We gaan ervoor, part IV

Hallo allemaal,

Zo, weer eens voor de verandering  uitgeslapen...haha. Straks werken tot 23uur, morgen vrij en daarna mag ik het weekend werken. Moet wel weer even wennen hoor want heb niet zoveel gewerkt afgelopen dagen.

Mijn NOD komt ook alweer dichterbij en ik begin het toch wel weer erg spannend te vinden. Kan absoluut niet tegen onzekerheid en wil gewoon weten of het wel of niet gelukt is...maar ja moet toch maar afwachten. Ga in iedergeval geen vroege test doen, dat heb ik mezelf al opgelegd. Mijn ei was volgens mij dus eerder, dus als dat klopte dan heb ik mijn NOD zaterdag. We zien wel, wel heb ik al de hele week last van kleine krampjes, steekjes in mijn baarmoeder en last van veel lucht in de darmen (heb ik normaal nooit). Gelukkig heb ik een vrij druk weekend, dus dan heb ik wat afleiding.

@Linda: al met al toch nog een beetje goed doorgekomen gisteren? Kan me voorstellen dat het geen makkelijke dag is.

@Janneke: gelukkig is er bij ons voor een röntgenfoto geen wachttijd, dus mocht ik ongi worden dan kan ik een dag later wel terecht...maar ik hoop echt dat het niet door kan gaan natuurlijk.

@Nathalie: erg herkenbaar hoor die emoties. Dan denk je dat je alles aardig hebt kunnen verwerken en een plekje hebt kunnen geven en op een ander moment komt dan ineens alles weer naar boven. Heeft tijd nodig, veel tijd. Dus laat die emoties lekker gaan hoor!

@Marieke en Yosha: jullie dus ook niet verslaafd aan de Oreo koekjes, gelukkig ben ik niet de enige...haha.

@Yvonne: al wat beter kunnen slapen vannacht?

@Roos: fijn dat jij je wat beter voelde na het shoppen! Heerlijk toch?! Wel balen dat je waarschijnlijk niet bij het concert kan zijn, maar dat komt echt wel weer.

@Laura: wat balen van het weer zeg, ja daarvoor ga je niet bepaald helemaal naar de DR... Ook balen dat je ongi er weer is... Nou ik hoop dat de zon zich nog wat laat zien daar!

@Yosha: geeft niets hoor dat je hier even lekker komt zeuren. Vooral doen als je daar behoefte aan hebt. Balen dat het niet wil... Misschien ligt er teveel druk op ofzo?  Nu je weet dat er maarliefst 3 eitjes klaar liggen...dat kan natuurlijk druk opleveren en een gevoel van moeten.  Ik heb het wel eens gehad en toen  heb ik gewoon doorgezet met glijmiddel...ik had  echt zo iets van hier moet ik doorheen...en daarna was het een stuk beter! Maar ja, dat is natuurlijk niet altijd en voor iedereen een oplossing. Sterkte ermee meid!

Iedereen een fijne dag!

Groetjes, Hiltje

Hey meiden!!!

Hehehe ff rust...........echt mijn moment nu. Ons zonnetje slaapt (na een drukke peuter ochtend), ik heb opgeruimd, schoongemaakt, boodschappen gedaan en boxen schoongemaakt. Nu net mijn lekkere broodjes op. Echt wel lekker dat ik dat nog allemaal kan, zou anders gek worden volgens mij............Roos en marieke ik heb zoooo met jullie te doen!! Janneke ook jij begint er schoon genoeg van te krijgen las ik.................logisch.
Gisteren weer gewoon gewerkt en gisteravond op de bank in slaap gevallen. het wordt tijd voor mijn verlof. Nog 4 hele dagen = 36 uur. Volgende week vrijdag gaat de vlag uit. Het gaat allemaal nog prima maar merk dat ik nu na een werkdag op de bank direct slaap.
Afgelopen dinsdag echt een baaldag/K*Tdag gehad...............familie op wsp en ikke alleen............ had vreselijk medelijden met mezelf en kon wel janken om niks. Ik mis hem gewoon heel erg. En de hormonen werken ook niet mee. Gisteren weer ok hoor. Bedankt voor jullie lieve reacties!!!

