We gaan ervoor, part IV

He meiden,
mijn suiker was in orde. Het lag dus toch aan de koekjes.... Gelukkig maar, ben meteen weer vrolijk doorgegaan met snoepen!
Verder gaan wij morgen lekker op vakantie, ik hoop in ieder geval op droog weer!
Had ik hier al gemeld dat het kamertje er is? Het is dinsdag gekomen en het stond binnen 1 uur in elkaar, heerlijk dat het gelijk gedaan werd! Wel veel dozen en piepschuim inderdaad Janneke...
Moest wel even wennen, dan is het kamertje toch best klein ineens.. En het was erg wit bij elkaar. Ja wat wil je met 3 witte muren en witte meubels. Ben meteen maar het bedje op gaan maken en heb het aankleedkussen op de commode gelegd. Ziet het er weer wat kleuriger uit! Vrijdag ook de gordijnen besteld, dan zijn we weer een stuk verder.

Roos, balen zeg van je harde buiken, kijken wat je vk morgen zegt!

Marieke, nu mag je van jezelf dus echt gaan genieten, goed zo meis, jezelf geen dingen meer opleggen hoor! En laat die emoties maar stromen, ze horen erbij!

Janneke, je vakantie alweer voorbij, je zit nu in de auto naar huis, hopelijk verloopt de reis verspoedig!

Laura, jij zit denk al in het vliegtuig, helemaal keurig met gekapt haar en mooie nageltjes, ja dat zal vast goedkomen van de week! Wel balen dat je ongi waarschijnlijk door zal zetten....

Marijke fijn dat je steunkousen helpen!

Miep, ja leuk die maxi cosi. Ik heb die al een eeuwigheid in huis, gekregen van mijn schoonzus toen zij gingen verhuizen en zij hem niet meer nodig had. Dus die stond al voor de zwangerschap van Bas* op zolder achter het schot geloof ik....
Leuk he al die babydozen. Heb ze ook allemaal gehaald. De ene leuker dan de ander, maar vind de verrassing van allen gewoon leuk!

LInda, fijn dat het allemaal zo goed blijft gaan, nog maar 2 weekjes werken meid, dat gaat echt snel ineens!

Verder vergeet ik de helft, maar goed, dat komt wel weer,
Ik hoop dat ik volgend weekend weer tijd vind om te komen kijken hoe het met iedereen gaat!
liefs
Patricia mama van Bas* en uk 28w6d

Hoi hoi,

Hehe, kan weer op de site. Ze hebben onderhoud gedaan, waaraan is niet duidelijk. Mogen ze wel aankondigen van mij.

Een paar drukke dagen gehad. Donderdags de verjaardag van manlief gevierd. 's middags zat het huis al redelijk vol. Had zelf nog aardig meegeholpen maar manlief heeft het meeste gedaan. 's avonds kwam mijn moeder mee helpen. Voordat ze goed en wel binnen was, was ze al rond aan het rennen. Huisje zat weer vol. Het was heel gezellig en manlief had zelfs een oud collega niet verwacht die ik uitgenodigd had. Heel erg leuk.
Mijn mama had zo veel opgeruimd dat ik 's morgens alleen een beetje de tafels enzo hoefde terug te zetten. Heel erg relaxed.

Vrijdags eerst dus ff gerommeld in huis en alles weer aan kant. Daarna lekker naar de sauna geweest. Echt heel lekker ontspannen. Rond 21.30 uur weer thuis en heerlijk geslapen. Gisteren een beetje gelambald en nog 2 shirtjes met broekjes gekocht. Was daar echt aan toen. Heel schattig allemaal. 's middags een salade gemaakt die in ouders van nu staat. Echt heel lekker met geitenkaas, ruccola sla enzo. 's avonds naar mijn nichtje met drie kinderen geweest. Ook altijd leuk om te zien. Heftig gediscussieerd over opvoeding en hoe je de week indeeld. Hoeveel tijd je voor jezelf hebt enzo. Om 23.00 uur weer naar bed en weer heerlijk geslapen. Vanmorgen een beetje last van mijn buik. Boxershort van manlief zit toch te strak.

