We gaan ervoor, part IV

Goedemorgen allemaal,

Hiltje: nu al weer zwanger, meid jij bent vruchtbaar, gefeliciteerd!!! We duimen hard met je mee, want nu moet gewoon alles goed gaan!! Maarree....een vraagje, je zou je NOD 10-3 hebben, hoe kun je morgen dan al 5 weken zwanger zijn (of mis ik iets??)????

Marieke: ja lijkt me raar om op klossen te slapen...haha en inderdaad kom je met een dikke buik wel makkelijker je bedje uit..

Laura: druk druk druk zeker!! Meis we zijn allemaal errrrrug nieuwsgierig, vakantie, sollicitatie, kavel etc etc!!

Nou gister voelde ik 's middags de pijn heeeel erg naar links verschuiven, dus uit t werk even verplicht geklust, wil deze maand NIETS aan t toeval overlaten (hoop namelijk stiekem zoooooo dat ik 1 april niet hoef...haha)....na t klussen kon ik alleen bijna niet meer lopen van de buikpijn....heeft zo'n 2 uur geduurd daarna ging het wel weer.....maar t rare is dat mijn temp vanmorgen nog niet is gestegen....dus denk dat we vanavond nog maar een keer moeten klussen en dan is onze timing gewoon weer super geweest (as usual!!)...maar met 3 eitjes gaan we toch wel hopen dat er tenminste 1 bereikt wordt door een zwemmertje, we hopen op een pieter van den hoogenband...haha

Marijke: fijn dat het met je kids goed ging het prikken! is nooit leuk, mijn zus kan daar ook helemaal niet tegen.....

Nou ik ga maar weer eens aan t werk....merk toch wel dat dit werk me geestelijk meer vermoeid dan mijn vorige job, ben 's avonds echt heeeeel vroeg moe, dus ga steeds lekker bijtijds mijn bedje in. Maar we sporten vanavond ook weer en meestal geeft dat me weer wat extra energie..oh en Jannie, die baby moet geboren worden hoor, ze is nu uitgerekend en hij is er een paar weken geleden achter gekomen...dus hij wordt helemaal geen papa. Vind t   echt zooo sneu, manlief en ik hebben het er steeds over.....het is zo'n lieve jongen en ik denk niet dat ie thuis zo anders is, maar goed, je hebt altijd mensen die nooit tevreden zullen zijn met wat ze al hebben.....onbegrijpelijk maar waar!!

Fijne dag,

liefs Yosha

Hey Yosha: klopt hoor dat ik mijn NOD op de 10e had staan, maar ik had dit heel ruim uitgerekend en was uitgegaan van mijn langste cycles ooit. Gewoon om mezelf op deze manier niet te snel hoop te geven...... hoewel ik doordat ik nu mijn eisprong voor het eerst had gevoeld toch wel erg bewust was van mijn 'echte' NOD (heeft dus niet gewerkt, haha).

Groetjes, Hiltje

Hee meiden,

Ben er weer, had deze dagen zoveel te doen, geen tijd/energie om te forummen....
Heb net twee foto's van de schilderijen op hyves gezet. Er zit een plasic verpakking omheen, vandaar dat het zo glimt...
Maar als ik me bedenk waar ik eigenlijk zo druk mee ben geweest????
O ja zondag op verjaarsvisite gewwest van de tweeling van   mijn broer, druk druk druk....
Maandag as usual, Julia was erg moe van de zondag... Maandagavond wezen logeren met dochterlief bij oma, om vast te oefenen voor als ik weeën krijg en Juul naar oma moet.... Ging goed, ze was alleen al om 6 uur wakker.... Ze ging er op een matras slapen, in het ledikant gaat niet meer.... Gister was ze wel erg moe en prikkelbaar.... Vermoeiend.... Wél samen leuke dingen gedaan, zoals muffins bakken...
Ik wil Julia écht niet in huis hebben. mocht het onverwacht erg snel gaan met de bevalling... En ze is zo'n lichte slaper.... Moet er niet aan denken....
Mijn broer is steeds bezig kaartjes aan het bestellen voor U2 (is 20 juli), hij is lid van de fanclub. Hij is helemaal gestrest ervan.... Ik merk dat ik er al niet meer zo mee bezig ben, lukt het wel, fijn, lukt het niet, helaas....
Ik moet zodadelijk even naar school, écht afscheid van de klas nemen..... Ik ben zoooo blij dat ik niet meer hoef te werken.... Het gaat beter met de harde buiken, dus die stres rondom het werk speelde wel degelijk mee.
Ik krijg ook al een beetje nesteldrang, alleen kan ik zelf niet zoveel doen.... Ik zoe van alles liggen, maar fysiek gezien, moet ik er maar niet aan gaan beginnen, balen.
Ik voel me wel een stuk happier, scheelt dat de dagen langer worden, deze dagen wordt het heerlijk weer.... Lekker is dat, de mooie dagen komen eraan!!!!

