We gaan ervoor, part IV

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura
10/6
19/2
1/3
10e
1
-
32
Z-H
1-9/3

Yf
23/7
17/2
3/3
7e
1
-
33
Gron
april

Hiltje  
23/10 en 5/1
24/2
10/3
2e
1
-
25
Frl
-

Els
11/4
?
?
10e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
12/3
26/3
9e
1
2/3 gyn
33
H'sum

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

2/3 ass gyn
5/3 vk
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
2/3contr
vk
31
O.ijssel
Heb verlof!

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
?
30
Frl
verlof start 12/3

Patricia
10/7
18/5/09
meisje?
2e
2
10/3 30w echo
18/3 gyn
30
Z-H
2/3 t/m 6/3 Texel!!
7/4 start verlof

Miep

19/6

20/5/09

Jongen!
2e

1

6/3 vk
33

N-Br

23/4 start verlof

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
16/3 gyn.

34
Utrecht
-

Roos
1/8
3/6/09
meisje

2e
2
?
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
19/3 vk
25/03 20wk echo
28
N-Br
23-02 t/m 01-03
carnavals
vakantie

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
?
33
N-Br
1e wk mrt

JannekeChris
7/7
31/8/09
?
6e
2
?
29
Gld
-
Meiden, schema weer ff aangepast, oude data er uit gehaald en Yosha's nieuwe data erin. En zag ik dat mijn vakantie bij Yf staat. Ja dat gaat natuurlijk mooi niet door hè Yf
We gaan zondagochtend vroeg weg. Vliegen om 12 uur 's middags, moeten er 3 uur van te voren zijn en nog zo'n 2 uur rijden er naar toe. Schoonmama nog onderweg oppikken, dus dat wordt wel voor 7 uur rijden
Nou ja het is ff afzien, maar daarna.....genieten!!

Kreeg vanmiddag een telefoontje van die sollicitatie dat ik word uitgenodigd voor een gesprek! Er waren 31 reacties en er worden 6 mensen uitgenodigd dus dat klinkt goed nietwaar!
Moet nu wel op de dag dat we terugkomen van vakantie. Had dat al gezien op de website en had in mijn sollicitatie wel gemeld dat ik dan terug kom (en gevraagd of een evt gesprek op andere dag kan), maar hadden ze dus geen rekening mee gehouden. Afgesproken dat ik kom maar als het niet gaat lukken dat ik dan af mag bellen. Het schijnt nogal lastig te zijn om iedereen bij elkaar te krijgen (burgemeester , voorzitter van de commissie en de 2 secretarissen van de commissie).
Jaaaa ben idd een bezig bijtje

Ik ga ff koken. We zouden vanavond naar Theo Maassen in de Stadsschouwburg maar hij is ziek en het gaat daarom niet door. Jammer!
Dan maar voor de buis (Wie is de mol).

Groetjes!

meiden, kom even dag zeggen. Weet niet zeker of ik het morgen nog red te reageren.
Jannie geniet van je laatste daagjes ik kom je aflossen.
Ik ga slapen (=nodig...) maar wil alle vakantiegangers een fijne reis wensen en de rest een lekker weekend. Ik weet nog niet of ik ginds kan internetten maar ik laat in ieder geval even de boel de boel.
Gr San

Goeiemorgen,
San en Patricia, jullie ook alvast een fijne vakantie!!
Ik zit inmiddels op mijn werk, laatste dagje (tot 12 uur). Heerlijk!
Werk ze allemaal en alvast prettig weekend!
Groetjes Laura

Hoi meiden,

Wat leuk al die verhalen over vakanties, ben ik de enige die niet op vakantie ging/gaat dit jaar? Ik wilde nog met de meisjes naar Disneyland Parijs dit voorjaar maar ik weet niet of het er nog van komt. Een dagje Efteling moet wel lukken, dat hebben ze ook nog niet gezien en ze vinden sprookjes nu erg leuk.

