We gaan ervoor, part IV

Hey,

Nou het is wel heel erg maar ik heb zonet de zak m&m's opgegeten... Onze auto vanochtend naar de garage gebracht voor een nieuwe distributieriem, wordt een duur geintje. Verder lekker vrij vandaag! Vanmiddag nog even paardrijden en verder niets op de planning. Het weekend werken en op verjaardag bij mijn nichtje. Mooi wat afleiding dus het weekend!

Grappig al die verhalen van de zwangeren over de namen... wij zijn nog niet zover maar de namen weten we al!

@Linda: voor jou aftellen dus, bijna verlof! Heerlijk zeg!

@Janneke: lekker pannenkoeken gegeten? Ideaal zo'n man met die ervaring! Vind het af en toe ook zo lekker om pannenkoeken te eten maar het bakken duurt me altijd te lang...

@Roos: wat een eigenwijs dochtertje heb je zeg! Wel vermoeiend zo af en toe, of niet? Nou alvast succes met de volgende poging vanmiddag! Als ik zwanger ben, en ook ivm met mijn stuitje, dan denk ik er wel over om een bijrijder te zoeken. Maar aan de ene kant houd iets me ook tegen, ik ben best wel kritisch en heb zo mijn eisen. Mijn paard is mijn alles, dus ja, die laat ik niet zomaar aan iemand anders over. Maar toch denk ik wel dat het beter is om een geschikt iemand te zoeken, dan blijft ie mooi wat in beweging. Hoe heb jij dat eigenlijk gedaan? Of rijd er iemand op die je al kende of zo?

Groetjes, Hiltje

Goedenmiddag allemaal,

Allemensen, haha er is weer een hoop geschreven zeg. Ben al een kwartier bezig om eerst alles te lezen voor ik reageer.

Marieke, kijk dat moet dan idd erg leuk zijn om te zien dat het kaartje goed is gelukt.
Blijft volgens mij altijd spannend  om op de proefdruk te wachten.
En nu lekker op de bank met een boek en een potje thee. Klinkt relaxt.
Moet vast een grote rust voor je zijn dat je de studieboeken ff weggestopt hebt in de kast.
Geniet lekker vd komende tijd.

Marijke en Roos, dank jullie wel voor de tips. Ik heb nog nooit geen ovulatietesten gebruikt en ook nog nooit getempt omdat ik me ovulatie altijd goed voelde maar als het nu zo blijft dat ik net als deze maand twijfel over me ovulatie dan zal ik dit zeker in me achterhoofd houden. Ben benieuwd hoe dat tempen eigenlijk precies in zn werk gaat. Marijke ik zal eens kijken op die site.

Yvonne, heb jij inmiddels al wat beter geslapen?
Ik heb de tip van oordoppen al zien staan. Is echt een ideale optie hoor. Bij ons hoor je nu ook weer s,avonds laat en s,nachts van dat kattengejank. en als ik het echt zat ben dan stop ik me doppen in en voila, weg gejank. Tis ff wennen met oordoppen maar wel beter dan sommige geluiden waardoor je s,nachts niet kunt slapen.

Hiltje, mmh jammie jammie, lekker hoor m&m,s.
Spannend je nod, zeker omdat je aangeeft wel wat dingetjes te voelen.
Hopelijk is het weekend snel voorbij voor je, en kun je dan volgende week gaan testen als je nod niet is doorgezet.

Yosha, hoe voel je, je nu?
wat moet dat balen zijn zeg als je dan zo graag wilt en het lukt niet.
Kan me voorstellen dat je dan op zo een moment ff de moed verliest.
Toch hoop ik voor je dat de moed toch weer terug komt en jullie er weer voor kunnen gaan. Er zal vast een moment  komen waarop je jezelf heerlijk zal kunnen ontspannen zodat het dan wel lukt.

Roos, heb je al gekeken naar wie is de mol van gisteren?
Ik dacht ook al Anniek hoor, maar na gister weet ik het wel zeker. Tenminste volgens mij kan het bijna niet anders. Echt een heel leuk spelprogramma vind ik het en ook altijd weer spannend wie het uiteindelijk blijkt te zijn. Alhoewel ik dit jaar al snel de indruk kreeg dat Anniek de mol weleens zou kunnen zijn.
Nouja volgende week dan weten we het zeker.

