Goede morgen allemaal,
Oe ik wordt nu toch ook wel een beetje jaloers hoor als ik lees hoeveel er van jullie lekker op vakantie gaan. Heerlijk man.
San, jij gaat Janneke aflossen dus jij gaat ook al lekker op wintersport?
Geniet ervan.
Patricia, jij ook lekker weg. Waar ga jij heen? kan zijn dat, dat al ergens staat hoor maar daar heb ik dan overheen gelezen. Er staat ook weer zoveel. Iniedergeval ook jij lekker genieten.
Laura, Hmm op jou ben ik stiekem toch wel het meest jaloers. Jij gaat heerlijk naar het zonnetje toe. Laatste dagje werken vandaag moet ook heerlijk voelen.
En dan daarna een sollicitatie gesprek. Wow dat moet toch ook wel geweldig voelen dat ze uit 31 reacties, 6 mensen uitnodigen en dat jij daar bij zit. Waar heb je eigenlijk gesolliciteerd want het klinkt wel heel bijzonder allemaal dat de burgemeester er zelfs bij zit dan?
Owja ik las dat je vanmiddag je nagels mooi gaat maken he. Ook leuk en idd heel erg mooi als je handen bruin zijn.
Heb op het moment ook gelnagels maar er zijn er nu na 3 weken alweer 3 afgebroken en dan is het een minder mooi gezicht. Je moet het eigenlijk als je ze wil behouden om de zoveel weken even bij laten werken he maar das niks voor mij hoor, dus nu maar wachten tot ze er allemaal weer vanaf zijn.
Meis, geniet geniet geniet van je vakantie en kom lekker bruin terug`.
Miep, was de gym weer leuk vd week?
Klinkt wel relaxt al die oefeningen. Ow het lijkt me toch zo leuk he om met zulke dingen mee te kunnen doen en dan ook nog met andere zwangere vrouwen samen te zijn en ervaringen te kunnen uitwisselen.
Zwangerschapszwemmen lijkt me ook super lekker om te doen.
Hmm nouja genoeg weer maar, k ben weer ff aan het wegzwijmelen hoe het zou zijn als ik ook zwanger was.
Miep tot je hoeveelste week gaan ze eigenlijk door met zwangerschapsgym?
Hiltje, hopelijk is het snel dinsdag voor jou en kan de dokter je dan wat meer duidelijkheid geven over je stuitje want dit is toch ook niks om steeds zoveel pijn te hebben zonder dat je precies weet waarvan en wat je eraan kunt doen.
Dit weekend eerst lekker een nachtje weg. Doe je goed hoor, onverwachts een nachtje wegboeken. Geniet ervan.
Yvonne, gefeliciteerd nog met je man.
Leuke dag gehad gisteren?
En wat moet dat super geweest zijn om een babykamertje te hebben gekocht.
Wat voor kleuren hebben de meubeltjes?
Nu maar hopen dat het snel mei is zodat je hem lekker kunt gaan inrichten.
Linda, o zo te lezen heb jij ook al bijna je verlof?
Jullie zitten echt allemaal dicht op elkaar he wat betrefd het zwanger zijn en verlof. echt leuk.
Heb je al veel dingetjes in je hoofd zitten die je nog wilt doen tijdens je verlof?
Moet heerlijk zijn om naar je verlof toe te kunnen leven.
Hihi leuk dat jij je man kent van de middelbare school. Zou toch wel heel bijzonder zijn he als jullie kleintje op 9 april geboren zou worden?
Marijke, wat fijn dat je verschil merkte met de dubbele steunkousen. Zijn het nu echt 2 steunkousen over elkaar over gewoon 1 dikke steunkous?
Groot gelijk dat je nog niet hebt gegoogeld op spataders. je kunt dan idd alleen maar dingen tegenkomen die je misschien liever niet wilt lezen. En als je kunt wachten tot na je bevalling en je er met de dermatoloog verder over kunt praten, is dat denk ik toch een stuk prettiger.
Janneke, a jeetje joh wat kunnen hormonen toch ineens opspelen he.
Kan me voorstellen dat dat jezelf en je man op sommige momenten kan overvallen, maar zo is dat vaak he met gevoelens. Wel heerlijk dat je het gewoon kunt laten gaan en dat je jezelf zo gelukkig voelt.
Verder nog heerlijk aan het genieten he.
Je zal nu misschien wel een lekker dutje aan het doen zijn want om 3 uur al wakker zal je wel merken.
Fijne dag nog vandaag en alvast goeie terugreis.
Yosha, ben je weer bijna van je ongi af?
Nog maar 3 daagjes en dan de gyn he.
Spannend wat er nu uiteindelijk echt uit gaat komen.
Sterkte alvast. Nu het nog maar een paar daagjes is voor je naar de gyn gaat zal je vast wel zo nu en dan flinke zenuwen en misschien zelf wel wat angst voelen. Ik hoop echt voor je dat het toch mag meevallen.
Marieke, gaat het weer wat met je?
Kan soms zo lekker opluchten he om alles eruit te gooien.
Dan lijkt je rugzakje gelijk weer wat of soms tientallen kilo,s lichter.
Heb je nog leuke dingen kunnen kopen in de intratuin?
Zo nu ga ik weereens stoppen met typen en wat in huis doen.
Owja voor ik het vergeet, ik mag donderdag 2 april naar de internist toe.
Ben heel erg benieuwd wat die gaat zeggen. Hoop dat vele verdere onderzoeken me bespaart blijven en dat ik echt aan de bloedverdunners mag. Heb het er met me lief over gehad en als de internist nu besluit dat ik aan de bloedverdunners moet dan willen we het daarna toch weer wel proberen. Me gevoel zegd dat dan de derde zwangerschap wel goed zou gaan, maar dat is nu nog niet aan de orde. Eerst maar 2 april en dan me volgende eisprong weer afwachten. Bleg zeg, moet ik nog ff kwijt hoor. Kan vast wel hier. Maar zit nu rond me ei, voel het ook weer wel en gister gingen we vrijen, ( rond me ei heb ik altijd meer zin, dus das nu wel jammer ) want we konden ons echt niet meer inhouden dus toen maar met condoom. Manman dat vind ik nu altijd weer zo een domper he, Ben je lekker bezig, moet je een pauze inlassen om zo een ding om te doen ( dan daalt mijn zin al ) en dan uiteindelijk ist zover en voel je minder ´. Hmm nouja nu maar hopen dat me ei weer snel voorbij is en daarmee ook me gruwelijke zin naar vrijen.
Meiden, fijn weekend alvast en nogmaals voor de dames die op vakantie gaan, geniet ervan.
Liefs, Nathalie