We gaan ervoor, part V

Hee meiden,

Janneke fijn dat je je weer wat beter voelt. Maar wat een toestand dat jij niet bij Jip mag blijven. Goed dat je dat toch voor elkaar hebt gekregen. Jammer dat je man er niet bij mag zijn. Hoop dat jullie dinsdag naar huis mogen!

Roos: jee Julia oorontsteking dus. Pijnlijk! Daarom wilde ze zeker telkens uit bed. Zielig hoor. Fijn dat het nu een loopoor is geworden en de druk er dus van af is.
Is jullie huis niet groot genoeg voor 2 kids? Wat voor een huis hebben jullie nu dan?

Linda: nog niet bevallen dus en nu Niek die niet wil slapen! Hoop dat je snel aan de beurt bent!

Ik ben vandaag tante geworden van Lars! Dubbel gevoel hoor, ben heel nieuwsgierig (gaan er morgen  even naar toe), maar toch ook: ik had mama willen worden!
Herinner me ook nog de dag dat ze kwamen vertellen dat ze zwanger was. Was echt een totaal verkeerd moment. Ik net ongi geworden en echt het gevoel dat zij er met ons nieuws vandoor waren. Gelukkig kan ik het nu beter handelen. Heb er ook een halfjaar aan kunnen wennen.....
Schoonzus was trouwens 24 april uitgerekend, maar zoon is er nu al, dus Linda.....!!

Manlief is morgen jarig en er komt wat visite morgenochtend.
Vandaag rustige dag gehad. Nu lekker even voor de buis hangen.

Fijne avond!
Groetjes Laura

Hallo!!!

Zo eindelijk eens even rustig de tijd voor t forum!!
Ik was al paar keer begonnen maar of jurre schreeuwde alles dan weer bij elkaar of er was iemand aan de deur!! Maar nu even tijd!!

Janneke, wat vervelend dat je in t ziekenhuis ligt!! kan me voorstellen dat het een domper is, maar Jip mis wel in goede handen!! Ik duim mee dat jullie dinsdag weer naar huis mogen!! En dan lekker samen met nard ervan genieten!!
Heerlijk dat jullie zo lekker samenwerken!! Heel belangrijk hoor!!
Hoe is het met Nard?? Voor hem ook niets aan dat jij en zn zoon in t zieknhuis liggen!!

Linda, wel gerommel maar verder dus niets!!
Kan me voorstellen dat je niet meer kan wachten je kliene meid te bewonderen, heel erg herkenbaar, had ik ook laatste weken!

Roos, Julia heeft vwel pit zo te horen!! Lekker ondeuegend!!
Wel sneu oorontsteking!! Lijkt me ook niks an als Jurre van die dingen krijgt!!
Vind het al zielig als ie zo krijst door zn krampen.

Laura, kan me voorstellen dat het ff slikken is, fijn dat je het beter kan handelen nu. Lars leuke naam!
Alvast gefeli met manlief en maak er een leuke dag van morgen samen!!

Yvonne handig he mp!! Ik heb dat soort spullen kunnen lenen, heel handig!!
Volgens mij schite je lekker op met je babayuitset!! Lekker en leuk hoor!!
En druk met de namen leuk leuk leuk!! Dat vond ik ook zo leuk om heerlijk over te praten en te fantaseren... we hebben heel wat boswandelingen over namen gepraat!!

Miep hoe wast bij de vk?? Alles goed??
Leuk dat je het op gym zo leuk hebt!! Hebben jullie ook nagym??

Yf leuk wat van je te horen vanuit finland!! Lijkt me ook geweldig!!

Yosha voel je je al wat beter?? Minder buikpijn!!

Marijke die voeding gaat inderdaad niet door de speen small, maar we hebben medium eropgehad en dan krijgt ie zn voeding te snel en spuugt hij alles er weer uit! Dus hebben nu speen small iets groter gemaakt....

Jurre is nu over op flesvoeding!! Idd Marijke nutrilon omneo. Mis het wel de bv, had ik niet gedacht van mezelf!! Heb echt ff moeten huilen toen ik m de laatse keer zelf voedde!! Maar we hopen dat dit beter gaat! Het lijkt er wel op!! Vandaag heeft hij overdag ook lekker geslapen, maar gister niet en vannacht vanaf 4 uur had ie ook geen zin en als hij dan kramp heeft en dat zie je zo aan hem, is dat wel zielig!!
En moeilijk hem weer rustig te krijgen! En hij heeft volgens mij een hekel aan zn wieg! als ie stil is en op oinze arm bijna slaapt of bij mij in slaap valt en we leggen hem in de wieg gaat t mis wakker, huilen!! en als we hem laten huilen huilt ie gewoon door stopt niet om in slaap te vallen...Vandaag heeft ie in de kinderwagen geslapen gaat beter!
Verder heerlijk ventje!! We genieten erg van hem!! Net of hij er altijd al is geweest!
En vandaag lekker buitengezeten!! Nou t weer was lekker maar t zitten niet, op een ring in de tuinstoel, maar tis absoluut niet ontspannen zitten. Maar goed mn broertje en vrouw warenb er dus heb je wel afleiding en Jurre was lekker bij ons in de kinderwagen.
Morgen manlief nog thuis en dan moet hij weer werken, zal echt even wennen zijn!! Dan ben ik de hele dag alleen met Jurre.... ben heel benieuwd hoe dat gaat!!
Heb gister ook mn zwangerschapskleremn opgeruimd! Gek hoor!! Straks weer lekker mn gewone kleren aan, Nu al wel beetje maar nog niet verder gekomen als joggingbroek!! Maar das ook handig omdat ik veel op bed lig nog!!

Morgen komt mn moeder een dagje en gaat manlief even naar zn vader die is weer uit het ziekenhuis!!
Heeft Jurre nog steeds niet gezien, jammer, hopen dat dat niet meer zo lang duurt!!!

En ga morgen mn moeder eens voor de eerste oppasafspraak strikken haha!!

Fijne avond en Janneke in tziekenhuis ik denk aan je!!

Groetjes, marieke

He meiden,

jeetje Janneke wat vervelend dat jullie nu in t ziekenhuis liggen, hoe komt Jip aan die ontsteking dan? Heb er nog nooit van gehoord....sterkte meis met zijn 3en!!

Yvonne: welke klachten heb jij van gluten? Ik dus buikpijn, dikke harde buik, winderigheid....zo irri!! En voor het dieet had ik dit uiteraard ook al, vandaar dat t dieet zoveel verlichting gaf omdat t glutenvrij is.....nu dus weer " normaal" eten, maar aangezien ik ook allergisch ben voor aardappel en maiszetmeel, heb je zowat 80% van de voedingsstofen wel te pakken in alles wat te eten is...lastig lastig....dus eet meer fruit (ook allergisch voor appels, peren alle steenvruchten...dus blijft weinig over..haha) en yoghurt produkten...

Vanmorgen lekker pasontbijtje op, vanmiddag bij schoonouders geweest, mijn schoonzus en zwager waren er ook, heel gezellie...waren sportief op de fiets...nu weer thuis en jullie opgezocht op t net!!

Zijn nichtje van 23 was vorig jaar "spontaan"   zwanger (over het spontane hebben wij overigens onze twijfels)...een heerlijke dochter hebben ze, nu zijn ze de kamer op zolder aan t opknappen, daar gaat hun dochter heen, want als zij 2 wordt willen ze denken over een 2e...t kind is nog geen 1 jaar, waarom laat je dan nu al een kamer opknappen??? Wij denken dat ze eerder al een 2e kindje willen....
Manlief en ik balen hiervan, zijn jongere nichtje heeft eerder kinderen als hij.....en das niet eerlijk!! (haha klinkt ineens als calimero...)...

Overigens heb ik inmiddels alle klachten weer die ik elke maand heb, zeurende buikpijn en pijnlijke borsten, dus ik ga gewoon weer ongi worden hoor!!! duurt nog wel even voor NOD maar denk dat t niet gelukt is deze maand.
Heb namelijk ook geen tempstijging deze maand...raar he, terwijl ik vorige week wel mijn ei heb gevoeld.....ik kan het niet meer volgen hoor mijn cyclus..
Nou ja t positieve is dat ik weer terug ga naar de gyn, dan heb ik 2 ongi's gehad en als ik dan nog niet zwanger ben ga ik vragen of ze mijn eitjes in de gaten willen houden.....

Linda: voor jou is t nu ook spannend hoor,  t kan nu elk moment gebeuren...

Pat: meis ik neem ook steeds een beetje afstand en dan ineens heb ik weer hoop en moed en kom ik toch weer terug op t forum....jullie weten mijn verleden (al bijna een jaar volgen we elkaar) en kunnen dus als geen ander begrijpen hoe ik me voel en mocht ik ooit zwanger raken dan snappen jullie hoe onzeker ik de eerste tijd zal zijn....dus wat dat betreft zal een ander forum me niet zo'n vertrouwd gevoel geven als dat ik met jullie heb....Daarnaast hebben jullie t ook allemaal niet kado gekregen, bij jullie is er voor deze zwangerschap ook een verdrietige periode aan vooraf gegaan (vooral bij jullie Pat!!) en dat weet ik dondersgoed, vandaar dat ik enorm enthousiast kan reageren als er weer een beebje is geboren van ons forum, tuurlijk steekt ons, maar we gunnen t jullie ook zo!!

Morgen lekker brunchen bij mijn zus, de oudste was donderdag weer terug naar de kinderarts, ging al stukken beter door de antibiotica!! Knapte zienderogen op en is nu weer de oude...t kleintje heeft langer de tijd nodig, maar ja dat is bekend. Verder hoop ik dat we iets kunnen doen morgenmiddag, lekker t bos in ofzo...heerlijk buiten zijn, hebben vandaag ook al de hele dag binnen gezeten...bleegghh heb helemaal pijn in mijn rug van t zitten...

Oh ja, zolder is (bijna helemaal) klaar!! Vloer ligt erin, wist niet dat ik zooo handig was haha, zelfs de plintjes knippen en plakken (tja tis net knutselen haha) ging goed!! Nu alleen nog zeil op de vlieringen en dan kunnen we de puinzooi uitzoeken, weg wat weg moet en de rest netjes neerzetten. Dan nog kasten maken of kopen en 2 verduisteringsgordijnen voor de dakramen....Herken de zolder niet meer!! Zal tzt even een foto zetten op Hyves!!

Nou ga nog even wat drinken met manlief!!

Liefs Yosha

Hi Ladies

Janneke fijn dat het met jou en jip weer wat beter gaat en hopelijk kunnen jullie dinsdag allebei naar huis. Kan me voorstellen dat het een fikse tegenvaller is zo naar het ZH. Zo stel je het toch niet voor.

Yosha lief van je. Het valt allemaal niet mee he. Vervelend als je zo in je directe  omgeving zo geconfronteerd wordt met wat je zelf zo graag wilt maar maar niet wil lukken. Ik had daar voor de MK geen last van daarna des te meer. ik heb het al vaker geschreven maar ik blijf duimen voor jullie positieve test! Enja dan blijft het ook nog even spannend maar stap voor stap........  
Balen dat je het idee hebt dat het toch niet gelukt is deze maand. Ik vind het altijd al heel bijzonder dat jullie je eisprong (zo goed) voelen. Wanneer moet je weer terug naar de gyn?

Laura ook jouw dubbele gevoelens snap ik heel goed. Ik hoop op een hele goede pasen voor jullie.....

Hier alles best. Flink aan het groeien. Voel beeb nu iets vaker. ben vergeten op wie ik allemaal wilde reageren. sorry volgende keer weer....

Goedemorgen dames,

Weer heerlijk geslapen en gisteren een leuke dag gehad. Wezen eten bij mijn ouders voor de lunch. Mijn moeder dacht dat we volgens mij uitgehongerd waren. Wat had ik veel gegeten. Daarna ff op de bank gehangen en toen Cattan gespeeld. Rond 17.30 uur naar mijn schoonouders gegaan. Wilde ze graag. Toen waren we daar en zijn ze niet thuis. Ik wist dat ze bij mjn schoonzusje zaten, dus gebeld en toen kwamen ze naar huis. Mochten we onverwachts mee eten en dat was ook weer veel. Daarna nog lekker ff op de bank en naar huis in bed. Weer heerlijk geslapen en hoefde er maar 1 keer uit. Valt mij echt honderd procent mee.

Vanmorgen legde mijn man zijn hand op mijn buik en je zag onze uk gewoon schoppen. Dat ging hard zeg. Echt zo een bobbel. En dat een paar keer achter elkaar. Zal wat worden als die groter wordt. Zal wel blauwe ribben krijgen.

