Goedemorgen meiden!
Ik ben er nog met dikke buik. Vanmorgen controle HA: alles okidoki. Bij HA over 14 dagen weer afspraak (dan bijna 42 weken) en kunnen we overleggen hoe verder. Als dat nodig mocht zijn. Volgende week maandag naar de VK.
Gisteren beetje verbrand buiten in het zonnetje en ik heb mijn 1e boek (Karin Slaughter) uitgelezen. Samen met met manlief hele dag thuis kleine klusjes gedaan buiten: leilindes snoeien, grasmaaien, tuinmeubelen in de olie, spelen met Niek etc........
Niek is naar de psz. Manlief dweilt en zuigt alles en ik heb de bovenverdieping al schoongemaakt. Is zo gezellig samen thuis. Wat ee luxe.
@ Marijke: lekker aan het opruimen en reorganiseren dus........fijn dat je je zo goed voelt. Ik ga in principe idd in het ziekenhuis bevallen. Maar hier thuis staat het ook klaar. Je weet het maar nooit.....................
Die kinderwekker hebben wij idd, we gebruiken hem niet omdat hij lastig is met instellen. Maar hebben he nu ook niet nodig. Hij kostte toen 15 euro. Heb jij nog crocs kunnen bemachtigen? Ik wel; lime. Ze komen met dit prachtige weer al prima van pas.
@ Janneke en Marieke: wat een weertje! Heerlijk zo voor de baby's. Hebben jullie ze ook buiten in de kinderwagen te slapen? Deed ik wel met Niek. Vond ik zo gezond;-)
Marieke: fijn dat je weer wat hulp hebt komende week! Je klinkt in elk geval positief en al een stuk fitter!
Janneke: Nard nog lekker 1 week thuis toch?? Mmmmmmm heerlijk.
@ Yosha en Laura: wat balen dat jullie de ongi alweer zien aankomen.....blegh!
Er wordt echt heeeeeeeeeeel hard voor jullie geduimd hoor!
Laura: lekker gezond aan de hoornseplas??? Ik woonde in de Wijert tijdens mijn studie.
Yosha: jij ook nesteldrang op je nieuwe zoldekamer.....
Je hebt de hele babyuitzet al compleet! Jullie kunnen het vast dit jaar al een kamertje ermee inrichten en dan komt 2010 jullie beeb!!!!!
@ Narhalie: aan het bijkomen van je drukke weekend??? Gelukkig is het nu ook nog heel mooi weer.
@ Yvonne: mooie foto op hyves! Zomers setje. Je buik begint nu echt te groeien he.
@ Patricia: lekker he verlof met dit weer.............. heb jij ook een lekkere tuin??? Kun jij nog wel zonnen i.v.m. zwangerschapsmasker?? Heb ik gelukkig geen last van:-D
Iedereen zegt steeds: wat ben je bruin...tja ik kan ook lekker in het zonnetje zitten in plaats van werken. Moet je nog veel dingen regelen i.v.m. beeb??
@ Roos: lekker met manlief naar de kroeg geweest???
Julia is nu ook naar de psz toch?
Ik heb idd ook hele leuke meisjes kleertjes gezien bij de hema. Maar ik heb al zo vreselijk veel (ook van mijn schoonzusje) dat ik eerst de kraamvisite maar afwacht. Maar ik moest me wel heel erg bedwingen hoor: jurkjes, broekjes...mmmmmmmm
Nou meiden. Fijne dag!
Grtz Linda