We gaan ervoor, part V

Goeiemiddag,

Nou Linda, ik zal morgen het forum in de gaten houden ;-)))
Roos, Niene, grappig. Mijn moeder heet Nienke en mijn oma noemde haar vroeger altijd Niene. Ze leeft al jaren niet meer dus dat heb ik heel lang niet gehoord!
Hiltje, super dat er niks uit de chromosomentest is gekomen. Gelukkig maar! En donderdag alweer een echo. De week zal wel traag voorbij gaan.
Patricia, wat een actie op de zaterdagochtend. Wij hebben bijna de hele ochtend in bed gelegen, geen zin om op te staan....

Opende net mijn mailbox en mailtje van een vriendin, al een tijdje niks van gehoord. Wel ja, ook alweer 22 weken zwanger. Kan er ook nog wel bij! Pffff op hoeveel staat de stand  aan zwangeren om me heen!!!!
Vind het best lastig om er mee om te gaan, al gun ik het iedereen van harte. Maar wil het zelf ook zo graag!
Voor deze maand ook weer weinig hoop. Nu dag 21. Woensdag NOD. Maar nu alweer buikpijn en de nodige gekleurde afscheiding. Kan er wel moedeloos van worden.
Als ik moet kiezen tussen iedere keer een miskraam of niet zwanger worden kies ik toch maar het laatste. Niks erger dan superblij zijn en er dan mee geconfronteerd worden dat het niet goed zit.

Vanmiddag gaan we weer even op bezoek bij Lars. Oudste neefje is vanmiddag bij oma helaas. Is ook zo'n heerlijk dondersteentje!

Nou verder weet ik even niet meer op wie ik wilde reageren.
Fijn weekend allemaal!
Groetjes Laura

Hi meiden,

volgens mij heeft Jip een zogenaamde regeldag. Veel wakker, huilen en veel eten. Tsja hoort erbij. Zijn vandaag wel even naar buiten geweest met zn 3tjes, wat een genot! Lekker even op n bankje in de zon gezeten, lekker was het. Wil het elke dag even doen, is goed voor ons allemaal.

Linda: spannend als t vannacht zou gebeuren! Bij ons zeiden veel mensen: dat wordt vast 4 april! Nou dat scheelde weinig zoals je weet! ;-)

Laura: jeetje wat erg van je baas en zn vrouw. Vreselijk zeg...
Ik heb iemand op t maartforum die op 9 april is bevallen van Lars, vandaar!

Hiltje goed nieuws van het chromosomenonderzoek!

Meiden manlief komt thuis met frietjes, even eten voordat Jip zich weer meldt..

Greets Janneke

Goedemorgen,

Nog niet veel geschreven op het forum vandaag. Zal zo wel komen.

Heb niet zo lekker geslapen vannacht. Moest veel naar de wc en alles zat te vervelen. Dus ben nu nog erg duf. Wel lekker zonnetje hier. Net als gisteren heerlijk. De dagen gaan wel snel, het is nu alweer zondag. Gisteren lekker naar de verjaardag van mijn moeder geweest, op de fiets. 's avonds rond 22.00 uur weer naar huis. Lekker in bedje en slapen. Hebben vandaag een communifeest maar heb er nog geen zin in. Wil eigenlijk lekker niks vandaag. Gaan we vanmiddag maar even en daarna weer lekker niks. Morgen weer werken en dan vrijdag alweer vakantie dus mag eigenlijk niet klagen.

@Janneke; lekker heb zo met jullie vent buiten wandelen. En regeldagen lijkt mij heel erg lastig om die te herkennen. Mijn neefje heeft die ook al geregeld. Dan wil die de hele dag eten/zuigen en weinig slapen. Wandelen werkt dan wel goed. Geniet ervan.

Ga zo ff mij maar aankleden (ja ik zit nog in pyjama). Dan maar ff bankhangen, eten en dan naar feest.
Oh ja, heb net een nieuwe foto of hyves gezet. Had gisteren toch mijn feest outfit aan.

Fijne zondag allemaal.

Gr. Yvonne
(23wk en 5dg)

Goedemorgen dames!

Nou, dus niet aan het bevallen!
Wel een beroerde nacht gehad: buikpijn/ lichte weeen, snurkende man............. Dus de film Copycat gezien. Deze was om 3 uur afgelopen.
Vanmorgen mocht ik lekker blijven liggen. Zit dus nu net beneden. manlief heeft zich over Niek ontfermt.
Vandaag nix gepland. Het is mooi weer. Mssn straks de tuinmeubelen ff in de olie zetten.

