We gaan ervoor, part V

Hoi,

hier even een berichtje van een zieke Yosha....bleegghh, vanaf donderdag al steeds vlagen van hoofdpijn en je beroerd voelen....dus vanmorgen maar besloten niet te gaan werken, verging van de hoofdpijn en wederom geen oog dichtgedaan vannacht (dat heb ik nu al 4 weken!!!)....om 15.30 uur maar uit bed gekomen en me lekker gedouched...zit nu op dag 27 en nog geen drupje bloed verloren, das wel spannend weer want de laatste maanden werd ik tussen dag 24 en 26 ongi....af en toe nog zeur onderin buik die wel een ongi aankondigd, dus daar gaan we maar vanuit, voor de rest weer die vergote tepels en pijnlijke borsten maar ook die heb ik elke maand...haha. Maar goed als ik dan toch ongi moet worden laat t dan maar doorzetten, dan kunnen we voor de gyn noteren hoe het nu na dat onderzoek verloopt....dat is op zich ook wel spannend....maar t liefste heb ik t de aankomende 9 maanden niet natuurlijk! haha

Wij hebben op de slaapkamer een grote schuifpui (wie verzint t op je slaapkamer???), maar goed als je dan op je bed ligt met dit heerlijke weer is t wel lekker om deze open te zetten, dus had een heerlijke frisse kamer, dat was wel lekker. Hoofdpijn is wel iets minder geworden gelukkig. Dus dacht ga maar even mezelf aankleden en mijn laptop pakken, ook zo even nog wat werken..

Linda: fijn dat alles ok is met jou en je beeb!!

Roos; haha dan wordt t nog spannend bij jullie wat t wordt!!

Laura: meis hoe is ie met jou? zet t bij jou door?

g Yosha

Hee Linda en marijke,

Heb 't er net met mijn man over gehad, ik ga morgen een afspraak maken voor een pretecho. Ik kan niet tegen die onzekerheid, zeker nu ik de hele dag thuis zit, al allerlei zomermeidenkleding heb gekocht, noem maar op. Mijn man wil wel wachten, maar hij gaat wel met me mee natuurlijk..... Toch wel spannend!!!!

Gr Roos

Yosha, dus er is nog best wel wat hoop!!!! Ik begreep eerst dat het bekeken was.... Niet dus.... Hou ons op de hoogte!
Wel stom natuurlijk dat ik me druk maak om het geslacht, jij hebt heel andere zorgen.... Sorry....

gr Roos

Hallo!!!

Laura en yosha dus jullie verwachten/denken ongi... hmmm bah Ik hoop zoooo van NIET!!
en yosha ook nog ziek bleg zit je niet mee, hoop dat je snel weer beter bent!
Yosha wel lekker bezig geweest op de zolder dus....

San dus lekker genoten van het weer!! heerlijk he..

Marijke bedankt voor de tip oei ik groei, ga er eens naar kijken...
En ja wachten duurt lang!!
Maar jij schiet ook op 35 wk. spannend!! En heerlijk dat je je goed voelt!!

Linda nou je maakt het spannend!!
Je kunt wel van het lekkere weer genieten!
Ja Jurre heeft gistermiddag ook lekker poosje buiten gestaan, idd heerlijk gezond en ga ook elke dag wel even ewandelen nu... heerlijk voor Jurre en voor mezelf..

Roos, hmmm gek idee, kan me je twijferl voorstellen....
Maar goed idee pretecho!! Ben benieuwd!!
Ik had wel van die streepjes gehoord maar wist niet de verklaring nu dus wel!! Weer wat geleerd!

Miep kan me voorstellen dat het ff wennen is het zelf doen, nog paar daagjes meid dan heerlijk verlof!! Vreselijk zeg voor je collega, ken ze niet maar kreeg kippenvel toen ik het las!

Janneke hoe gaat het??
Kan je beetje van t weer genieten??

Was weer heerlijk weertje vandaag, mn moeder was er vandaag. Wat in huis gedaan, de wijkverplegkundige was er nog even en was blij dat het beter ging met Jurre, hij was goed gegroeid, 4400 gr nu.
vandaag gaat goed met Jurre, wel zn huiluurtje maar verder zo lief, hopelijk vannacht ook haha!!
Vanmiddag heerlijk met de wagen gewandeld en softijsje gehaald, wat had ik die gemist! haha heerlijk was die!!
Manlief is morgenochtend vrij dus doet vannacht ook een voeding, heerlijk!!
Morgen komt mn schoonzusje fijn een dag, ook weer gezellig!
Zo vliegen de dagen voorbij! Dan is t alweer woensdag is Jurre alweer een week...
Morgen wordt ik ook eindelijk gebeld voor de hulpaanvraag van zorg, tuut tuut zijn ze lekker op tijd mee... niet dus!!
Ga nu lekker op bed, weer lang zat gezeten voor vandaag!!
En morgen weer lekker weer om in de tuin te genieten heerlijk!!
Heb de 29e etentje van mijn werk (mei) leuk om mn collega's weer eens te zien, hoop dat als ik eerder kan zitten ik eerder al een keer kan gaan...

Groetjes! Marieke

Goedemorgen allemaal,

nou hier is de hoop helemaal vervlogen, temp is gedaald vanmorgen, buikpijn zet door en pijn in borsten is weg...positieve aan het verhaal is dat deze ongi op de "ouderwetse" manier lijkt te beginnen, eerst zeurende buikpijn die ineens doorzet.....dus niet zoals het laatste half jaar enoooooorme buikpijn en dan pas ongi..dus dat lijkt me goed te gaan!!

