We gaan ervoor, part V

Hai meiden,
Jaaaaa.....lekker lang weekend!!
Vanmiddag wezen karten, uitje van de PV van het werk, leuk leuk!! We waren maar met een klein clubje, 13 man, waarvan 4 vrouwen. Moest in de 1e race als enige vrouw met 6 kerels en was ik daar niet de snelste!! Super hihi!! Helaas heb ik het niet vol kunnen houden, maar kwam wel als beste vrouw uit de bus ;-))) Had in de finale pech, kwam gelijk in de bocht stil te staan, waardoor ik op de een na laatste plek belandde. En om dan nog te kunnen scoren moet je mensen inhalen en das lastig. Ach, leuke middag gehad en daar gaat het om!!
Daarna lekker gegeten met z'n allen en nu weer thuis.
Manlief zit nog steeds met z'n been in het gips, mag deze niet belasten en dat betekent dus lopen met krukken, met been omhoog zitten en niet autorijden. 24 april moeten we weer naar het ziekenhuis en hopelijk mag het gips er dan af! Tis erg lastig allemaal, maar ja, weinig aan te doen! Ondertussen scheur ik dus rond in de lease-auto en staat mijn eigen nog steeds ongebruikt in de carport....
Volgende week donderdag weer een kijker voor ons huis! Hopelijk gaat deze een bod uitbrengen. Misschien nog iemand in de running, we wachten af!

Gelukkig is hier de buikpijn weer over. Het waren mijn darmen, wat een drama zeg!
Kunnen dus weer fijn aan de klus! En eitje bijna weer in zicht, we gaan er deze maand maar weer voor!

Yosha: spannend meid, die wachtweken kunnen altijd zoooo lang duren!! En die dromen, klinkt goed! Heb je nu extra goede kans??? Ik duim voor je!!

Patricia: lekker verlof!! En het mooie weer komt er aan, dus bof jij even! Groot gelijk dat je niet iedere dag een berichtje typt haha, dan hebben we straks niks door als jij aan het bevallen bent!!

Linda: waar ben je?!!!!

Nathalie, voor jou komt er  ook een spannende tijd aan. Nu weer voor het echie klussen!

Janneke: mooie foto's!! En dat je zo emo bent, hoort er allemaal bij. Heb het al van verschillende meiden in mijn omgeving gehoord dat er zo'n dag bij zit dat je alleen maar kunt huilen. Geeft niks, gaat vanzelf weer over. Super dat Jip zo gegroeid is! Geniet meissie, deze tijd komt niet meer terug!

Marieke: wat een schrik dat je met Jurre naar de huisarts moest. Gelukkig is er een oorzaak en is er wat aan te doen! Geweldig dat je al bijna weer op je gewicht zit zeg! Gaat echt snel!!

Marijke: voor jou duurt het ook niet zo lang meer. Kunnen je dochters nog een beetje het geduld opbrengen voor hun zusje er is? En zijn jullie al uit de naam? Kan me herinneren dat je man nog niet wilde kiezen toch?

Roos: volgens mij gaat het met jou nu een stuk beter dan een tijdje geleden toch?! Julia is wel een dondersteen zo te horen! Snapt zij al een beetje dat er een zusje aan komt?

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben!

Fijne paasdagen allemaal! Gaan jullie nog leuke dingen doen? Wij hebben niks in de planning, manlief is natuurlijk niet zo mobiel. Hij is maandag jarig dus ik moet nog op kadootjes jacht en boodschappen doen. Maandag visite.
Ach we vermaken ons wel, het wordt mooi weer dus gaan daar lekker van genieten!

Liefs Laura

Hiltje vergeten! Meid wat $%^dat je je zo rot voelt. Denk alsjeblieft goed om jezelf. Snap dat het heel vervelend is om op je werk minder te kunnen doen. Maar idd, de andere meiden hebben gelijk: beter nu wat rustiger aan doen dan straks vervroegd af moeten haken.
Sterkte meis!

Hey meiden,

Ik ben er nog.......
Helaas nog niet aan het bevallen...................
Voel me niet jofel. Gisteren raar gevoel in mijn lijf. Bloeddruk hoog ofzo?? Kweet het niet. Was blij dat manlief thuis kwam om Niek over te nemen. Kon ik naar bed. Vandaag op zich wel beter, maar veel harde buiken. Mn. vanavond.
Ik heb Niek naar mijn moeder gebracht. daar slaapt hij vanacht en morgenmiddag komt hij weer thuis.
Manlief en ik zijn vanavond uiteten geweest naar de Griek en hebben ook nog even wat gewinkeld. Nog meer buikpijn.
Dus nu op de bank en zo op bed.
Morgen "uitslapen" en naar de VK.

Ik reageer morgen wel even uitgebreid.
Sorry!

Grtz Linda

Hi
Laura, lekker zo'n superlang paasweekend! Eigenlijk heb je je auto dus iets te vroeg gekregen . Hopelijk ondanks het gipspootje van je lief toch een lekker weekend.

Linda vervelend die harde buiken. Wie weet de eerste voortekenen? Morgen naar de VK misschien kan zij er wat mee.

Hiltje begrijpelijk dat je je er K onder voelt. Maar het is helaas niet anders. Op het werk snappen ze het vast en misschien gaat het over een paar weken wel weer beter.

Patricia heerlijk verlof.....was je er aan toe? En wat een weer erbij.

Yosh pasen met pasen of begrijp ik het verkeerd?

Yvonne groei jij ook zo hard op het moment? Mijn buik knalt er echt uit. Voor de liefhebber nieuwe foto's op hyves. Zie dat ik er nogal moe uitzie dus ik ga snel slapen..... ohja heb hele lading kleding van vriending gekregen! Fijn!

Liefs San

Hi allemaal,
even een groet uit een zeer regenachtig Reykjavik! Het is echt een supermooi land, wel erg duur en de mensen zijn erg onvriendelijk! Verder hier dus alles goed! Vandaag 9 uur in de auto toeristische attracties langs! Nu al meer dat 450 foto's gemaakt! ;-)

Zit nu even snel te internetten en zag dat Jip is geboren. Heb ook al foto's zitten gluren! Wat een leuke naam en wat een mooi mannetje! Super gedaan, Janneke!
Ik kan de 14e weer testen, SPANNEND! Heb wel gevoelige tepels maar dat had ik   de vorige keer ook! Nog even duimen dus!
Hiltje, heel veel sterkte met je rug/bekken en stuitje! Vreselijk! Denk aan jezelf!!
Yosha, jij veel klusplezier en héél veel succes!
Marieke, hoe gaat het met Jurre en met jou?
Laura, succes met de bezichtiging! En met Pasen natuurlijk! ;-)  Waarom zit je man in het gips?!?  

Groeten en tot schrijfs, Y

Goedemorgen meiden,

Weer een drukke week voor mij. Ben maandag naar yoga geweest, was heerlijk. Dinsdag had ik een inschrijfavond voor de kindervakantieweek (ben ik vrijwilliger). Woensdag met school naar de efteling en toen was ik 's avonds total loss. Dus lekker even eten, in bad en naar bed. Gisteren avond en overdag moest ik nog helemaal bij komen. Dus weer lekker op tijd naar bed. Manlief had kuiten gemasseerd en ingesmeerd met olie. Die van Weleda is echt heel erg fijn. Vanmorgen lekker uitgeslapen want ik ben VRIJ vandaag. Jippie. Maandag natuurlijk ook. Dus lekker lang weekend. Heerlijk in het onderwijs werken. Over een paar wk alsweer mei vakantie. Dus het kan niet op. Vind dat wel fijn. Kan ik op tijd bijtanken en dan er weer tegen aan. Moet zeggen dat ik afgelopen weken wel veel energie heb. 's nachts kan ik goed slapen, nog steeds op mijn buik zelfs. Dus dat is allemaal prima. Heb eigenlijk niks te klagen. Soms wat hoofdpijn, maar dat is vaak mijn eigen schuld.

Heb van de week een wipstoeltje van mp gekocht. Dus staat ook al klaar. Nu nog een badje met standaard en dan wachten op de meubeltjes. Zie onze baby al echt liggen. Heel erg leuk maar raar gevoel.

Ga dadelijk met mijn moeder naar mijn schoonzusje. Ff naar Daan kijken en daarna heb ik een gezichtsbehandeling. Doet ze 2 uur over. Echt een luxe. Vanavond komt schoonmoeder met man eten. Heeft de trouwfoto's (van juni) nog niet nabesteld. Had de echo's nog niet gezien. Want ze hadden geen tijd. Dan weet je denk ik wel hoe ik erin sta. Maar goed. Ze weten ook dat ze niet te lang moeten blijven, want dat trek ik niet. Komt wel goed. Vind manlief weer fijn dat hij zijn mama gezien heeft. Zal wel over baby's gaan enzo en de opvang. Waar we voor 1 dag nog niet uit zijn. Mijn moeder of de zijne.

Heb ff geen zin om op iemand te reageren. Lees wel trouw mee. Ga eerst maar eens verder met lezen, loop een dag achter.

Fijne dag allemaal.

