Heey meiden,
Ben ik ook weer een keer.
Na 7 dagen werken nu eindelijk lekker een dagje vrij.
Hyves..........
Haha sommige meiden van jullie dachten dat ik blond zou zijn toch?
Ging ik jullie foto,s bekijken en ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna bij iedereen wel iets anders in hoofd had van hoe jullie eruit zouden zien.
Bij Marieke dacht ik: Huh... kort haar?? Had je me zo voorgesteld met lang haar.
Bij Yosha dacht ik weer: Huh lang haar?? Dacht dat je kort haar zou hebben.
Zo was ieder gezicht van jullie dus weer een verrassing voor me.
Heel erg leuk om de meeste van jullie nu gezien te hebben op foto.
En....... ach die kleine knulletjes, Jurre en Jip, wat een wereldwonders zeg ;-))))
Niek ook een schatje om te zien. Nouja ik vond alle foto,s gewoon leuk om te bekijken.
Heb verder nog niet heel uitgebreid gekeken op hyves wat ik nu nog meer allemaal kan zien en doen ermee maar dat komt wel een keer als ik zeeen van tijd over heb.
Laura, Hieperdepiep Hoeraaaaaa
Van harte met je verjaardag meid. Dat je maar een fijne gezellige dag mag hebben en voor je komende levensjaar dat de wensen van je hart maar mogen uitkomen, dat is echt wat ik je/jullie gun!!!!
Yosha, meis toch.
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet typen.
Vind het zo balen voor je dat het weer niet gelukt is en dat je zoveel pijn hebt.
Wil alleen maar laten weten dat ik je wel een Bikkel en een sterke meid vind!!!!
Steeds maar moeilijke dingen voor je kiezen krijgen is niet makkelijk, maar je weet het toch iedere keer weer op te pakken en door te gaan, wat je toch weer sterker maakt, dat weet ik zeker!!!!! Sterkte!!
Janneke, kan me je emotie goed voorstellen hoor.
Is toch ook niet niks om in 1 keer moeder te zijn van jullie eigen kindje. En je wilt uiteraard dat alles voor hem zo goed mogelijk verloopt.
Hoop echt dat je moeder je kan begrijpen met wat je haar wilt aangeven.
4 mensen die zich in 1 keer over Jip willen ontfermen is ook wel erg veel en ik denk dat het voor hunzelf ook fijn is dat als ze er zijn dat ze lekker rustig de tijd hebben met jullie, toch?
Marieke, als ik het zo lees gaat het steeds beter met je he?
Fijn hoor. Lekker genieten van jullie kleine knulletje.
En weer een softijsje gegeten...... mmmmmmmhh
Mag je dat trouwens tijdens het zwanger zijn niet eten omdat je schreef dat je dat wel gemist had?
Marijke, nog van harte met je man zijn verjaardag.
Gezellig feestje gehad gisteren?
En wat vond hij van het beeldje wat de meiden voor hem gekocht hadden?
Hiltje, gelukkig dat de uitslag van het onderzoek goed was zeg.
En nu volgende week alweer 12 weken?
Weet niet hoe je het nu zelf ervaart maar ik vind de tijd maar snel gaan hoor.
Ga je het volgende week tegen iedereen vertellen dat je zwanger bent?
Dat lijkt me toch zo een magische moment he, kunnen vertellen tegen andere mensen dat je zwanger bent. Geniet er van meis, dat het nu goed gaat!!!
Linda, hoe gaat het vandaag?
Nog 2 of 1 dag te gaan toch??
Spannend joh. Maar als ik het zo lees ben jij idd nog wel lekker actief hoor.
Je kunt nog genoeg doen en dat maakt denk ik ook wel dat de tijd gewoon lekker doorgaat, of vind je zelf van niet?
Heb je voor Niek nog een leuk verkleedsetje kunnen kopen? Vandaag de juffen dag toch?
Miep, wat erg voor je collega en zijn vrouw.
Krijg je kippevel van he....
Verdrietig wat ze moeten meemaken. Eerst zolang wachten en dan is het zover en verlies je het.
Geen woorden voor.
Roos, jij vandaag voor de echo toch?
Ik heb niet alles helemaal terug gelezen maar begrijp ik nu goed dat je ineens twijfeld of jullie wel een meisje krijgen?
Spannend.
Patricia, hoe gaatie meis?
Lekker nog aan het genieten van je verlof?
Kom je je tijd een beetje door?
Zo, ik ga nu even wat in het huishouden doen want dat is ook geen overbodige luxe.
Deze week verwacht ik me eisprong dus we zijn aan de klus.
Merk wel echt aan mezelf dat ik het zo spannend vind allemaal.
Zal het raak zijn deze maand? En zoja hoe voel ik me dan als het raak is? Ben bang toch heel onzeker maar moet maar gewoon niet teveel op de zaken vooruit lopen.
Afwachten maar.
Ik heb afgelopen weekend wel van een vriendin een zak met positiekleding gekregen.
Ze zou het anders weg doen en wilde het me in januari al geven toen ik zwanger bleek, maar omdat het weer mis ging durfde ze het niet meer te geven, logische wel.
Nu vroeg ze me afgelopen toch of ik het nog wilde en ik heb ja gezegd hoor.
Altijd makkelijk om al wat te hebben toch?
Nu maar hopen dat ik er ooit gebruik van kan gaan maken.
Meiden, fijne dag allemaal he.
Tot snel.
