Hee meiden,
Linda, ben je de dag een beejte doorgekomen, gister? Fijn dat je dan zoveel afleiding hebt aan Niek.... Vervelend dat je familie weg was, op zo'n dag...
Janneke, ik wist al wel zo'n beetje waarom je bij de gyn liep, was het alleen even vergeten.... Er wordt hier ook zoveel geschreven..... Je zoontje heeft wél twee nieren hè. Dat heb ik dan wél egens opgeslagen...
Weet je niet wat een ondersteek is???? Wat denk je???? Grappig, fijn dat je daar nog nooit kennis mee hebt gemaakt!!!!
Ik ben wel een beetje jaloers op hoe jij je dagen doorkomt... Heerlijk.... Je hebt nu nog de vrijheid te gaan en straan waar je wil.... Nou ja, afgezien van je buik dan.... Ik kan me goed voorstellen dat jouw buik zwaar van voren is..... Ze zeggen ook, dat wanneer je het écht goed zat bent, de bevalling niet lang meer op zich laat wachten. Moet je meteen bij de eerste wee komen, of moet je eerst een aantal cm's ontsluiting hebben?
Yosha, hoe is het met je buik? Je bent écht gevoelig daar...Wat moeten sommigen er toch veel voor over hebben en anderen hoeven er maar naar te wijzen en ze zijn al zwanger.... Oneerlijk...
Voor mergpijpjes kun je me ook best wakker maken... Momenteel wel voor veel dingen...
En hoe gaat het met je man??? Jullie kunnen dus om de beurt naar het ziekenhuis... Vervelend hoor...
Nathalie, heb je wel eens aan ovulatietesten gedacht? Ik heb ze de laatste maand gebruikt en wist dus precies wanneer hét moment was, wij hebben er baat bij gehad.... Je kunt ze zo via internet bestellen. Meer meiden hebben deze gebruikt....
Yvonne, hoe was de yoga? Ik ben er al een keer geweest, werd er heerlijk ontspannen van. Vervelend van de hoofdpijn, hoop dat het snel weer over is....Er komt eçht een keer een einde aan hoor, ik heb er ook erg veel last van gehad, een paar maanden, nu nog maar heel af en toe, hoef geen pillen meer te slikken.
Dus die kat is nóg aan het treiteren 's nachts? Heb je al eens oordoppen gebruikt? Sinds ik moeder ben, gebruik ik deze regelmatig..... Heerlijk.....
Nou Els, wat een gedoe met je dochter, ik heb toen geloof ik een stuk gemist. Waarom wilde je haar naar een andere school hebben?
Dames, ik heb me toch een boel kleren gekocht bij de H&M voor Julia.... Ik was er 45 minuten... Ik heb steeds het gevoel dat het nu of nooit is, ben bang dat ik straks nóg minder kan en dat ze niks om aan te trekken heeft. Morgen en vrijdag gaan we alles passen. Echt leuke dingen...
En ik heb nu ook een Anita in huis. Eerst had ik haar gepast, twijfelde, voelde strak aan.... Ben later terug gegaan en heb deze toch maar gekocht.... Vanmiddag heb ik de band omgedaan tijdens het strijken, voelde wel lekker....
Verder heb ik mezelf getrakteerd op de cd van U2. Gaaf, deze zomer komen ze weer naar nl en mijn broer bestelt via de website kaarten. Helaas kan ik waarschijnlijk niet eens gaan. 1 concert is in juni, twee in juli. 't Moet wel heel goed met me gaan, wil ik in staat zijn erbij te zijn. Als ik bv geef, kan ik het in ieder geval wel shaken.... Ik heb al tijden geen concert gemist, ga ook altijd heeeel vroeg in de rij liggen om maar goed vooraan te komen staan. Ik ben zelfs een keer naar Dublin gegaan voor een concert....
Maar, ben wél opgeknapt (in mijn hoofd) van het shoppen. Lichamelijk was het wat minder. Na 1 1/2 uur kon ik écht niet meer.... Best lang...
Gelukkig voelt Julia zich weer veel beter, ze is zelfs vanmorgen weer naar de psz geweest. Ze was vandaag vrolijk en gezellig... Vannacht hoefden we er maar 1x naar toe. Jammergenoeg is ze 's ochtend al vóór 7uur wakker. 6.30 uur vind ik echt te vroeg.... Maar ja, niks aan te doen, ze komt dan wel heel gezellig bij ons liggen, al is het maar 1 minuutje, dan wil ze melk, tv aan, schone luier etc....
Misschien mag ze tot de zomervakantie nóg een ochtend extra naar de psz. Dan gaat ze drie ochtenden. Om mij wat te ontlasten. Aan de ene kant baal ik dat ze dan minder bij me is, ik heb niet voor niets voor een kind gekozen...aan de andere kant geniet ze zo van de omgang met kinderen.... Ze gaan het daar proberen te regelen.
Mijn man is de laatste tijd vaker moe en prikkelbaarder. Hij vindt het best zwaar, de extra dingen die hij nu moet doen.gister een goed gesprek gevoerd over het feit dat ik zoveel minder kan. Toen we alles opnoemden wat ik wél nog allemaal deed, bleek dit nog best veel te zijn. Hij zal proberen nog meer rekening met me te houden...
En we zijn nog op zoek naar mooie namen.... Lastig hoor. Ik heb nu al wél de eerste kleertjes gekocht. Schattig....
Hiltje, lekker blijven paardrijden hoor, kun je niet iets op het zadel doen, een extra bontje of zo? Hoop dat die rontgenfoto's tzt wat verheldering geven...
marieke, gefeliciteerd met je man's rijbewijs!!! Jammer voor je, nou eigenlijk fijn voor je, dat je dé koekjes niet zo lekker vindt!
Ben je de dag vandaag weer een beetje goed doorgekomen?
Marijke, je hebt nog veel keus wat betreft de namen... Ik vind nadia in dat rijtje het mooist. Is dat ook een Arabische naam?
Ik ga nu lekker douchen, nog een fijne avond, meiden...
gr Roos