goedemorgen!
wat een heerlijk weertje was het gister zeg!! Vandaag is het hier bewolkt... misschien is de temp wel goed, maar ben nog niet buiten geweest.
Donderdag is uiteindelijk een flinke baaldag geworden, m'n tranen zaten zo hoog. Uk was enorm actief en daar werd ik gek van (erg he, vind ik zelf wel!) Ben het zo zat.. Vriendlief die dan zegt, je moet het toch volhouden, ik kan het er niet uithalen. NEE dat weet ik ook wel, maar heb ff een arm nodig...
Dat mooie weer helpt dan wel, moet ik zeggen!
Voor alle nog niet-zwangeren wil ik nog even schrijven dat ik het echt superknap vind dat jullie hier blijven komen! Ik was zelf echt allang vertrokken en had een ander gezellig forum gezocht.. Dus petje af voor jullie! (tussen het duimen op goed nieuws door natuurlijk)
Nathalie, tsja wat doe ik in mijn verlof. Van alles schoonmaken, van de week ramen en deuren gezeemd, maar daar word ik niet echt vrolijk meer van. Uk zit gewoon in de weg als ik moet bukken. Doe veel op mijn hurken, maar krijg nu meer last van mijn heupen, dus daar moet ik ook mee uitkijken! ( en dan heb ik geeneens nesteldrang..) De keuken, babykamer en badkamer moeten nog schoon. Het grondig dweilen heb ik al van mijn lijstje geschrapt, dat gaat me niet meer lukken op mijn knieen, dan toch maar met de stok, maar dat is minder grondig, ach geen hond die het ziet, behalve ik...
Voor jou trouwens, wij mailen (soms) ook prive met elkaar, als we dingen hier niet willen noemen, is toch openbaar.. Inmiddels hebben we ook een besloten hyve. Ik weet niet of je ook een hyve hebt? We zijn wel voorzichtig met wie we er toelaten, maar je hebt bewezen, niet zomaar ff langs te komen, maar echt gezellig te blijven plakken, dus ben je daar ook van harte welkom. Als je een mailtje stuurt naar Laura, zal zij je de emailadressen van ons mailen en de hyve-pagina, met dus foto's enz. 75laura.smit@gmail.com
Marieke, meid arme Jurre, na al dat huilen, zijn darmkrampjes denk wel normaal, hij krijgt zoveel lucht binnen. En BV zorgt ook voor darmkrampjes he. Ben je nu overgestapt op andere voeding?? Werkt dit al? Het duurt 2 weken voor een kind aan nieuwe voeding gewend is, dus geduld is misschien nodig. Oef, dat zeg ik nu nog heel makkelijk, deze adviezen heb ik straks vast van jullie nodig..
Yoshua, balen zeg dat je nu zoveel last van je buik hebt door je glutenallergie, hoe deed je dat voor je dieet dan?? Die pijn zorgt er dan waarschijnljk wel voor dat je minder tekenen voelt van een evt zwangerschap, wie weet positief!!
Laura, heerlijk zeg dat karten, en zo goed. Stoer om zoveel mannen voorbij te gaan! Weer een kijker voor jullie huis, hopelijk wordt het wat!!
Yf, lekker zeg op vakantie, de regen is minder, maar de natuur zal vast schitterend zijn!
Yvonne, tjsa schoonmama's........
Miep, meid heerlijk bijna verlof! Nog 7 dagen, aftellen zeg! En nu vast korter werken, doe je dat op vakantieuren? Qua ziektewet mag denk niet, dan moet je al met verlof, toch? Een tukkie doen 's middags is heerlijk!!
Linda, fijn dat je een goede controle had. En ja wachten...pff erg he! Maar uk is ingedaald dat is fijn!
Roos, meid wat is die Julia toch een dondersteen, ze is echt op zoek naar grenzen he! Het lijkt me bij je eigen kind zoveel moeilijker om die duidelijke grenzen te stellen dan bij andermans kinderen (du op je werk) Vind jij dit ook?
Mocht ik hier niet meer komen,
iedereen een fijne pasen toegewenst! (Laura dubbel!!)
liefs
Patricia mama van Bas* en uk 34w5d