We gaan ervoor, part V

Goeienavond meiden,
Vandaag even bij Lars gekeken. Oh wat is hij nog klein!! Wel 3800 gram, dus prima op gewicht. Maar je vergeet altijd zo snel hoe klein babytjes waren hihi! Hij lag de hele tijd te slapen dus hem nog niet zo goed kunnen bewonderen.
Heb geen traan hoeven te laten, dat was gister al geweest. En even flink aandacht geschonken aan andere neefje. Die was helemaal hyper. Wilde vanmiddag ook niet slapen. Maar zoooo moe, je kon het aan hem zien! Mama had een kindje in de buik en nu is hij er uit gekomen zo vertelde hij. En gister, toen hij opgehaald werd en verteld werd dat er nu een babytje zou komen: doe mij maar een broertje!
Schattig!!

Pfff 'leuke' schoonmoeders hebben jullie..... Kan gelukkig niet meepraten, die van mij is een hele leuke vrouw!

Roos: gelukkig dat de oorpijn van Julia weer bijna over is. Ik had vroeger ook vaak last van oorontsteking, wat een hel is dat. Gelukkig niet naar de KNO-arts. Zag ik vroeger altijd zoooo tegen op!
Hebben jullie wel genoeg slaapkamers in jullie huis? Ach er moet ook altijd wat te wensen over blijven toch?!

Linda: nog max 4 weken..... Ik hoop dat jij nu ook snel aan de beurt bent. Helaas schijnen meisjes vaak te laat te komen....
Voel je je nu wel weer wat beter?

Patricia: oei, jij hebt het ook al gehad dus.....voor jou nog max 7 weken..... Wel lekker verlof nu. Hier is het nog steeds mooi weer. Bij jullie ook?

Yvonne: ik sprak gister een kennis die ook in het onderwijs zit en zij is in juni uitgerekend. Ze zei dat de zomervakantie buiten het verlof wordt gehouden en dat ze dus extra lang verlof heeft (tot november). Is dat bij jou ook zo??

Yf: weer terug  uit IJsland en je was er klaar mee las ik op de mail. Geen aanrader of alleen voor een paar dagen?? Enne.....morgen de 14e, hoe gaat ie, kan je testen of heeft het geen zin meer???

Yosha: heerlijk als dat klussen in huis zoveel moois oplevert! Hebben jullie de zolderruimte nodig als er een kindje komt?
Ja zeer irritant als mensen 'per ongeluk' zwanger raken. Zie het ook nog al eens op m'n werk gebeuren bij klanten en dan gelijk bij ons vragen om geld voor de uitzet enzo. Heerlijk om dan te zeggen dat ze zelf gekozen hebben voor kinderen en dat ze daarvoor dus maar geld moeten sparen
Ook jij nog ff geduld met je NOD, wie weet komt er toch nog iets positiefs uit!

Wij hebben flink eieren gezocht dit paasweekend ;-))))
Volgende week NOD op de 22e, m'n verjaardag.....
Vorig jaar had ik op de 27e een positieve test, had de 24e NOD. Alweer een jaar geleden is dat!!

Janneke: mag je morgen naar huis of hoor je dat morgen pas?

Marieke: met jou gaat het steeds wat beter zo te horen. Spannend dat je deze week voor het eerst alleen bent met Jurre. Zie je het zitten?

Fijne avond nog!
Groetjes Laura

Heey,

Goedemorgen meiden,

En toen was het paasweekend alweer voorbij.
Wat gaat dat snel he.
Oooo heerlijk 3 dagen vrij geweest met me lief.
Vrijdagavond visite gehad, zaterdag schuur opgeruimd ( wow we hebben nu echt een schuur ;-))) , s,middags zat de tuin vol met vrienden dus was ook gezellie en s,avond nog ff borrel gedaan met buren, zondag lekker gerommeld in de tuin en samen gegourmet en gisteren naar paasmarkt geweest ( wat een drama zeg, mega druk, voetje voor voetje kon je maar lopen ( net niks voor mij ) en door jan en alleman aangestoten worden  ) was dus geen suc6 dus geen paasmarkten meer voor mij ;-). Nu moet ik ook zeggen dat ik al behoorlijk shago was hoor want ben zaterdag ongesteld geworden en had mega veel pijn en de eerste 2 dagen van me menstruatie heb ik meestal de behoefte om mensen die me al te lang aankijken te vragen wat er aan schort ;-(((. Bleg drama met die hormomen!! Maar nu gaat het weer wel hoor. Op naar me eisprong eind volgende week ( we hebben er zin in )!