@ Janneke: regeldagen heb ik eigenlijk niet gekend. Dat heb je meer bij BV baby's. het enige wat je kunt doen is voeden op verzoek en dan komt het vast goed. Straks lekker ff wandelen.
Jip is ook alweer 2 weken oud!

Fijne dag dames.
Grtz Linda

hi meiden,

Vanmorgen heeft Jip met papa gedoucht, was errug leuk! Daarna even gewandeld buiten, 10 minuutjes. Heerlijk die frisse neus. Heb steeds minder last van mn bekken, morgen komt de fysio aan huis. Benieuwd wat zij ervan vindt. Nard is nu hockeyen en ik ga zo even slapen als Jip blijft slapen.

Nu ligt Jip in de box, benieuwd hoe lang t goed gaat.
Vannacht heeft ie van 23uur-3uur bij papa op de borst liggen slapen, in bed. Was erg knus en ideaal even want alleen wilde hij niet slapen. Rest van de nacht ging goed. Manlief en ik hebben tot 9.30uur in bed gelegen, heerlijk. Wie zei dat uitslapen niet meer ging? haha grapje. ;-)

Linda: Jammer meid, maar het kan nu elk moment gebeuren! Ik houd mn telefoon goed in de gaten en zal het evt meteen hier neerzetten als je wil. Spannend hoor... Lekker dat je uitgeslapen hebt.

Yvonne: alles begint in de weg te zitten dus, jeetje! En gister feestje gehad, gezellig!

Ladies fijne zondag!

Greets Janneke

Hee meiden,

Janneke, Ik was 't die zei dat uitslapen niet meer ging..... Mazzelaar!!!!! Maar vervelen doe je niet meer hè. Is de regeldag nu weer voorbij?

Linda, nou moe, nóg niet bevallen.... Jammer zeg. Misschien moet je dan maar meer op je eigen gevoel vertrouwen ipv op die van je vriendinnen. Vanaf nu zeg jij het maar....

Ben net naar een concert van mijn nicht geweest. Was heel veel opera, was me iets teveel in de hoogte pfoeh..... De baby was er wel van onder de indruk, bleef stil liggen....Als troost bij de mac geweest, was ik al heel lang niet geweest.....
Vanmorgen weer gepoetst, ik begin weer nesteldrang te krijgen.....
Hoe zat he tnu ook alweer? Als je op de echo twee streepjes ziet, is het toch een meisje en bij drie streepjes een jongen? Mijn schoonzus zei dat ze een meisje gaan krijgen omdat ze drie streepjes hadden gezien..... Ik snap er niks meer van....

Ik ga even liggen, broek zit strak als ik zit, alles knelt....

gr Roos

Hallo!!!!

Wat een heerlijk weertje dit weekend zeg!!
Mag van mij nog wel even duren!! haha

Linda dus jullie meisje zit nog heerlijk, elke dag als ik kijk denk ik zou het... Maar dus nog niet....Maar het rommelt wel zo te horen...

Roos fijn dat je je weer beter voelt!!
Lekker van de bitterballen genoten... jummie ben ik ook gek op, ze horen altijd standaard bij onze vakantie op vlieland!

Laura, vreselijk wat jouw baas en zn vrouw moeten meemaken...
En kan me voorstellen dat het moeilijk is als je steeds met zwangerschappen wordt geconfronteerd.... Je wilt zelf zo graag en gunt je zelf het toch het meest!!

Hiltje fijn   dat de uitslagen van het onderzoek goed waren!
Toch een hele geruststelling.

Yvonne, leuk he die mutsjes, hadden wij ook zo gedaan, en als ik ze dan bekeek was het spannend welke kunnen we gaan gebruiken...

Janneke, fijn dat je bekken beter gaat!! Mijn fysio zei dat meestal 3 week na de bevalling het een stuk beter gaat!
En heerlijk ventje hoor die Jip, leuke foto ´s weer op je hyves!!
Lekker gewandeld vandaag.. heerlijk gevoel he als je achter je kinderwagen kan lopen! Vond ik wel bijzonder...