@ Yosha: meissie meissie........wat een druk op je schouders. Ik denk echt dat dat het is hoor.............. Er liggen prachtige eieren klaar en dan ook nog het onderzoek en je wilt zooooooo graag.
Mssn idd een beetje handwerk en glijmiddel??
Ook ik heb best een lange periode het idee gehad dat de "boel" potdicht zat....niet leuk! Het heeft alles met de (ont)spanning van de bekkenbodemspieren te maken. En nix tegen je zin hoor.............
Mssn ook eerst even wat meer in de stemming komen....lees suggesties van janneke.
En lekker zeuren hoor, doe ik ook.
Liefs!!

@ Roos: wat fijn dat Anita je helpt!!! Heb je je hh karweitjes al af??? lekker hoor zo zonder kindje vandaag. Heb je verdiend!
Goed dat jij en je hubbie even weer een goed gesprek hebben gehad!! HIj staat vast ook machteloos............. Hey de hennes leeggekocht?? Hahaha............ past Julia alles??? Leuk hoor.
U2 fan, ik vind het ook errug leuk. manlief nog meer. Ik ben meer een Bon Jovi fanaat..........hahaha jammer dat je niet naar het concert kan.

@ Els: wat een gedoe zeg met die school van Inge. Gefeliciteerd met je goede verkoop kwaliteiten. En binnenkort weer IUI. We keep our fingers crossed!!! Hopelijk heb jij ook prachtige eieren klaar ligggen.

@ Marieke: alles nog rustig??? Ik heb alle adressen in word gezet en manlief heeft een paar etiketvellen van het werk meegenomen. Nu nog ff printen en klaar is kees.Ook handig voor de kerstkaarten.

@ Laura: hebben al even gekletst op hyves, maar hoop dat het vandaag mega zonnig is bij jullie. En vergeet niet wat mee te nemen he zodra je terugkomt.

@ Hiltje: spannende dagen weer voor je............hoopgevend al die steekjes en darmkronkels! Duim.duim.duim......

@ Yvonne: balen zeg van je hoofdpijn. Bah! Rustig aan doen hoor. Wanneer komt je kamerte ongeveer?? Moet je nog veel opruimen/leegmaken/verven aan de a.s. babykamer???

@Marijke: Noor vind ik een prachtige naam! Manlief is er nog niet uit begrijp ik??? Heb je al HH hulp gevonden???
Marktplaats: jaaaah mijn handeltje. Ik heb al best veel verkocht. Als ik jou was zocht ik de merk kleertjes eruit om die apart op MP te zetten en de anderen bundelen in kledingpakketten. Dat ga ik straks in mijn verlof ook nog doen.

@ Miep: wel prettig dat je nu al iemand kunt inwerken. En dat hij het ook snel oppikt is helemaal top. Bijna 30 weken zag ik.........gaat lekker vlot nu. En het kamertje bijna klaar. Heerlijk.
Ik wil straks in mijn verlof nog wel een aantal dingen af hebben: paardenstal helemaal opruimen en schoonmaken, er komen nog nieuwe planten en struiken voor in de tuin. Die moeten erin (manlief en ik wijs aan), administratie helemaal op orde etc.......... Manlief is maandags ook thuis dus dat is wel gezellig. Hoe gaan jullie dat straks doen???

@ Janneke: je begint stevig te balen.................logisch. Bij Niek was ik met 36 weken nog niet echt met de bevalling bezig totdat ik een bloeding  met slijm  kreeg (op zondag), dus naar de huisarts en naar het ziekenhuis. Echo's en CTG. Alles ok. Nachtje gebleven. Na een mooie CTG mocht ik de volgende dag weer naar huis. Sinds dat momet zat ik erop te wcahten. Het heeft nog 6 weken geduurd. Oooh wat was ik het zat! Ik hoop echt dat dat nu niet gaat gebeuren.......... afwachten.
Jij maakt je adressen in excel?? Ben ik niet zo handig mee, dus vandaar dat ik ze in word heb gemaakt.
Jou hubbie denkt dus 14 maart. Dat duurt niet zo lang meer............. Ik vind voor ons 9 april wel mooi. Zijn manlief en ik 14 jaar bij elkaar!! Hoe lang zijn jullie bij elkaar??
Ik heb geen ervaring met buitenlandse internet aankopen. Sorry. ben er ook wat huiverig voor.

@ Nathalie: wat een onzekerheid voor je. Overal aan twijfelen. Wat je voel en wat niet. Volhouden meis. 2 april lijkt nog zo ver weg........... Wat voor werk doe je als ik vragen mag???

Nu ga ik echt even languit. Jeetje ik zit al 40 min met 2 schermen open te tikken......................
Fijne dag!!
Ps. Zondag ben ik jarig...........alweer 31 jaar!! Pffffffffff...

