We gaan ervoor, part V

ja daar is ik dan..
Hier gaat alles nog goed, rustig eigenlijk.. Wat mij betreft mag er al wel wat beginnen, ook al ben ik nog geen 37 weken. Er zijn al 4 mei-mama's bevallen, veel te vroeg dus, maar goed, ik hoor daar (nog) niet bij...
Ach met het zonnetje zo, mag ik niet klagen..

Roos, lachen dat Julia ook zwanger was. Mijn nichtje van 8 zei met de pasen ook dat ze een heeeeeeeel klein baby'tje in haar buik had. Nou wacht nog maar even dachten wij...:)
Wat kon jij de creche laat regelen trouwens! Hier moet het echt snel gebeuren, dus zodra ik een hartje gezien had, met 8 weken, gelijk geregeld voor 4 dagen en toen had ik 1 dag nog niet voor de datum dat ik wilde. Dat is nu wel goed gekomen en ik heb er weer 2 afgezegd, maar zo zie je hoe snel het bij ons gaat.
En toch een meid! Wel ff spannend ineens zeg!
Oh en ze ligt nog wat dwars, vanaf 36 weken moeten ze wel indalen, maar bij een 2e kan het langer duren schijnt... Dus het kan nog!

Janneke, meid wat een emoties allemaal. Inderdaad niet echt gek denk gezien de zh opname.. goed dat je wel gelijk actie ondernomen hebt! Het is ook ff wennen aan al die verantwoordelijkheden he!
Oh en ik zou Jip lekker laten slapen als er bezoek komt. Zeker als je zegt dat hij overdag zo weinig kan slapen, dan zou ik hem echt niet wakker maken als er bezoek is. Ze kunnen misschien even kijken, maar jammer dan, volgende keer beter. En jij bent er ook nog (en Nard) het is niet ineens alleen maar Jip waar de interesse naar uit hoeft te gaan!

Linda, helaas meid nog zwanger dus... Had je berichtje van gister idd ff gemist.. haha.
En gelukkig lijk ik nu ook geen last te hebben van een zw. masker, dus dat is fijn. Vind het wel heel snel warm nu...

Marieke, jij ook al zo lekker aan de wandel. Gaat het echt beter met je bekken nu?
En wat is er uit je zorgaanvraag gekomen?

Yoshua, meid je zolder zo goed als klaar, lekker hoor. Wel confronterend het opruimen van die babyspullen..
En dan je ongi niet gewild, toch gekomen en dan weer zo pijnlijk... Balen!! Wel fijn dat je gelijk teruggebeld werd door je gyn! volg hierin je eigen gevoel hoor. Als jij denkt dat het nog niet goed zit, aan de bel blijven trekken, anders staat dat ook in de weg denk!

Miep, balen zeg dat je collega een mk gekregen heeft. Dan kan die arts wel lekker zeggen het zal nu wrsl sneller gaan, want het lichaam weet wat het moet doen.... leuke boodschap zeg.. En wij weten hier dat dat niks hoeft te betekenen..
Heerlijk dat je nu ook verlof hebt, eerst maar eens bijslapen zo te lezen!

Laura, jij verwacht ook al weinig van de natuur. Gek hoor dat die ogni's van jou en Yoshua zo verandert zijn na de mk... En dat zelfs je ventje het merkt..
goed dat je weer een afspraak bij de ha gemaakt hebt voor je pruttelbuik :) (leuk woord)
Klinkt lekker dat etentje van jullie. Verder nog verwend?

Nathalie, meid je ei komt er al bijna aan, spannend! En logisch dat je die zw. kleren aangepakt hebt. Je hoopt het toch en dan kan je ze maar vast hebben. Wij hadden op zolder ook al baby-spullen staan van de zus van Art, omdat ze ging verhuizen en ze anders weg zou doen. Dit was ook voordat (?) wij aan onze wens begonnen, of tijdens, weet het niet meer, maar het was vroeg!

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 36w3d

Zo daar ben ik weer, Yasmin van school gehaald en nog snel met haar sportschoenen gekocht want ze doet morgen op school een sponsorloop voor Unicef.

Janneke: ik heb je de bonnen doorgestuurd. Die zijn geloof ik voor extra kortingan van 25% op bepaalde artikelen. De 20% korting op bijna alles is voor alle mamas en zwangeren, het is me niet duidelijk of je dan een kind bij je moet hebben of ze je wel geloven zo. Helaas niet geldig op bugaboo accesoires... Hoe bevalt de bugaboo je? Fijn dat je zo'n goede huisarts hebt en dat je je alweer wat beter voelt. Is je baarmoeder nou ook weer helemaal geslonken? De tijd van mijn bevallingen tel ik vanaf het moment ik wakker werd met weeen. Het was bij mij elke keer gelijk heel heftig, ik kon tussen de weeen dan ook echt niet nog even iets strijken ofzo, het was gelijk van 'ik moet nu naar het ziekenhuis!'. Maarja ik ben dan ook wel errug gevoelig voor pijn helaas. Oja, mijn schoenmaat zal na de bevalling weer snel 42 zijn hoor, gelukkig maar.