Nou ja t had ook een beetje TE mooi voor woorden geweest als het deze maand in 1 x was gelukt he...maar ja we houden in ons achterhoofd dat dat vorig jaar ook lukte....

Nou ja op naar poging 2 na het verwijderen van de verklevingen!

Jullie lezen t, de dip heb ik zondag (en gister) al gehad....dus we gaan gewoon weer voor een nieuwe poging!

Gister afscheid genomen bij dietiste....heb met manlief afgesproken nu eerste half jaar ons te richten op een zwangerschap, is het dan nog niet gelukt, dan gaan we weer rond de tafel en misschien dat ik dan toch weer het dieet oppak, want baal best wel dat ik nu ben gestopt, maar goed ik wil 2 dingen doen die niet samen gaan en afvallen en zwanger raken.

Afvallen kan ik altijd nog doen en zwanger raken niet...dus gaan we die nu als eerste proberen....

Nou meiden tot zover ons "nieuws"...

Laura hoe is ie bij jou?

Gaat vandaag beter met mijn hoofd dus zit weer op kantoor!

gr Yosha

Goedemorgen ladies,

Vanmorgen weer opgestaan met een dikke buik.
Gisteren een heerlijk dagje gehad met z'n 3en. Manlief isnu weer aan het werk.
Vanmiddag komt mijn moeder en gaan we ff winkelen. Ik moet een een verkleedsetje voor Niek kopen. Donderdag is het juffendag op school op school. Alle verjaardagen van de juffen wordt gezamelijk gevierd. De peuters mogen verkleed komen.

Zometeen maar even wat HH dingen doen.

@ Yosha: je klinkt ondanks je ongi toch positief. Knap hoor!!!
@ laura: hoe ist met jou?
@ Janneke: hoe was jullie 1e uitje?
@ Marieke: lekker softijsje gehad dus! Daar was het ook prima weer voor.
@ Roos: spannend zeg! Wanneer kun je een pretecho laten maken?? had ik ook gedaan in jou positie.

Fijne dag ladies!
Grtz Linda

Hey Yosha, balen hoor dat je ongi eraan komt. Omdat de verklevingen waren weggehaald mochten jullie best wel goede hoop hebben. Deze maand meer geluk hoop ik!

Laura, hoe gaat het met jou? Wordt dit jullie maand? I hope so!! Je vroeg nog over lang borstvoeding geven onder Marokkanen. De moslims die ik ken zijn al blij als ze 6 maanden halen, en er wordt ook veel flesvoeding gegeven, net als onder de nederlanders dus. Lang borstvoeding geven gebeurt meer in de dorpen (in Syrie dan) waar veel armoede is en borstvoeding is gratis... Ik zag ook een keer een docu over een engelse vrouw die haar 8-jarige nog borstvoeding gaf, wat moet je daar nou van denken? Heel raar.

Gister had ik weer controle bij de gyn. De liften waren defect dus moest iedereen een andere route lopen, langs de verloskamers, ik voelde me helemaal naar toen ik door die afdeling liep, en verheug me dus echt niet op de bevalling, brrrr. Mijn afspraak was om 11.00 maar werd pas om 11.45 gezien terwijl ik om 12.00 Yasmin op moest halen van school (5 min lopen van het ziekenhuis). Dus heb mijn vragen maar niet gesteld, daar was helemaal geen tijd voor. Over 2 weken weer op controle en daarna iedere week.

Manlief is vandaag jarig dus ik ga zo taart halen om het vanmiddag te vieren. De meiden hadden gister van hun spaargeld een beeldje in de Blokker uitgekozen, zo schattig van ze. Een beeldje van een elfje. Vind papa vast heel mooi zeiden ze :) Ben benieuwd naar zijn reactie :)

Roos: heftig hoor dat je nu twijfelt aan het geslacht! Ik ben benieuwd of je snel terecht kan voor een echo. Ik begrijp wel dat je het nu duidelijk wil weten. Het kan best dat de echoscopist bedoelde 'hier zijn de 2 streepjes van de schaamlippen' en noemde ze het 3e streepje niet. Ze had anders toch wel balzakjes gezien als het een jongen was? Spannend hoor, wanneer ga je?

Linda: nog last gehad van voorweeen? Het kan nu elk moment beginnen...

Ik moet verder!
liefs
Marijke
35w1d

Hi meiden,

even heeeel kort, mn moeder komt zo en Jip moet dan ongeveer eten. Het gaat goed maar moet heel veel huilen; van liefde, van angst, van onzekerheid, van vanalles. Eerste 10 dagen als roes beleefd en nu komt alles beetje aan. Gelukkig is manlief thuis, maar loop soms met ziel onder mn arm...

Gister naar t bos geweest en even wat gedronken, was heerlijk! Wel spannend. Met onze auto gegaan en die is echt veel te klein, bleek wel! Maar goed auto staat weer op Marktplaats, nu goedkoper.

Vanmiddag mss even naar vriendin maar vind alles doodeng merk ik, geen idee hoe dat komt. Tis waarschijnlijk kwestie van gewoon doen, maar toch.

Linda: spannnnend meid, moet veel aan je denken...
Yosha: balen als je ongi eraan komt meid, dorie!
Marijke: van harte met je man!

Tot later ladies!

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan