We gaan ervoor, part IV

Hee meiden,

We zijn weer terug uit Zandvoort!!!!! We zijn echt lekker uitgewaaid....
Ik heb wel genoten, maar baalde enorm van mijn harde buiken.... Ik kon eigenlijk niks....
Het werd erger en erger en ik had het zelfs als ik  gewoon rustig zat.....Het liefst was ik naar huis gegaan.... Maandag moet ik naar de vk dus dan moeten ze me maar weer geruststellen.... Gelukkig ben ik nu alweer 26 weken.....
Ik heb veel bijgelezen, nog niet alles, wat hebben jullie veel geschreven!!!!! Ben moe en ga zo naar bed....

Tot morgen denk ik......Voel me niet zo happy helaas....

gr Roos

Good evening dames,

Nog even een laat berichtje van mij. Heb vandaag al een lang dutje gedaan en wilde niet te vroeg naar bed, vannacht 2 uur wakker gelegen. Manlief is naar de kroeg met mijn zusje en mijn broer. Mijn zusje is 17 en jullie raden het al: die wil op stap! Maar goed ik ben zwanger dus vanavond gingen mn broer en manlief mee. Vindt ze helemaal geweldig! Dus ben nu alleen, ga zo lekker slapen.

Morgen laatste dag, het weer schijnt beter te worden dus wil zeker even buiten zitten en de rest kan dan lekker skien, heerlijk dan die lege pistes! Zondag gaan we weer naar huis.

Roos: Jeetje meid nog zoveel harde buiken, wat onwijs K voor je.... Kan me voorstellen dat je daar niet happy van wordt! Hopelijk kan de vk je gerust stellen maandag of heeft ze een goede tip voor je. Sterkte dame!

Nathalie: kan me voorstellen dat je soms fanataseert over hoe het zou zijn, deed ik ook altijd hoor! En helemaal logisch als het 2 keer mis is gegaan...
Vervelend dat je zin verdween bij condoom. Je wil natuurlijk zo graag.. Gevoel - verstand-verhaal denk ik, niet leuk! Oh lijkt me zoooo lastig! Wel fijn dat je nu een datum hebt, 2 april naart de internist. Knap dat jullie tot die tijd willen wachten, maar erg begrijpelijk!

Marieke: ja hoor dat zijn onze hormoontjes, weet ik zeker. We hebben evrlof en we lopen op het eind van de zwangerschap, ik denk dat we niet eens kunnen begrijpen wat er in onze lichamen gebeurt! Lekker laten gaan zeg ik, doe ik ook...
Lekker dagje gehad dus met je man, fijn... En lekker je vrijdagmiddagpatatje op, jammie! ;-)
Welk boek ben je aan het lezen?

Marijke: Efteling, leuk!!! Ik heb er in mijn jeugd zowat naast gewoond dus ik zat elke dag in de Efteling. Nu kom ik er eens in de zoveel jaar en vind het nog steeds geweldig. Zo mooi!

Miep: Maxi cosy, ja gek idee he! Hebben wij ook hoor, is het eerste vervoersmiddel van ons mannetje.... Balen van je verkoudheid, hopelijk is ie snel over...

Patricia: al uitslag? Benieuwd!

Groetjes en slaap lekker,
Janneke

Hey meiden!!

Rust in huis...........manlief en zoonlief zijn vanmorgen weg en ik mocht dus heerlijk uitslapen. Verder dan 8 uur kwam ik niet.hahaha
Gisteravond was ik mega moe uit mijn werk dus de hele avond op de bank geslapen en op bedje gewoon weer verder geknort.
Verder gaat het prima. Nog 2 weekjes werken................... In principe is alles klaar dus hoef ik nix bijzonders te doen. Idd niks moet..........
Mijn familie is gisteren en vanacht vertrokken naar de WSP. Klein beetje zuur gevoel. Ach............volgende keer.
Vandaag geen verplichte zaken. Ik ga straks even naar de "stad" wat dingen kopen en ik wil even naar de Tuindorado: winterviolen en bollen halen om het buiten wat op te fleuren.
Morgen met mijn paard naar de wedstrijd en daarna naar een verjaardagsfeestje van 2 4-jarigen.

@ Janneke: ojeeeeeeojeeee hormonen...........pffffff. Het is ook allemaal zo nieuw en nog zo onwerkelijk. Lekker laten gaan. Balen voor de skieers dat het zo sneeuwt steeds zeg. Maar volgens mij heb je een heerlijke week gehad.

