het meegevallen, en was het best gezellig, maar was wel afgedraaid. Het ergste was nog dat Arthur naar de carnaval was..was ik de enige aan wie ze aandacht kon vragen... Er is natuurlijk een reden dat je begint met een eicel in je buik en zo went aan het hebben van een kind.. Ze komen er niet uit met 8 jaar, haha.
Vandaag ben ik mezelf aan het prikken. Zag er erg tegenop, maar het 1e prikje viel erg mee, dus de rest zal ook wel gaan. Gelukkig hebben ze een slim prikkertje uitgevonden, die zet je op je vinger en druk je wat in, dan pas springt er een naaldje uit. Je weet dus niet precies wanneer die prikt, dus kan je je vinger ook niet wegtrekken. Vrijdag mag ik bellen voor de uitslag. Ach we zien wel, is het zo dan is het zo, dan moeten ze me wel goed zeggen wat ik wel en niet mag eten, want daar ben ik niet zo'n ster in... Maar we doen natuurlijk alles voor een gezond kind! Al is suiker voornl slecht voor mij, wordt het kind daar ook groter door..
Gisteravond de partneravond van de yoga gehad. Wel lachen met al die mannen. Wel heerlijk gemasseerd door Arthur, kijken of hij dat tijdens de bevalling ook kan als ik het kan accepteren.
San en Laura, ik ben ook volgende week op vakantie. Haha wordt het nog rustig hier!

Nathalie, erg he dat er hier zoveel geschreven wordt. Heb ook echt moeite om alles bij te benen. Soms lees ik wel alles, maar dan reageer ik nergens op, het kan gewoon teveel zijn. Maar het is wel heel leuk en gezellig zo met z'n allen!
Wow jij verhuisd voor de liefde! Ik hoop dat je inderdaad kan wennen, heb je het er al over gehad wat te doen als het niet lukt?
Ben benieuwd of de dokter nog gebeld heeft. Bloedverdunners slikken is niet zo erg en werkt misschien mee aan een positief gevoel bij het zwanger worden. Je doet toch iets zegmaar..
Mijn zwangerschappen zullen nooit meer zorgeloos verlopen inderdaad. Bij ieder gek krampje of pijntje zit ik in de stress (en dan in 1e instantie verhoogde suikerwaardes wegwuiven, ik zit gek in elkaar..) Vorige week werd ik wakker met een hele koude buik, dan schiet ik in de stress en denk dit kan alleen maar betekenen dat het leven weg is. Maar gelukkig was dat niet zo. Uk is dan weer zo lief om me redelijk snel gerust te stellen met een paar flinke trappen!

Linda, je kindje al aan het indalen. Dat is best vroeg toch? Wel pijnlijk klinkt het, ach kom er vanzelf achter.
Ga zo je gadget even bekijken.

San, het carnaval was dus toch nog wel leuk. Heerlijk dat je nieuwe kleren hebt gekocht, is zo leuk he, en ook voor zo'n leuk doel!
En het hartje weer gehoord, is toch ook fijn.
Dat je vergeet te vragen wat je wilde vragen heb ik ook hoor. Ik schrijf mijn vragen nog wel eens op, dat scheelt.. Moet je alleen niet vergeten om het briefje mee te nemen..

Laura, toe maar een baantje erbij. Volgens mij ben jij een behoorlijk bezig bijtje!
En nu alweer bloedverlies, balen hoor dat geeft geen goede vooruitzichten!

Yoshua, jij hebt dus een heerlijke vakantie gehad en nu gaat 2 maart al opschieten. De gyns die ik heb meegemaakt zijn trouwens heel lief en begripvol en ik heb er al heel wat gezien! Eigenlijk heb ik er maar 1 meegemaakt die minder fijn was en die hadden we voor de second opinium omtrent het afbreken van de zwangerschap. Die begon heel bot. Zo van en wat is jullie beslissing. Ja duh, we komen voor een second opinium, dus willen we met u bespreken wat er aan de hand is. Hij bond toen wel in en het werd nog een fijn gesprek. Maar alle gyns die onderzoeken deden, vond ik heel lief, mannelijk of vrouwelijk.

Roos, Arthur snoept niet zoveel, dus dat scheelt wel, maar er staan nog genoeg snoepjes in de kast, dus makkelijk is het niet. Ik neem er ook nog wel wat, maar let er nu meer op.

Janneke, jij lekker in de sneeuw, het klinkt allemaal heerlijk. Grappig he die hormonen. Dat je jezelf afvraagt 'wat doe ik' maar er niet mee kan stoppen..

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 28w1d

Ik heb het schema nog even aangepast. Kim en Monique eruit gehaald. Monique reageert niet meer en van Kim weet ik niet of ze weer mee wil schrijven, of alleen wilde laten weten dat ze weer zwanger is. Ik heb in ieder geval geen berichtje meer van haar gezien.
Mijn eigen data ook nog even aangepast.

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt