We gaan ervoor, part IV

Goedemorgen allemaal!

Janneke, Je geduld wordt op de proef gesteld hè. Jammer joh.....Ik dacht even na je eerste paar woorden, yes, eindeljk, maar helaas....
Wel fijn dat de zon schijnt, scheelt bij mij tenminste mbt mijn humeur... 'Even' de baby geboren laten worden en dan kan jij in de straat in het zonnetje paraderen met je baby!!!!

Net al boodschappen gedaan, maak vanavond wraps... En weer die appelbollen, had nog spijs over... Krijg mijn broer en nichtje straks op visite en eten mee. Dan komen ook mijn zus en moeder, dus het huis is vanavond vol met eters.... Ik zie wel op tegen het koken en staan in de keuken, maar heb het mezelf welmakkelijk gemaakt, alle groenten zijn voorgesneden....
Ik heb mezelf beloofd, 's avonds géén chips meer te gaant eten, wat een ellende met dat maagzuur...blèh, als ik horizontaal lig, doet dat echt pijn.... Geen chips meer snacken....
Ik heb net weer wat geboortekaartjesboeken gehaal bij de drukker, we hebben een leuk kaartje gevonden, maar ik wil voor de zekerheid nog even in een paar andere boeken neuzen.... Ik zag regelmatig van die hollandse kaartjes en moest steeds denken, die vindt Janneke misschien ook wel leuk! Je hebt toch een hollandse kamer? Ook een hollands kaartje?
Morgen om 8.10 uur naar de vk, hoop dat alles weer goed is, zal wel....
Yvonne, alles goed gegaan met de echo????

Gr Roos

Goedemorgen.

Om 11.45 uur heb ik de echo. Heb het goed op mijn werk geregeld. Om 11 uur neemt mijn collega 4 leerlingen over. Hoop dat ik om 13.15 uur weer terug ben, anders kunnen de leerlingen in de computer ruimte vooruit bij een collega. Vannacht niet zo goed geslapen, i.v.m. de zomertijd en zeer active uk. Zenuwen beginnen nu toch wel te komen. Vannacht en vanmorgen nog niet zoveel last van gehad.

Ben benieuwd of onze uk goed ligt om alles (bijna alles) te kunnen zien.

Gisteren nog heerlijk geknuffeld met neefje. En lekker kunnen praten met schoonzusje en zwager. Was heerlijk zo alleen tijd met hun. Zij hadden ook een relaxte dag, wij waren het enige bezoek. Was er echt aan toe. Nu kan ik er weer even tegen aan. Bel of mail haar toch wel vaak. Maar langsgaan 1 of 2 keer in de week.

Ga weer ff wat doen. Zo meteen naar huis rijden, manlief + mama oppikken en dan gaan we ervoor. Hoop dat we op tijd aan de beurt zijn, loopt soms nog wel eens uit.

Gr. Yvonne
(20wk en 6dg)

Hi hi,

Yvonne: ik ga NU voor je duimen dat alles goed is! We horen het wel hier...

Roos: oe dat zijn veel eters, maar goed dat je het jezelf makkelijk maakt. Volgens mij ben jij namelijk ook iemand die zich graag van de beste kant laat zien met bezoek / eters enzo, en je kunt het je nu beter iets gemakkelijker maken. Smakelijk alvast!
Ja dat zuur, bah he... Ik neem me soms ook voor niet of minder te snoepen / snacken, maar vind het zo lekker...
Hollandse kaartjes zijn superleuk, zeker! Wij hebben een kaartje die niet in de 'boeken' voorkomt, is ontworpen / bedacht door mn vader en op de zaak. Mn vader heeft t bedacht maar niks gezien verder, hij wil t als verrassing hebben.  
Maar ik vind die Hollandse kaartjes wel erg fris altijd. op

www.delftsblauwekaarten.nl

staan ook hele leuke vind ik.