Patricia: ga jij de bevalling gewoon afwachten tot 42 weken desnoods of gaan ze je vroeg inleiden wegens je voorgeschiedenis? Ik kan me herinneren dat ze dat bij iemand zouden doen, maar was jij dat nou? Ik kan me wel voorstellen dat je graag en snel een gezond kindje in je armen wilt houden.

Yosha: wat naar dat je zo in een dip zit nu. Ik zou echt nog niet denken dat het nooit meer gaat lukken, jullie zijn toch nog lang niet uitbehandeld, dit is pas het begin. Je hebt de hystoroscopie ook zo goed doorstaan dus een kijkoperatie gaat vast wel lukken, is dat onder algehele narcose?

Roos: de naam, daar zijn we nog niet uit. We gaan begin mei wel echt de knoop doorhakken. En jullie? Zoeken jullie een of twee namen? Bij ons komt Noor er wel in, maar de andere naam weten we nog niet. Ik heb ook veel last van maagzuur, vanillevla helpt wel goed, maar ik moet echt niet gaan bukken want dan gaat het mis. Ik denk dat mijn kindje ook nog een beetje dwars ligt, ik voel de voetjes vaak in mijn linkerzij. De gyn vertelde me dat ze tot 36 weken nog konden draaien.

Ik moet koken nu!
liefs
Marijke

Hallo!!

Ons ventje slaapt even en ik zit te eten, (alleen dus saai en dus met de pc erbij jaja wel slecht maar goed kan het even...)

Laura en Yosha, ik heb echt met jullie te doen!! Lijkt me vreselijk frusterend als je ongi zo anders is na de mk en je t gevoel hebt dat er iets niet klopt... Yosha probeer de moed niet op te geven, ik heb verschillende vriendinnen en nichtjes die met hulp van de gyn toch zwanger zijn geraakt....Ik snap je helemaal hoor dat je het niet zo voelt!!
Luara goed hoor naar de ha, ze moeten nu maar eens actie ondernemen zou ik zeggen!!
Ik denk aan julllie!!

Janneke, fijn dat de ha je goed begrijpt en je dat nu gaat doen om fit te worden!!
Ik zei vanmiddag nog tegen iemand snap nu waarom je 3 mnd verlof hebt en ze zeggen 9 mnd ontzwangeren...
stond ook een stuk in ouders van nu over bijv afvallen dat je daar ook niet te snel mee moet beginnen, bij bv mag dat natuurlijk niet maar het kwam er op neer dat je je lichaam de tijd moet geven doe dat hoor!!
En neem het er deze week nog even van als nard er is!!
Leuk geshopt voor Jip!! Goed geslaagd dus....
Hier in ommen is niet zo heel veel dus hier loopt het geld niet uit mn portomenee, maar ben bang als ik in een andere stad kom.....
Wij wilden zaterdag ook even naar de prenatal voor een kinderstoel, dan hoop ik ook dat ik me iets kan inhouden haha....
En ik zou Jip ook laten slapen, ze kunnen toch even kijken... Als slapen op dat moment belangrijk is voor hem lekker laten slapen en net wat patricia zegt jullie zijn er ook nog!!

Linda nog dikke buik dus en vanaaf lekker samen!! ja wie weet!!... haha
Lekker genoeten van het weer?? Lekker dat je nog goed bent en vanalles kan doen...
Nog wat kunnen vinden voor de bruiloft??

Marijke lekker geshopt dus!!
Spannend dus nog de namen!!
Ik ben heel benieuwd!! Ook naar de rest!!
Ik kreeg gister kaartje van iemand van de gym, nora ook erg leuk!!

Patricia ook lekker aan het geneieten van het mooie weer??
Alles klaar verder??

O Laura heb gister je verjaardag gemist!! Nou alsnog van harte meid!!!!
Lekker gegeten samen dus leuk!!

Roos, fijn je kan je kast zo laten!!
Vervelend dat je je er zo naar voelde en dus niet kon genieten!!

Nathalie, je ei bijna spannend!
We duimen voor je!!

