We gaan ervoor, part V

Hee meiden,

Marieke, ik heb ook het boek oei ik groei, handig! Wel is het een erg positief boek, kinderen moeten wel heel veel kunnen op bepaalde leeftijden, klopt niet echt, maar wél de sprongetjes die ze maken, was bij ons ook erg handig!
Volgens mij komen jullie al wat in een ritme, fijn.... Dat geeft houvast. Ja, voordat je hulp krijgt, is meestal het ergste leed alweer geleden hè.
Een vriendin van me had vorig jaar een gebroken voet en kon haar dochtertje van 1 niet verzorgen, ze moest 8 weken wachten op hulp. Ze is alleenstaand met ouders ver weg.... En dan is het nog urgent in behandeling genomen!!!

Yosha, nee hè, dus tóch.... Balen, wel positief dat je geen helse pijnen hebt, en groot gelijk dat je nu eerst gaat voor een baby en later maar weer gaat diëten.
Ook minder ziek, da's weer fijn.....

Laura, hebben de kijkers van het huis nog gereageerd? En hoe is het met je nod?

Linda, het leijkt erop dat je de 40 weken gaat passeren, 't is niet anders..... Gelukkig voel je je aardig goed, doe je nog veel, anders gaat de tijd zo langzaam.... En het weer is natuurlijk ook een opsteker!
Mijn paard heeft last van zijn tanden, niks aan, de tandarts kan pas op 6 mei langskomen..... Het scheelt wel in stro, hij eet er minder van, de stal blijft heel mooi schoon....

Morgen om 16 uur kan ik in zo'n geboortecentrum terecht voor een echo. Ben nu wel benieuwd wat het wordt. Stom hoor.... Het lijkt me zo raar als het ineens een jongetje is... Ik had in het begin wel het gevoel dat het een jongen was, maar ja, na de 20-wekenecho heb ik steeds tegen 'haar' gepraat....'t Maakt me niks uit, maar wil het nu wel 'zeker' weten.... Dus Janneke, misschien heb ik wel interesse in jongenskleren maat 50/56!

Marijke, jij zit dus ook niet echt op de bevalling te wachten.... Heb je al een oplossing voor de meiden?
Ik twijfel nu dus of ik niet thuis wil blijven, vond de rit naat het ziekenhuis niet fijn.... En   de ontsluiting ging bij mijn zo vlot, dat ik dan het persen ook wel 'even' thuis kan doen... Ik denk dat ik het moment maar zal afwachten....
Jammer dat je zo lang moest wachten in het ziekenhuis, zonde van de tijd hoor... Maar wel alles goed dus, mooi!
Gefeliciteerd met je man, leuk dat de kinderen zelf iets hebben gekocht, ze kopen dan iets wat ze zelf mooi vinden hè, grappig!
Wij hebben trouwens een timer en een nachtlampje gekocht tegen het vroeg opstaan, werkt ook hoor, maar misschien is het voor jouw oudste wel leuker als er ook al een klokje aan zit.....

Net boodschappen gedaan, bij kruidvat luiers en zwitsalproducten gekocht (aanbieding!). Ook naar AH en Aldi....Wat een gesleep.... Nu even uitrusten en Julia ophalen, dan even bij een nichtje op bezoek, gister zijn haar amandelen verwijderd.
Na het slaapje nog naar de kno-arts en dan koken, pffff.....
Morgen gaat officieel mijn zwangerschapsverlof in.... Ben alweer 10 weken thuis, de tijd vliegt... Heb nu ook het idee datt ik er bijna ben, maar moet nog 6 weken... Duurt echt lang...

Fijne dag!
Gr Roos

He meiden,

auw auw auw....ben net naar de wc geweest en nu vergaaaaaa ik weer van de buikpijn!! weet gewoon niet hoe ik moet zitten....verdomme, had gehoopt dat t deze keer anders zou gaan, maar lig nu echt dubbel van de pijn op mijn bureaustoel....net al 2 paracetamollen ingenomen, maar denk dat ik er zo een zetpil bij doe van diclofenac...pppfffff wat een ellende...

