We gaan ervoor, part IV

Hoi hoi,

Gisteren heerlijk relaxte dag gehad. Even naar mijn ouders gefietst. Dat was best wel inspannend maar daar thee gedronken en toen weer terug. Spinazie-feta schotel gemaakt. Is echt heel erg lekker. Toen lekker bankhangen. Vanmorgen lekker uitgeslapen. Vanmiddag naar kennissen met 2 kinderen (1 baby). Dus dat wordt hopelijk knuffelen. Heb er helemaal zin in.

Roos als je bevallen bent kunnen ze jullie beeb toch nog bij jou leggen. Kan je dat moment toch nog hebben en kijk je hoe het gaat. Je kan alle kanten uit op dat moment.Lekker doen wat je fijn vindt. Flesje is zo gepakt als je dat wilt. Een schuldgevoel is niet nodig. Kindje krijgt toch eten, is altijd goed. Ik heb oordopjes van het motor rijden. Kan die altijd pakken. Heb vanaf woensdag geen last meer gehad van de kat. Gisteren hoorde we een hond. Gelukkig niet hard en ben lekker ingeslapen. Vetten kunnen wel maagzuur verergeren. 's middags een bosse bol is dan wel beter. Maar dat heb je niet altijd voor het zeggen he. Manlief dus een beetje stout vannacht. Laat hem maar eens goed voor jou zorgen morgen, is altijd fijn.

Lekker he zo'n vakantie San. Ik ben zelf ook een bourgondier en mis vooral de biefstukken, gerookte zalm en al die dingen. Maar goed, kan ook andere dingen waarderen. En manlief vindt het helemaal geweldig, want hij is verzot op doorbakken vlees enzo. Jouw buik groeit ook gestaagd door. Heb je al een foto?

Marieke jij hebt een ontspannende dag gehad zo te lezen. Heerlijk appel cake. Ik had appel op mijn pannekoeken gedaan. Ook erg lekker. Heerlijk he, zo buiten in het zonnetje. Knap je echt van op. Laat de lente/zomer maar komen. Ik ben er klaar voor.

Hoe gaat het vandaag Janneke. Het klinkt of jij elk moment kan gaan beginnen. Hoop dat je vandaag minder last van je rug hebt enzo. Massage van manlief is natuurlijk nooit verkeerd.

Hiltje moeder weten alles. Blijkt wel, ben benieuwd of ze gelijk heeft. Ik hoop het zo voor je. En keep on .

Gr. Yvonne
(17wk en 5dg)

Hey meiden!!

Er is er 1 jarig..............hoera hoera.......... Hahaha.... ja ladies, vandaag 31 lentes jong. Pffffffffffff. Nu nog stilte voor de storm. Vanmiddag het hele huis vol. Heel veel kids en volwassenen. Waar moet ik ze bergen????????
Verder gaat alles bueno (zoals janneke altijd zegt). Beeb is druk, heeft duidelijk een eigen willetje. Van wie zou ze dat hebben??????
Gisteren heb ik even geshopt. Ik was mijn positie-wintergarderobe zoooooo zat dat ik even wat nieuwe truitjes en een jurkje heb gekocht bij de prenatal. Helemaal leuk.
Vanmorgen ontbijt op bed gehad van Niek en manlief + een prachtige hartjes tekening (smelt) van niek.
Vanmiddag krijgen we de proefdruk van het geboortekaartje...........leuk leuk.

@ Yvonne: jij hebt een lekker relaxt weekend las ik. Heerlijk. Alweer bijna 18 weken. Wat gaat het snel. Wanneer 20 weken echo???

@ Hiltje: moeders weten vaak idd dat soort dingen. Wat voel je zelf??? Of mssn durf je jezelf niet te vertrouwen...............ik hoop het zo voor je!!!
Je twijfelt over een bijrijdster begrijp ik. Ik heb 5,5 jaar geleden een 2,5 jarig paard gekocht welke niet vroeg en snel in zijn ontwikkeling was maar prachtige gangen heeft. Dus pas beleerd toe ie 4 was. Ik was net met hem naar de rijvereniging toen ik zwanger bleek te zijn. Nou, op een groen paard rijden is dan niet wijs dus.......een bijrijdster gezocht. Een kennis van mij rijdt professioneel paarden voor anderen, geeft instructie  en brengt ze ook uit dus die gevraagd. Ik wilde natuurlijk dat hij goed gereden werd. Zij heeft hem toen een jaar gereden + wedstrijden. Daarna ik weer een jaar. Zij bleef hem 1x per week rijden  en ik kreeg priveles van haar. Zo werd de continuiteit van het rijden gewaarborgd. Vorig jaar kreeg ik een MK en hadden we net voor haar weer een startkaart aangevraagd omdat ik 12 weken zwanger was. We hebben toen besloten dat we hem allebei gingen rijden maar zij de wedstrijden. Dit jaar dus zwanger en zij dus weer rijden+wedstrijden. Ik betaal haar per x een bedrag. IK heb het er wel voor over. Anders had zo'n groen jong paard volledig stilgestaan. Achteraf niet handig een jong paard kopen...maar ja.

