We gaan ervoor, part IV

Hee meiden,

Janneke, ik heb een poging gewaagd op hyves, maar ik weet niet of ik het goed gedaan heb, almachtige beheerder..... Ik heb het begin van mijn email adres genomen, maar was misschien handiger geweest om mijn voornaam te pakken. Kon het niet meer veranderen.....

Vandaag gewerkt, toen ik het schoolplein op liep had ik meteen een harde buike en ben daar eigenlijk niet meer van af gekomen.... @#$#@@#$.....

Linda, fijn dat Niek het naar zijn zin heeft op de psz.
Julia slaapt trouwens sinds 11/2 week in een peuterbed, mét dekbed zónder slaapzak. Gaat echt super. ONgelooflijk vinden we het. Ze komt er niet uit, roept ons als er iets is. Daar maakt ze wél wat misbruik van, maar ja, hoop dat we snel weer 's nachts door kunnen slapen.....

Weet één van jullie trouwens hoe zo'n bedje heet dat je aan je eigen bed kunt klikken? Ik zoek er naar, want de wieg kan nu niet meer bij ons op de kamer, de eerste periode, vind het wel fijn om het kindje overdag bij me te hebben.... Maar niet in bed, vind ik eng....

Jannekechris, heb je goed nieuws????

gr Roos

Hello,

JannekeChris: hoe was het meid? Ik hoop zooo dat je goed nieuws hebt!

Roos: ik heb je geaccepteerd, dus je hebt het goed gedaan hoor!
Dat bedje, heb het vanmiddag in het boekje bij de Wij jonge Ouders (magazine via Prenatal) zien staan. betty ofzo? ik zal vanavond nog eens kijken en geef het dan wel even door.

Yosha: jaaa je wintersport, nog een paar weekjes! Logisch dat je niet alles tegelijk kan, is al enorm moeilijk om op gewicht te blijven weet ik uit eigen ervaring, dus dat is al focus genoeg. En wie weet, een wondertje. Blijf moed houden meid, echt!

Hiltje: leuk idd dat we nu ook gezichten erbij hebben!

Monique: welkom hier en van harte met je zwangerschap! Onzekere periode voor je, maar... stap 1 is gezet zeggen we hier dan: je bent zwanger! Ik ben Janneke, 29, getrouwd in april en raakte meteen zwanger. In de 11e week hadden we een fatale echo en ben na 2 weken gecuretteerd. Ben nogal n geluksvogel want raakte meteen zwanger en ben nu ruim 31 weken zwanger, ben 30 maart uitgerekend. Klets gezellig mee!

Jep, nog 12 (halve) daagjes werken en dan heb   ik verlof. Kijk er op zich wel naar uit maar vind die halve dagen ook heerlijk hoor. Maar zal tzt wel anders piepen. Vind het aan de andere kant ook wel een beetje lastig, tot nu toe werkte ik meer dan fulltime en was ik een druk baasje, maar goed hoort erbij.
Kan niet wachten tot ik ons kereltje in mn armen heb!

Meiden, fijne avond! Mn beste vriendin komt even theetje doen en verder staat mn nurse-mutsje nog op, manlief is nog steeds enorm beroerd!

Groetjes Janneke

Hallo allemaal,

Wat gaat het hard zeg met al die berichtjes,

even kort verslagje van mij:

Zaterdag hormoon gespoten voor ei-sprong,

en afgelopen maandag het programma gestart, "zaad zoekt ei"

Nu 2 weken afwachten ze vertelde dat ik dan mocht ik geen       krijgen

zwangerschapstest mocht doen.15 febr. afspraak gyn. voor echo

Alleen vanochtend kreeg ik toch een beetje schrik na wc bezoek en afvegen

zag ik wat helder rood bloed, en spookt nu van alles door mijn hoofd,

had afgelopen maandag ook biefstuk gegeten maar wel doorgebakken.

rook wel wat raar met bakken, zou het vlees wel goed zijn geweest,

Herkend iemand dit helder rood maar wel goed komt of juist niet?????

Volgens mij maak ik me te druk......

groetjes els.

Hi Els,
zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? Of misschien door het vrijen? Want je weet zeker dat je ei dit weekend ofzo was, toch?
Zou me geen zorgen maken over het vlees!
Groetjes Janneke

meiden,

Jannie ik heb even gekeken, het is hetzelde bedje, ik ga er eens goed naar kijken, bedankt! Ik check de hyves zo ook even....

Els, wat vervelend, je kunt nu natuurlijk niks anders doen, dan afwachten.... Sterkte en succes....

Net heerlijk gedouched en zit nu ontspannen op de bank. Ga maar weer eens vroeg naar bed. Er zijn veel zieken op school en morgen moet ik waarschijnlijk een andere groep doen en mijn stagiaire dan die van mij. Gedoe toch, geen invaller te krijgen.....

gr Roos

Terug
Bovenaan