Zou iemand mijn volgende nod datum op 10 mei willen zetten alsjeblieft?
Wil ook zelf wel leren hoe ik dat moet doen maar dan moet 1 van jullie als je zou willen het me ff uitleggen.

Oweja om het niet te kunnen vergeten ga ik zo gelijk Laura een mailtje sturen.
Ik voel me wel een beetje vereerd hoor dat jullie me daar toelaten.
Toen ik een paar maanden terug net ging meeschrijven met jullie merkte ik heel duidelijk dat jullie een hecht clubje zijn ( mooi om te ontdekken trouwens )!!
Ik was al blij dat ik gewoon lekker mee mocht schrijven want merk echt dat het me goed doet om met vrouwen te kletsen die hetzelfde hebben meegemaakt.
Maar het lijkt me nog veel leuker om nu ook jullie kleintjes te kunnen bewonderen.
En jullie zelf ook natuurlijk ;-))) Tenminste ik neem aan dat jullie er ook weleens een foto van jezelf opzetten.
Goed maar nu dan nog ff vraagje, hoop dat iemand antwoord heeft.
Ik ben geen lid van hyves. Heb er op de 1 of andere manier echt helemaal niks mee.
Nu zou ik dan wel graag lid willen worden om alleen mee te kunnen doen met jullie hyves.
Weet 1 van jullie of dit ook anoniem kan zonder dat ik dan zelf een hele hyvespagina aan moet maken en zonder dat dan heel Nederland weet dat ik daarop zit?
Weet nu nmlk al dat als mensen zien dat ik toch lid ben geworden dat ze dan vrienden of hoe je dat ook op hyves noemt willen worden en dan moet ik alsnog die site gaan bijhouden en dat is dus net wat ik niet wil.
Mocht het niet kunnen dan vraag ik gewoon af en toe s of jullie een foto naar me willen sturen via de mail ;-))
Maare dus bijdeze nog even, dank jullie wel dat ik mee mag schrijven met jullie, vind het echt leuk en fijn om te doen!!!

Maare ik krijg zo telefoon van een vriendin en daar zit ik altijd minimaal een uur mee dus ga dit nu ff posten en dan reageer ik later op jullie.

Doegdoeg,

Groetjes, Nathalie

Goedemorgen dames,
Wat is er weer veel geschreven dit paasweekend. Wij hadden het helemaal volgepland met activiteiten, een beetje te druk gehad. Voordeel was wel dat de meiden elke avond snel in slaap vielen. Nu is Yasmin weer op school en heb ik Maysa voor mezelf. Het is zo'n heerlijk rustig lief kind, echt genieten is het. Ik zie er nu al tegenop dat ze na de zomervakantie naar school moet.

@Janneke: wat erg dat je met Jip in het ziekenhuis lag, hopelijk mogen jullie vandaag naar huis! Ben je zelf alweer een beetje mobiel en kan je nu lekker gaan wandelen met Jip in de Bugaboo? Het is er wel mooi weer voor nu! Het kolven gaat wel goed bij jou zeg, dat is fijn.

@Marieke: welke fles gebruiken jullie nu? Wij begonnen altijd met de Avent maar stapten met beide meisjes als snel over naar Dr Brown/Bfree flessen, en zagen een enorm verschil. Daar dronken ze veel rustiger uit en gingen ze minder van spugen. Ze kosten wel wat meer maar je hebt er maar 4 nodig. Echt een aanrader! Met dat systeem krijgen ze helemaal geen lucht naar binnen als ze drinken. De Omneo zal ook wel al helpen nu? Wat Linda ook al zei is zo'n draagdoek ook heel fijn, heb je je handen vrij en is het kindje tevreden. En na de voeding het kindje niet helemaal plat leggen maar in een wipstoeltje bijvoorbeeld, dan kan de melk minder makkelijk terugkomen. Die buik op arm positie die Roos noemde vonden ze ook heerlijk, wij noemden dat de slapende tijger positie:)

@Roos: ik weet nog een leuke unisex naam voor je: Maxime. Een kindje uit Yasmin's klas heet zo. Je man wilde toch een unisex naam? Dus Yasmin gaat het niet worden door de uitspraak/spelling? In Engeland was het een makkelijke naam maar hier hoor ik hem ook verschillend. De ene zegt jasmin, de andere zegt jasmien (op zijn marokkaans) en ik zeg nog steeds op zijn engels jezmin. Grappig genoeg wil ze nu graag jasmien genoemd worden, zo spreken ze het op school uit. Wij zijn er nu voor de helft uit, Noor komt erin en dan nog een andere naam erbij. Wat dan de roepnaam wordt weten we nog niet.

Maysa heeft me nu nodig, sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd!
liefs
Marijke
34w1d

Hey Nathalie,
Leuk dat je mee gaat hyven. En jij hoort echt al wel tot ons clubje hoor! In principe is iedereen bij ons welkom, alleen willen we natuurlijk wel weten of nieuwe mensen langer mee gaan schrijven voordat we de hyves site vrijgeven. Juist omdat wij net als jij ook wel op onze privacy gesteld zijn.
Ik heb ook een hyves pagina aangemaakt om lid te kunnen worden van de "we gaan ervoor" hyves. Je kunt bij instellingen precies aangeven hoe zichtbaar je wilt zijn. Ik heb alles op niet zichtbaar gezet. Ik ga ervan uit dat ik nu ook niet gevonden kan worden. Net als jij heb ik verder ook helemaal niets met hyves en ik zit ook niet te wachten op allerlei uitnodigingen van 'vrienden'. Heel leuk allemaal, maar ik heb er niets mee.

Hoe is het nou, Janneke? Mogen jullie vandaag naar huis? Ik hoop het zo voor jullie. En hopelijk is Jip z'n ontsteking nu weg. En die van jou ook.
Goed hoor, dat je jezelf van je meest volhoudende kant hebt laten zien zodat je lekker bij Jip kon blijven. Je bent nu al een goede moeder!!!!

Marieke, hoe is het nu met Jurre? Komen zijn darmpjes al een beetje tot rust? Wat zielig, he, als zo'n klein mannetje zo'n last heeft.
En nee, we hebben geen nagym. Dat zit er bij ons pakket niet bij. Bij ons is het 12 keer gym voor de bevalling. Je kunt daarna nog wel weer nagym gaan doen, maar da's weer een nieuwe cursus. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik daar zin in heb. Het lijkt mij veel leuker om dan babymassage te gaan doen. Dat zal over een paar weken vast nog wel ter sprake komen op de gym. Morgen alweer de 9e les!
Fijn dat je schoonvader nu eindelijk uit het ziekenhuis mag. Hij zal wel heel benieuwd zijn naar zijn kleinzoon. Hopelijk krijgt hij Jurre nu snel te zien.

Yvonne, leuk he, als je je buik ziet bewegen en als je weet dat jullie beeb dat doet. Zo speciaal. Ik zie mijn buik  nu al maanden bewegen en ik moet zeggen dat ik het nog steeds superleuk vind. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Van de zwangerschapskwaaltjes wel, die ben ik nu spuugzat, maar dat gewinkel in mijn buik en die buik die zo op en neer gaat, dat blijft leuk. Geniet er maar lekker van. Veel sneller dan je denkt is het weer voorbij.

Oooh Linda, het begint nu bij jullie ook echt spannend te worden. Natuurlijk kan het nog wel even duren, maar het kan nu ook echt al heel snel zijn. Hopelijk hoef je niet zo lang te wachten als Janneke. Ben heel benieuwd naar jullie meisje, maar jij natuurlijk nog veeeel meer.

Goh, Patricia, fijne schoonmoeder heb jij. Ik moest wel heel erg lachen om haar opmerking, maar dan vooral om hoe ontzettend dom het is. Sommige mensen hebben echt een talent voor lullig uit de hoek komen.
Verder heb ik wel echt een dikke kont gekregen (helaas, het valt gewoon niet te ontkennen) en wij krijgen een mannetje. Dus het zegt ook nog eens helemaal niets. Maar dat wist je zelf natuurlijk ook wel.
Jij lekker aan je verlof begonnen nu. Lijkt me wel een vreemd gevoel. Ik moet nog 1,5 week, maar dan wel elke dag vroeg naar huis. Oja, dat vroeg je nog. Die uren neem ik inderdaad gewoon vakantie op. Anders zou ik nu inderdaad al aan mijn verlof moeten beginnen en dat wil ik liever niet. Ik heb toch nog meer dan genoeg vakantie-uren, dus dat is geen probleem. Bij ons loopt het 'vakantiejaar' van juli tot juni. Dat houdt in dat wij in juli altijd nieuwe vakantiedagen krijgen. Zelfs als ik deze laatste 7 dagen 20 uur op zou nemen, dan nog houdt ik 200 vakantie-uren over. Da's dus nog 25 dagen die ik mee kan nemen naar het volgende jaar. Moet genoeg zijn, lijkt me ;-)