Grtz Linda

Hey meiden, daar ben ik nog even zo aan het einde van de werkdag. Mijn vervanger is intussen weer weg (komt morgen weer terug), dus kan ik nog eventjes op het forum. Dan nog wat afwerken en vlug naar huis. Manlief is al vrij, hij gaat vandaag de kast ophalen. Hopelijk zie ik hem dadelijk nog even voordat ik naar mijn zus ga (daar ga ik altijd naar toe op donderdagavond).

Jee Yosha, nu dat weer. Ik ben ervan overtuigd dat de andere meiden gelijk hebben. Het toverwoord is 'ontspannen'. Het probleem is alleen wel dat ontspannen op commando bijna niet gaat. Toch is dat de enige oplossing. Datzelfde geldt ook voor de eendenbek. Als je je goed kunt ontspannen, dan gaat het een stuk beter. Jij bent er duidelijk erg bang voor (gezien het feit dat je dat steeds hier meldt) en dan is ontspannen moeilijk. Geen idee hoe je hieruit kunt komen. Misschien dat een van de tips van de andere meiden helpen (handwerk vooraf / lekker massage / .... ).

Ja, Janneke, ik had het stuk over de kolf en waarom je dit niet meteen al moet kopen, ook gelezen. Het meeste hadden jullie ook al gezegd. Grappig dat er net nu een heel stuk over in stond. Nogmaals, het was niet zo dat ik er al een wilde kopen of zo hoor, ik vroeg me alleen af wat de reden zou zijn om het niet te doen.
Het inwerken gaat tot nu toe prima. Ik heb er wel vertrouwen in. Ik moet nog 7 weken werken, dus we hebben nog genoeg tijd.
En over bestellen uit Amerika. Mijn zus doet dat regelmatig. Het belangrijkste waar je op moet letten, is dat je een veilige manier van betalen kiest. Volgens mij doet mijn zus dat altijd met PayPal. Als ik het goed heb, dan verzekeren zij al je aankopen. Mocht je dus iets kopen wat uiteindelijk niet wordt geleverd, dan krijg je van PayPal je geld weer terug. Wel even nakijken voordat je dit van mij aanneemt, omdat ik niet 100% zeker weet dat het PayPal is, maar ik weet wel 100% zeker dat er een manier van betalen is waarbij dit wordt verzekerd.

Linda, je vroeg hoe wij dat straks gaan doen. Bedoel je werken combineren met het hebben van een kind? Mocht je dat inderdaad bedoelen, ik ga straks 3 dagen werken en mijn man 4. Dan blijven er nog twee dagen over. Die dagen gaat ons mannetje naar mijn ouders. Op diezelfde dagen is mijn nichtje (van 6 jaar) ook bij mijn ouders.
Als je eigenlijk iets anders bedoelde, moet je het maar even laten weten.
Pfff, de paardenstal uitmesten. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik vind tegenwoordig alle kleren van de grond afrapen op onze slaapkamer al een hele klus. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ook nog een paardenstal uit zou moeten mesten. Ik vind het superknap van je dat je daar nog zin en energie voor hebt, hoor!

Volgens mij ben ik een paar mensen vergeten. Mocht dat zo zijn, excuses.
Nou, nog even wat opruimen en dan kan ik weer naar huis.
Prettige avond dames!!!!

Miep
29w1d

Miep: ik bedoelde idd jullie werk in combinatie met beeb en opvang. Jullie hebben het net zo geregeld als ons. Leuk! Het bevalt ons heeeeeeel goed.
Maar straks eerst heel lang verlof.

Ik heb het schema ff aangepast.

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura
10/6
19/2
1/3
10e
1
-
32
Z-H
1-9/3

Yf
23/7
17/2
3/3
7e
1
-
33
Gron
april

Hiltje  
23/10 en 5/1
24/2
10/3
2e
1
-
25
Frl
-

Els
11/4
?
?
10e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
12/3
26/3
9e
1
2/3 gyn
33
H'sum

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

2/3 ass gyn
5/3 vk
29
N-Br
Verlof!
13-20/6: Oostenrijk

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
2/3contr
vk
31
O.ijssel
Heb verlof!

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
10 mrt 9:30
30
Frl
verlof start 14/3
Wk 30/31/32 zomervak.

