Hoi meiden,
Ik had wel een aankondiging van Linda verwacht, he wat duurt het toch lang als je erop zit te wachten. Die voorweeen zijn wel een goed teken toch? Het kan niet lang meer duren, voor je het weet is het zover. Ga je trouwens in het ziekenhuis bevallen?
Yosha, toevallig zeg wij hebben vandaag ook een Ikea kast in elkaar gezet. We hadden al 2 Pax garderobekasten in de slaapkamer en hebben er nog een derde naast gezet. Nu nog de deuren en lades een beetje herorganiseren en dan wordt het een mooi geheel. Nu is hij dus 3 meter breed, als het dan nog niet past moet ik toch wat kleding gaan weggooien voor ik weer iets nieuws koop. Dat is echt een zwakte van me, kleding kopen.
Roos: 3 streepjes is een meisje (2 schaamlippen plus clitoris). Gaan ze nog een 20-weken echo doen dan komen ze er wel achter.
Wie had er nou een keer geschreven over die wekker voor kinderen uit de Kruidvat? Linda, had jij die voor Niek? Ik zag hem weer in de folder staan, vanaf dinsdag ligt hij weer in de winkel. Misschien ga ik hem toch maar een keer proberen. Het zal me benieuwen of de meiden er langer door in bed blijven s ochtends!
Hiltje: fijn dat de uitslag van het chromosomenonderzoek goed was. Is weer een zorg minder. Ik weet nog dat ik daar ook zo nerveus over was, echt een opluchting toen dat allemaal goed was. Nog een paar nachtjes slapen tot de echo...
Janneke en Marieke: lekker gewandeld met de beebietjes, heerlijk weer ervoor. Met jullie bekken gaat het ook steeds beter, fijn!
Marieke: lief dat je man s nachts de voedingen deed, heerlijk als je een hele nacht gewoon kan blijven liggen he? Is ook wel een groot voordeel van flesvoeding.
Janneke: ik had veel aan het boek 'oei ik groei'. Elke keer als een kindje een sprong in zijn ontwikkeling maakt wil hij terug naar mama en is hij hangerig en huilerig. In het boek staan al die sprongen beschreven, dat hielp mij wel om Yasmin beter te begrijpen. Van regeldagen weet ik ook niets, komt zeker omdat we veel flesvoeding gaven. Lekker dat jullie konden uitslapen!
Hier verder niet veel nieuws, ik voel me nog steeds heel goed. Heb wel wat last van vocht vasthouden (dikke vingers en enkels) maar verder gaat het prima. Morgen weer controle, ik heb nog een paar vragen over de bevalling dus kan ik die gelijk stellen.
Nu lekker naar bed!
Marijke
35w