Ff een vraagje tussendoor voor de deskundige onder ons. Ik heb op 1 borst heel erg zichtbare blauwe adertjes en de huid is ook anders. Een rondje ter grootte van een kopje. Zijn dat straie of komt dat gewoon door het groeien. Ik denk het laatste, straie zijn tot witte streepjes of niet? Het ziet er in ieder geval raar uit en ik smeer veel creme. Moet ik toch al met mijn droge huid. Het voelt niet vervelend ofzo. Wie heeft een idee?

Oh ja wat betreft de namen. We hebben de knoop doorgehakt en ik heb een blauw en roze mutsje besteld met de naam. Lijkt mij wel leuk als onze uk geboren is om deze op te zetten.

@Roos; ik slaap ook al op mijn zij. Als ik wakker wordt lig ik tenminste zo. Maar inslapen om mijn buik ik zo fijn. Op mijn rug liggen doe ik niet snel. Alleen als we tv kijken. Vervelend dat Julia jullie zo wakker houdt. Hopelijk kan je vanavond lekker bij tanken.

@Linda; jullie ook al zo'n draakje in huis. Zal het aan het weer liggen ofzo. Die kleintjes weten de momenten wel uit te zoeken. Ik weet wel wat ik dadelijk ga doen met mijn verlof. Ben een echte bank hanger en kan goed rommelen in huis. Hopelijk is het dan ook mooi weer en kan ik in de tuin zitten. Misschien dat ik dat uiteindelijk wel helemaal niet ga doen. We zien wel.

@Janneke; lijkt mij heel erg vervelend om zo te moeten praten om bij je kind te blijven en dat je man niet meer samen met jou alles kan doen. Kan ik zo boos over worden, stomme regels. Het zit je niet mee. Gelukkig doet Jip het goed. Wordt al een grote kerel lijkt mij als hij 4 uur zonder voeding kan. Dat loopt dan wel. Succes.

@Laura; gefeliciteerd met je neefje. Kan helemaal voorstellen hoe je je voelt. Had ik al met ons neefje en ik ben zwanger nota bene. Fijn dat je het toch goed kan handelen. En gefeliciteerd met manlief. Maak er een leuke dag van. Weer werkt niet echt mee.

@Marieke; lastig zeg als je niet weet of de fles voeding nu wel aanslaat. Zo'n kleintje wat huilt lijkt mij heel erg lastig. Heb je al geprobeerd om z'n wiegje op een andere plek neer te zetten. Kan soms veel schelen. Staat bij jullie op de kamer, denk ik? Of op z'n eigen kamertje. Weet het niet meer. Ik hoop dat de darmpjes van Jurre snel op gang komen. Ze moeten er toch doorheen. Hoor mij nu, heb makkelijk praten. Misschien dat ik over een paar maanden hetzelfde schrijf. Geef mij dan maar hetzelfde advies terug hoor.
Fijn dat het beter gaat met schoonvader. Wel sneu dat hij zijn kleinzoon nog niet heeft gezien. Zal nu toch niet lang meer duren?

@Yosha; wat jij beschrijft heb ik ook, niet naar wc kunnen. Zo'n buikpijn gehad dat ik dacht dat ik dood ging. En ik heb een hele hoge pijngrens. Heb dat nu dus ook tijdens de zws gehad. En heel snel mijn voedingspatroon weer aangepast. Ik heb naast een gluten intolerantie ook een lactose tollerantie. Dus ook yoghurt, vooral melk is voor mij een dood doener. Dan moeten mijn darmen dagen lang werken voordat ze het weer 'doen', zeg maar. Maar jij hebt wel veel allergieën zeg. Misschien ook omdat je darmen dus steeds zo overprikkeld raken. Dan krijg je op een gegeven moment overal last van. Ik neem shakes van Herbalife. Ken je vast wel. Dat is voor mij de oplossing. Alles binnen krijgen wat je nodig hebt en ook nog een vol gevoel. (jaja is reclame, sorry dames). Maar als je meer info wilt, hoor ik het wel. Ben distributeur nl. Heb ook nog voedingsadviezen (zonder shakes).
Vervelend voor je zeg, dat je weer ongi wordt. Het moet toch een keer lukken.
Ben benieuwd naar jullie zolder. Dadelijk foto's zoeken.

@San; je hebt een mooi buikje hoor. Heb het idee dat mijn buik toch al wel wat groter is. Wat vind jij? Foto's staan op hyves. Voelde vanmorgen onze uk weer heel erg goed. Manlief zag zelfs onze uk schoppen. Echt een flinke bobbel zeg. Dat wordt wat met 30+ wk. Ben benieuwd hoe het verder bij jou gaat. Al spulletjes gekocht. Of wil je nog ff wachten?