@ janneke: hinke himmel noemen we zo'n ijverige schoonmaakster hier in Friesland.hahaha. Nesteldrang...............heerlijk alles schoonmaken. En het gekke is het moet en het zal geschieden.............zo'n drive!!!!

@ Marieke: klinkt nog allemaal rustig bij jou. Lekker kleertjes geshopt!! Leuk he. Wat was het lekker weer he gisteren. Nu ook trouwens. Heerlijk voorjaar. Ik heb violen in een paar bakken gepland op het terras. Zo leuk.
Lekker he een pasgeboren babygeurtje.........mmmmmmmmmmm. Kan niet wachten. En wat een klein poppetje!! Maat 50 heeft ze zeker aan.
Wat lekker dat je schooltas nu echt leeg is.

@ Laura: weer geland meis!!! Lekker bijgekleurd?? Hopelijk de laatste dagen meer zon gehad.

@ Roos: je man dronken en niet fit.....tja............... leuk is anders. Ik heb er ook een gruwelijke hekel aan. Maar hij zou je lekker laten uitslapen en verwennen toch vandaag.....................kijk dat is dan wel een goede boetedoening....hahha
Je vroeg je af of ik al mijn klusjes met Niek erbij kan doen.............ja dus. HIj helpt graag mee. Met schoonmaken krijgt hij ook een doek, met de boxen uitmesten heeft hij zijn eigen kruiwagen en schep. Alles duurt wel iets langer..............maar het is wel gezellig. HIj kan ook uitstekend alleen spelen. Als ik echt even wil opschieten zet ik hem in de kinderstoe, te tekenen.

@San: jammer zeg van je vakantie.......... ik kan het me heel goed voorstellen. Mijn fam is afgelopen week ook op WSP geweest, ik was hier thuis al een beetje jaloers op ze. We zijn bewust niet meegegaan omdat ik me dan echt zou moeten verbijten. Zoals Janneke is meegeweest had ik gewoon niet gekund.
En al die lekkere dingen niet meer eten..... zo te leen heb je daar best moeite mee. Ik mis eigenlijk alleen de filet american. daar ben ik aan verslaafd.
Je buikkie lekker gegroeid dus....mooi zo!!

Ik ga nog ff gestrekt voordat het geweld binnenkomt.
Fijne dag meiden!!
Grtz Linda

Hi ladies,

Linda: Hiep hiep, hoeraaaa!!!! Van harte dame met je 31e verjaardag!

Fijne dag vandaag, gaat vast lukken, hier schijnt de zon dus hoop bij jou ook!

Ik ben weer wat rustiger dan gister. Zo'n hele middag bezoek is nu gewoon teveel, wil dan toch de hele tijd zorgen en meedoen en mn lichaam heeft daar gewoon geen zin meer in. Manlief heeft gister mn onderrrug gemasseerd en daarna ben ik lekker in bad gegaan. Met Zwitsal Slaap Zacht met lavendel, mmm lekker! Heb heerlijk geslapen van 0.00uur en was wel vroeg wakker maar heb beetje liggen lezen en slapen tot 12uur vanmiddag samen met manlief. Hij wilde heel graag relaxen vandaag, komt mij ook goed uit. Hebben bijna 2 uur zitten lunchen / kletsen en ben net aangekleed beneden. Heerlijk! Gaan zo onze administratie (huhum, van laatste jaar..) even op orde brengen en vanavond lekker kip uit de oven met ovenfrietjes en boontjes. Jammie!

Verder hebben we allebei het gevoel : nu kan het zomaar gaan beginnen. Gister zo'n enorme last van menstruatiepijn in mn buik en onderrug, bah. Zeker geen weeen hoor, maar echt zeurend. Kan ook van t indalen zijn hoor. Heb manlief nog wat dingen aangewezen (waar staat t kraampakket, kruik etc etc) en meeste wist ie al wel, maar was even voor mn eigen geruststelling. De boekenkast is opgeruimd maar ben nog steeds boeken aan het verplaatsen, haha.
Verder ontdek ik steeds meer striae-streepjes, niet leuk maar goed er is niks aan te doen...