Laura, neem jij je laptop mee naar de Dominicaanse Republiek? Ik zou me ook geen zorgen maken om de vliegreis hoor, kans van 1 op 3 miljoen dat er iets mis gaat had ik ergens gelezen van de week. En spannend, jullie huis op Funda! Staat hij er al op? Zet je een link voor ons op Hyves?

San, jij ook een fijne vakantie, doe je voorzichtig op de ski's?

Hiltje, jij ook veel plezier op Schiermonnikoog. Het wordt mooi weer dit weekend, dus goede timing!

Marieke: wel begrijpelijk hoor die dip, het is ook niet niks, binnenkort voor de eerste keer bevallen en alles is nieuw, en dan ook nog rust moeten houden terwijl je zoveel wil doen. Maar het komt allemaal op zijn pootjes terecht. De hormonen maken je ook emotioneel en het lucht wel op om alles er een keer uit te gooien. Nog leuke spullen gescoord in INtratuin?

Ik heb gister voor het eerst de dubbele steunkousen gedragen, ik merkte echt wel verschil, had veel minder last s avonds. Dus hopelijk blijft het nu onder controle. Over verdere behandeling durf ik nog niet na te denken, googlen op 'spataders' doe ik ook maar niet. Ik hou nog even mijn kop in het zand...

Ik moet naar mijn jongste toe, ze wil dat ik met haar kom spelen.
liefs
Marijke
27w5d

Goedemorgen dames!

Gisteravond lagen we al om 22uur te slapen, iedereen was bekaf. Werd om 3uur wakker en kon  niet meer slapen... Iets voor 5en wreef manlief even over mijn rug en besefte me ineens allerlei dingen en ik begon me toch te brullen..... Manlief begreep het natuurlijk even niet maar ik net zo goed niet. Ben megagelukkig en dus wel die enorme tranen met enorme uithalen! Hormonen....

Vandaag weer sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw.. Balen! Manlief is in zijn eentje snowboarden, wel jammer voor de rest. Kindjes hebben vandaag wedstrijd. Ik ga zo even baantjes trekken, lezen en slapen.
Gister tijdens het eten wel 20 minuutjes gaan liggen toen de kids in bed werden gelegd, scheelde een hoop!

Marieke: jij dus een dip gehad. Ja dan is huilen zooo lekker! Ik den k ook dat het voor ons nu zo dichtbij komt allemaal, emoties komen dan wel stuk eerder los. Het eten is hier heerlijk, alleen veel te veel voor mijn maagje!
Wij hebben onze ziekenhuistas al klaar (staat hier naast me haha) en heb ook energiedrankjes, Dextro energietabletten en Snickers voor na of tijdens de bevalling. Maar ook een extra / schoon t-shirt voor manlief, kleren voor mij, stok kaarten voor als je lang moet wachten etc.
Iets met de wieg op t kaartje, ben benieuwd!

Yosha: jeetje meid wat onwijs naar die pijnen van je, en ook dat je er suf van wordt en dat het niet eens goed helpt. Sterkte ermee! Hopelijk is het snel amandag en dan kan je verder...

Linda: ohhh jouw verlof nadert, spannnend! Lekker joh...

Hiltje: lekker een weekendje naar Schier! Geniet ervan meid, volgens mij wordt het weer ook lekker toch?

Laura: ohh jammer van de show van Theo Maassen!!! Wordt het verplaatst? Wij gaan er half mei heen, show schijnt geweldig te zijn! En wat goed dat je uitgenodigd bent voor een gesprek. Met de burgemeester, spannend! ;-)
Zondag lekker weg, lekker meid. Maandag lig jij in het zonnetje... Mmmmmmm lekker!

San: fijne vakantie, geniet van de sneeuw! Waar ga je heen?

Patricia: jij gaat ook as maandag weg, lekker! Wist niet dat het al zo snel was haha. Geniet ervan dame...

Ladies ik ga even zwemmen!

Groetjes, Janneke

Goede morgen,

Eerst even voor iedereen die op vakantie gaat: Prettige vakantie!
En wat een emoties ineens bij een aantal zwangere dames... tranen met tuiten dus, bijna uit het niets. Ben benieuwd of ik dat ook nog krijg.