Oeioei, het schiet echt op met je... Nog maar even....
Janneke, als ik jou was, zou ik wél een zeiltje in bed leggen, niet ideaal, maar als de vliezen écht breken, houdt een maandverbandje het echt niet tegen hoor.... Je kunt ook zo'n zeiltje nemen die ze ook bij baby's (niet doen, schijnt kans op wiegendood te vergroten....) op het matras leggen.....

joehoehhhhhh, gefeliciteerd, Hiltje!!!!!!
Genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja het zal voorlopig wel spannend blijven, maar nu even genieten...

Linda, nog gefeliciteerd! Leuke en handige cadeautjes heb je gekregen! Ik zou alleen geen deken aan de stal kúnnen hangen, mijn paard trekt overal aan!
Nog maar effen en je hebt verlof! Ik word al moe als ik jouw verslag van jouw poetsklussen lees... En dan doet je schoonmoeder óók nog wel eens de ramen... Ben jaloers....
Heb je al kleding besteld? Ik nog niet.... Moet er even voor gaan zitten....
Julia speelt ook steeds meer met fantasie, leuk is dat hè! Vindt Niek het nog leuk op de psz?

Yosha, fijn dat je weer net op tijd er klaar voor was! Is de schimmelinfectie over? En de eitje staan op knappen? O het zou heel fijn voor jullie zijn als het deze maand lukt!!!

Marieke, Heerlijk hoog lig je dan hè. met die klossen onder het bed.... Ik weet nog de vorige keer, dat ik zo lekker naar buiten kon kijken, helaas konden de buren etc óók lekker naar mij op het bed kijken... Wat minder als ik aan het voeden was....

San, fijn dat je je wer wat energieker voelt!!!!

LAURAAAAAH, ben je er nog? Hoe was de vakantie????

Ik ga tóch nog maar even naar de was kijken....

Gr Roos

Goeiemorgen!!!

Hiltje meid wat ben ik blij voor je!!!
gefeliciteerd!!!
Probeer er voor nu even lekker van te genieten!! onzekerheid zal blijven eerst, maar t moet nu gewoon een keertje goed gaan!!
Al gebeld???
En lekker genoten op je paard!! helemaal lekker!!!

Marijke ja ik wil als t kan thuis bevallen, maar zoals janneke al zei tis vooral ook voor de kraamhulp arbotechnisch gezien, maar wie weet....

San, fijn joh dat je je energie weer beetje terug hebt!! Heerlijk!!
En leuke kleren gescoord helemaal fijn!!!

Yosha ik hoop dat er een goeie pieter van de hoogenband bij zit!! Aan julie ligt het in ieder geval niet!!
Ik zat t nog aan manlief te vertellen van die sportschoolleraar, sneu hoor, zoiets bedenk je toch niet??

Roos lekker dat je er vrede mee hebt dat je niet meer werkt en dat het beter gaat met je harde buiken.
Wel leuk om nog even afscheid te nemen denk ik nietwaar??
En slim om even met haar te oefenen bij oma slapen is het straks niet helemaal vreemd.
Nou ik hebt gister even getest kan helaas weing zien van buiten haha jammer weer...