Linda, jij zondag jarig. Ga je het vieren? Nu dus misschien al druk met boodschappen doen enz..?
2 april lijkt idd nog ver weg maar aan de andere kant weet ik dat de dagen ook weer voorbij vliegen dan zal het vast ook snel 2 april zijn. Ben wel heel erg benieuwd wat de internist gaat zeggen.
Je vraagd naar me werk. ik werk als verzorgende bij een jongetje thuis via de pgb ( persoonsgebondenbudget) weet niet ofdat je wat zegd. Hij is lichamelijk verstandelijk gehandicapt en zn ouders hebben ervoor gekozen om hem thuis te houden en te verzorgen dus hun kopen mensen in om voor hun  zoontje te zorgen. Ik ben dus 1 van de verzorgende. Daarnaast ben ik gastouder, en zorg ik dus voor nog meer kindjes alleen dit doe ik thuis, Tenminste het ligt eraan of de mensen willen dat ik voor hun kinderen zorg terwijl ze thuis ofdat ze ze bij mij thuis willen brengen.
Vorige week ben ik ook nog op een gesprek geweest bij een instelling waar mensen wonen met een handicap om daar wat vrijwilligerswerk te gaan doen. In het zuiden van het land deed ik ook altijd al wat vrijwilligerswerk wat ik erg leuk vind om te doen dus dat wilde ik hier int noorden ook graag. Nu even afwachten op een telefoontje vd mevrouw die ik vorige week heb gesproken wanneer ik kan gaan beginnen.

Janneke, ooo pannekoeken. Klinkt me prima in de oren. Je hebt er vast van gesmuld?
Vandaag ga je lekker tapas eten. Ook al zo ontzettend lekker. Je weet wel wat lekker is he ;-) Vorige week zaterdag heb ik ook samen met me lief lekker ergens tapas gegeten. Vind het in de meeste tapastentjes ook altijd zo gezellie, met lekkere muziek en een niet te vergeten groot pluspunt... haha je kunt er vaak het eten gewoon met je handen eten en laat ik dat nu altijd graag doen.
Hoop dat je vandaag een lekker relaxt dagje hebt zodat je vanaaf een beetje kunt volhouden. Kan me voorstellen dat je buik op een gegeven moment wel heel zwaar wordt hoor. Gelukkig is echt het einde voor jou in zicht, dus nog ff volhouden.

Miep, en staat de kast?
En is het gelukt met het boxkleed? Hoop het wel voor je want dat geeft vast een geruststelling.
Haha en dus gehuft en gepuft op de gym. Lijkt me grappig om te zien, al die zwangere dames die aan het puffen zijn. Jij mag dus nog 8 of 9 weken oefenen op gym voordat je het echte huffen en puffen gaat uitvoeren.

Laura, en heb je al wat mooier weer gehad?
Kan me voorstellen dat je ff baalt als het minder weer is, terwijl je juist gehoopt had op het lekkere zonnetje.
Toch wel al een beetje verkleurd las ik dus de zon heeft wel iets van zn werk gedaan.

Zo en nu weer bijna weekend. Ben lekker vrij dit weekend dus ga er van genieten.
Het is hier trouwens echt heerlijk weer. Zonnetje schijnt volop. krijg echt weer zo een voorjaarsgevoel. Fijn om te hebben want daar fleur ik altijd van op.
Meiden allemaal een leuk weekend met alles wat jullie gaan doen.
En linda, jij een fijne dag gewenst een zondag.

Groetjes, Nathalie

Hello ladies,

Het is zover: mevrouw Nesteldrang is vanmorgen gearriveerd... Lag er van de week al over na te denken in bed, wilde de kelderkast eens goed leegmaken en schoonmaken maar leek me onbegonnen werk. Vanmorgen moest en zou ik... Dus die kast is schoon en opgeruimd, keuken heeft kleine beurt gekregen en ook de wc en badkamer. Gelukkig kwam mn moeder even langs om te strijken dus zij heeft meegeholpen. Had megalast van mn rug na al die klusjes dus heb net een uur in bad gelegen, heerlijk.

ga zo even naar bed en om 18.30uur komt mn vriendin en dan gaan we even hapje eten in de stad (tapas). Manlief heeft vanavond vergadering in Utrecht dus is pas heel laat thuis.

Helaas ook de eerste striae op mn buik, net onder mijn navel. Baal ik enorm van... Hopelijk blijft t hierbij! Hebben jullie dat ook?