Mn vriendin kwam net langs met appelflappen en een grote bos gerbera's, mn favoriete bloemen. Gezellig! Vanmiddag komt mn moede rnog eventjes aanwaaien.
Ga nu weer lekker lezen, tv kijken en puzzelen ofzo.

Greets Janneke

Hey meiden!

Wat een stralend weertje!
Vanacht slecht geslapen (2 uur nog gezien). Komt waarschijnlijk omdat ik de hele avond op de bank al had geslapen...hahaha
Vanmorgen intake bij VK gehad en beeb even op echo gezien...............zo fijn. VK wilde zeker weten hoe ze zou liggen, met hoofd idd naar beneden (nog niet vast), rug naar mijn rug en kijkt naar voren.........snappen jullie het nog???Hahaha
VK verwacht een beeb van 8 pond. Ikke ook. Volgende wk weer naar HA en VK.
Daarna samen een lamp voor boven het aanrecht gekocht...........altijd leuk. Een brede stang met 4 spotjes. Vrij strak. past mooi bij de keuken.
Gisteren een heerlijke gezellige dag gehad. Bij staan en lopen harde buiken en pijn in mijn banden en wanneer ik rustig lig af en toe licht kramp gevoel. Ook mijn schaambeen protesteerd een beetje.

@ Janneke: 40!! wken en nog geen nieuws dus..............geniet lekker van het mooie weer!!!! En gezellige visites dus.
Tja de bruiloft.
3 opties:
1) al bevallen en beeb al 2 weken oud dus gewoon naar Ameland, 2) niet bevallen dus op 1 middag heen en weer Ameland omdat ik er zooooooooooo graag bij wil zijn,
3) ben aan het bevallen dus kan er niet heen.
Kleding koop ik dus pas op het allerlaatste moment.

@ Roos: fijn hoor dat je toch minder klachten hebt als je je maar rustig houdt! En gezellig eters vanavond.
Maandagvond vind ik zo'n heerlijke tv avond met Grey's Anatomy, Bones en CSI. Kan ik nu al naar uitkijken.
Hoe vindt Julia het om extra naar de p te gaan?? Vast erg leuk of niet? Ik kreeg Niek vanmorgen bijna niet mee.

@ Yvonne: ben zo benieuwd........................... Het is zo bijzonder om zo lang naar je kindje te kunnen kijken.

@ Hiltje: en jij morgen echo meis!! Spannend hoor...........

Mssn tot later ladies!
Grtz Linda

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Laura
10/6
19/2
1/3
10e
1
-
32
Z-H
1-9/3

Yf
23/7
17/2
3/3
7e
1
-
33
Gron
april

Els
11/4
?
?
10e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
12/3
26/3
9e
1
2/3 gyn
33
H'sum

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Janneke
18/6
30/3/09
Kereltje!

1e
1

20/3  gyn
11.20u
29
N-Br
Verlof!
13-20/6: Oostenrijk

Marieke
12/6
1/4/09
?
1e
1
23/3 17.50 vk
31
O.ijssel
Heb verlof!

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
6 april  8.45u HA
10 april
VK 9:45 u
31
Frl
Verlof!!!30/31/32 zomervak.

Patricia
10/7
18/5/09
meisje?
2e
2
3/4 gyn
16/4 gyn
28/4 gyn

30
Z-H
7/4 start verlof

Miep

19/6

20/5/09

Jongen!
2e

1

6/3 vk
33

N-Br

23/4 start verlof

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
6/4 gyn.

34
Utrecht
-

Roos
1/8
3/6/09
meisje

2e
2
?
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
30/03 20wk echo
16/04 vk
28
N-Br
24-04 t/m 10-05
meivakantie

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
24/3 vk
31/3 20 wk echo
33
N-Br

JannekeChris
7/7
31/8/09
?
6e
2
?
29
Gld
-

Hiltje
23/10 en 5/1
11/11/09
?
2e
1
31/3  gyn
25
Frl
-

Geboren!!