Hiltje: ohh meid ik hoop ZO dat je moeder (weer!) gelijk heeft! Duim, duim....

Marieke: oh ik ga eens kijken op die site van de mutsjes, klinkt leuk! Beide mutsjes dus straks in de aanslag, ook wel bijzonder hoor dat jullie t geslacht niet weten!
Jij hebt ook wel je rust gevonden volgens mij he?! Fijn, was ook wel nodig. En toch nog even aan de studie, goed hoor. Nu tijd voor jezelf en de baby hoor!

Morgen 37 weken, gaat hard!

Groetjes en n fijne dag,
Janneke

Hoi!!

Linda, HIEP HIEP HOERA!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD
Je hebt de gezellige drukte waarschijnlijk al gehad!! En lekker verwend!!
Herkenbaar ik begin mn winterkleren ook zo zat te worden!! Maar had nog wat dunne dingen liggen amper aan gehad omdat ik ze in de winter te koud vond dus die nu lekker aan, net of ik wat nieuws heb, want ik heb ze hooguit 2 keer aangehad.
Dus leuk geslaagd!!
Ik was ook van plan wat violen in de tuin te zetten, staat meteen weer wat lenteachtig!!

Janneke fijn   dat je weer wat meer rust hebt, maar herkenbaar hoor, wij hadden ook vrienden op visite vannmiddag en na paar uurtjes was ik helemaal stuk!! Raar he, ben je   niet van jezelf gewend...
Dus nog lekker aan t nestelen....
Wij hebben dat gevoel ook wel, maar ik houd me ook maar voor dat het ook wel langer kan blijven zitten, anders valt dat weer zo tegen...
Heb ook elke keer van die krampen....
Nou we wachten maar af....
Heb best drukke week pffff hellup!! Maar dan gaat de tijd wel snel!!
Ja erge leuke mutsjes, in t echt nog leuker denk ik, want op de foto van de baby van iemand van zwanger worden forum vond ik m mooier als op de site...

Yvonne lekker relaxt weekend gehad dus!! Heerlijk!!

Hiltje klinkt spannend!!! Hoop zo dat je moeder gelijk heeft!!!
Die hebben er soms een neus voor!!!

Wij zitten nu heerlijk allebei in de bank, ikm even te pc-en en manlief tekening aan t maken voor de voortuin wat we daarmee kunnen gaan doen, zijn wat bomen uit, dus nu erg kaal. Heerlijk zo relaxed, ga zo even lekker pot thee zetten en de appelcake is nog niet op jummie...
manlief heeft eten gekookt vanaaf lekker sopeje en een salade, heerlijk en lief ik hoefde niets te doen!!
Drukke week dus voor de boeg, morgen mn moeder, dus kan ik wel mn gang gaan en paar visites deze week, laatste keer gym, druk maar wel leuk, en t is ook wel moeijlijk nu te plannen je wilt niet te veel ,maar soms gebeurt het gewoon, ik zie t wel, zoveel mogelijk proberen te liggen... o en vrijdag naar de kapper heerlijk!! Nu al zin in.. t wordt alweer lang, en ik zie al zo pierig, make up heklpt niet veel meer, en zwangerschapsmasker (vlekken in mn gezicht) worden ook erger, niets aan maar ja net als striae je doet er wienig aan....
O   en de zwitsal slaap zacht lavendel, heerlijk!!!! Vind het lekkerder als zwitsal mama, die vind ik niet zo super!!
Of ligt dat aan mij...
Had vannacht ook wat lavendelolie op een washandje naast t kussen gelegd. Ik heb beter geslapen, hoop dat t daarvan komt, maar ook t winterdekbed eraf gegooid dus ook niet meer zo heet gehad!

Meiden fijne avond en tot morgen!!
Marieke

Ha meiden daar ben ik weer!
pff, heb echt even de tijd moeten nemen om hier bij te lezen, want het waren 2,5 pagina, jullie zijn lekker actief geweest en dat terwijl er 3 op vakantie waren...
Wij hebben een lekkere vakantie gehad. Helaas niet al te best weer, maar toch lekker buiten geweest, al ging het lopen niet altijd even best. Dus ook veel op de bank gezeten met een lekker tijdschriftje.

