We gaan ervoor, part IV

Ha ha Janneke, mijn man is nu lid van de hyves!!! Wist ik veel hoe het moest. Je hebt hem nog wel geaccepteerd!!!! Wil je mr bean eruit gooien en mij accepteren?
Heel graag!!!!

gr Roos

Meiden ik heb toch maar mijn eigen naam bij Hyves gedaan zoals jullie ondertussen misschien gemerkt hebben.
Het leek me ook niet slim dat mensen mij tegenkomen, me dan herkennen maar ook mijn 'schuilnaam' weten. Zo blijken Yf en ik gezamenlijke kennissen te hebben dus die zouden het heel snel kunnen ontdekken.....
Tis toch wel leuk om er wat mee bezig te zijn, maar ben nog lang niet van alles op de hoogte. Nou ja, geeft ook niet. Ik vind het vooral leuk om bij anderen foto's te kijken haha!

Els spannende tijd voor jou! Maar nog een tijdje geduld dus! Rekenen ze dan altijd 3 weken tussen eisprong en NOD? Of is dat voor de zekerheid, zo van, als je dan nog niet ongi bent dan heb je een grote kans dat je zwanger bent??

Wat wel grappig is, de dames in de bovenste lijst zitten allemaal dicht op elkaar qua datum NOD. Ze zeggen wel eens dat als vrouwen met elkaar omgaan dat ze dan op een gegeven moment op hetzelfde tijdstip ongi worden. En zie....!!!!
Yf, Yosha, Hiltje en ik zijn allemaal volgende week weer aan de beurt!

Hiltje voor jou ook een spannende tijd. Zou wel heel geweldig zijn als je weer gelijk zwanger bent!

Ik reken maar nergens op. Verwacht gewoon een ongi volgende week. Kan het altijd meevallen ;-))))

Leuk en praktisch babybedje trouwens. Wel behoorlijk prijzig!

Fijne avond nog en welterusten!

Janneke Chris hoe is het trouwens gegaan?? Hopelijk een prachtig kloppend hartje gezien!! Maak me wel een beetje zorgen omdat je vandaag niet meer hebt gereageerd. Snel wat laten weten hoor!!

Goedemorgen,

JannekeChris: ik hoop dat "geen nieuws, goed nieuws" is meid....

Roos: ik zal Mr Bean er meteen uitgooien, dacht dat jij het was ivm je achternaam. ;-) Maar jij bent dus nog geen lid?
Was het het bedje dat je zocht? Misschien via Marktplaats te koop?

Ja gek hoor die NOD's allemaal zo dicht op elkaar! Ik hoop wel dat het nu weer n keer raak is bij n paar meiden, echt!

Laura: heb het gezien ja, vond het al erg tricky die schuilnaam, nu kan je er ook meer mee doen. Leuke foto's trouwens!

Vandaag zijn manlief en ik 10 jaar samen! Feest! Nou ja feest, hij is nog steeds ziek. We zouden hapje gaan eten maar dat zit er even niet in. Ach komt ander keertje wel weer, hij moet eerst goed uitzieken!

Have a nice day!

Groetjes Janneke
31 weken & 3 dagen zwanger

Hoi,

nou meiden ik ben de eerste die weer in het bovenste lijstje naar beneden kan worden gezet, vandaag weer eens ongi geworden....heb ik toch goed mijn ei gevoeld 2 weken geleden op vrijdag, dus dat klopt wel aardig, alleen heb ik nu een cyclus gehad van maar 24 dagen.....dat is wel kort voor mijn doen.

Zul je zien kom ik bij de gyn, heeft u een regelmatige cyclus, ja hoor, maar nu even niet!! haha

En weet je, sinds ik bedacht heb dat zwanger worden zonder de hulp van een gyn toch lastig gaat worden, voel ik mijn buik een stuk minder niet meer de hele dag....vandaag even afwachten hoe het gaat als ik ongesteld ben.....heb alvast bij voorbaat 2 paracetamollen ingenomen!! Nu voel ik mijn ongibuik al wel opkomen, dus maar duimen dat ik de dag goed doorkom!

JannekeChris: meid hoop dat alles goed is gegaan.....

Wil iemand mij in t schema aanpassen, ei 12-2 en nod 26-2??

Ik reageer later even op de rest van de dames....moet nu even druk aan t werk gaan!!

liefs Yosha

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Yf
23/7
17/1
1/2
6e
1
-
32
Z-H
24-31/1

Laura
10/6
24/1
3/2
9e
1
-
33
Gron
1-9/3

Hiltje
(HFN)      
23/10
5/1
25/1
8/2
1e
1
-
25
Frl
-

Els
11/4
24/1
15/2
9e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
12/2
26/2
8e
1
2-3 gyn
32
H'sum
13-22/2

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

30/1 gyn
6/2 echo (niercheck)
29
N-Br
22/2-1/3 wintersport;
Verlof start 14/2!

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1

31
Ommen
9-13/2 vlieland
verlof al verplicht gestart

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
9-2 ha controle
30
Frl
zw.schapsverlof start 12 maart!

Patricia
10/7
18/5/09
meisje?
2e
2
5/2 gyn
19/2 gyn
30
Z-H
7/4 start zw.schapsverlof

Miep

19/6

20/5/09

Jongen!
2e

1

?
33

N-Br

-

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
23/2 gyn.

34
Utrecht
-

Roos
1/8
3/6/09
meisje

2e
2
?
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
30/1 12 wk echo
19/2 vk
28
N-Br
23-02 t/m 01-03
carnavals
vakantie

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
3/2 echo
33
N-Br
-

Janneke
Chris
7/7
?
?
6e
2
-30 jan. intake VK
29
Gld

Bah Yosha, wat balen weer meid. Je wist het natuurlijk wel, maar die bevestiging hè!
Op naar de wintersport en dan is het snel 2 maart!!

Hi ladies,

Op onze Hyves-pagina staat een berichtje & foto van JannekeChris; alles is in orde!

Yosha: wat balen meid, ook al had je het verwacht! Ik hoop dat je niet al teveel pijn hebt de komende dagen en dat je lekker verwend wordt dit weekend!!!

Roos: ik heb je man verwijderd en jou toegevoegd op onze site!

Groetjes Janneke

Hoi meiden,

Sorry dat ik jullie in spanning heb gelaten, maar dit was inderdaad een typisch geval van; geen nieuws is goed nieuws!! Wij hebben een springlevend mini-mensje gezien! Wat een happiness! Ik had er gisteren wel aan gedacht om het op onze Hyves te zetten (we-gaan-ervoor!), maar niet op dit forum. Check de Hyves om de echo-foto te zien!

Ook mag ik beginnen op het andere KDV. Wat een ongelovelijk goede dag hadden wij gisteren.....zucht....:)))

-x-

Terug
Bovenaan