En, heeft Julie vannacht ook weer goed geslapen, Roos? Wat zielig, he, zo'n oorontsteking. Ik had er zelf ook regelmatig last van toen ik klein was. Heel pijnlijk. Gelukkig is de druk eraf bij haar, dat scheelt meteen een stuk. Ik heb een collega met een zoontje van inmiddels bijna 1,5 jaar. Dat mannetje heeft al bijna 3/4 jaar last van ooronstekingen. Soms links, soms rechts en soms aan beide kanten. Heel af en toe heeft hij een week of twee weken geen ontsteking, maar dan komt het toch weer terug. Ze hebben al vanalles geprobeerd, antibiotica (heel veel verschillende soorten), buisjes, ooroperaties. Niets helpt tot nu toe. Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Gelukkig heeft het mannetje er zelf het grootste deel van de tijd weinig last van, omdat hij meestal een loopoor heeft. Maar toch, heel zielig hoor.
Hopelijk gaat het nu met Julia wel goed. EN hopelijk laat ze jou nu weer lekker slapen. Dat heb je echt nodig nu.

Laura, goede Pasen gehad? Hopelijk hebben jullie het juiste ei gevonden. Ik vind het zo knap dat jullie de moed er nog steeds inhouden. Lijkt me heel moeilijk, petje af.
Nu een neefje erbij dus. Ik kan me voorstellen dat dat dubbele gevoelens oplevert. Lars vind ik wel een leuke naam trouwens. Niet een naam die ik zelf zou kiezen, maar wel leuk. Zo'n pasgeboren baby'tje is inderdaad toch elke keer weer klein. Ik vind de handjes en de voetjes dan zo schetig. Zo klein allemaal en toch al zo perfect.

Nou, hier verder alles goed. Nog 7 (korte) dagen werken dus. Afgelopen vrijdag bij de VK was alles goed. Suiker / eiwitten  / bloeddruk en harttonen gecontroleerd en dat was allemaal prima. Ons mannetje ligt nog steeds met zijn hoofdje naar beneden, dus dat is ook goed. Over twee weken krijgen we een echo om de precieze ligging te bepalen. Verder zei de VK dat ons mannetje zeker niet ondervoed is. Ze had het eerst over 7 pond, daarna zei ze dat ze 7,5 pond ook wel kon beloven. Ach, het blijft maar een gok natuurlijk. We zien het wel. En, heel cliché maar wel waar, het belangrijkste is toch dat hij gezond is.
Zo, nu ga ik eens kijken of ik misschien ook nog wat werk kan verrichten. Als ik er toch ben....

Miep
34w6d

Hey meiden!

Hier nog alles hetzelfde: een dikke zwangere buik.
Ik heb mega veel slijmafscheiding (sorry voor vieze detail). Is dat herkenbaar voor iemand?

Vanmorgen ff een bakkie gedaan bij een vriendin + hun nieuwe pony bewonderd.
Het is weer mega mooi weer. Bij jullie ook?
Niek ligt net op bed. Hopelijk gaat hij slapen. Dat heeft de laatste dagen nl. nogal wat voeten in de aarde.
Vanmiddag heerlijk nixen. ga zo in het zonnetje zitten.
Ik heb stoelen verkocht vis MP welke vanavond worden opgehaald. Weer wat opgeruimd.

@ Marijke: jullie zijn dus ook bijna uit de naam. Ik vind Noor echt heel mooi. De naam die wij hebben voor ons meiske past eigenlijk ook wel bij jullie namen....................;-)
Jullie hebben ook al zo'n leuk paasweekend gehad, wij ook. Het weer hielp natuurlijk ook reuze mee.
Ben je verder helemaal klaar voor jullie 3e kindje?? En hoe staat het met de douche-verbouw??