Weer redelijk goed geslapen wel fijn!! Lekker warme douche genomen met zwitsal en daarna de olie naast mn bed.... en was daarvoor even met malief naar buiten geweest, dus goede combi denk ik!!
Vandaag meer energie als gister, dus moet nu echt enveloppen gaan schrijven!!
Had gister zo'n hangdag... nergens zin in!! alleen beetje administratieopgeruimd en dat was t wel zelfs geen zin in lezen... jaja dat zegt wat!!
Vandaag rustig dagje wel lekker, vanaaf laatste keer gym.
Gek sluit je weer wat af!!

Fijne dag allemaal!!
Marieke
37wk.

Goedemiddag allemaal,

Hiltje: nogmaals
van harte gefeliciteerd, nu even in kleur want gister zat ik op mn telefoon te internetten. Jullie zijn wel een multi-vruchtbaar stelletje zeg, wow! (ik dacht dat wij vruchtbaar waren ;-))
Strooi je nog wat glitters voor de andere meiden? (sterretjes ************ in verschillende kleurtjes die geluk schijnen te brengen)
Heb je al een afspraak kunnen maken? 11/11; mooie datum,  dan begint het Carnavalsseizoen in Brabant eo. Altijd fijn om te weten toch? :-D

Laura: ben erg benieuwd hoe je vakantie was en je sollicitatie van gister / eergister. Spannend allemaal zeg....

San: ja internetshoppen: bijna de hele inrichting / accessoires van de babykamer heb ik van Internet. Favorieten verder zijn idd bol.com, esprit.nl en vind het erg handig, helemaal nu! Wat lekker dat je je energie weer terug hebt, heerlijk! Geniet ervan hoor want daar is het 2e trimester voor! NIet dat ik nu niet geniet maar weet wel dat ik die periode van het vertellen, wel al een buikje hebben maar nog niet veel klachten heerlijk vond. En die aandacht, die blijft! Ik vind het soms ook erg bijzonder allemaal, wen er maar avst aan! ;-)
Hoe gaat t nu op je werk trouwens, ietsie beter?

Yosha: beter keertje extra klussen dan niet, ik duim voor je meid! En zijn vrowu heeft het dus pas net opgebiecht? Jeetje wat n drama....

Roos: wat slim van dat oefenen. Ik snap dat je haar niet in huis wil hebben tijdens de bevalling, schijnt (volgens Mrs Beatrijs ;-)) dat dat ook de weeen kan ophouden, als je zelf daardoor niet relaxed bent. Had ze nog nooit gelogeerd dan? En wat heerlijk dat je afscheid gaat nemen en dat de harde buiken minder zijn, geniet ervan dame!

Marieke: voor jou alweer laatste keer gym, schiet op! Gek, he, elke keer alles voor t laatst.... Heb ik ook. Fijn  dat je lekker hebt geslapen!

Ik heb een enorm beroerde nacht gehad. Kon niet slapen (volle maan?), en toen ik eindelijk sliep kreeg ik last van mn bilspier, daarna moest ik naar wc, kreeg nog nachtmerrie en heb na 5uur manlief wakker gehouden met draaien, bewegen en allerlei kreuntjes. Whoops... Werd ook echt gebroken wakker. Vanavond voor t slapen gaan maar even in bad met slaap zacht en mss eventjes naar buiten (goede tip Marieke!). Vandaag had ik een heerlijk dagje: heb de enveloppen opgehaald voor het geboortekaartje, daarna naar de pedicure, thuis geluncht en naar voetreflexmassage. Ze heeft wel wat drukpunten bewerkt maar volgens haar duurt het nog wel even. Tja das niet iets dat ik wil horen maar ik weet het stiekem ook wel, heb nog geen tekenen van. Maar goed je weet t nooit. Vermaak me voorlopig wel maar ben ZO nieuwsgierig!

En wat n lekker weertje vandaag..... Volop zon hier in t zuiden des lands en liep net lekker even buiten van mn auto naar huis. Genieten! Ik zie mezelf al lopen hoor, achter de kinderwagen!!! :-D

Zonnige dag voor iedereen vandaag!
Greettzzz Janneke

Hoi hoi,

Heb ff tijd voor mijzelf. Afgelopen 2 dagen waren druk op het werk. Vandaag niet zo, vanmorgen alleen les gegeven en de rest is voor stage bezoeken. Heb ik vandaag niet dus heerlijk relaxen. Gisteren lekker yoga gedaan en weer heerlijk ontspannen. Vannacht ook heel erg vast geslapen, had vanmorgen nog wel een paar uur willen blijven liggen.