Fijne paasdag nog allemaal.

Gr. Yvonne

Goedemorgen meiden!

Wakker geworden met een dikke buik na een goede nachtrust. Heerlijk. Helaas is het hier nu nog erg mistig buiten. Hopelijk komt straks het zonnetje erbij.
Vanmorgen geen bijzonderheden. Lekker rommelen.
Vanmiddag koffie/paasborrel bij vrienden.
Gistermiddag kwamen vrienden langs en zijn tot een uur of 10 gebleven. Reuze gezelllig. Daarna als een blok in slaap gevallen.

@ Yvonne: mooie momenten zijn dat he wanneer je zo duidelijk al met z'n 3tjes bent. Heel intiem. En jullie zijn uit de namen. Ben benieuwd......Nog ff wachten.

@ Janneke: hoe ist met jullie??? Gelukkig dat het met Jip beter gaat  , wel heel naar dat je zo moest vechten om bij hem te blijven. Je man heeft nu 2 weken vrij toch?? Hopelijk mogen jullie vanaf morgen heerlijk met z'n 3tjes thuis gaan genieten!!!!
En wat groeit Jip goed!! Een sterke stoere boy.

@ Nathalie: heb je Laura al een een mailtje gestuurd?? Kun je ook snel de foto's van Jurre en Jip bewonderen.

@ Laura: gefeliciteerd met de geboorte van je neefje Lars!! Dat zou ik ook willen idd, nu bevallen. Je schoonzus in ik waren haast tegelijk uitgerekend......... Maar ja. Het is zo begrijpelijk en normaal dat de geboorte van je neefje pijnlijk is voor je.........
Ik had er ook veel last van toen mijn nichtje geboren werd (waren tegelijk uitgerekend) en ik was toen alweer 11 weken zwanger.
Dus laat staan hoe jij je moet voelen..................

@ Yosha: je hebt dus weinig hoop?? Ach weet je je bent al een paar keer voor "de gek"gehouden door je lijf het kan alle kanten nog op..................
Wat vervelend zeg dat je zo'n last van allergieen hebt waardoor je heel erg rekening moet houden met je voeding.
De zolder kan ingericht worden wow! Gaan jullie er zelf slapen??

@ Marieke: je moederhart doet pijn he wanneer je kindje zo'n pijn in z'n buikje heeft. Mssn vindt hij het lekker om dicht bij jou of je man  in een draagdoek te liggen-foetus houding  (de Slen, google maar eens ff). Dan heb je je handen ff vrij.
Als wij pijn in de buik hebben willen we ook niet gestrekt maar in elkaar.............Kan me voorstellen dat het jammer is van de BV. Zeker als je wel genoeg hebt........... maar eenhuilende baby is ook helemaal niet leuk.
Met jou gaat het met kleine stapjes vooruit zo te lezen. Hopelijk krijg je nog wel wat hulp komende week!

Ik ga me ook eens ff wat nuttig maken. Manlief is een lamp aan het installeren wat niet helemaal lukt. Hij moet daar hangen waar geen stroom is....................... dus eerst stroom heen brengen. Handig!

Fijne dag.
Grtz Linda

hoi hoi,
nou heb vanmorgen heerlijk lui gedaan. Zit nog in mijn slaapshirt achter de computer, zalig. Morgen weer proberen er iets van regelmaat in te gooien, anders wordt ik helemaal zo lui.
Heb in bed wel veel last van mijn bekken. Overdag eigenlijk bijna niet. Gek he. als ik op mijn zij lig en om moet draaien, oef en dan opstaan...auw. Terwijl ik als ik eerst op mijn rug draai en dan 5 min. blijf liggen ofzo gaat het stukken beter. Dus mijn bekken vindt het niet zo prettig als ik op mijn zij lig. Nu slaap ik altijd zo, dus ik doe het wel, maar op mijn rug ligt soms echt prettiger en ik kan dat ook gewoon nog, dus dat is wel fijn!
Gister geluncht bij mijn schoonmoeder. Die was weer vreselijk aardig... Maakte aan het begin de opmerking, ik denk dat je een meisje krijgt. Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik ook zo'n ronde buik en dikke billen....
En bedankt, laat ik nu zelf vinden dat mijn billen zowat niet dikker geworden zijn... Maak er met Arthur wel grapjes over, maar vind het wel een K..opmerking!! zullen de hormonen wel zijn! Buik is wel echt dik (zie hyves) van boven vind ik het nog steeds meevallen, maar als ik dan foto's zie denk ik oei..