@ Nathalie: he wat balen meis dat je weer ongi bent geworden. Bah! Gelukkig wel gezellig dagen gehad las ik. Dan heb je toch wat afleiding. Kun je een beetje genieten van het mooie weer of moet je veel werken??
Tja hyves............. je moet wel een pagina aanmaken, maar dat kan zo anoniem als je zelf wilt. Je kunt alles afschermen. Anders moet je ff iemand vragen die je pagina kan maken en die  weet hoe het werkt met de instellingen.
Er staan idd ook prive foto's op en niet alleen babyfoto's.
Ik zag op een topic bij de mamaclubs ook foto's staan van een pasgeboren baby. dat vind ik toch wel heftig. Je hebt hier eigenlijk geen privacy.

@ Janneke: duim..duim.... dat jullie morgen dan naar huis mogen. Met dit prachtige weertje kan Jip vast in de bugaboo ff naar buiten. Of mag dat nu nog niet??? Hoe gaat het nu met de antibiotica? En met jezelf (borst- blaasontsteking en je bekken)????

@ Marieke: ligt Jurre al lekker in de kinderwagen buiten?? Je moeder helpt je vandaag toch?? Manlief weer aan het werk.........
Heeft je schoonvader Jurre al mogen bewonderen?? Hoe ist met hem?? Hij mocht toch naar huis??

@ Miep: nog een paar daagjes en dan verlof!! Heb je nog een things to do lijstje???? Had ik wel een beetje, das klaar. Ik verzin nu steeds wat anders. Lig nu af en toe op mijn kop in de tuin onkruid te wieden. Niet echt mijn hobby maar het groeit als kool. Hebben jullie ook een  tuin?? Ik kijk er nu al naar uit om ons meiske straks in de kinderwagen buiten te parkeren. Zo gezond!

@ Roos: is Julia weer helemaal beter?? Vandaag naar de psz?? Bij de kruidvat hebben ze echte crocs in de aanbieding voor 13 euro!!!!! Mijn schoonzusje belde vanmorgen en zou voor Niek ook een paar meenemen. Normaal 35 euro geloof ik en echt mega handig. Dus Tip! Ook voor Marijke!!!

Ja Roos, ik heb idd een hele handige technische man. En reken maar dat je daar heel veel geld mee bespaart: hij kan de auto repareren/onderhouden, zelf het huis verbouwen (timmeren, metselen, elektra, CV, gas) hulp in de huishouding, koken, verzorging van mens en dier en een dressuurproef voorlezen. Kortom: een multitaskende man. Waar vind je die nog???? Hahahaha............... Nee, ik ben erg gelukkig met hem. Ook al hebben we af en toe een fikse woordenwisseling. dat komt in elke relatie voor toch??

@ Patricia: zit je lekker in de zon????????

Ik ga de zon ook opzoeken.
Fijne dag dames!
Grtz Linda

Goeiemiddag,
Oh wat een heerlijk weertje, helaas moet ik gewoon werken. De auto (lease) moest vandaag naar de garage, had een leenfiets mee. Wel lekker om weer eens even te fietsen met dit weer haha! Zometeen uit eten met een vriendin, ga ik ook op de fiets naar de stad, heerlijk!

Nathalie, wat balen dat je weer ongi bent geworden! Ik moet zeggen dat ik dat toch altijd een k-moment in de maand vind, te moeten erkennen dat ik weer ongi ben geworden. Het besef dat je weer een maand geduld moet hebben, bah!!
En als het bij mij de volgende keer raak is, ben ik uitgerekend in 2010. Ook even het besef: 2009 wordt em niet meer. Blegghhh!!
Heb je trouwens al gemaild, want ik had nog niks zag ik. 75laura.smit@gmail.com
Ik doe ook niks met mijn Hyves, maar ook speciaal hiervoor een pagina aangemaakt zodat ik foto's enzo kan kijken. Heb ook ongeveer alles op afgeschermd staan!

Yf: hoe is het met jou dame, ik ben zoooo nieuwsgierig of jij misschien een positieve test hebt....!!

Marijke: ik ben nieuwsgierig naar jullie naam. Vind Noor erg mooi.
Roos: de namen die jij noemde die het niet zijn geworden vond ik de meeste ook mooi. Zaten wat bij die ook op mijn lijstje zouden kunnen staan haha! Ben ook nieuwsgierig naar die van jullie, Julia vind ik ook top!
Lars vind ik wel leuk, maar zou het zelf niet uitkiezen.
Linda: ja ook nieuwsgierig naar jullie naam & beeb natuurlijk ;-)))

Miep: lekker dat je nu kortere dagen kunt werken. Je hebt groot gelijk dat je het even oplost met vakantiedagen. Als je je nu ziek meldt dan moet je verplicht met verlof, zou ik ook niet willen als het verder nog prima gaat met werken. En je hebt zo te lezen nog genoeg verlof! Lekker hoor, dat kan je ook prima gebruiken na het verlof!
Ik heb ook nogal wat verlof staan. Wij mogen max 2 weken meenemen naar het jaar erna. Daar kwam ik over heen, heb aan mijn chef gevraagd het toch mee te mogen nemen, had toen nog de hoop dat ik het voor beeb kon gebruiken. Maar goed, dat plan maar in de ijskast. Eind van het jaar zien we wel verder! Mocht de uren gelukkig wel meenemen en hoefde eind vorig jaar niet verplicht verlof op te nemen.

Jip & Janneke weer thuis????

Fijne avond meiden, ik ga alvast wat opruimen (er komen donderdag weer kijkers en dan hoef ik dat morgen niet allemaal te doen) en dan lekker uit eten!!

Greetzzz Laura

Helaas ik moest ook gewoon werken! Wat een tegenvaller na zo'n zalig weekend....

Even snel een reactie
Natalie je kunt je hyves pagina ook instellen zonder bijvoorbeeld je achternaam. Heb ik ook gedaan bouw je toch een extra hindernis in. Verder hoef je je profiel ed allemaal niet meer in te stellen.
Valt wel mee dus.

Heb net online ledikant besteld. Erg leuk - al zeg ik het zelf-
Tot zover voor nu, ben bekaf en heb nergens zin in bleeeeehhhhhhhhh

Doei
San

Hoi!

vandaag gehoord dat Jip morgen naar huis mag! Maar, dan moet hij wel zn antibiotica binnen te houden. Die krijgt hij nu via een drankje, heeft t 1x gehad en dat ging goed. Vond t wel erg spannend... Ben even aan de wandel gegaan, nard doet dat soort dingen erg graag en ik kan sommige dingen niet aanzien. Net als infuus aanbrengen, niet leuk om te zien. Hij is ook degene die s nachts- Jip huilt elke avond een paar uur aan één stuk door- Jip troost en ik kan dan lekker slapen of iig liggen. Erg fijn, hij is zó zorgzaam!
dus hopelijk zijn we morgen rond 12en thuis, ik zal zó blij zijn! Natuurlijk fijn dat we beiden hier kunnen blijven bij Jip Maar voelt wel als n gevangenis en alsof we hier al weken zitten...
Mn hormonen zijn rustiger, zaterdag was een hel! Vandaag samen veel lol gehad, mede door t goede nieuws natuurlijk!
Als we morgen thuis zijn komt de kraamhulp nog een middagje langs, erg leuk! Gevraagd wanneer we mogen wandelen, dat mag gewoon. Moeten tm vrijdag antib toedienen maar hij is nu beter, de ontsteking is ook weg.
Vanaf morgen gaan we dus genieten!
mn bekken gaat mwah, heb er nog veel last van. Ga de fysio nog eens bellen voor n afspraak.
Vrees dat t nog wel ff zal duren.

vannacht heeft Jip van 2-7.30u geslapen, daardoor konden wij ook bijtanken. Toch apart dat hij overdag nergens last van heeft en s avonds en s nachts best kan spoken. Iemand nog tips? Heb niet meer pittig gegeten!

linda, spannend! Toen mijn bevalling begon verloor ik veel slijm, maar vooraf niet. Ben superbenieuwd hoor naar jullie meisje en de naam!

miep, nog even en dan verlof! Heerlijk joh! Gek idee hè?!

nathalie, ben benieuwd naar je, zien we je binnenkort op hyves? Balen van je ongi, maar nu op naar je ei!

laura, van harte met Lars! Leuke naam maar fijn dat alles goed is! Kan me voorstellen dat t even pijnlijk is, vind t ook zo rot voor je. Hopelijk nu echt snel zwanger meid!

patricia, geniet je van je verlof? Wat n weer heb je!

yf, benieuwd hoe t gaat! Laat ff iets horen... ;)

marieke, hoe was je dag alleen vandaag?

tot snel dames! Lfs

Terug
Bovenaan