Yosha: Ik ken twee mensen die ook het medisch circuit in zijn gegaan, zeg maar. Bij beide werd bij de eerste afspraak nog geen inwendig onderzoek gedaan. Ik weet natuurlijk niet of dat bij jou dan ook niet is, maar van wat ik ervan lees, wordt dit de eerste keer meestal nog niet gedaan.

Wij hebben gisteren de maxi cosi binnen gekregen. Zo ontzettend moeilijk om je voor te stellen dat daar over een paar maanden ons kindje in ligt. Ik blijf het allemaal heel onwerkelijk vinden, hoor.
Ik heb niets meer aan het boxkleed gedaan deze week. Overdag gaat het op zich wel met de verkoudheid, maar tegen de tijd dat ik thuis ben, ben ik behoorlijk moe en heb ik niet veel zin meer om aan het kleed te werken. Misschien komend weekend.
Manlief heeft de hele week wel trouw aan het bedje gewerkt. Heel misschien dat het zondag af is. En anders begin volgende week een keer. Dan kunnen we de kast gaan halen en kan hij daar aan beginnen. Joehoe. Ben zo benieuwd hoe het er straks allemaal uit komt te zien.

Aaaah, wie had er nu ook alweer de spataders? Ik heb echt een geheugen van niets. Fijn in ieder geval dat het nu met de steunkousen beter gaat. Hopelijk blijft dat zo. Ik zou ook nog niet op internet kijken naar verdere behandelingen hiervoor na de bevalling. Laat eerst die bevalling maar eens komen, da's al meer dan genoeg voorlopig.

Hey Marijke, een dagje naar de efteling dus. Blijft leuk, vind ik. Zeker met de hele kleintjes en zeker als ze nu geïnteresseerd zijn in sprookjes. Ik weet nog dat mijn nichtje toen ze nog een paar jaar jonger was echt wel een half uur bij ieder huisje naar binnen kon gaan staan kijken. Ze vond het allemaal zo interessant.

Patricia, al uitslag gehad van je bloedprikken? Hopelijk was de verhoogde waarde vorig keer inderdaad het gevolg van de pak koekjes en is alles goed.

Miep
28w2d

hallo!!

Yosha: vervelend meid dat je er nu weer zo'n last van hebt en de pillen dan ook niet werken zoals je zou willen!! Ik hoop echt dat t niet te lang duurt en je je snel beter voelt..

Heerlijk Linda dat je je zo goed voelt en alles kan doen wat je wilt!! Lekker van genieten!!
Hoe was de informatieavond?? Interessant?? Wat van opgestoken??

Hiltje: heerlijk weekendje schier!! Lekker even uitwaaien aan het strand!!
Veel plezier!!!
Ben benieuwd wat de ha zegt!!

Laura, nog effies en je heb vakantie!!
Heerlijk!! En lekker naar de zon heerlijk met al die regen hier!!
en sollicitatie, spannend!!!

San: 'k weet niet of je het nog leest, maar fijne vakantie meid!! Geniet er lekker van!!!

Patricia ga jij dus al volgende week naar texel?? Heerlijk snel al!!
En dan lekker aftellen naar je verlof!!

Marijke: was leuk de intratuin, was zaterdag al ff geweest, maar toen had ik dus de boel veranderd zondag, tenminste de meubels niet ofzo hoor maar spullen op dressoir en vensterbank enzo dus gister nog leuke mand met plant gekocht en een leuk vogelhuisje van riet.
Dus die dubbele steunkousen zitten fijner!! Da's mooi!!
Hopelijk helpt het genoeg tot eind van je zwangerschap!!