@ Nathalie: idd een vreselijke domper: condoom. Bah. En je wilt zo graag zwanger worden.........tegenstrijdig. Gelukkig mag je 2 april naar de internist. Dan zit er zeker nog 1 ronde tussen?????

@Marieke: lekker aan het nestelen en gezellig maken zo te lezen. Leuk!

@ Laura, Patricia  en San: hele fijne vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!! Pfffffff. ben stiekem een klein beetje jaloers hoor. Laura neem heel veel zon mee terug ok??!!! Staat je huis al op Funda??

@ Marijke: fijn dat je steunkousen helpen. Ik heb sportsteunkousen en ze helpen me ook echt. Ik heb zo vooral op mijn werkdagen aan. Bevalt prima en gelukkig is het niet hoogzomer.
Fijn met de meiden naar de Efteling. Lijkt me ook nog eens te leuk. Ik ben er nog nooit geweest.

@Ross: he bah zeg al die harde buiken. Wel balen dat je vakantie daardoor toch wat in het water is gevallen. Hopleijk wordt het nu thuis wat minder.

@ Miep: heerlijk dat je kamertje bijna klaar is. En dan inrichten.............Wow. Dat vind ik zo'n leuke bezigheid. En de maxi cosi al in huis. Het eerste vervoermiddel van de beeb. Bijzonder. Bij ons staat het spul ook allemaal al klaar.............hahaha Alleen niemand mag het kamertje bewonderen omdat het roze accesoires heeft, een de inhoud van de klerenkast is ook heel meisjesachtig. Straks is het toch een jongen...oeps............ Mijn moeder, schoonouders en broers, zwager  en schoonzussen weten het geslacht wel. Kunnen we toch met hun erover fantaseren.

Ik ga zo lekker douchen en even wat HH doen.
Fijne dag!!

Goodmorning ladies,

Ff een snel berichtje van mij, druk met de voorbereidingen voor de vakantie! De laatste boodschapjes, huis aan kant, wasjes doen, jullie kennen het wel ;-)))

Ons huis staat op Funda en ik heb jullie de link gemaild en ook op Hyves gezet bij de krabbels en de gadgets. Nu kwam ik erachter dat het niet zo handig is om em als gadget er op te zetten (tja beginnend Hyver hè ;-))))
Maar kan de gadget geloof ik niet verwijderen. Misschien dat Janneke dat kan als beheerder van de site?? Bij de krabbels is handiger want dan  kan je de link zo aanklikken.

Kom vast in de loop van de dag nog wel ff kijken, voor nu weer snel verder met allerlei klusjes!

Groetjes Laura

Mogguh,

Linda, lkr dat je een relaxt dagje voor de boeg hebt. Nu aan de sop in huis?
Het voelt ook wel tegenstrijdig hoor vrijen met condoom, maar ik wil voor mezelf gewoon echt de afspraak met de internist afwachten. Me laatste miskraam in januari zit me nog zo vers in me geheugen en ik ben zo bang dat als ik weer zwanger zou worden dat het toch weer misgaat. Mocht ik nu van de internist toch bloedverdunners krijgen dan weet ik zeker dat ik er  weer voor durf te gaan. Mocht ik niks krijgen dan wacht ik verder af wat er wordt gezegd. Als het goed is, is het dus idd nog 1 of misschien 2 rondes afwachten voor we het weer gaan proberen om zwanger te worden. Spannend!!
Oweja hihi wat voor kleur heeft jullie nieuwe auto nou? En ben je al een beetje gewend om erin te rijden?

Janneke, jullie laatste dagje alweer vandaag.
Hoop dat het idd lekker weer is nu zodat er geskied kan worden en jij ook nog lekker van het zonnetje kan genieten buiten.
Snel voorbij gegaan deze week?
Nouja eenmaal thuis kan je weer lekker de babykamer bekijken en bezig zijn met alle spulletjes en met het kaartje ;-).
Gaat echt al opschieten he voor jou? Spannend joh.
Ga je trouwens in het ziekenhuis bevallen of heb je voor thuisbevalling gekozen?
In sommige regio,s mag je niet meer thuis bevallen toch?