Ik denk dat ik de beeb al kan voelen. Het zijn geen bubbeltjes maar het lijken shopjes. Het zijn niet mijn darmen want dat is gewoon te laag. Ik kan de scheiding van buik/bm heel goed voelen. En het is echt daaronder. Vooral als ik 's avonds of 's morgens in bed op mijn rug ligt, begint onze uk. Is wel heel erg leuk, vooral links onderin. Misschien verbeeld ik het mij ook wel. Ben dus benieuwd bij de 20wk echo hoe onze uk ligt. Is wel raar hoor om dat te voelen.

Vandaag een lekkere lambal dag denk ik. Ff alles bijlezen en dan op de bank hangen en borduren denk ik.

@Laura; ik herken je gevoel helemaal van het mee willen doen met de zwangere. Had ik ook toen ik mjin schoonzusje zag en ik nog niet zwanger was. Dat bijt toch wel op z'n tijd. Veel met manlief over gehad. Je moet toch ergens heen met je gevoel. Leuk huis hebben jullie aan het water. Zal wel zo verkocht zijn neem ik aan. Hele leuke locatie. Een fijne vakantie gewenst. Spannend hoor een sollictatie. Ik hoop dat je op tijd terug bent.

@Janneke; begin jaloers te worden op jouw mooie verhalen van de vakantie. Heb zelf ook wel een leuke vakantie gewoon thuis. Maar bij jou klinkt wel heel erg mooi. Vervelend dat het dineren niet zo lekker loopt. Als je dan zo'n pijn achteraf hebt. Ff liggen is dan geen luxe. Jij ook al zoveel emo die loskomen. Het hoort er echt bij begin ik te begrijpen. Wel raar dat het je zo kan overvallen. Och ja, lucht meestal wel op. Lekker even huilen kan ook gezellig zijn. haha. Jij hebt nog een jong zusje. Fijn dat je man en broer dan met haar mee gaan op stap.

@Marieke; lekker je emoties eruit gooien is heel erg fijn. Had ik van de week ook. Moest eigenlijk al een tijdje bij een film of een gevoelig gesprek me inhouden. Op een gegeven moment gaat dat niet meer. Mannen hebben het er dan wel moeilijk mee. Weer een schone lei en je kan weer verder. Je kan er toch niet onderuit. Je moet dadelijk wel wat klaarleggen voor het ziekenhuis. Och ja, koffertje draagt manlief waarschijnlijk toch. Bij ons in het ziekenhuis mag manlief gewoon mee eten. In ieder geval bij de mk wel. En slapen trouwens ook. Weet niet hoe dat bij een bevallig zit.

@Yosha; echt vervelend dat je ongi je zoveel last bezorgt. Gyn zal maandag nog niks doen. Anders heeft hij idd pech. Zit net aan iets te denken. Heb je ooit aan accupunctuur gedacht voor de pijn enzo? Misschien niks voor jou, kwam in mij op. Succes in ieder geval morgen. Ons kamertje is cremé kleur.

@Linda; lekker bijna verlof. Dan kan het grote genieten beginnen. Ben zelf nogal een huismus.

@Hiltje; lekker hoor 2 daagjes uitwaaien. Ik kan al bijna schrijven? Hoe was het geweest?

@San; fijne vakantie. Weet niet meer waarheen. Houdt het echt niet meer bij. Het was wintersport toch? Veel plezier.

@Marijke; fijn dat je profijt hebt van de steunkousen. Hopelijk wordt het dan minder en ebt het na de bevalling snel weg.

@Miep; maxi-cosi al binnen en het kamertje schiet ook al op. Krijg je nog niet de kriebels? Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het af is. Je hebt wel een handige man, als hij het allemaal zelf maakt. Makkelijk hoor.

@Roos; vervelend zeg van die harde buiken. Gelukkig heb je nog wel kunnen genieten. Morgen zal de vk je wel kunnen geruststellen. Scheelt veel hé als je ff het hartje enzo hoort. Jij voelt je beeb toch al wel schoppen enzo he?

@Patricia; het koekjes monster mag dus weer haar gang gaan? Gelukkig maar. Leuk het kamertje in elkaar zetten. Dan kan je het ook gaan inrichten. Dat zijn de leuke dingen. Fijne vakantie en geniet ervan.

Gr. Yvonne
(16wk en 5dg)

Hee meiden,

janneke, jij bent nu alweer onderweg, je zal vast bli zijn als je weer lekker je benen kunt strekken en languit kunt liggen..... Gelukkig had Laura het mis, wordt ie gewoon in nl geboren!!!! Het einde is nu écht in zicht hè!
Fijn dat je het zo relaxed hebt gehad......