Patricia
10/7
18/5/09
meisje?
2e
2
10/3 30w echo
18/3 gyn
30
Z-H
2/3 t/m 6/3 Texel!!
7/4 start verlof

Miep

19/6

20/5/09

Jongen!
2e

1

6/3 vk
33

N-Br

23/4 start verlof

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
16/3 gyn.

34
Utrecht
-

Roos
1/8
3/6/09
meisje

2e
2
?
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
19/3 vk
25/03 20wk echo
28
N-Br
23-02 t/m 01-03
carnavals
vakantie

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
?
33
N-Br
1e wk mrt

JannekeChris
7/7
31/8/09
?
6e
2
?
29
Gld
-

Hi ladies,

Vanmiddag is manlief om 15uur gestopt met werken dus allemaal kleine boodschapjes gedaan samen: ik rijden en hij er overal uit. Apotheek, Bruna, boekhandel, ideaal! Vandaag ook laatste spreekuur gehad bij de verpleegkundige, had eigenlijk geen vragen meer. Is een superleuk mens dus we hopen dat ze bij de bevalling is maar die kans is 1 op 25... Nog wel even hartje gehoord, altijd leuk. Gaat stukken langzamer dan in t begin, grappig is dat.

Hiltje: spannend meid, wie weet wie weet! Knap dat je niet meteen gaat testen, ik kan me nooit inhouden maar allebei de keren dat ik zwanger was kon ik pas een week na NOD 2 streepjes zien. De signalen krijg ik al vrij snel maar in mn urine is het dan nog niet te zien. Ik duim voor je!

Linda: Logisch dat je een baaldag had, is ook niet niks en die dagen lijken me vreselijk!!! En helemaal als de rest van de familie op winterspoort is en je nu ook nog eens zwanger bent. Driedubbel!
Wat goed dat je nog zoveel kunt, maar dus wel toe aan verlof. Logisch!!! 9 april 14 jaar bij elkaar, das ook al lang! 4 april zijn wij 1 jaar getrouwd, dus het kan zomaar zijn.... We waren 29 januari 10 jaar samen dus ook al een hele tijd.
Excel: tis meer invullen in een lijst, vaak makkelijker dan in Word maar het "mergen" van de labels is altijd even puzzelen. Maar, laat ik nou een klein beetje ervaring hebben EN zeeen van tijd! ;-)

Miep: ik vond t ook wel grappig dat er een heel stuk aan gewijd werd in dat magazine, wist alleen niet of jij t ook had. Ja dus, fijn! Nog 7 weken om hem in te werken, ideaal. Ik heb 2 volle weken kunnen inwerken en dat is wel de reden dat ik me niet meer druk maak om mijn werk.
Ik zal eens kijken over betaalopties, Paypal en Ideal zijn volgens mij betrouwbaar.
Wat een enorme luxe dat je ouders 2 dagen gaan oppassen! Fijn! Scheelt ook veel in de kosten denk ik. Wij doen dus 2 dagen kinderopvang en 1 dag mijn moeder en dan neemt manlief het eens per maand van haar over. Ben daar al enorm blij mee! Sta helemaal achter principe van kidnerdagverblijf maar tis niet altijd even handig als je kindje ziek is. Maar goed, komen we wel uit.

Manlief is nu pannenkoeken aan het bakken, daar kan ik een hele week naar uit kijken. Heeft ie vroeger als bijbaantje gedaan toen ie 16 was, hij kan ze echt als geen ander maken. Jammie! Morgen ga ik tapas eten met een vriendin, rest van de dag hoef ik lekker niks nada noppes dus dat wordt zeker weten bankhangen en slaapjes doen zodat ik 's avonds fit ben!
Zaterdag komen 4 vriendinnen lunchen, erg gezellie!

Groetjes Janneke

Ik zal mijn data ook nog even aanpassen:

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura
10/6
19/2
1/3
10e
1
-
32
Z-H
1-9/3

Yf
23/7
17/2
3/3
7e
1
-
33
Gron
april

Hiltje  
23/10 en 5/1
24/2
10/3
2e
1
-
25
Frl
-

Els
11/4
?
?
10e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
12/3
26/3
9e
1
2/3 gyn
33
H'sum

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

13/3  gyn
29
N-Br
Verlof!
13-20/6: Oostenrijk

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
2/3contr
vk
31
O.ijssel
Heb verlof!

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
10 mrt 9:30
30
Frl
verlof start 14/3
Wk 30/31/32 zomervak.

