We gaan ervoor, part V

Hi Meiden
Een snelle krabbel van mij.wederom heerlijk weer dit weekend dus wein ig binnen gezeten en gecomputert.

Laura & Yosha balen dat jullie allebei het idee hebben dat het deze maand opnieuw niet gaat worden. Blijft ook lastig om elke keer weer geconfronteerd te worden met alle zwangeren. Wij hadden op een gegeven moment ook van die feestjes waar het over niks anders meer ging dan zwangerscappen en baby's. Rebels werd ik ervan. Vond  het allemaal reuze leuk en fijn voor iedereen  maar er is MEER!  
Dat heb ik overigens nog steeds en hoewel je er continu mee bezig bent (simpelweg omdat je de ehele dag geconfronteerd wordt met je buik, wat je wel of niet mag/kunt eten en drinken  ) vind ik het wel zo interessant om ook over andere onderwerpen te praten. Ik hoop dat dat bij jullie in de omgeving ook gewoon gedaan wordt. Anders kun je je goed beroerd voelen na iets wat een gezellig avondje had moeten zijn.....

Lin, nog steeds rustig lees ik. Spannend hoor.

ik ga nog even buishangen. heb de zondagavond blues...........waarom zo kort maar weekend

gr San.

Hoi meiden,

Ik had wel een aankondiging van Linda verwacht, he wat duurt het toch lang als je erop zit te wachten. Die voorweeen zijn wel een goed teken toch? Het kan niet lang meer duren, voor je het weet is het zover. Ga je trouwens in het ziekenhuis bevallen?

Yosha, toevallig zeg wij hebben vandaag ook een Ikea kast in elkaar gezet. We hadden al 2 Pax garderobekasten in de slaapkamer en hebben er nog een derde naast gezet. Nu nog de deuren en lades een beetje herorganiseren en dan wordt het een mooi geheel. Nu is hij dus 3 meter breed, als het dan nog niet past moet ik toch wat kleding gaan weggooien voor ik weer iets nieuws koop. Dat is echt een zwakte van me, kleding kopen.

Roos: 3 streepjes is een meisje (2 schaamlippen plus clitoris).   Gaan ze nog een 20-weken echo doen dan komen ze er wel achter.

Wie had er nou een keer geschreven over die wekker voor kinderen uit de Kruidvat? Linda, had jij die voor Niek? Ik zag hem weer in de folder staan, vanaf dinsdag ligt hij weer in de winkel. Misschien ga ik hem toch maar een keer proberen. Het zal me benieuwen of de meiden er langer door in bed blijven s ochtends!

Hiltje: fijn dat de uitslag van het chromosomenonderzoek goed was. Is weer een zorg minder. Ik weet nog dat ik daar ook zo nerveus over was, echt een opluchting toen dat allemaal goed was. Nog een paar nachtjes slapen tot de echo...

Janneke en Marieke: lekker gewandeld met de beebietjes, heerlijk weer ervoor. Met jullie bekken gaat het ook steeds beter, fijn!

Marieke: lief dat je man s nachts de voedingen deed, heerlijk als je een hele nacht gewoon kan blijven liggen he? Is ook wel een groot voordeel van flesvoeding.  

Janneke: ik had veel aan het boek 'oei ik groei'. Elke keer als een kindje een sprong in zijn ontwikkeling maakt wil hij terug naar mama en is hij hangerig en huilerig. In het boek staan al die sprongen beschreven, dat hielp mij wel om Yasmin beter te begrijpen. Van regeldagen weet ik ook niets, komt zeker omdat we veel flesvoeding gaven. Lekker dat jullie konden uitslapen!

Hier verder niet veel nieuws, ik voel me nog steeds heel goed. Heb wel wat last van vocht vasthouden (dikke vingers en enkels) maar verder gaat het prima. Morgen weer controle, ik heb nog een paar vragen over de bevalling dus kan ik die gelijk stellen.

Nu lekker naar bed!

Marijke
35w

Goedemorgen meiden!