Roos: die Julia, eigenwijs ding! Van wie heeft ze dat? ;-)
Ik heb de babykleertjes met Neutral gewassen en alles op de waslijn. Mn moeder heeft bijna alles gestreken, errug luxe! Heb maar besloten dat wij zelf ook Neutral gaan gebruiken, is wel zo makkelijk. Gebruikte nu nl Robijn maar dan kan straks alles bij elkaar. Heb nogal snel last van allergietjes dus wil t zekere voor t onzekere nemen.
Fijn dat Anita jou ook n handje helpt! En minder harde buiken, jippie!!!!!!!!!!
Joh als jij niet 100% achter bv staat, wie houdt je tegen? Voel je niet bij voorbaat schuldig hoor.. Maar snap het wel hoor, tis bijna een schande als je kiest voor flesvoeding.
Zwitsal slaap zacht staat op de babykamer, zal ik eens gebruiken. Ruikt wel heerlijk zeg! Maar helpt dus ook goed, fijn! Mmmm frietjes eten! I love it!

Marieke: heb op Google plaatje van de slijmprop gezien en als ie er zo uitziet, dan is die niet te missen! :-S
Leuk dat je vriendin is bevallen, hoe heet beebje?
T wordt nu echt spannend voor ons he...

Hiltje: lekker die M&M's! Niet al te schuldig over voelen, das dubbel zo erg haha. Lekker nagenieten zou ik zeggen...

De pannenkoeken gister waren heeerlijk! Heb er met de lunch nog 2 gebakken als beloning voor mn poetskunsten, jammie jammie! :p

Ladies ik ga eventjes naar mn bedje toe.

Groetjes Janneke

Hoi,

nou vanmorgen mijn huisarts gebeld, krijg een schimmelkuurtje...dacht al dat dat t was, heb laatste tijd meer last van afscheiding, maar nu na onze mislukte kluspoging van de week helemaal....dus dat ga ik nu eerst oplossen :)

Verder heb ik met haar besproken 1 april....naast de pijnstillers die ik avond ervoor en uur voor onderzoek moet innemen, mag ik ook kalmeringstabletjes innemen..hoe kalmer ik ben (met medicijnen dan..haha) hoe beter je je kunt ontspannen en hoe makkelijker het onderzoek verloopt. Dus ze vond dat een goed plan. Helemaal omdat het in principe eenmalig is....dus ik zorg er wel voor dat ik lichtelijk verdoofd in die stoel kom te zitten...hahaha!!!

Maar goed, je moet wat denk ik dan maar.

Ga zo uit mijn werk meteen even langs apotheek, krijg pillen die via vagina gaan...geen idee, nooit eerder gehad zo'n schimmelinfectie, maar heb jullie er wel eerder over gehoord...dus dacht laat ik even bellen. Pillen schrijft ze ook regelmatig voor aan zwangeren, dus daar hoefde ik me geen zorgen over te maken...tis zo'n lieverd die dokter van ons!!

Morgen ga ik shoppen met mijn moeder, zus en jongste dochter (net 1 jaar)van mijn zus....helemaal zin in. Maandag is mams jarig, en moet nog kadootje kopen. Ze viert het zondag, dus dan zien we weer hele family....gezellie, meteen even date plannen met mijn nichtje!

Balen is wel dat we op zolder niet opschieten met al die afspraken...vanmiddag is manlief de laatste herrie aan t maken, zolder staat verder helemaal in grondverf, dus hopelijk kan ik dit weekend wel een begin maken met de warme grijze kleur die ik heb gekozen. Eerst even proefstukje en als t mooi is ga ik meteen door....anders even snel naar Karwei voor een andere kleur...hihi

Vandaag belde mijn vriendin, die heeft in april 2008, augustus 2008 en deze week een miskraam gehad....eerste keer duurde bijna een jaar voordat ze zwanger was, bleek windei, 2e keer was ongelukje, ze durfde helemaal niet meer en was meteen zwanger, maar dit is rond de 9 weken misgegaan en nu weer een vroege miskraam (sinds januari weer bezig met zwanger raken dus dat was weer snel).....ze moest naar verloskundige volgende week om te kijken of alles weg is, maar ik heb haar geadviseerd om naar gyn te gaan en dat vond ze ook beter, want ze wil nu ook chromosomenonderzoek en kleine dingen laten onderzoeken...t rare is wel dat t elke keer een andere zwangerschap en andere miskraam is....
Hoop dat ze snel weer zwanger is EN blijft!!!

