Hee meiden,
NOu, ik kán naar U2 op 20 juli. Mijn broer was helemaal in de gloria, ik zal wel zien of er fysiek toe in staat zal zijn!!!
Gister heeft mijn man de wieg in elkaar gezet, met dochterlief erbij, ze vindt het erg leuk allemaal. Vamorgen wilde ze meteen naar de wieg kijken...
Ook naar ikea geweest, voor wat dingetjes voor Julia's kamer. Julia was mee, ze heeft alle gangen wel drie keer gelopen, ze was helamaal bezweet... Ik had Anita wel nodig, pfffff.....
Vandaag in bed blijven liggen tot 10 uur. Niet veel meer geslapen na de onze wekker julia om 6.10 pffff uur. Maar ja, hoort er bij!!!! Ze komt dan bij ons in bed met haar twee knuffels, bestelt melk én kindertijd!
Wel heerlijk, nu even de tijd voor mezelf! Heb nog niks nuttigs gedaan, ga zodirect maar eens aan de slag. Kind en man zijn weg, dus....
Ik ga straks van die lekkere zwitsalgeurbuiltjes halen, zo lekker in de kast, bij alle kleertjes... Ik vond er nog eentje helemaal onderin, die ik meer dan twee jaar geleden erin had gelegd, die rook nóg heerlijk! TIP!
Vanavond naar de yoga-partneravond. Mijn man is een rare, die heeft er veel zin in, welke man gaat er nu voor zijn plezier heen, om een beetje mee te puffen enzo??? Hij heeft dan totaal geen gene... Grappig.
Janneke, mijn dochter is niet zo'n beste slaper. Ik gun het niemand, zo'n gebroken nacht! Ik heb toen ze een baby was, echt het strakke schema aangehouden van het boek regelmaat en inbakeren. Dat hielp wel een beetje, niet dat ze méér ging slapen, steeds maar een half uur. Maar ik kon haar dan beter handelen... Wist waar ik aan toe was.
Door haar slechte slaapgedrag, is ze niet veel bij anderen wezen slapen. Ik ken ook weinig mensen waar ik haar kanbrengen, behalve mijn moeder, maar die is fysiek er niet toe in staat, dat vaak te doen. Ik wil haar er niet mee belasten. En áls ze ergens had geslapen, hadden we er dagen last van, erna....
Toen iik jouw berichtjes aan het lezen was, dacht ik ook, die heeft het vaak over eten, haha, je schreef het daarna ook....Grappig, geniet er lekker van joh...
Marijke, ik zou dan toch maar die buurvrouw vragenom op je dochters te letten, kun je niet een babyfoon bij haar zetten? Ik zou echt niet willen bevallen zonder man, die was me erg tot steun....
En dat je een kraamhulp eerder naar huiz wil sturen, daar snap ik helemaal niks van.... Iedere hulp is toch meegenomen... En als je je er toch niet happy bij voelt, kun je ook om een andere vragen... Jij blijft de baas in eigen huis!
Laura, daar ben je dan weer, DR was dus wel leuk voor een weekej, lekker dat je nog wel wat zon hebt gehad.
Begrijp dat je twee keer even moest slikken toen je hoorde dat ze zwanger waren. Ja, jij mag nu ook zeker wel weer aan de beurt zijn....
Je man moet maar eens een potje gaan vullen... Kleine moeite nietwaar!?
Wanneer ga je iets horen van de sollicitatie? Balen dat het meteen na de vakantie was, ben je direct weer in het werkritme....
Nee Hiltje, blijf erin geloven, dat is nu alles wat je kunt doen, je hoeft ook niet elke dag hetzelfde te voelen, hoor.....En 17 maart is al erg snel!!!
Hiltje, het afscheid was een flater... De invaller was het de kinderen vergeten te zeggen dat ik zou komen, dus niemand wist ergens van. Cadeautjes gemist, dus... De kinderen vonden het wel gezellig en voor mijn gevoel heb ik het nu écht afgesloten. De directeur liep langs en reageerde verbaasd dat ik er was. Ze reageerde ook erg stom dat ik afscheid aan het nemen was van de kinderen, vond ze overdreven.
Ook was er weer van alles gebeurd tussen een paar kinderen, er was er zelfs eentje niet op school om die reden... Een hoop gedoe waar de directeur weer aan te pas moest gaan komen... Die heeft het water ook tot aan de lippen hangen, ze spuugde bijna vuur...Ben heeeeel blji dat ik weg ben....Zoek het maar lekker uit allemaal!!!
Leuk ideetje, die manier waarop je je ouders jouw zwangerschap kenbaar maakt! Hoe vonden ze het?
Ik ga nu maar eens wat doen, ik heb gister bedacht dat we maar geen huishoudelijke hulp gaan nemen, geld besparen, ik heb eens in de zoveel tijd een zuinige bui, nu dus.... Dan zelf maar aan de slag....
gr Roos