Liefs, Nathalie
Ben ik ook weer een keer.
Na 7 dagen werken nu eindelijk lekker een dagje vrij.
Hyves..........
Haha sommige meiden van jullie dachten dat ik blond zou zijn toch?
Ging ik jullie foto,s bekijken en ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna bij iedereen wel iets anders in hoofd had van hoe jullie eruit zouden zien.
Bij Marieke dacht ik: Huh... kort haar?? Had je me zo voorgesteld met lang haar.
Bij Yosha dacht ik weer: Huh lang haar?? Dacht dat je kort haar zou hebben.
Zo was ieder gezicht van jullie dus weer een verrassing voor me.
Heel erg leuk om de meeste van jullie nu gezien te hebben op foto.
En....... ach die kleine knulletjes, Jurre en Jip, wat een wereldwonders zeg ;-))))
Niek ook een schatje om te zien. Nouja ik vond alle foto,s gewoon leuk om te bekijken.
Heb verder nog niet heel uitgebreid gekeken op hyves wat ik nu nog meer allemaal kan zien en doen ermee maar dat komt wel een keer als ik zeeen van tijd over heb.
Laura, Hieperdepiep Hoeraaaaaa
Van harte met je verjaardag meid. Dat je maar een fijne gezellige dag mag hebben en voor je komende levensjaar dat de wensen van je hart maar mogen uitkomen, dat is echt wat ik je/jullie gun!!!!
Yosha, meis toch.
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet typen.
Vind het zo balen voor je dat het weer niet gelukt is en dat je zoveel pijn hebt.
Wil alleen maar laten weten dat ik je wel een Bikkel en een sterke meid vind!!!!
Steeds maar moeilijke dingen voor je kiezen krijgen is niet makkelijk, maar je weet het toch iedere keer weer op te pakken en door te gaan, wat je toch weer sterker maakt, dat weet ik zeker!!!!! Sterkte!!
Janneke, kan me je emotie goed voorstellen hoor.
Is toch ook niet niks om in 1 keer moeder te zijn van jullie eigen kindje. En je wilt uiteraard dat alles voor hem zo goed mogelijk verloopt.
Hoop echt dat je moeder je kan begrijpen met wat je haar wilt aangeven.
4 mensen die zich in 1 keer over Jip willen ontfermen is ook wel erg veel en ik denk dat het voor hunzelf ook fijn is dat als ze er zijn dat ze lekker rustig de tijd hebben met jullie, toch?
Marieke, als ik het zo lees gaat het steeds beter met je he?
Fijn hoor. Lekker genieten van jullie kleine knulletje.
En weer een softijsje gegeten...... mmmmmmmhh
Mag je dat trouwens tijdens het zwanger zijn niet eten omdat je schreef dat je dat wel gemist had?
Marijke, nog van harte met je man zijn verjaardag.
Gezellig feestje gehad gisteren?
En wat vond hij van het beeldje wat de meiden voor hem gekocht hadden?
Hiltje, gelukkig dat de uitslag van het onderzoek goed was zeg.
En nu volgende week alweer 12 weken?
Weet niet hoe je het nu zelf ervaart maar ik vind de tijd maar snel gaan hoor.
Ga je het volgende week tegen iedereen vertellen dat je zwanger bent?
Dat lijkt me toch zo een magische moment he, kunnen vertellen tegen andere mensen dat je zwanger bent. Geniet er van meis, dat het nu goed gaat!!!
Linda, hoe gaat het vandaag?
Nog 2 of 1 dag te gaan toch??
Spannend joh. Maar als ik het zo lees ben jij idd nog wel lekker actief hoor.
Je kunt nog genoeg doen en dat maakt denk ik ook wel dat de tijd gewoon lekker doorgaat, of vind je zelf van niet?
Heb je voor Niek nog een leuk verkleedsetje kunnen kopen? Vandaag de juffen dag toch?
Miep, wat erg voor je collega en zijn vrouw.
Krijg je kippevel van he....
Verdrietig wat ze moeten meemaken. Eerst zolang wachten en dan is het zover en verlies je het.
Geen woorden voor.
Roos, jij vandaag voor de echo toch?
Ik heb niet alles helemaal terug gelezen maar begrijp ik nu goed dat je ineens twijfeld of jullie wel een meisje krijgen?
Spannend.
Patricia, hoe gaatie meis?
Lekker nog aan het genieten van je verlof?
Kom je je tijd een beetje door?
Zo, ik ga nu even wat in het huishouden doen want dat is ook geen overbodige luxe.
Deze week verwacht ik me eisprong dus we zijn aan de klus.
Merk wel echt aan mezelf dat ik het zo spannend vind allemaal.
Zal het raak zijn deze maand? En zoja hoe voel ik me dan als het raak is? Ben bang toch heel onzeker maar moet maar gewoon niet teveel op de zaken vooruit lopen.
Afwachten maar.
Ik heb afgelopen weekend wel van een vriendin een zak met positiekleding gekregen.
Ze zou het anders weg doen en wilde het me in januari al geven toen ik zwanger bleek, maar omdat het weer mis ging durfde ze het niet meer te geven, logische wel.
Nu vroeg ze me afgelopen toch of ik het nog wilde en ik heb ja gezegd hoor.
Altijd makkelijk om al wat te hebben toch?
Nu maar hopen dat ik er ooit gebruik van kan gaan maken.
Meiden, fijne dag allemaal he.
Tot snel.
Liefs, Nathalie