Hiltje: spannend meid....ik dacht ook in t begin elke keer van alles te voelen, maar bij mij was dat toch echt psychisch, hoop dat t bij jou echt zwanger blijkt te zijn!! Duim voor je.

Tja en de zwangeren....de laatste loodjes gaan hier en daar opspelen he...die zijn errrruuuug zwaar, maaaaaar t einde komt eraan!! Echt waar, heb nog nooit gehoord van een baby die is blijven zitten, dus dat geeft de mens weer hoop
nee, even serieus, doe lekker wat je nog kan en mag en voor de rest geniet nog van de trapjes in je buik (ok, niet die enorme trappen die zeer doen!!) en van het contact met je kindje...lijkt me zoooo bijzonder om mee te mogen maken...

Wie gaf aan ook al de namen te weten en niet zwanger te zijn??? Hebben manlief en ik ook....wij waren het meteen eens over zowel een jongens als meisjesnaam!! En die jongensnaam hoor je weleens en dan denk ik oh das leuk! Die meisjesnaam hoor je minder in nederland...haha nu nog "even" zwanger worden en blijven....

Nou ga de boel zo afsluiten en naar de apotheek!! Ben benieuwd wat ik meekrijg,

fijn weekend ladies!!

liefs Yosha

Hallo,

Zo heb leker paar uurtje in bed gelegen, had nogal last van mn rug en nu met potje thee voor mn neus lekker in de bank, Heerlijk!
Heb vanmorgen nog even nederlands afgerond en nu de boel echt opgeruimd Heerlijk!!!!

Roos is t al gelukt met kleren passen met julia?? haha kan hele strijd zijn vooral als ze eigen wiletje krijgen!!
Fijn dat je anita helpt en dus minder harde buiken!!
O die patattraditie hebben wij op vrijdag ook op t werk!! Mis ik wel eens nu!!
Ben benieuwd naar de schilderijen.
Klinkt leuk!!

Hiltje lekker toch die m&m's!! je moet soms ook gewoon ff lekker voor jezelf zorgen haha!!

Nathalie zon???? t heeft hier echt de heeeele dag staan regenen!!! Nog meer dan gister!!
Maar lekker geniet ervan!!
Leuk werk!!! Ik heb spw opleiding, dus ken het werk wel!! Hoeveel uur werk je bij dat jongetje??

Janneke, dus toch ook aan de nesteldrang haha kan wel heerlijk zijn he, voelt zo lekker als het weer is opgeruimd!!!
Fijn dat je moeder ff hielp!!!
O, striae nu nog?? ik dacht als je het nu niet meer hebt blijft het weg, dus niet....
weten we dat ook weer....
Mn vriendin heeft haar dochter manon genoemd.

Yosha je klinkt weer wat positiever volgens mij of niet??
Dus een kuurtje!! Nou hopen dat het dan gauw weer over is....
En dat jullie dan weer klekker kunnen klussen.
En fijn wat kalmeringstabletjes!! Kan je er misschien ook wat relaxter naar toe leven...

Ik heb net 2 babymutjes besteld net met de namen, een knalroze en knalblauwe met de naam erop met witte letters, ben benieuwd naar het resultaat!!
Manlief komt net thuis dus we gaan ff wat drinken, Weekend!!

Ik ga ook eens naar zwitsal slaap zacht kijken...

Groetjes!!
Marieke

Hoi hoi,

Lekker weekend. Lekker hoor. Vannacht en gisteren lekker kunnen slapen, zonder hoofdpijn. De kat is volgens mij geëmigreerd. Heb die niet meer gehoord. Heb de tip van oordoppen nog wel in mijn achterhoofd. Had ik zelf nog niet aan gedacht.

Kamertje is volgens mij klaar, geverfd dan. Papa dadelijk even bellen en dan kan ik morgen de ramen wassen, glasgordijnen en de gewone gordijnen ophangen. Dan is het kamertje al klaar. We verwachten de meubeltjes begin mei. We zien wel of dit lukt anders het nog op tijd.