Miep: wat fijn toch zo'n handige man! En ons kamertje is inderdaad wit, maar er is 1 muur oranje. En ik heb hele gekleurde gordijnen besteld, dus dat komt vast goed!
Ik buk trouwens ook niet graag meer. Heb sinds dit weekend ook last van maagzuur, en met bukken verergert dit, dus probeer het echt te vermijden. Hoe is het voor jou om sokken aan te trekken, dit vind ik ook een crime...
Wow en je kindje dat al goed ligt, hopen maar dat het zo blijft. Mijn uk duikelt volgens mij nog alle kanten op.. Dinsdag heb ik een uitgebreide, 30w echo, ben benieuwd hoe het dan ligt.
Super dat je kleed af is, dat moet goed voelen!

Hiltje, ik heb nog nooit van dat kinderwensspreekuur gehoord, fijn dat dat er is, maar jij hoeft er dus niet meer naartoe waarschijnlijk (of was je nu al geweest??) als je moeder met zulke opmerkingen komt...

Yoshua, wat een lieve gyn had jij zeg! Dat moet wel goed gevoeld hebben! Fijn dat die afspraak meegevallen is. Misschien had hij beter toch al met de eendebek kunnen kijken, dan had je er niet zo erg tegen op hoeven zien.. Maar ja dat is nu niet meer te veranderen en met al die pijnstillers en rustgevende tabletten komt het vast ook goed!
Alhoewel eerst komen er nog 3 eitjes aan, die zich dan na bevruchting delen en zorgen voor een 6-ling... pff, dat zou wat zijn, hoef je ook niet blij mee te zijn trouwens...
Maar eerst die schimmelinfectie maar over laten gaan. Is niet fijn, weer er alles van. Vooral het plassen is dan fijn...
Balen voor je vriendin, wel positief dat alle mk anders lijken te zijn. Dan zou het botte pech zijn. Das ook KL... maar denk toch beter dan een oorzaak...

Roos, ik heb dat ook hoor dat ik slecht tegen dingen tegen mijn buik kan. Broeken zitten al snel te krap. Wilde eigenlijk nog een nieuwe broek kopen, omdat ik de meesten niet meer lekker vind zitten, maar alle broeken die ik zag hadden zo'n band voordat het buikstuk begon en daar begin ik gewoon niet aan. De enkele broek die zou kunnen was behoorlijk prijzig en daar begin ik niet meer aan.. Dan maar wat minder keus in broeken en binnenkort de zomerbroeken aan, doe ik daar wel een legging onder om het niet te koud te hebben... Ben nog steeds niet echt warmbloedig, ook al schijnen veel zwangeren dat wel te worden. Alleen 's nachts kan ik het behoorlijk warm hebben, net als Marieke.
Fijn dat je baarmoedermond er nog goed uitzag, beter dan dat hij al aan het teruglopen is, dat is nog te vroeg nu!
en ik ben nu nog aan het kijken voor een wiegje voor bij ons in de slaapkamer. Wij hebben een familiewieg waar ik zelf ook in heb geslapen, maar die is te groot voor in onze slaapkamer. Ook is er een soort kribbe waar mijn opa in geslapen heeft. Deze wil ik nu gaan bekijken, ook wel bijzonder. Uk kan er dan misschien alleen de 1e maand in liggen, omdat het zo klein is, maar dan hebben we die 1e maand maar gehad! En misschien vind ik het wel helemaal niks, uk bij ons op de kamer.
Jij bent dus al begonnen met wassen. Ik stel dat nog even uit. Als mijn verlof begint, ga ik dat doen.
Qua borstvoeding moet je kijken wat jij het fijnst vindt. Als je er nu al tegenop ziet, is het misschien geen slim plan...
En een dronken man.. ik kan daar ook gek van worden. Het stinkt (erger dan anders) en het maakt teveel herrie. Arthur gaat dan ook liggen praten in zijn slaap, en niet zachtjes... Ik word er iedere keer ook sacho van... Maar gelukkig doet hij het niet zo vaak...

Nathalie, niet zo gek hoor meis dat je het nog moeilijk hebt met je mk. Het is ook niet niks tenslotte, het wordt makkelijk weggewoven, omdat er iets met het kindje aan de hand zou zijn, maar het is wel jouw droom die wegvalt en dat is zwaar!

marieke, gefeliciteerd met het rijbewijs van je man! Manon vind ik ook een leuke naam. Ben zo benieuwd of er hier dezelfde namen gaan komen.. Wij hebben inmiddels een keuzelijstje met 2 jongensnamen en 3 meisjesnamen. Ben al blij dat we zover gekomen zijn!
Striae kan je trouwens ook tijdens je bevalling nog krijgen, door het persen...

