Hoi
nou vanmiddag dus bij gyn geweest, hij begeleidde een co-assistent die alles moest onderzoeken enzo. Begonnen eerst met vragen en daarna inwendige echo (zonder eendebek!! joepie) en baarmoeder zag er keurig uit aan de buitenkant, toen eierstokjes, zagen er ook goed uit, links rijpen momenteel 3 (!!) eitjes! Dus we moesten deze maand maar goed ons best doen zei de gyn...
Ik had vantevoren aangegeven dat ik die eendebek zo eng en pijnlijk vind, toen moest ie lachen, hij zegt een babyhoofdje past toch ook, dus ik zeg echt niet, dat past nooit!! haha, maar hij begreep het wel.....maar vandaag ging ie hem niet gebruiken..
Omdat het vandaag wel goed eruit zag, maar gezien de veranderde ongi, wil ie ook in de baarmoeder laten kijken door een collega....1 april krijg ik een hysteroscopie, dit gaat wel mbv eendebek (NEEEEEEEE) en dan gaat er een 5mm grote camera naarbinnen die de boel gaat verkennen....moet avond ervoor en uur voor behandeling 2 tabletten naproxen innemen...dus dat wordt weer maagpijn...maar ja das beter dan inwendig pijn hebben...
Voor aankomende ongi heb ik diclofenac gekregen ipv die naproxen.....maaaaaar zei hij tegen de assistente, ze heeft zulke mooie eitjes klaarstaan, misschien is ze wel zwanger volgende maand en hoeven we niet meer verder te kijken...haha, nou aan onze inzet zal t niet liggen!!
Manlief vond t wel apart om te zien, hij zegt die eitjes van je lijken wel knikkers, dus ik zeg ja raar he, terwijl je bij een eerste zwangerschapsecho naar een speldeknop kijkt, je eieren zien er tien keer zo groot uit, raar hoor.
Had ook nog gevraagd waarom ik alles altijd maar rechts voel...hij weet het niet, maar rechts had deze maand niets, alleen links, dus ik moest goed links opletten deze maand en ik moet doorgaan met tempen, hij was blij dat ik daar al mee was begonnen en dat zag er hoopvol uit!!
Nou dus al met al is het me erg meegevallen vandaag, alleen volgende maand zal heel pijnlijk worden maar t moet gewoon gebeuren!!! Dus hou maar in gedachten waar we mee bezig zijn en waar we t voor doen!!
Yvonne: wat lief van je, dank je voor de post!! Zooo lief meiden, had post vandaag van Yvonne, een zakje met 3 gelukspoppetjes (das toevallig het aantal eitjes van deze maand, zou het toeval zijn??) en een heel lief briefje erbij...Nou meis, we gaan het gewoon gebruiken deze maand, wat vind je daar van!! haha
Roos: lastig he als het minder gaat tijdens je zwangerschap.....en ik maar denken was ik maar zwanger, maar ja zou als het minder gaat daar ook niet meer zo makkelijk aan denken hoor, heb het van dichtbij bij mijn zus gezien en dat is niet leuk....doe rustig aan hoor!
Miep: haha naam afgedekt voor je moeder op het kleed..tja je moet wat he..
Laura: wat een leuk huis hebben jullie aan t water!! Wij hebben dezelfde tegels in de keuken liggen als jullie volgens mij, die zwarte...mooi hoor
, nu maar hopen dat ie snel is verkocht!!
Nou ik weet even niet meer op wie ik wilde reageren, maar dat komt later nog wel, ga nu even tv kijken!!
fijne avond,
liefs yosha