Zo, ga nu ff wat eten, dan samen met lief de schuur opruimen, vanmiddag gezellie naar Alkmaar, heb zin om te shoppen en leuke dingen te kopen ;-) en vanaaf gaan we naar de schouwburg toe naar een toneelvoorstelling van romeo en julia gespeeld door 5 jongens. Ben benieuwd.

Meiden allemaal fijne dag,

Groetjes, Nathalie.

Hi dames!

Laura: Gadget is verwijderd op Hyves, dus je kunt evt een krabbel plaatsen. Wat een gaaf huis by the way! Ik ben wel van dat strakke, en mooi opgezet dat huis. En erg l.euk om te zien waar jij altijd zit te internetten. ;-)
Vandaag dus lekker dagje jij, en morgen  naar de ZON! Geniet ervan meid, echt!

Linda: jij ook een lekker dagje nu, geniet ervan! Nog 2 weekjes, hopelijk vliegen ze voorbij! Is er iemand die je vervangt of wordt dat intern opgelost?

Nathalie: ja vervelend joh, maar kan me voorstellen dat jullie miskraam van januari nog erg vers in jullie geheugen ligt. Volgens mij neem je ook wel de tijd om dit t verwerken, erg goed van je!

Vandaag is het gelukkig mooi weer! Skiers zijn vertrokken en ik ben net met manlief een half uurtje naar buiten geweest. Even op de brug gestaan in de zon, even naar de skiers gekeken en genoten van de buitenlucht en de zon. Lekker.... Ga vandaag rustig aan doen, morgen hele dag zitten dus wil vandaag veel liggen. Niet dat ik daar zin in heb, maar tis wel t beste. En koffer inpakken, doe ik straks met manlief.
Heb wel een heerlijke week gehad, echt! Zal thuis weer moeten wennen aan onze trappen, de boodschappen, koken, wassen etc etc. Heel blij dat ik ben gegaan!

jaja morgenavond kunnen we weer van de babykamer genieten, heerlijk. Geboortekaartje is goed nu, nu alleen even de proefdruk zien en dan hoeven we tzt alleen de gegevens door te geven. Spannend hoor... Net als met de trouwkaart had ik geen idee wat we wilden maar gelukkig is mn vader mega crea bea dus die heeft altijd   goede en originele ideetjes. De website wordt nu ook al aangepast, superleuk om mee bezig te zijn.

Ook leuk dat iedereen nu druk aan het speculeren is over de naam, manlief en ik moeten er wel om lachen! De een zit in de buurt, de ander totaal niet. Jullie eigenlijk een idee?  

Nou ik heb elke keer steken onderin, wow. Mannetje is echt aan zijn laatste afdaling begonnen, voel het heel goed. Buik is ook groter, kon net mn jas namelijk niet meer dicht krijgen en vorige week nog wel! En buik zit lager. Gister was hij de hele dag megadruk, vandaag misschien wel iets rustiger. Kan soms bijna zn voetje of onderbeentje  vastpakken, haha!

Ladies ik ga weer even verder met mn dagritme!

Greets Janneke

Goeienavond,

Nog even op de valreep! Alles gepakt en huis schoon en netjes! Nu maar hopen dat er volgende week wat kijkers (waaronder een koper) komen.... We wachten het maar af!
M'n nagels zijn mooi geworden, altijd fijn om ze weer zo mooi te hebben! Ook nog naar de kapper geweest en mijn teennagels zelf gelakt, dus ik kan me daar in de DR wel vertonen ;-))

Meiden een hele prettige week allemaal, de andere vakantiegangers ook heeel veel plezier!

Janneke een rustige terugreis gewenst zonder gekken op de weg.....

Ik ga maar eens proberen te slapen, maar heb nog weinig slaap. Morgen wel vroeg op want dan moet ik nog even wat was opruimen die nu nog hangt te drogen + vaatwasser uitruimen....

Op 9 maart ben ik er weer! De week zal wel om vliegen, heb er vreselijk zin in!

Oh ja, ik ga niet zwanger het vliegtuig in, vanaf maandag al steeds bruine prut dus het zal zeer binnenkort wel doorbreken. Ik zit er sterk over te denken om geen data meer in te vullen in het schema om zo wat minder bezig te zijn met de data wanneer ik ei heb en NOD. Vind het veel te gezellig om hier te blijven komen dus hiermee stoppen is geen optie. Dan maar iets anders verzinnen....

Liefs Laura

Terug
Bovenaan