Gister met jurre in de wagen even naar de winkels geweest, is niet zo heel ver lopen en even twee broeken gekocht! Mn gewicht is weer de oude maar mn broeken zitten echt nog te strak... dus maar twee gekocht want ik wil wel weer eens een broek aan. Toen ik thuis kwam was ik wel stuk en moe maar het was heerlijk, en vandaag even een stukje gewandeld in het bos, ko0nden we meteen testen of de wagen daarvoor geschikt was... haha
Vannacht heeft manlief de voedingen van Jurre gedaan fijn. kon ik blijven liggen...
Morgen komt mn moeder een dagje en dinsdag mn schoonzusje, dus gezellig....

De oven piept dus de preischotel is klaar dus wij gaan eten!!
Groetjes, marieke

He meiden,

Laura: meid balen joh dat je ook alweer de eerste tekenen van je naderende ongi opmerkt...ik ook namelijk!! Af en toe zeurende buikpijn, enorme snoeptrek en chagrijnig...oefff moest een aantal keer tot tien tellen vanmorgen, had een erg kort lontje...haha dus ben bang dat het ook weer bij ons niet is gelukt. Net tijdens he eten met manlief afgesproken dat we het nu nog 6 maanden gaan proberen en anders wil ik het dieet weer eerst doen...dus we hebben nu nog 6 kansen....maar wij vermoeden dus ook dat ik ongi wordt...

Vanmorgen de zolder opgegaan, die enorme ramen gelapt en wat denk je, binnen 1 uur weer een enorme vogelflots van boven naar beneden op mijn raam!!! aaarrgggh en t zijn al van die rotramen om te doen...haha
Daarna 2 ikeakasten in elkaar gezet met manlief....erg mooi, daar ligt onze zomerkleding in en skikleding enzo.....
Daarna hebben we al de gekregen babyspullen op en van de twee vlieringen gezet....pffff we hebben bijna alles, behalve een baby!! Echt moeten alleen een kinderwagen, kamertje en een box....tja zuslief is natuurlijk ook aan t opruimen dus zij geeft alles aan ons....nou ja t enige waarbij ik traantjes kreeg was een tas met allemaal rompertjes en spulletjes die ik vorige keer al kado had gekregen..zouden wij het ooit nog mogen gebruiken?????????????????????

Janneke / Marieke: wat heerlijk zo wandelen met je beebje.....lijkt me zoooo leuk, voor de rest van de wereld is het normaal om te zien maar voor jullie is het zo bijzonder!! jullie boffen maar met het mooie weer.

Hiltje; oh fijn dat de uitslag goed was, moet in deze tijd wel wat rust geven....bijna weer een echo!!!

Linda: hhhmmm die voorspellingen zijn helaas niet uitgekomen......maar wel dus al voorweeen..maar ja van zuslief weet ik dat ook die nog lang kunnen aanhouden....

Yvonne: leuke foto op Hyves!!

Gister bij die klant van mijn vader geweest, de helft van de zaak heb ik opgelost, nu de andere helft nog...pfff wat een lastig mens, op sommige punten heeft ze gewoon gelijk, maar op andere....haha. Daarna snel thuis aan de poets gegaan, toen met manlief naar ikea 2 kasten gehaald voor op zolder, toen snel mijn zus opgehaald en naar de opening geweest van de kapperszaak van t kapstertje dat ons al jaren thuis knipte en daarna bij mijn zus gegeten en 's avonds een kaartspel gedaan...vanmorgen vroeg wakker al om 7.30 uur was ik eruit...echt belachelijk!! maar ja, kon niet langer blijven liggen, was er klaar mee...haha

Pat: ja hoor vind ik ook, dan maar niet zwanger, maar niet weer zwanger en dan weer een miskraam..dat haalt elke keer weer nieuw verdriet aan en niet zwanger raken is eigenlijk elke maand dezelfde teleurstelling....maar Laura en ik balen er inderdaad enorm van dat het bij ons maar niet mag lukken....wij hadden deze maand juist het gevoel er nog meer als andere maanden aan te hebben gedaan en nu met meer kans natuurlijk zonder verklevingen en dan nu alweer de voortekenen van een naderende ongi,dat blijft balen....maar goed manlief is nog steeds overtuigd dat het ons ook ooit gegund wordt...dus we blijven doorgaan!!

Bah is het alweer zondagavond....kunnen we het niet omdraaien, 2 dagen werken en dan 5 dagen weekend? Wie stemt voor??? haha kom echt vrije tijd tekort hoor!! Deze week ook nog eens een " lange"   week...maar week erna maar 3 dagen, dus dat is wel een lekker vooruitzicht!!

Nou tis weer een heeeel verhaal geworden...sorry..

Fijne avond!!

liefs Yosha

Terug
Bovenaan