Yvonne, haha meid ik ben 35 weken en weet nog steeds niet precies hoe uk ligt. Het is dat uk de laatste 3 controles met het hoofd naar beneden ligt, zodat ik nu toch wel redelijk zeker ben dat ik boven de billen voel, maar ik vind het lastig blijven!

Linda, ja Arthur probeert ook wel om inlevend te zijn en zegt dan 'ja ik weet ook niet hoe het voelt' Ach hij probeert het tenminste. Zegt nu ook wel tegen anderen dat ik er klaar mee ben, dus die boodschap is wel goed aangekomen!

Roos, heerlijk he die vrije dagen, ff je man om je heen. Scheelt toch weer. En Julia een loopoor, de druk kan er maar weer af zijn!
Waarom zouden jullie moeten verhuizen??

Janneke, fijn dat het beter gaat met Jip en dat jullie hopelijk snel weer naar huis kunnen!

Laura, gefeliciteerd met je mannetje. Helaas niet echt zonnig weer. Hier niet tenminste!
En ook gefeliciteerd met je neefje. Pff ik weet nog wel hoe dat nieuws bij je insloeg toen. Je had het niet verwacht en zelf een K.. dag door je ogni..
Het valt niet mee allemaal...

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 35w

Hee meiden,

Vannacht best goed geslapen, Julia heeft ons niet gewekt.... Heerlijk...
Vanmorgen hebben we paaseieren gezocht in de speeltuin, was zo leuk, Julia genoot, liep de hele tijd achter de paashaas aan. Haar loopoor is al bijna over, een hele snelle genezing deze keer, hoeven niet eens naar de kno-arts! Nu nog erg verkouden....
Gister was ook leuk, steengrillen bij mijn zus...
 We wonen in een rijtje van drie, op de hoek... We vinden de woonkamer en de tuin iets te klein, maar we doen het er maar mee.

Janneke, fijn dat Jip aan de beterende hand is, ook prettig dat Nard straks lekker vrij is. Dus de antibiotica slaat dus aan, goed teken....

Linda, tja, bekend verhaal, het niet willen slapen van Niek, irritant hè, en natuurlijk nét als je zelf zo graag even rust wil.... Heeft Niek nog een slaapzak aan? Ik denk dat Julia nu uit het campingbedje zou klimmen.... Hoe is het vanmiddag gegaan?
Die man van je is écht handig joh.... HIj knutselt wat af hè. Fijn, wij kunnen maar bitter weinig....

Laura, was Lars een mooi kindje? Gefeliciteerd! Wel een dubbel gevoel dus, begrijp ik.... En nu aan de taart? Gefeliciteerd met je man!!

Marieke, zielig, die krampjes van Jurre.... Wat wij ook wel deden is het kindje als een zak aardappelen (sorry voor de vergelijking) over de schouder hangen, met de armpjes ook erover, schijne ze lekker te vinden. Ook wel met de buik op je arm laten rusten, met het hoofd bij je handpalm....
Fijn dat je schoonvader weer uit het ziekehuis is!

Yosha, ik dacht gister nog toevallig aan je zolder, dus bijna af. Leuk, nu komt de inrichting, het leukere werk!

Yvonne, het wordt nu écht hè, als je de baby zo goed voelt schoppen....
en jullie zijn al uit de namen, knap! Wij dus nóg niet...... Ach, komt wel.....

Patricia, mijn schoonmoeder zei ook destijds dat ik een dikke kont had gekregen, waar bemoeit ze zich mee.... Ik kon daar de humor niet van inzien, juist omdat zij en haar dochters een mega achterwerk hebben en dat niet alleen.....Ik vroeg toen ook niet om dat soort opmerkingen.... Zij dacht trouwens dat we een jongetje zouden krijgen.... Helemaal mis! Nu denkt ze wél dat het een meisje wordt....

Ik ga de foto's van de paaseieren op de computer zetten, als er een goed van mijn buik bij zit, zet ik die wel op hyves....

gr Roos

Terug
Bovenaan