Gisteren bij schoonmoeder gegeten. Was op zich wel lekker, maar kookt toch anders. Van tevoren nog ff een winkeltje binnen gegaan en nog een pakje, 3 rompertjes en 2 paar sokjes gekocht. Echt zo schattig. Schoonmoeder vroeg ook hoe wij het met de opvang regelen. Ik wil eigenlijk niet dat onze uk een dag naar haar toe gaat. Ze is gewoon heel anders enzo naar ons toe. Dan mijn eigen moeder. Logisch. Met manlief nog besproken toen wij thuis waren, moest het toch ff kwijt. Misschien dat we schoonmoeder een paar keer laten proefdraaien als wij nog thuis zijn. En in ieder geval zo dat de kleine bij ons thuis is als ze op zou passen. Hun huis is er echt niet geschikt voor. We zien wel. Bij mijn schoonzus wou ze ook al vanalles. Zij hebben er voor gekozen om alleen een paar uur op de woendag te doen. Eerst maar eens zien hoeveel dagen ik blijf/moet werken. Maar dat week ik volgende week ofzo pas.

Belde net mijn schoonzusje en ze drukte mij weg. Ik dacht, zou ze al begonnen zijn. Nee helaas, vals alarm. Ze heeft nog 2 weken en dan is ze uitgeteld, ik ben benieuwd. We zien wel.

Gym was woensdag wel leuk. Hebben niet zo veel gedaan. Maar de informatie is wel fijn. Weet het meeste al van yoga, maar beter te veel info dan te weinig. Van het weekend niet veel op de planning. Is ook wel eens lekker.

@Yosha; gaat het alweer wat beter. Ik hoop dat je je beter kan ontspannen. Genoeg tips te lezen, ik zou het verder ook niet weten. Je kan moeilijk jezelf verdoven met weet ik wat. Een schimmelinfectie, komt vaak voor, wordt er gezegd. Maar goed, tabletjes en dan zal je er wel weer snel vanaf zijn. Goed dat je 1 april een tabletje mag pakken waardoor je beter kan ontspannen. Lijkt mij ook niks hoor. Ben zelf ook daar geen held in en hoop het nog niet snel mee te hoeven maken. Maar wat moet dat moet. Sterkte ermee.

@Miep; je hebt er goed de wind onder bij je vervanger. Makkelijk dat die snel leert. Dan komt dat helemaal goed.

@Janneke; heb al helemaal een beeld van jullie boodschappen middag. Net een bestel dienst zo. Grappig hoor. En nu vandaag ook al zoveel gepoetst. Wat zal het er schoon uitzien bij jullie. Lekker genieten van de tapas hoor. Hebben ze bij ons niet zo veel, maar vind ik heerlijk.

@Roos; Julie heeft al een eigen willetje. Ze heeft dus al een voorkeur voor mode? Hopelijk is de rest wel goed gegaan. Ze zal toch kleertjes aan moeten.

@Nathalie; jij bent een bezig bijtje. Lijkt mij wel leuk als gastouder te werken. Moet je dan niet aan veel eisen voldoen? Het trekt mij wel heel erg. Weet alleen niet of ik een paar kinderen de hele dag kan vermaken. Ben niet zo creatief.

Ga zo beslag maken voor pannekoeken. Manlief is bijna thuis en dan bakt hij ze. Dan lekker op de bank want ik ben best wel moe. Ga vanavond weer lekker op tijd naar bed.

Gr. Yvonne
(17 wk en 3dg)

Janneke: Het is inderdaad een enorme luxe dat mijn ouders twee dagen de opvang willen doen. Echt super. We hebben geluk dat ze dicht in de buurt wonen EN dat ze het willen doen. Een kinderdagverblijf heeft natuurlijk ook voordelen. Daar kunnen ze wel met kindjes van de eigen leeftijd spelen. Dat heeft ons mannetje niet bij opa en oma. Als ze ziek zijn dan is bij opa en oma weer makkelijker. En inderdaad, het scheelt veel in kosten. Zoals ik al schreef, is mijn nichtje van 6 op dezelfde dagen ook bij opa en  oma. Haar andere opa en oma wonen in de buurt. Als mijn ouders niet kunnen, mag ze altijd daar naartoe. Die mensen hebben ook al gezegd dat ons mannetje ook daar mag komen als mijn ouders ooit niet kunnen. Lief, he? Ook heel vertrouwd, omdat ik ze ook goed ken. De ouders van manlief wonen niet in de buurt, dus dat is geen optie.
Oeh, pannenkoeken. Manlief is nu boodschappen aan het doen voor mij vanavond (hij gaat vanavond met vrienden uit eten en op stap). Ik wist niet wat ik wilde eten en heb uiteindelijk voor tomatensoep met  brood gekozen, maar nu ik dit lees, heb ik eigenlijk meer zin in pannenkoeken. Binnenkort toch ook maar een keer doen.
En tapas, ook al zo lekker! Geniet er maar van.
Hihi, nesteldrang lees ik nu. Ben benieuwd of dat bij mij ook nog gaat komen. Heb er momenteel nog helemaal geen last van.