Janneke, meid echt de laatste loodjes nu he (Marieke jij ook natuurlijk). Succes ermee, het zal niet meevallen. Ik ben het nu al helemaal zat. Klinkt ook weer gek, want ik ben ook blij dat ik zwanger ben, maar al die zwangerschappen zitten zo dicht op elkaar dat ik voor mijn gevoel een eeuwigheid zwanger ben... Qua klachten valt het ook wel mee, maar psychisch vind ik het toch wel zwaar. Al was het gister heftiger dan vandaag...
Balen van je striae, ik denk al weken dat mijn huid zal gaan scheuren, maar dat doet het tot nu toe niet (heb alleen een streepje op mijn rug, ontdekte Arthur vorige week, maar dat zie ik niet...), dus ik wacht maar af...

Linda, meid dat was wel ff moeilijk van de week met de sterfdag van je vader..
Deze week je laatste werkweek, meid heerlijk. Ik moet er nog 4! Daarin moet ik nog 13 dagen werken. Deze week 4 en de andere 3 weken 3 dagen per week. Heerlijk dat aftellen!!
en als laatste, omdat iedereen het als 1e zet: GEFELICITEERD met je 31e verjaardag meid!!

Marijke ook nog druk bezig met de namen dus.. Ja mannen, die voelen het toch anders he om er al uit te zijn. Ik heb Arthur vorige week zowat gedwongen om zijn lijst te maken. Ik wilde nl niet dat het alleen maar namen van mijn kant zouden zijn. Dus ik een lijst, hij een lijst. Toen op je eigen lijst afstrepen welke namen toch niet zo leuk zijn en daarna op de lijst van de ander de leuksten eruit halen. zo hebben we nu dus nog kleine lijstjes liggen. Ach ik weet het eerlijk gezegd ook nog niet, dus die namen laten we nog even op ons inwerken. Vind ze allemaal wel leuk.

San, de vakantie viel dus wat tegen, balen meid! Maar je krijgt er wat moois voor terug straks!!

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 29w6d

goede morgen dames,
Nou, even snel typen, want mijn vervanger zal zo wel komen.

Roos: Foto van het kleed komt, maar pas na de bevalling. Het plaatje van het geboortekaartje + de naam van ons mannetje staan er namelijk op!
U2 is dus even wennen. Bij U2 vind ik dat een goed teken. Meestal zijn het dan liedjes die ik uiteindelijk heel mooi ga vinden en niet zo snel gaan vervelen.

San, terug van skieën. Ik kan me voorstellen dat het saai is als je zelf niet op de latten kunt gaan staan. Je buik is dus flink gegroeid. Hoever ben je nu ook alweer?

Marieke: Grappig, dat wasverzachter een allergie kan veroorzaken. Ik ben zelf namelijk allergisch voor zeep en MOET wasverzachter gebruiken zodat ik juist geen jeuk krijg.

Janneke: Alweer 37 weken. Het kan nu dus elk moment komen. Het kan natuurlijk ook nog even duren. Spannend hoor.

Linda: Gefeliciteerd!!!!!!

Pat: Sokken aandoen. Ja, das lastig. Soms gaat het wel, maar andere keren kan ik echt bijna niet bij mijn voeten.
En voor wat betreft de kleuren in je kamer, de gordijnen maken inderdaad een groot verschil. Wel leuk, zo dat inrichten.
En jij vandaag ook alweer 30 weken. Het begint nu op te schieten.

Wij zijn afgelopen weekend het hele weekend bij de zus van manlief geweest. Zij heeft 2 dochters, van 10 en van 8. Het lijkt wel of die van 10 nu al begint te puberen. Ik werd er af en toe een beetje flauw van, moet ik eerlijk toegeven. Tegen ons doet ze wel leuk hoor, maar tegen haar ouders moet ze steeds het laatste woord hebben en tegen haar zus is ze vaak niet bijzonder aardig. Maar goed, het weekend is weer achter de rug. Ik baal er dan toch wel van. Ik kom al aan zo ontzettend weinig dingen toe tegenwoordig, als ik dan meteen een heel weekend moet inleveren voor iets waar ik eigenlijk niet zo'n zin in heb, dan voelt dat wel echt als een opgave. Maar goed, volgende weekend hebben we geloof ik niets, dus dan mag ik weer doen waar ik zin in heb!