Gr. Yvonne
(22wk en 3dg)

Jee, Janneke, wat hebben jullie een mooi ventje. Grappige foto dat hij in die doek hangt om gewogen te worden. Hoe gaat het nu? Tranen weer een beetje onder controle? Het is ook wel behoorlijk heftig allemaal.

Yvonne, kun jij nog op je buik slapen? Hmmpf. Moet zeggen dat ik daar wel jaloers op ben. Kan niet wachten tot ik weer lekker op mijn buik kan liggen. Pas had ik er zelfs over gedroomd!

Y lekker in Reykjavik. Hebben jullie ook al geisers bekeken? Het lijkt me inderdaad wel een heel mooi land, heel ruig. Jammer dat de mensen niet zo aardig zijn.

Ben even kwijt op wie ik nog meer wilde reageren.

Inmiddels alweer vrijdag. Dadelijk even naar de VK. Wat controles en hartje luisteren. Altijd leuk. Volgende keer krijg ik weer een echo om de exacte ligging van onze beeb te bepalen. Leuk om 'm dan weer eens te zien. Hopelijk kan manlief dan ook even mee, anders vraag ik mijn moeder denk ik.
Heb besloten om vanaf dinsdag kortere dagen te werken, om 3 uur naar huis. Ik trek het anders niet meer. Dan kan ik 's middags misschien mooi even een dutje doen of zo. Ik hoef nog maar 1,5 week te werken. Volgende week 4 dagen en die week erna nog maar 3 dagen. Vreemd dat ik dan 16 weken verlof heb. Ik blijf het allemaal heel onwerkelijk vinden, hoor.
Oja, de muurstickers zitten allemaal nog netjes tegen de muur, op 2 stickers na. Dat zijn de stickers die het hoogst hangen.... Dat wil zeggen dat ik er niet bij kon en dat manlief die behandeld heeft met de fohn. Hij was ook veel sneller klaar dan ik, ik had er eerlijk gezegd al een beetje mijn twijfels bij. Geeft niet, we lenen de fohn gewoon nog een keer en dan doe we het een keertje over.
Vandaag is manlief thuis gebleven. Flink verkouden, hij heeft vannacht nauwelijks geslapen.
Afgelopen woensdag alweer de 8e gymles gehad. Nog 4 keer. Het is wel echt supergezellig. We hebben een leuke groep en er wordt flink wat gekletst en gelachen. Heel leuk.

Nou, nog even vlug door mijn mail heen kijken en dan dadelijk op weg naar de vk.
Fijn paasweekend allemaal!!!

Miep
34w2d

Hey ladies,

Wat een weertje he vandaag. Super!
Vanmorgen bij VK geweest, bloeddruk ok, beeb helemaal ingedaald en vast, de buikpijnen horen er helemaal bij (zeker bij een 2e zwangerschap), er zit nog genoeg vruchtwater (kan ze voelen) en beeb is nu nog geen 8 ponder (we wachten het af) en de slijmprop verloren betekend niet dat de bevallng snel gaat gebeuren. Kortom: GEDULD. Volgens mij is dat een levensles die ik moet leren..........:-(

@ Miep: verstandig en noodzakelijk dus wat minder gaan werken. Je lijf heeft de rust nodig. Gelukkig heb je een goed ingewerkte vervanger. Dat scheelt volgens mij wel.
Ik kan niet meer op mijn buik en rug liggen, ook ik kijk er naar uit dat weer te kunnen. Lig nu altijd op mijn zij met het voedingskussen tussen mijn benen.
De stickers hangen nog, fijn!

@ Laura: spannend zeg weer kijkers voor je huis! Hopelijk wordt ie snel verkocht. Manlief nog steeds minder valide, nix aan. Wanneer mag het gips eraf?
Ei is weer in zicht en jullie gaan er weer voor: super!

@ nathalie: jij hebt nu ook lekker weekend. Ga je nog wat leuks doen?? En alweer aan het klussen?? Een paasei toch?

@ Marieke: hoe ist meid?? Nu BV of FV??

@ Janneke: vervelend dat je ziek bent..bah zeg. Wat goed dat Jip het zo geweldig doet. Maat 62, WOW!!!!
Wat een leuk kaartje trouwens. Ik heb een passend kaartje voor je gevonden. Gaat morgen op de post :)
Hoe ist met je emo toestand? In het tijdschrift geboorte van prenatal stond toevallig een heel verhaal over hormonen enzo.............. je herkent jezelf er vast in.

De patat+ kroket  is onderweg.......mmmmm
Morgenochtend gaan Niek en ik nog even naar de kapper. Als je haar maar goed zit.........................

Allen een fijn paasweekend!!

Grtz Linda

Terug
Bovenaan