Hee meiden,
Yosha, balen dat je dáárvan weer buikpijn hebt.... Heeft de dietist misschien een tip voor je? Ik zou het in ieder geval niet weten, heb er geen ervaring mee....
Nu dus de wachtweken.... Wanneer is je nod?
Hoe gaat het met je nichtjes? Die tobben ook heel wat af hè....
patricia, ja, nu even aftellen en verstand op nul.... Je krijgt er een mooi kindje voor terug.... Ik weet 't het is gewoon zwaar, ik begrijp ook nooit dat zwangeren genieten.... Mannen krijgen hun kinderen gewoon, niet eerlijk.... Maar ja, het is nu écht tijdelijk, na de bavalling heb je ook nog een zware tijd voor de boeg, probeer echt nog van je vrijheid te genieten....
Yvonne, gelukkig hebben jullie nog even wat betreft de namen. Wij zijn er nog niet uit....
Meisjesnamen die ik mooi vind, maar die het niet gaan worden: Yasmin, Marin, Yaren, Emma, Eva, weet even niet meer....
Op je buik slapen.... hmmmm. Ik denk dat je zo onderhand echt je eens moet gaan aanwennen op je zij te gaan slapen... Straks kun je niet anders meer..... Opde rug is op een gegeven moment ook geen optie meer, dan knellen vaten af of zo.... Daar word je dizzy van.
Linda, ja voorweeën schijnen normaal te zijn hè bij een tweede. Ik zou daar denk ik ook wel onrustig van worden. Ik had het niet bij Julia, geen enkele kramp in de weken ervoor volgens mij. Lekker dat manlief een paar dagen extra thuis is.... En heerlijk dat hij om he thuis aan het klussen is. Wat klaar is,is maar mooi weer klaar...
Julia heeft een oorontsteking, vanmorgen zag ik een loopoor, dan is de druk er vanaf, fijn voor haar, en voor ons, vannacht konden we weer een paar uurtjes achter elkaar slapen. Ze sliep wéér pas half 10. Steeds weer terug in bed gelegd, geprobeerd niet boos te worden.... Hebben we al eens gedaan, geen enkele nut.... Doet haar ogenschijnlijk niks..... Geke hè!
Ik heb het stokje nog liggen, geen energie gehad om te zoeken, ben al dagen doormoe door slechte nachtrust.... Doe alleen het hoognodige....
We zijn trouwnes niet geslaagd met schoenen voor Julia, ze heeft van die brede voetjes, met babyvet er nog op. Geen enkele schoen paste. We hebben oinmiddels wel teva's van mijn schoonzus gekregen, gele met aardbeitjes! die zijn leuk hè. Jij kan er volgend jaar ook voor gaan!!!
Hiltje, hoe is het nu met je? Je kampt al wel vroeg met die kwalen.....
Rust nemen... Ik weet het, iemand anders die tip geven is veel gemakkelijker dan het zelf doen.... En red je je wel met je paard?
Laura, ik heb nog nooit gekart. Aanrader?
Je man is dus nog niet beter... Lekker dat je dan in zijn auto kunt!
donderdag moet je huis weer spik en span zijn, weer alles goed poetsen.....
Nou, Julia is dus erg verkouden etc.... Slopend.... Gelukkig moet ik nog niet speodig bevallen, ben ik nu veel te moe voor....
Van de week zijn we bij een hypotheekadviseur geweest, om eens te horen of we een groter huis kunnen veroorloven. Hij raadt het ons nu zeker af, over 5 jaar maar eens zien.... Ook best, ik hoef ook niet zo nodig... Nu heeft mijn man ook weer rust, kan hij het uit zijn hoofd zetten....
Voel me fysiek redelijk, hab net iets teveel gedaan en dan speelt mijn bekken weer op.... Lekker dat manlief een paar dagen vrij is, scheelt een hoop gesjouw met Julia.
Ik denk nog wel eens terug aan drie jaar geleden, zwanger zonder kind, wat deed ik toen toch allemaal?
Zodadelijk gaan we naar mijn zus, eten met de rest van de fam. Drukke boel met een tweeling van 1, een 3-jarige en Julia. Wel leuk, ze woont (bijna) op een boerderij... Ze gaan komende zomer samenwonen met een boer...
Wat een gedoe met Janneke, hè. Sneu voor hen..... Je hebt maar mooi mazzel als alles goed gaat voor, tijdens en ná de bevalling...
Ik moet stoppen, de haren van mijn man kortwieken.....En dan de auto in...
gr Roos, nu 32wkn en 3 dagen..