Zo, mooi op tijd klaar voor mijn vervanger er is. Even wat te drinken halen en dan kan ik weer aan de slag vandaag.

Miep
29w5d

Goedemorgen!

Vandaag alweer 37 weken! Kan idd elk moment gebeuren, maar kan ook nog een week of 5 duren. Echt iets voor mij die onzekerheid... not... ;-)
Ben er stiekem erg veel mee bezig. Voorbeeldje: ik sta erom bekend binnen een uur op mails / smsjes ofzo te reageren. Doe ik vanaf nu niet meer want vrees dat iedereen straks weet of denkt te weten wanneer ik lig te bevallen. Met andere woorden: ik wacht even met reageren. Ook mijn voicemail had ik tijdens de vakantie uitgeschakeld, laat ik even zo anders krijg ik over tijdje alleen maar dezelfde berichtjes op mijn vm. "was even benieuwd hoe het gaat" etc etc.

Vanmorgen stond ik voor 8uur al op, wilde wel uitslapen maar wordt steeds lastiger dat slapen. Heb veel last van mn bilspieren en ook mn schouders protesteren zo nu en dan, alles voelt dan stroef en alsof ik heel fanatiek gesport heb. Heb net lekker 40 minuten in bad gelegen, helpt wel. Om 13uur naar fysio en vanavond yoga, zin in. Nu behoor ik tot degenen die bijna uitgerekend zijn, gek hoor!

Miep: oef dan kan zo'n weekend best veel energie kosten, heel begrijpelijk! Volgend weekend wel rust ingebouwd? Oh dat kleed, benieuwd joh! Is vast erg mooi geworden, er moeten geduld hebben!

Pat: lekkere week gehad dus, mooi zo! Tis voor een niet-zwangere nu niet te begrijpen als je het gehad hebt met buik en zwanger zijn. Maar voor jou des te logischer! Tis je 4e zwangerschap en al die hormonen telkens, is niet niks! Ik heb dat al, ben in april zo ongeveer een jaar aan een stuk zwanger. Vind het wel welletjes even hoor! Manlief wil zsm aan een tweede beginnen, nou no way!
Ik wilde eerst juist allemaal hoge broeken en hoge slips maar nu des te minder daar! Liefst loop ik hele dag met blote buik. Thuis kan dat nog wel.... ;-)

Marieke: ja die slaap zacht is lekker, die van zwitsal mama ken ik niet eigenlijk.

Linda: leuke dag gehad en lekker verwend? Nu vast helemaal kapot, maar de ochtend vrij nu toch?

Tot later!

Groetjes Janneke

Ladies tot snel!

Hoi,

zo tijdje niet gereageerd, druk weekend gehad!!

Zaterdag wezen shoppen met mijn moeder en zus en 2 van haar kids....was pas 14.30 uur weer thuis (vanaf 's morgens 9.15 uur!!), snel huis doorgewerkt en 's avonds op de bank geplofd!! Vroeg naar bed want ik was doodmoe...

Zondag weer vroeg op, heb weer de zolder geschilderd, maar deze keer met de juiste kleur (vorige keer was de witte laag de grondverf laag zeg maar)...nu wordt t prachtig grijs, echt als de zolder klaar is is ie wel poepie chique hoor...haha

Daarna lekker gedouched en naar verjaardag van mijn moeder geweest....ondanks dieet heerlijk een borrel genomen ('s middags wijn en bij koffie 2x (!!haha) een likeurtje)....thuis lekker badjas aangedaan...super relaxed ennnnn jullie raden het al, ik kan weer klussen!!!!! hahahaha en dat is ook net op tijd want eitjes staan op springen een dezer dagen....maar ben superblij dat ik "het" weer kan zeg maar....maar merk wel dat ik erg gespannen ben daar beneden...maar goed, voor nu zijn we helemaal blij...oh ja Yvonne, heb je poppetjes op mijn nachtkastje gelegd...voor wat extra geluk zeg maar

Hiltje: weet je al wat???? Wanneer ben je van plan te testen??

Jannie: wat spannend meid....t kan nu elk moment beginnen he....en ook voor marieke natuurlijk...

Linda: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! leuke dag gehad?? Veel kadootjes??

Nou gezien het tijdstip zit ik weer op kantoor...haha dus kan er niet een al te lang verhaal van maken....ga snel weer verder,

fijne dag verder!!

liefs Yosha

Terug
Bovenaan