Roos, wat een boef is die Julia. Net doen alsof het niet past, omdat ze het niet leuk vindt. En fijn dat Anita lijkt te helpen. Ik heb er ook veel aan.
Ik doe de kleertjes wel in de droger. Dan krimpt het maar een beetje. Waarom is wasverzachter eigenlijk geen optie?
En voor wat betreft het feit dat ik 7 weken krijg om iemand in te werken, da's ook wel echt nodig op mijn functie. Anders kun je echt niet vooruit. Bovendien moeten ze er ook rekening mee houden dat ik als het tegenzit mogelijk 2 weken eerder met verlof ga en in dat geval zijn het nog maar 5 weken.
Maar het kost helemaal niets, hoor. Sterker nog, het levert ze geld op. Ons bedrijf zit namelijk in de Werktijdverkorting regeling die de overheid in het leven heeft geroepen vanwege de kredietcrisis. De jongen die mij vervangt, werkt voor ons bedrijf, maar voor hem is op dit moment geen werk. De hele tijd dat ik hem inleer geldt zowel voor hem als voor mij als werktijdverkorting, wat inhoudt dat de overheid (de WW) die uren voor 70% betaalt. Beetje vreemde constructie, maar goed.
En met het kleed is het prima. Het is af!!!! Joehoe. Ik vind het echt super geworden. Manlief ook.
Hoe is de CD van U2 trouwens? Goed?

Knap hoor, Marieke, dat je jezelf ertoe gezet hebt om toch even wat aan je studie te doen. Heel verstandig, ik weet alleen niet of ik ook zo gemotiveerd zou zijn. Super!

Hey Nathalie: Nee, de kast staat nog niet. Maar we hebben 'm nu wel in huis. Hij moet nog geschilderd worden en dat doet manlief liever als hij nog niet in elkaar staat. Mijn man is namelijk zo grondig dat hij de binnenkant ook wil schilderen en dat is makkelijker als de kast nog niet in elkaar zit. Daar zal hij denk ik in de loop van volgende week mee beginnen. Maar in ieder geval hebben we 'm wel al in huis en dat is toch alvast een begin.
Jij hebt dus een zonnetje gehad vandaag. Wij volgens mij helemaal niet. Het heeft zelfs behoorlijk geregend.

Fijn, Yvonne, dat je weer hebt kunnen slapen. Van zo'n kat kun je helemaal gek worden. De man van mijn zus heeft eens 's nachts blaffend uit het raam gehangen in de hoop dat een jankende kat ervan zou verschieten en weg zou gaan. Rond dezelfde tijd hing hun achterbuurman ook uit het raam. Hij spuugde naar buiten, omdat hij had gehoord dat katten een hekel hebben aan water. Hahaha. Niet echt effectief natuurlijk. De kat trok zich dan ook nergens iets van aan en bleef lekker zitten janken. Oordoppen lijkt me dan een beter idee.
En jij ook al pannenkoeken! Ik begin nu wel een beetje jaloers te worden, hoor!

Nou, het weekend is dan eindelijk aangebroken. Is toch best vermoeiend, iemand inleren. Vooral omdat je ook nog eens tussendoor al het werk wat blijft liggen zo snel mogelijk weg moet werken. Ik ben nu wel echt aan het weekend toe.

Vanmorgen trouwens bij de VK geweest. Alles was goed. HB, bloeddruk, eiwitten, suiker, harttonen en de groei van ons mannetje. Hij ligt mooi met zijn hoofdje naar beneden. Dat geeft natuurlijk nog geen garantie, hij kan nog een hele tijd draaien. Maar de vk gaf wel aan dat als ze nu goed liggen (met 29 weken) ze vaak gewoon blijven liggen. Zou fijn zijn.

Nou, ik ga afsluiten. Manlief is inmiddels weer thuis en heeft zelfs mijn tomatensoep en broodjes al bijna klaar. Hoezo word ik verwend???

Miep
29w2d

Terug
Bovenaan