Ik ben er nog met dikke buik. Vanmorgen controle HA: alles okidoki. Bij HA over 14 dagen weer afspraak (dan bijna 42 weken) en kunnen we overleggen hoe verder. Als dat nodig mocht zijn. Volgende week maandag naar de VK.
Gisteren beetje verbrand buiten in het zonnetje en ik heb mijn 1e boek (Karin Slaughter) uitgelezen. Samen met met manlief hele dag thuis kleine klusjes gedaan buiten: leilindes snoeien, grasmaaien, tuinmeubelen in de olie, spelen met Niek etc........
Niek is naar de psz. Manlief dweilt en zuigt alles en ik heb de bovenverdieping al schoongemaakt. Is zo gezellig samen thuis. Wat ee luxe.

@ Marijke: lekker aan het opruimen en reorganiseren dus........fijn dat je je zo goed voelt. Ik ga in principe idd in het ziekenhuis bevallen. Maar hier thuis staat het ook klaar. Je weet het maar  nooit.....................
Die kinderwekker hebben wij idd, we gebruiken hem niet omdat hij lastig is met instellen. Maar hebben he nu ook niet nodig. Hij kostte toen 15 euro. Heb jij nog crocs kunnen bemachtigen? Ik wel; lime. Ze komen met dit prachtige weer al prima van pas.

@ Janneke en Marieke: wat een weertje! Heerlijk zo voor de baby's. Hebben jullie ze ook buiten in de kinderwagen te slapen? Deed ik wel met Niek. Vond ik zo gezond;-)
Marieke: fijn dat je weer wat hulp hebt komende week! Je klinkt in elk geval positief en al een stuk fitter!
Janneke: Nard nog lekker 1 week thuis toch?? Mmmmmmm heerlijk.

@ Yosha en Laura: wat balen dat jullie de ongi alweer zien aankomen.....blegh!
Er wordt echt heeeeeeeeeeel hard voor jullie geduimd hoor!
Laura: lekker gezond aan de hoornseplas??? Ik woonde in de Wijert tijdens mijn studie.
Yosha: jij ook nesteldrang op je nieuwe zoldekamer.....:) Je hebt de hele babyuitzet al compleet! Jullie kunnen het vast dit jaar al een kamertje ermee inrichten en dan komt 2010 jullie beeb!!!!!

@ Narhalie: aan het bijkomen van je drukke weekend??? Gelukkig is het nu ook nog heel mooi weer.

@ Yvonne: mooie foto op hyves! Zomers setje. Je buik begint nu echt te groeien he.

@ Patricia: lekker he verlof met dit weer.............. heb jij ook een lekkere tuin??? Kun jij nog wel zonnen i.v.m. zwangerschapsmasker?? Heb ik gelukkig geen last van:-D
Iedereen zegt steeds: wat ben je bruin...tja ik kan ook lekker in het zonnetje zitten in plaats van werken. Moet je nog veel dingen regelen i.v.m. beeb??

@ Roos: lekker met manlief naar de kroeg geweest???
Julia is nu ook naar de psz toch?
Ik heb idd ook hele leuke meisjes kleertjes gezien bij de hema. Maar ik heb al zo vreselijk veel (ook van mijn schoonzusje) dat ik eerst de kraamvisite maar afwacht. Maar ik moest me wel heel erg bedwingen hoor: jurkjes, broekjes...mmmmmmmm

Nou meiden. Fijne dag!
Grtz Linda

Ik heb het schema weer aangepast!

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Yf
23/7
1/4
14/4
8e
1
-
32
ZH
4-11 april

Els
11/4
?
?
10e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
8/4
22/4
11e
1
26/5
33
H'sum
-

Laura
10/6
12/4
22/4
12e
1

33
Gron
-

Nathalie
12/9 en10/1
24/4
10/5
1e
1

29
NH

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Linda
23/3

23/4/09
meisje

5e
2
27-4: VK
4-5: HA
31
Frl
Verlof!!!30/31/32 zomervak.

Patricia
10/7
18/5/09
meisje?
2e
2
28/4 gyn
30
Z-H
Verlof tot 21/9!!