Patricia
10/7
18/5/09
meisje?
2e
2
10/3 30w echo
18/3 gyn
30
Z-H
2/3 t/m 6/3 Texel!!
7/4 start verlof

Miep

19/6

20/5/09

Jongen!
2e

1

6/3 vk
33

N-Br

23/4 start verlof

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
16/3 gyn.

34
Utrecht
-

Roos
1/8
3/6/09
meisje

2e
2
?
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
19/3 vk
25/03 20wk echo
28
N-Br
23-02 t/m 01-03
carnavals
vakantie

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
?
33
N-Br
1e wk mrt

JannekeChris
7/7
31/8/09
?
6e
2
?
29
Gld
-

Hee meiden,

Nog even tijd voordat man en kind van de gym terug komen...
Volgens mij gaat het wat beter met de harde buiken!!!!!
Ik ben vanmorgen vroeg opgestaan, 6.20 uur. Tja, Julia snapt het principe van het lampje in haar kamer nog niet helemaal....
Geprobeerd om wat kleren te passen, dat was een hele klus kan ik jullie vertellen.... Pffff, ze houdt niet van blousjes. 'Nee past niet!'roept ze meteen als ik ermee aan kom. Dan prikt het kaartje in haar nek, wil ze de armen er niet meer door de mouwen doen.... Vanmiddag nog maar een poging wagen....'t Is me d'r één!
Ben net naar mijn paard gegaan, stiekem tóch maar de stal gedaan, Anita scheelt een stukje.... Wormenkuur d'r in, warmere deken op... lekker weer klaar!

Straks naar school, een paar kleine dingetjes overleggen, friet eten met m'n collega's (is traditie op vrijdag!), dan twee schilderijen ophalen bij een moeder avn een leerling van me. Ze kan heel leuk schilderen voor kinderen. Ik zal straks een foto ervan maken en op hyves zetten. Echt leuk voor de kinderkamer. Juul heeft er ook eentje hangen. De tweeling van mijn broer is jarig (1 jaar) en ik heb haar de opdracht gegeven iets met hun namen in het schilderij te verwerken.
aan het eind van de middag nog op ziekenbezoek bij een collega, dan is het wel weer genoeg voor vandaag!!!!!
Heb ook al wat witte babydingetjes in de was.... Zo langzamerhand ga ik er maar eens aan beginnen... Doen jullie de kleertjes in de droger? Wasverzachter is geen optie, maar in de droger kán het een beetje krimpen....
Gisteravond yoga gehad, best fijn, maar vind het wel lang, 1 1/2 uur, dan nog napraten en thee drinken.... Gehad over borstvoeding met twee dames, eentje ken ik van een paar jaar geleden, ze was mijn stagiaire, grappig... Ze haden beiden slechte ervaringen met bv. Ik denk er toch hard over er helemaal niet aan te beginnen. Met Julia erbij, zonder extra hulp van   mijn man (hij krijgt 2 dagen en kan niet zomaar vrij nemen, onderwijs...) zie ik mezelf niet kolven etc... Krijg er nu al stress van...

Hè hè, eindelijk begin je ook een beetje te klagen, Janneke, je bent ook maar een mens.... Logisch dat je baalt van je zware buik, alles gaat pijn doen, bij alles wat je doet.... Nog even, dan ben je ervan af! Het eind is in zicht!!!!
Ik heb nu even geen tips voor je, lekker in bad met slaap zacht van zwitsal, heerlijk, dat zou ik gaan doen.....

Oei oei, Hiltje, spannend.... Ik kon steeds al heel vroeg testen, al een dag vóór de NOD. Mar ja, niet iedereen is hetzelfde.... Je klinkt positief.... Zou wel weer lekker snel zijn joh. Maar je gaat dus niet zo vroeg testen, snap ik ook wel.... Kun je dat?
Ga je trouwens een bijrijder zoeken als je zwanger blijkt te zijn?

Hoe lang slaapt Niek dan tussen de middag? Doe je al die klussen met hem erbij? Hoe dan? Dat red ik niet met Julia erbij.... Volgens mij is Niek een aardig zoet jongetje....
Dus nog 4 dagen werken.... Is te overzien.....

Miep, krijg je 7 weken de tijd om iemand in te werken? Jee, dat is lang, daar wordt veel geld voor uitgetrokken....
Hoe is het met het kleed????

Tot later dames!

Gr Roos

Goeiemorgen!!!!

Ben ik weer, dagje overgeslagen wilde gisteraaf nog reageren maar met allerlei telefoon en dat soort dingen lukte het niet...