weet iemand van jullie waarom je je ongi pijn altijd links of altijd rechts voelt??? Ik voel het met name rechts en het trekt helemaal door mijn onderlijf door naar achter.....ohh ben zoooo bang dat ze n.a.v. deze klachten toch besluiten nog een kijkoperatie te gaan doen (konden met inwendige echo en laatst met onderzoek heel lastig rechtereierstok zien, dus misschien is daar ook wel iets mis!!!)....maar goed dit is ook geen leven!!! zit echt te puffen om de pijn te verminderen, staat een beetje vreemd, gelukkig zit ik alleen vandaag op mijn kamer.....Gister al ziek, kan moeilijk nu weeeeer naar huis gaan......

iemand nog tips????????

bloeden doe ik nog steeds niet, heeeel ieniminie beetje bruinig....

Jeetje eerst 10 jaar van mijn leven lopen klooien met wortelpuntontstekingen, nu is dat opgelost krijg je de gyn weer......bah. Vind er echt helemaal niets meer aan (lees: ik zit op dit moment alweer in een diep dal.....positieve van vanmorgen is alweer verdwenen hoor...bleeegghhh)..

sorry meiden, maar wordt er zooooooooooooo moe van, wat een ellende....

liefs Yosha

Hey Yosha,

He meis wat een toestand zeg!!!!!!!!!!! BAH!!!
De enige tip die ik je kan geven is de gyn bellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is toch niet normaal??????
Sterkte.

Liefs Linda

He Linda,

dank je meis, maar ik denk dat een gyn er ook weinig aan kan doen nu? Had al 2 paracetamollen ingenomen en net ook maar diclofenac erbij....hopelijk zakt t nu snel....

Misschien dat ik wel moet bellen om die afspraak te vervroegen? Want d epijn is niet minder geworden dus...maar ja ben bang dat ze dan zeggen dat ik eerst het vloeien nu moet afwachten, maar ja wat schiet ik daar dan mee op???

ik ga manlief even bellen voor raad....

liefs Yosha

En toch zou ik de gyn bellen. Mssn idd om je afspraak te vervroegen. Mssn kunnen ze nu juist zien wat er aan de hand is nu de klachten aanwezig zijn...........................

oh wat een fijne assistente, gyn heeft tussen 14-14.30 uur telefonisch spreekuur en dan gaat hij mij bellen....assistente gaf ook aan dat ik in zulke gevallen direct moet bellen daar zijn ze voor...

ben nu helemaal beduusd door de lieve reactie van de assistente...stom he...

nou ja nu maar afwachten wat de gyn zegt....

hou jullie op de hoogte,

liefs Yosha

Hoi,

nou net de gyn aan de lijn gehad, heb inderdaad syndroom van Ashermann, maar de kans dat de verkleving terugkomt achtte hij erg klein, omdat het bij mij echt veroorzaakt was door de curretage.

Hij hoopt dat ik vanaf morgen flink ga bloeden, hij verwacht dat er momenteel een bloeding is vanuit mijn rechter eierstok mijn buikholte in en dat kan de pijnklachten veroorzaken...hij heeft aangegeven dat wanneer deze pijn de aankomende tijd aanhoudt en niet minder wordt door het bloeden (dat ik nu dus nog niet doe!) ik hem moet bellen, dan gaat hij volgende week woensdag (op onze trouwdag!!!) nogmaals een hysteroscopie doen....

Maar hij verwacht dat het na een flinke bloeding minder moet worden. Gaf al aan dat ik elke maand met zo'n buik begin, dan 1 dag bloed verlies en dan is het alweer klaar....hij hoopt dat ik dus nog flink ga vloeien en dat het volgende maand iets minder wordt met de pijn en meer ga vloeien....daardoor wordt het baarmoederslijmvlies dikker en wordt de kans op een zwangerschap groter....dus afspraak voor 26-5 blijft voorlopig even staan...

Voorlopig dus weer flink aan de diclofenac....piek van de pijn is nu gezakt, maar zat qua pijngrens net echt even op een 9 (bijna overgeven) (je mag een 10 geven als je out gaat, maar die wil ik echt niet halen!!!), nu zit ik op een 7-8, dus het gaat, kan nu ook weer lopen, ging net ook niet....

Nou ja, blijf rustig zitten, straks bij mams eten en dan naar bed met een kruik....

liefs Yosha

Terug
Bovenaan