Janneke, das ook zo'n beetje mijn biologische klok op t koment 3 uur, wordt ik bijna elke nacht wakker moet ik naar de wc... Ene keer slaap ik wel ander keer niet...
Dat zal t ook wel zijn, dat alles nu dichtbij begint te komen, en t zijn echt de laatste loodjes!! Dat zal bij mij ook vast meegespeeld hebben, k had er alleen nog niet zo gauw aan gedacht...
Geen zonnetje dus vandaag!!
jammer voor de skieers!
Dus je hebt weer een lekker relaxdagje!! Heerlijk!! Klinkt super hoor!! Volgens mij kom je lekker uitgerust terug!!

Hier gaat het weer stuk beter!!
lekketr dagje gehad gister!! Manlief was natuurlijk thuis dus gezellig en even uit huis geweest naar intratuin was leuk, en s avonds lekker rustig avondje samen, heerlijk!!
Nu is hij lessen, moet dinsdag examen doen voor zn groot rijbewijs... en dan eten we vanmiddag ff patatje samen, vanaaf is ie weg heeft slipcursus van de anwb, dus ik lig lekker vroeg erin met een boek vanaaf!! Heb prachtig boek dus ga ik lekker uitlezen!!
Doe elke dag nog stukje van mn medische termen en verder laat ik school voor wat het is!!
Deze tijd komt misschien nooit meer terug dus ik heb echt besloten er nu van te gaan genieten!! en het motto wordt voor tot aan de bevalling, niets moet!!

Fijne dag allemaal!!
Groetjes, marieke

Goede morgen allemaal,

Oe ik wordt nu toch ook wel een beetje jaloers hoor als ik lees hoeveel er van jullie lekker op vakantie gaan. Heerlijk man.

San, jij gaat Janneke aflossen dus jij gaat ook al lekker op wintersport?
Geniet ervan.

Patricia, jij ook lekker weg. Waar ga jij heen? kan zijn dat, dat al ergens staat hoor maar daar heb ik dan overheen gelezen. Er staat ook weer zoveel. Iniedergeval ook jij lekker genieten.

Laura, Hmm op jou ben ik stiekem toch wel het meest jaloers. Jij gaat heerlijk naar het zonnetje toe. Laatste dagje werken vandaag moet ook heerlijk voelen.
En dan daarna een sollicitatie gesprek. Wow dat moet toch ook wel geweldig voelen dat ze uit 31 reacties, 6 mensen uitnodigen en dat jij daar bij zit. Waar heb je eigenlijk gesolliciteerd want het klinkt wel heel bijzonder allemaal dat de burgemeester er zelfs bij zit dan?
Owja ik las dat je vanmiddag je nagels mooi gaat maken he. Ook leuk en idd heel erg mooi als je handen bruin zijn.
Heb op het moment ook gelnagels maar er zijn er nu na 3 weken alweer 3 afgebroken en dan is het een minder mooi gezicht. Je moet het eigenlijk als je ze wil behouden om de zoveel weken even bij laten werken he maar das niks voor mij hoor, dus nu maar wachten tot ze er allemaal weer vanaf zijn.
Meis, geniet geniet geniet van je vakantie en kom lekker bruin terug`.

Miep, was de gym weer leuk vd week?
Klinkt wel relaxt al die oefeningen. Ow het lijkt me toch zo leuk he om met zulke dingen mee te kunnen doen en dan ook nog met andere zwangere vrouwen samen te zijn en ervaringen te kunnen uitwisselen.
Zwangerschapszwemmen lijkt me ook super lekker om te doen.
Hmm nouja genoeg weer maar, k ben weer ff aan het wegzwijmelen hoe het zou zijn als ik ook zwanger was.
Miep tot je hoeveelste week gaan ze eigenlijk door met zwangerschapsgym?

Hiltje, hopelijk is het snel dinsdag voor jou en kan de dokter je dan wat meer duidelijkheid geven over je stuitje want dit is toch ook niks om steeds zoveel pijn te hebben zonder dat je precies weet waarvan en wat je eraan kunt doen.
Dit weekend eerst lekker een nachtje weg. Doe je goed hoor, onverwachts een nachtje wegboeken. Geniet ervan.