Marijke moeilijk he die namen... Noor vind ik ook erg mooi!! Hou ik wel van, mn vriendin heeft een dochterje Norah vind ik ook erg leuk. Als je t als tweede naam gebruikt vindt ik de combi met Lina ook mooi!
Succes ermee!!
Hoe gaat het met je spataderen nu??

Janneke fijn niets mis bij de tandarts, daar wordt ik altijd blij van hou dus echt niet van de tandarts!
Dus ook jullie proefdrukken zijn erg leuk geworden! Die postzegelss klinken leuk!!
Ja die buik!! Zit mij ook steeds meer in de weg!!
Ik was m vannacht zat ik las gewoon niet lekker dus ook bijna de hele nacht niet geslapen... Nou had ik vanmorgen twee hoofdkussen onder elkaar dat lag wel lekker zou ik zo in slaap vallen maar toen was t half 9 dus opstaan tijd, ga ik vannacht eens proberen.
Nee slijmprop nog niet verloren, moet zeggen bij elk toiletbezoek kijk je wel even haha... Maar denk dat je dat ook wel zou voelen?? geenn idee..
Gisterochtend dat ik wel om 6 uur help wat is dit toch geen weeen....
Maar dat gerommel zakte na half uurtje af. Gelukkig...
Nog gefeli met je moeder!!
Weet je al wat de ondersteek is?? Gewoon mooi woord voor po!!
En lekker genoten van de pannenkoeken??

Miep jij dus druk met inwerken van nieuwe collega, lekker dat je er ruim de tijd voor hebt!!
Is je moeder nog geweest om te helpen met het boxkleed??
En volgens mij schiet jullie kamertje ook op!! Leuk!!! Leuk zelf alles schilderen, geeft vast lekker gevoel!!

Yvonne slaap je al wat beter?? Ik hoop het!!
niks an van die gebroken nachten zeker niet als je naar je werk moet!

Els gaat dus goed op je werk, fijn!!
En wat een gedoe met die school van inge... vervelend...
En weer iui voor de deur, ook spannend!

Roos heerlijk je shop verhaal van de H&M Zag het helemaal voor me hihi...
en alles al gepast???
U2 leuk!! Ik ben de laatste keer bij concert geweest in arena, is alweer 4 jaar geleden denk ik.....
Heerlijk de cd vooral nu je veel thuis bent!!
enne over die koekjes, ik ben wel gek op choco en veel andere koekjes dus krijg nog zat binnen hoor!! haha

He laura wat een verassing een berichtje van jou hier!! Leuk!!
Ik hoop dat je nu heeeeeeel mooi weer hebt!!!!!
Vast wel beter als hier plenst hier alweer en gister bijna de hele dag!!
Ga nog ff lekker genieten je laatste daagjes!!

Yosha meis heb enorm met je te doen!!!
Hoop dat je je nu iets beter voelt en zoals al veel is geschreven is ontspannen denk ik toverwoord, maar ja snap dat dat enorm moeilijk kan zijn!!
En wij zijn er ook voor tijden als het minder gaat meid dus zeuren doe je niet!!
Knuffel!!

Hiltje ook paar fijne dagen gehad lees ik en nu t weekend weer werken!!
spannend hoor je nod, we duimen voor je!!
Hoest nu met je stuitje??

Linda lekker dagje gehad gister dus?? Fijn en fijn dat je die ander dag bent doorgekomen. 3 jaar is ook nog kort!!
en heerlijk joh nog 4 daagjes werken!! Dan lekker genieten van alle dagen thuis!!
En feest t weekend!! Ga je t nog vieren???

Gister en eergister heb ik me toch even met volle overgave gestort op mijn medische termen voor school, had weing zin maar met het resultaat dat nu alles op papier staat en dat voelt wel errug lekker moet ik zeggen. Echt hele opluchting!!!
Klaar daarmee. Dus nu is de schooltas opgeruimd, die is weer voor na de bevalling!!
Ga vandaag lekker in   nieuw boek beginnen en met potje thee in de bank hangen.
Heerlijk genieten denk ik!!
Gister belde mn vriendin was bevallen van een dochterje... Gaan ff proberen daar morgen langs te wippen... Hoop dat dat lukt, ben erg nieuwschierig, ze heeft nu dus dochtertje ze had 2 zoontjes dus erg leuk.  En zondag komen vrienden langs, dus gezellig weekend! Dan is t weekend ook weer zo voorbij!!

Fijne dag allemaal!!
Marieke
36wk

Terug
Bovenaan