Miep

19/6

20/5/09

Jongen!
2e

1

?

33

N-Br

23/4 start verlof

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
?

34
Utrecht
-

Roos
1/8
3/6/09
meisje

2e
2
?
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
14-5 vk

28
N-Br
24-04 t/m 10-05
meivakantie

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
?
33
N-Br
-

JannekeChris
7/7
31/8/09
?
6e
2
?
29
Gld
-

Hiltje
23/10 en 5/1
11/11/09
?
2e
1
23/4 echo
25
Frl
6-13/6 naar Engeland

Geboren!!

Datum

Naam

Gewicht
Lengte

Kindje nr

BV/FV

Marieke
25-3
Jurre
3880
55
1
BV

Janneke        
5-4
Jip
4040

1
BV

Hee meiden,

Oei ik schrik wel, wij hadden bij de echo duidelijk 2 strepen gezien en de vk zei dat het een meisje zou worden...... Is dat dan wel zo? Ha ha, het maakt me niet uit, beide is goed, maar toch.....Mijn schoonzus  had dus de 20 wkn echo, dus dan moet het toch duidelijk te zien zijn....  
We komen ook niet uit de meisjesnaam. Is dat ook een teken?
Ik ga eens goed zoeken naar een antw op het internet....
Net de ramen gezeemd boven, oei was nodig.... Mooi weer klaar vóór de bevalling....

Linda, nog niks dus.... Jij bent nog wel heel mobiel, zo te lezen... Je man mag maar mooi blij zijn met nog steeds zo'n bezig bijtje.... doe je de stallen ook nog?

Marijke, jij voelt je dus ook weer goed, mooi.... Je bent ook alweer lekker ver....

Yosha, balen dat je je ongi aan voelt komen, mooi $#%$$#$$%....

Ik ga zo Julia ophalen van de psz....

Geniet van het weer!!!!!

gr Roos

Hey Roos,

Bij ons waren ook duidelijk 3 streepjes te zien op de echo. De verklaring: 2 schaamlippen en clitoris idd. Bij 2 streepjes was het een jongetje. Dus.............................. Snap je twijfel!! Wel een beetje gek trouwens van je echoscopist???????????

Ik ben idd nog behoorlijk mobiel, heerlijk. En de boxen maak ik ook schoon als het zo uit komt. Manlief doet/deed het ook al vaak, beetje 50/50.

Jij nog steeds nesteldrang..........hahaha
Ik heb net het badje + standaard van zolder gehaald en schoongemaakt. Dat moest nog ff. Nu is het echt KLAAR!!

Manlief haalt Niek van de psz. Kan hij nog lekker even buitenspelen voordat hij naar bed gaat.

Doei!

Goede middag,

Mijn collega is er vandaag niet, dus moet ik zelf aan de slag. Poeh, da's alweer een tijdje geleden. Ik houd het nu dus heel kort.
Ik wilde toch even wat kwijt. Een tijdje geleden schreef ik toch over die collega van mij? Hij en zijn vriendin proberen al jaren zwanger te worden zonder succes en toen ze het hadden opgegeven, bleek zij ineens spontaan zwanger te zijn.
Ik hoorde net van hem dat zij vorige week een miskraam heeft gehad. Met acht weken ongeveer. Ik had echt meteen de tranen in mijn ogen staan. Wat ontzettend klote voor hen. Ik weet wat het is om een miskraam te krijgen, maar waar zij doorheen gaan, is echt heel iets anders. Al die jaren proberen en doktoren, allerlei behandelingen, steeds weer hoop, steeds weer niets. En nu dit. Bah!!!
Hun gyn heeft wel aangegeven dat nu hun kans op een nieuwe zwangerschap wel groter is, omdat het lichaam nu wel weet wat het moet doen. Dat zou natuurlijk heel fijn zijn. Maar wij weten denk ik allemaal wel dat dit informatie is waar zij op dit moment helemaal niets mee kunnen. Op dit moment is het gewoon k.. .
Zucht.

Bij mij gaat alles prima. Nog een paar dagen werken....

Miep
35w5d

Terug
Bovenaan