Linda, ik ben gewoon jaloers op jouw energie en wat je allemaal nog kunt doen...zucht..... Wat ontzettend fijn voor je. Heeft je paard nog goed gelopen?
Dus jouw naaste familie weet wat het geslacht wordt? Bij ons weet niemand ervan. Ik vind het ook best lastig, ik wil nu onderhand wel de kleertjes wassen en in de kast stoppen en zo, maar dan komen ze erachter wat het gaat worden.... Ik krijg een beetje een haastgevoel. Stel dat ik straks helemaal niks meer mag, dan heb ik alvast wát af...

Laura, jij bent nu op weg voor een welverdiende vakantie!!!!

Ik weet niet meer op wie ik wilde reageren....

Voel me nog wat unhappy, ik heb er echt last van, dat ik niet veel kan en anderen daardoor moet teleurstellen, zij moeten nu méér doen. Mijn man kan ook niks met me.. Hij probeert me zoveel mogelijk te ontlasten....
Julia heeft een oorontsteking overgehouden aan die twee keer zwemmen in Zandvoort. Zielig, een loopoor, ondanks de buisjes diei ze al heeft. Vandar dat ze vorige week zo slecht sliep, ze had gewoon pijn.... Maar klagen, ho maar....
ik hoop dat morgen de vk me kan opbeuren, al verwacht ik daar bar weinig van, hoor. Ik wil graag dat ik onderzocht word of mijn baarmoederhals nog gewoon goed is in dit stadium. Maar of ze daar aan mee gaan werken....
Vanmorgen ben ik naar school geweest om nog de laatste dingetjes op papier te zetten. Nu ben ik er klaar mee, alleen nog evt een keer wat toelichten en dan is het finito. Ben heeeel blij dat ik daar vanaf ben, ik kan het nu écht niet meer....

gr Roos

Hey meiden!

@ Roos: ik heb zo met je te doen en ik kan me heel goed voorstellen dat je wat jaloers bent op mijn energie. Ik prijs me dan ook mega gelukkig dat het nog zo goed gaat. Natuurlijk kan en doe ik minder dan voorheen, maar dat is logisch. Ik heb geen vervelende pijnen. En als ik ze heb dan kan ik dat sturen door van houding te veranderen ofzo. Vanmorgen mijn paard klaargemaakt voor de wedstrijd. Rond 11 uur weg. We waren tevreden, hij had wel spanning maar kregen maar 167 pnt. Dat was wel heeeeeeeeeel streng. Nou ja.............volgende keer beter. Thuisgekomen boxen gedaan samen met manlief. Daarna op de fiets naar vrienden van ons, hun tweeling is net 4 geworden. Gezellig. Niek ligt net op bed en is stil. Dus benen op tafel en laptop op schoot.
Wat naar dat Julia ziek is, oorontsteking. Een wonder dat ze het niet aangeeft, het schijnt heeeeeeeeeeeeel pijnlijk te zijn. Beterschap met haar!!!
Fijn dat je school nu echt afgesloten hebt. Goed van je!!
En hopelijk voel je je snel weer happy.

@ Janneke: ben je weer thuis???????????? In elk geval nog zwanger!!!!!!!!!!!!! Prachtige foto's op hyves. Wat hangt je buik al laag!!!!

@ Laura, San en Patricia: jullie zijn op vakantie. Heeeeeel veeeeeeeel plezier!! patricia: wat heerlijk dat je suikers goed waren!!! Opluchting. En je kamertje is er. Krijgen we een foto op hyves??

@ Hiltje: hoe was Schier?? Vandaag was het echt wel super weer!!!

@ Vlinder: lekker geshopt??? We hebben een zilver/grijze auto. Tenminste onder de modder........hhahaha Hij moet echt nog ff schoongemaakt worden van buiten.

We gaan zo, na voetbal tv, lekker filmpje kijken. En morgen weer aan die arbeit.

Fijne avond!!
Grtz Linda

Hey Janneke, Welkom terug. Niet dat je hier weg bent geweest, maar toch wel uit Nederland. Nu nog de laatste loodjes. Wat gaat het ineens snel, he? Fijn dat je toch zo lekker hebt kunnen genieten van de vakantie.

Patricia, fijn dat je suiker goed was. Is toch wel een geruststelling. Niet te veel snoepen nu, he?! Leuk dat het kamertje af is. Wel heel wit dus? Ach, met allerlei spulletjes kun je het inderdaad best wat kleur geven. Mocht het dan nog te wit blijken te zijn, dan kun je nog altijd een muur schilderen of zo. Is het kamertje wel wat je ervan had verwacht? Leuk, dat aankleden en inrichten.

Nathalie, hopelijk krijgen jullie volgende maand goed nieuws bij de internist zodat je weer het vertrouwen hebt om ervoor te kunnen gaan. Ergens wel jammer dat het nog een maand duurt, maar ik geloof dat jij (jullie) toch echt de tijd wilt nemen om de mk's te verwerken, toch? Misschien dat die afspraak over een maand juist wel heel goed getimed is. Dat je er dan zowel emotioneel als lichamelijk weer aan toe bent.
Je vroeg trouwens tot welke week ze gym doen. Ik weet niet of het overal zo is, maar bij ons start een nieuwe 'cursus' gym eens in de zoveel tijd en dan duurt het 12 weken. Bij yoga kun je gewoon vanaf elke willekeurige week mee gaan doen. Voor de gym houdt dat dus in dat het er een beetje aan ligt hoever je al bent in je zwangerschap op het moment dat er een nieuwe cursus start. In mijn geval is de laatste gym op 6 mei. Dan ben ik precies 38 weken. Een paar meiden zijn dan zelfs nog een paar dagen verder. En eentje zit dan op 34 weken. Fysiek zou dat allemaal geen probleem moeten zijn. Tenzij je echt bekkeninstabiliteit hebt of zo. De gym bij ons  is zo relaxed, als je dit niet meer kunt, dan kun je ook niet meer de trap op en af.
Roos, wat balen van die harde buiken in Zandvoort. En dat het niet zo geweldig gaat nu. Hopelijk kan de vk je toch een beetje helpen en hopelijk krijg je de komende tijd toch weer wat meer energie. Als het niet anders is, dan is het niet anders, maar je zwangerschap duurt toch nog best lang om nu al zo weinig puf te hebben.

Yvonne, het zou best kunnen dat je je beeb al voelt. Je bent nu bijna 17 weken, he? Ik voelde mijn kindje ook zo'n beetje vanaf die tijd, Janneke geloof ik zelfs nog wat vroeger. En mocht je nu nog twijfelen, over een paar weken weet je het zeker, hoor!
En inderdaad, mijn manlief is erg handig. Wat hij nu doet met het kinderkamertje stelt eigenlijk niets voor, voor hem. Hij heeft bijna geheel eigenhandig ons hele huis verbouwd, zonder hulp van buitenaf. Terwijl hij voor zijn werk echt helemaal iets anders doet (software). Niet alleen is hij in het grove werk heel goed, maar hij werkt alles ook nog eens tot in de puntjes heel netjes af. En dan is ie ook nog eens echt superlief!!!

Ik heb dit weekend een poging gedaan om het boxkleed in elkaar te zetten. Normaal doe ik dat altijd met mijn moeder samen, maar nu moest ik het alleen doen, omdat zij nog niet mag zien wat erop staat (het figuurtje wat ook op ons geboortekaartje komt + de naam van ons mannetje). Ik heb het eerst met de hand geprobeerd. Op zich ging dat wel, maar ik vind dat het er dan aan de onderkant erg slordig uit ziet en dat wil ik niet. Daarna heb ik het naaimachine van mijn moeder opgehaald, maar dat was helemaal een ramp. De eerste naald was al binnen 2 minuten kapot en het lukte gewoon helemaal niet. Nu heb ik met spelden een grote lap op het kleed vastgemaakt, zodat je niet ziet wat er op staat, en mijn moeder gevraagd om deze week een keer te komen helpen. Dat zou ze doen. Redelijk frustrerend allemaal.

Afgelopen vrijdag zijn ze aan de deur geweest om onze kinderwagen af te geven, maar wij waren natuurlijk niet thuis (werken). Morgenmiddag komen ze weer. Dan moeten we ook werken. Gelukkig heeft mijn vader aangeboden om dan de hele middag bij ons in huis te gaan zitten. Anders moeten we er vrij voor nemen of een keer de kinderwagen ergens op gaan halen. Zou ook prima zijn geweest, maar dit is fijner.

Oja, nog iets. Ik heb zaterdag de BabyBelt van Anita gehaald. Ik weet niet of het jullie iets zegt, dus ik zal het even uitleggen. Dit is een band die je om je middel doet. Je buik is dan bedekt met stof en onder je buik (en over je rug) loopt dan een stevige band die je met klittenband vast zet. De bedoeling hiervan is om zowel je buik te ontlasten als om steun te geven aan je rug. Je moet 'm niet omdoen op momenten dat je veel zit of ligt, maar vooral als je veel moet lopen. Ik moet zeggen, tot nu toe vind ik 'm echt geweldig. We zijn zaterdagmiddag even in de bossen wezen wandelen met de band om en het is echt een wereld van verschil. Hij was wel redelijk prijzig (ik geloof 37 Euro) maar voor mij is het dat zeker waard. Mocht je er een willen kopen, dan zou ik wel aanraden om 'm gewoon in de winkel te kopen en niet op internet. Ik heb 'm bij Prenatal gekocht waar ze de band de eerste keer voor me hebben omgedaan. Ze hebben goed gekeken of ik de juiste maat had en uitgelegd hoe de band moet zitten voor optimale steun. Dat krijg je er op internet natuurlijk niet bij en da's wel erg belangrijk voor een goede werking. Op www.anita.nl kun je hier geloof ik meer info over vinden, mocht je interesse hebben.

Nu ga ik toch echt maar aan de slag. Het is hier vrij rustig, maar toch...

Miep
28w5d

Goedemorgen!

Ben weer thuis!!! En nog beter: NOG ZWANGER! ;-))

Het was een heerlijke week en de terugreis ging erg goed. Hebben `maar` 3 keer gestopt - wel lekker lang elke keer -  maar heb nauwelijks last gehad en veel (liggend) kunnen slapen. Vannacht weer heerlijk in ons eigen bedje... Moet na zo'n vakantie altijd erg wennen dat manlief en ik elkaar een 'hele' dag niet zien, maar goed.
Vandaag alweer 36 weken, wat gaat het onwijs hard! Vanmiddag even naar de assistent gynaecoloog en verder wasjes doen, lezen en slaapje doen. Niet te druk dus vandaag. Hebben een superleuk huis maar moet er wel weer aan wennen hoor, 4 verdiepingen (en dus 3 trappen)....

Laura: je zit nu al lekker op de DR en over een uur of 6 lig je op t strand, heeeeerrrrlijk! Gelukkig denk je er niet over om te stoppen met dit forum! ;-) Wel weer balen dat je ongi er weer aan zit te komen.... Hopelijk kan je lekker bijtanken deze week en lekker veel vitamine Z voor jou!

Patricia: yessss ook voor jou geen zwangerschapssuiker!!! Heel erg fijn... Dus lekker verder snoepen hihi! (dat dacht ik toen precies hetzelfde :-D)
Snel doen ze dat he, die babykamer... Welke kamer hebben jullie ook alweer? Jaja, veel rotzooi laten ze achter maar dan heb je ook wat. En... met accessoires kun je een hoop opfleuren, hebben wij ook wel gedaan.
En vandaag 29 weken, het begint al goed op te schieten! Vandaag lekker op vakantie, geniet ervan!

Yvonne: nog van harte met je vriend / man en wat fijn dat je moeder zo mee heeft geholpen, scheelt een hoop! En lekker naar de sauna geweest, lekker... Welke ga jij altijd? En babykleertjes, altijd leuk om aan te schaffen. Hoe kleiner, hoe leuker vaak! En wat super dat je de beeb al kan voelen, niet aan twifelen hoor! Dat voel jij het allerbeste en bij mij was dat ook al zo vroeg. Je kunt het enigszins "opwekken" door suikers te nemen. Dus of een snoepje en wat nog beter werkt is een koud drankje met suikers, sapje bijvoorbeeld. Willen jullie trouwens weten wat t wordt en zo ja ga je dat dan ook (hier) vertellen?