Yvonne, gefeliciteerd nog met je man.
Leuke dag gehad gisteren?
En wat moet dat super geweest zijn om een babykamertje te hebben gekocht.
Wat voor kleuren hebben de meubeltjes?
Nu maar hopen dat het snel mei is zodat je hem lekker kunt gaan inrichten.

Linda, o zo te lezen heb jij ook al bijna je verlof?
Jullie zitten echt allemaal dicht op elkaar he wat betrefd het zwanger zijn en verlof. echt leuk.
Heb je al veel dingetjes in je hoofd zitten die je nog wilt doen tijdens je verlof?
Moet heerlijk zijn om naar je verlof toe te kunnen leven.
Hihi leuk dat jij je man kent van de middelbare school. Zou toch wel heel bijzonder zijn he als jullie kleintje op 9 april geboren zou worden?

Marijke, wat fijn dat je verschil merkte met de dubbele steunkousen. Zijn het nu echt 2 steunkousen over elkaar over gewoon 1 dikke steunkous?
Groot gelijk dat je nog niet hebt gegoogeld op spataders. je kunt dan idd alleen maar dingen tegenkomen die je misschien liever niet wilt lezen. En als je kunt wachten tot na je bevalling en je er met de dermatoloog verder over kunt praten, is dat denk ik toch een stuk prettiger.

Janneke, a jeetje joh wat kunnen hormonen toch ineens opspelen he.
Kan me voorstellen dat dat jezelf en je man op sommige momenten kan overvallen, maar zo is dat vaak he met gevoelens. Wel heerlijk dat je het gewoon kunt laten gaan en dat je jezelf zo  gelukkig voelt.
Verder nog heerlijk aan het genieten he.
Je zal nu misschien wel een lekker dutje aan het doen zijn want om 3 uur al wakker zal je wel merken.
Fijne dag nog vandaag en alvast goeie terugreis.

Yosha, ben je weer bijna van je ongi af?
Nog maar 3 daagjes en dan de gyn he.
Spannend wat er nu uiteindelijk echt uit gaat komen.
Sterkte alvast. Nu het nog maar een paar daagjes is voor je naar de gyn gaat zal je vast wel zo nu en dan flinke zenuwen en misschien zelf wel wat angst voelen. Ik hoop echt voor je dat het toch mag meevallen.

Marieke, gaat het weer wat met je?
Kan soms zo lekker opluchten he om alles eruit te gooien.
Dan lijkt je rugzakje gelijk weer wat of soms tientallen kilo,s lichter.
Heb je nog leuke dingen kunnen kopen in de intratuin?

Zo nu ga ik weereens stoppen met typen en wat in huis doen.
Owja voor ik het vergeet, ik mag donderdag 2 april naar de internist toe.
Ben heel erg benieuwd wat die gaat zeggen. Hoop dat vele verdere onderzoeken me bespaart blijven en dat ik echt aan de bloedverdunners mag. Heb het er met me lief over gehad en als de internist nu besluit dat ik aan de bloedverdunners moet dan willen we het daarna toch weer wel proberen. Me gevoel zegd dat dan de derde zwangerschap wel goed zou gaan, maar dat is nu nog niet aan de orde. Eerst maar 2 april en dan me volgende eisprong weer afwachten. Bleg zeg, moet ik nog ff kwijt hoor. Kan vast wel hier. Maar zit nu rond me ei, voel het ook weer wel en gister gingen we vrijen, ( rond me ei heb ik altijd meer zin, dus das nu wel jammer ) want we konden ons echt niet meer inhouden dus toen maar met condoom. Manman dat vind ik nu altijd weer zo een domper he, Ben je lekker bezig, moet je een pauze inlassen om zo een ding om te doen ( dan daalt mijn zin al ) en dan uiteindelijk ist zover en voel je minder ´. Hmm nouja nu maar hopen dat me ei weer snel voorbij is en daarmee ook me gruwelijke zin naar vrijen.

Meiden, fijn weekend alvast en nogmaals voor de dames die op vakantie gaan, geniet ervan.

Liefs, Nathalie

Terug
Bovenaan