Datum

Naam

Marieke
25-3
Jurre

Goede morgen / middag,

@ Roos: Was het nog gelukt met de geboortekaartjes? Leuk om te doen, he? Wij waren er vrij snel uit. Meestal hebben manlief en ik dezelfde smaak en zo ook bij de kaartjes. We hadden beide verschillende sites doorgekeken en kwamen beide met dezelfde favoriet. Dat is 'm dus ook geworden.

@ Marijke: Haha, ja, zo'n behangrand is altijd leuk. Wij hebben de stickers dan ook expres zo hoog gehangen dat ons mannetje er (voorlopig) niet bij kan. Ik moet eerlijk zeggen dat het manlief was die daar bij stil had gestaan.
Ik heb de stickers trouwens nog niet opgegeven, hoor. Voor het grootste deel blijven ze wel zitten, we moeten ze waarschijnlijk alleen hier en daar wat beter vastplakken. Manlief had al iets in gedachten wat hij daarvoor kon gebruiken. Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat het goed komt.

@ Hiltje: spannend, morgen de echo. Ik snap helemaal dat je nu niet in je allerbeste humeur bent. Is toch erg spannend allemaal. Het gaat vast goed morgen!  Hopelijk dat je met elke  goede echo een beetje meer kunt ontspannen en kunt genieten van dit wonder. Ik zal voor je duimen, meid.

@ Yvonno: Jij morgen  een echo.  De 20 weken echo alweer. Wat gaat dat hard zeg. Vind je dat zelf ook. Hopelijk ligt beeb inderdaad goed zodat alles goed  zichtbaar is. Behalve dan het geslacht, want dat willen jullie geloof ik nog niet weten, of wel?  Maar het allerbelangrijkste is toch wel dat alles goed is met jullie beebje. Toch best een beetje spannend. Hopelijk kun je morgen lekker genieten van de beelden van jullie wondertje en kunnen ze jullie helemaal gerust stellen.

@ Pat: Ik moet inderdaad nog wat langer dan jij tot mijn verlof. Ik heb ervoor gekozen om zolang mogelijk door te werken. Als dat door omstandigheden niet gaat, kan ik altijd nog eerder ophouden. Maar jij hebt na de geboorte toch nog behoorlijk lang, omdat je ook je ouderschapsverlof opneemt. Als ik dat had gedaan, was ik denk ik ook 6 weken voor de uitgetelde datum gestopt. Ach, ik weet het ook niet. Da's natuurlijk heel persoonlijk, die keuze. Gelukkig mag iedereen dat voor zichzelf kiezen.

Nou, het is inmiddels weer gelukt om op hyves te komen. Bedankt voor de tips meiden. Ik ben niet zo bekend met hyves. Heb indertijd wel een eigen pagina aangemaakt, maar daar is het dan ook bij gebleven. Ik geloof ook niet dat ik iemand 'vriend' heb gemaakt, omdat ik toch nooit op hyves zit. Maar gelukkig staan er op onze site ook een paar foto's van Jurre.
Wat een schatje, zeg, Marieke! Ik kan me voorstellen dat je helemaal verliefd op 'm bent.
Ik zal dadelijk in de pauze eens kijken of het me ook lukt om wat foto's van ons kamertje op hyves te zetten. Ik doe mijn best.

Miep
32w5d

Goedemiddag,

Echo vanmorgen ging goed. Was er echter niet zo van onder de indruk. Kindje lag in een stuit en  wou niet anders gaan liggen. Even naar de wc en bewegen en toen ging het beter. Wel armen/benen voeten/handjes gezien. Verder geen totaal beeld/foto. Maar dat deed mij niet zo veel. Hoorde dat alles goed was en dat was het voor mij. Vind bewegen op het moment genoeg en veel fijner. Met echo doen ze altijd zo wiebelen als kindje niet draait. Vind ik niks.

Moet zo naar yoga. Was ik vergeten dus kan straks pas eten. Nu ff soep gehad. Morgen heb ik ouderavond op school dus dan kan ik niet.

Fijne avond.

Gr. Yvonne
(20wk en 6dg)

Terug
Bovenaan