Roos: wat vervelend dat je je niet happy voelt. Ook door de hormonen denk ik? Ik weet wel dat ik mij in december en januari ook niet erg happy voelde, ik kon het maar niet accepteren dat ik niet meer kon doen wat ik wilde doen en ik maakte me erg druk om t feit wat anderen evt zouden kunnen gaan denken. Nu is dat totaal anders en hopelijk komt dat moment bij jou ook snel. Herken je gevoel in ieder geval wel dat andere zwangeren nog zoveel kunnen. Ik hoor soms wel: "nou toen ik hoogzwanger was deed ik nog alles hoor". Nou heeeeeel fijn denk ik dan, wou dat ik dat kon! Ik lees dat je werk nu echt ten einde loopt, dat zal ook wel erg meespelen bij jou. Neem de rust lady en denk aan jezelf, echt!
Vervelend voor Julia dat ze een oorontsteking heeft opgelopen, pijnlijk!!! Heb het vroeger vaak gehad en brrr, au au au....

Linda: wat jammer van de score van je paard (heb er geen verstand van maar lees dat t lager is dan verwacht ;-))

Hiltje: hoe was t op Schier? Lekker uitgewaaid?

Yf: morgen NOD, hopelijk waait ie over? Duim voor je!!!

Yosha: toi toi toi vandaag, hopelijk voel je je prettig bij de gyn en ga je met een goed gevoel naar huis... Ben benieuwd hoe het gaat / is gegaan meid!

Heb idd foto's op onze Hyves gezet, vind mn buik ook stukken lager hangen. Merk het echt met liggen en zitten, wordt steeds chamanter (not!). Vanmiddag bij gyn even vragen of ie nog verder moet indalen ofzo. Voel het indalen vaak, door die steken. Maar verder gaat het goed moet ik zeggen.

Ladies, fijne dag!

Greets Janneke

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura
10/6
19/2
1/3
10e
1
-
32
Z-H
1-9/3

Yf
23/7
17/2
3/3
7e
1
-
33
Gron
april

Hiltje  
23/10 en 5/1
24/2
10/3
2e
1
-
25
Frl
-

Els
11/4
?
?
10e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
12/3
26/3
9e
1
2/3 gyn
33
H'sum

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

2/3 ass gyn
5/3 vk
29
N-Br
Verlof!
13-20/6: Oostenrijk

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
2/3contr
vk
31
O.ijssel
Heb verlof!

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
?
30
Frl
verlof start 12/3

Patricia
10/7
18/5/09
meisje?
2e
2
10/3 30w echo
18/3 gyn
30
Z-H
2/3 t/m 6/3 Texel!!
7/4 start verlof

Miep

19/6

20/5/09

Jongen!
2e

1

6/3 vk
33

N-Br

23/4 start verlof

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
16/3 gyn.

34
Utrecht
-

Roos
1/8
3/6/09
meisje

2e
2
?
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
19/3 vk
25/03 20wk echo
28
N-Br
23-02 t/m 01-03
carnavals
vakantie

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
?
33
N-Br
1e wk mrt

JannekeChris
7/7
31/8/09
?
6e
2
?
29
Gld
-

Kwas Miep nog vergeten... ;-)

Miep: Wat spannend van je boxkleed, je maakt me niewsgierig! ;-) En de kidnerwagen komt eraan, leukkk! Welke is het ook alweer geworden? Fijn dat je vader even in huis komt zitten.
Wanneer ga jij ook alweer met verlof?

Babybelt van Anita heb ik ook al een hele tijd en gebruik m vooral voor langere stukken (= meer dan 20 meter ;-)) lopen, idd ideaal!!! Ik heb m in het ziekenhuis gekocht bij een lingeriezaak. Idd verstandig om m niet op Internet te kopen of je moet je maat al weten.

Adios!

Hey Janneke,
We hebben de EasyWalker Sky gekocht. Bij de postbank, met rentepunten. Dan heb je 'm voor de helft van de prijs! We hebben een legergroene gekocht. Dat is de enige die op dit moment beschikbaar is (op postbank), maar dat is ook net de kleur die we willen hebben, dus dat komt goed uit.
Als alles goed blijft gaan, begint mijn verlof op 23 april. Nog 7,5 week werken, dus. Begint nu af te tellen.

Hihi, ja, meer dan 20 meter valt nu voortaan onder de categorie "als ik wat verder moet lopen".   Erg, he?
Fijn dat de terugweg goed is verlopen. Zo'n lange rit in de auto kan sowieso een hele aanslag op je rug zijn en nu natuurlijk al helemaal. Maar dat is weer achter de rug nu. Nog even genieten van dat getrap in je buik.

Miep
28w5d

Terug
Bovenaan