Net aan mijn leidinggevende gevraagd wat haar verwachten waren na mij zws verlof, qua aantal dagen.  Ik dacht dat ik geen mentor groep ging krijgen, is wel het geval en dan moet ik min. 4 dagen werken. 3 is te weinig. Kan ook 3 1/2 dag, dan wel 4 dagen aanwezig maar dan kortere dagen. Is voor mij ook een optie, nu nog met manlief bespreken.

Marijke ik kan jouw advertentie niet vinden. Als ik zoek op setje van rompertje of iets dergelijks zie ik het niet. Kan je mij de link mailen van 1 van jouw advertenties. Ik ben op zoek naar unisex kleertjes, want wij willen het geslacht niet weten. Ben ook benieuwd wat ze over je bed zeggen. Ik moet zo en zo een ander bed neerzetten (beneden), want we hebben een waterbed.

Kreeg net een smsje van mijn schoonzusje. Gisteren ff bij haar langs geweest, wat boekjes afgeven. Zei dat ze een ontstoken ook had, druppels gekregen. Laat ze net weten dat ze gordelroos is. Ai ai, dus maar ff uit de buurt blijven. Wel erg voor haar, ze moet nog 1 1/2 week en dan is ze uitgerekend.

VAN HARTE GEFELICITEERD Hiltje.

Het is je gegund. Geniet ervan en ik blijf voor je duimen dat alles goed gaat. Op naar de eerste echo.

Gr. Yvonne
(18 wk en 1 dg)

Yvonne, ik heb je de link gemailed! Jammer dat je misschien meer dan 3 dagen moet werken, hoe gaan jullie de opvang ook al weer regelen? Ik hoop dat je er met je man uitkomt.

Janneke, balen van je gebroken nacht, hopelijk vanavond beter. Ik snap wel dat je je zoontje nu gewoon wil ontmoeten, wat duurt dat wachten lang he? Straks lekker in het lente zonnetje wandelen met beeb in de bugaboo, dat wordt genieten!

Roos, goed idee zeg om te gaan oefenen met logeren. Wij zijn er nog niet uit wat we met onze dochters gaan doen tijdens de bevalling. Van mijn familie verwacht ik niet dat ze midden in de nacht de zorg overnemen dus misschien moet mijn man me gewoon naar het ziekenhuis rijden en dan weer met de meiden naar huis. Zou wel jammer zijn als hij de geboorte mist maar in het ziekenhuis hebben ze ook geen opvang voor kinderen. We hebben wel een lieve buurvrouw maar ik durf het haar nog niet te vragen.

Marieke, ik had al in de folder van Kraamzorg gelezen dat het bed hoog moet zijn voor de hulp voor als ze mij moet verzorgen en het bed verschonen etc. Hopelijk vinden we er wel een oplossing voor. Ik hoop zelf dat ik na de bevalling gelijk weer op de been ben (zoals na de bevalling van Maysa) en ik geen kraamzorg nodig heb... Success met het enveloppen schrijven, moet je er veel? Ik zit nu op bijna 30, dat valt reuze mee.

liefs
Marijke
29w3d

Hoi meiden,

Vlug even op het forum. Heb het de hele dag erg druk met het inleren van mijn vervanger, maar nu heb ik eventjes voor mezelf. In een rap tempo jullie berichtjes gelezen. Heb ook niet echt tijd om te reageren, maar 1 ding natuurlijk wel even:

JOEHOE HIltje!!!!!
Gefeliciteerd meid! Wat moet dit nu een enorm spannende tijd voor je zijn. Bij ons was dat al zo, maar na 2x een mk is dat waarschijnlijk alleen maar nog meer. Hopelijk gaat het nu wel goed. Vast wel!
Jippie!

Miep
30w

Terug
Bovenaan