Zo ondertussen mn eten op en weer tijd voor de fles voor Jurre...
Die was de hele dag aan het jengelen, sliep voor t eerst pas om 4 uur, verder hele dag wakker en elke keer huilen soms kwartiertje stil, dan weer huilen. Nou houd je bezig, ik wilde alleen vanmiddag ook even gaan slapen, maar helaas niet dus, nou ja dan vanaaf er vroeg in als dat lukt haha...
Om half 4 ben ik maar gaan wandelen, viel hij eindelijk van in slaap..
Kreeg gister van een vriendin leuke kleertjes over de post van lief en oilily, wist niet dat die jongenskleren hadden!!
Heb in mei bruiloft en etentje op mn werk, leuk!! Dus de eerste oppas aan het regelen, is op vrijdagavond en manlief is meestal laat!
Rijd nu al hele weekl op de vrachtwagen met trailer en geen avond thuis voor half 9...
Gisteraaf dus om 9 uur aan de zuurkool, nou niet echt een aanrader!!
dus nu maar gaan eten op tijd en omdat Jurre slaapt, anders wordt het niets..
En meteen met jullie kunnen bijkletsen!!

meiden fijne avond!!
Tot laters!!
Marieke

Hi Snel berichtje van mij want batterij is bijna leeg.
Ben naar verloskundige geweest gisteren was allemaal goed. Ik moet met 34 wk nog wel een extra echo om te weten waar de placenta ligt (lag te laag)
Verder een hoop trubbels in de organisatie dus als ik thuis ben vind ik het allemaal wel prima.
Linda nog steeds geen nieuws lees ik. Wat wordt je geduld op de proef gesteld he?

Janneke goed te zien dat je mannetje het zo goed doet. En kan me voorstellen dat met zo'n start het soms wat zwaar valt allemaal.

Ook voor de rest heel veel groetjes. Ik heb globaal even gelezen hoop van het wknd te reageren. gr San

Meiden, ik ben BOOS!!!!!
Vannacht hebben ze ingebroken in onze schuur!!!!
Onze goede moederfiets   van 2 jaar oud, mét zitje achterop, is weg..... Ik baal er zó van. En het stomme is, dat ik vannacht nog een tijdje op heb gezeten, niks gezien of gehoord. Ik zat met mijn gezicht naar de schuur in mijn pyjamaatje.....
Bij de buurman staat de schuur ook wagenwijd open, benieuwd wat er bij hem weg is....

Moest het even kwijt......Wat een #$%%^%%$zakken....
Heb net meteen op mp gekeken naar een batavus stabilo. Misschien zetten ze deze in de verkoop...... Nu hebben we dus geen fiets meer,war ik met Julia op weg kan,  kan niet weg, auto is naar de garage....

Ik kom later op de dag welw eer terug, moet nu oppassen op mijn nichtje, Julia is gymmen met oma...

gr Roos

Goede morgen dames,

Nou, ik heb eindelijk weer eens tijd om uitgebreid te reageren. Dat ga ik dus eerst maar eens doen. Ik heb twee schermen open staan en lees even terug wat er allemaal is geschreven vanaf gisterenochtend.

@ Linda: Vandaag dus 1 dag na DE dag. En nog steeds zwanger, of is daar nu verandering in gekomen? Ben benieuwd. Hoe dan ook, de dag dat jullie je meisje kunnen bewonderen, komt nu steeds dichterbij.
Actief hoor, met al die wasjes. En je moet nu dus toch nog wat kleren kopen voor de bruiloft van je broer. Wanneer trouwt hij ook alweer precies? Die vriendin van mij die ook zwanger is, heeft ook nog een bruiloft van haar broer. Twee weken voordat ze is uitgeteld. Ze moet daar zingen en ze is getuige! Nu maar hopen dat ze niet te vroeg bevalt!

@ Roos: Pfff, toch een meisje dus. Lijkt me zooooo vreemd als je steeds hebt geweten dat je een dochter krijgt en als het dan toch een zoontje wordt. Of andersom. Ik kan me nu al echt niet meer voorstellen dat wij een meisje zouden krijgen, we zijn zo gewend aan het idee van een jongetje.
Vervelend dat op je rug liggen helemaal niet ging. Bij mij lukt dat op zich nog aardig, alleen krijg ik dan soms niet genoeg lucht.
Veel maagzuur dus. Ik heb dat ook met tijden. Over het algemeen wil een rennie nog wel helpen. Vanillevla ook, als ik er niet al te veel last van heb. Maar het beste is toch nog wel kleine porties eten en geen sappen enzo drinken. Het is wel een heel vervelend gevoel. Hopelijk voor je trekt het weer weg, niets aan zo.
En of je beeb nog dwars mag liggen? Ik krijg komende dinsdag een echo voor de ligging. Dan ben ik 36 weken en 6 dagen. Ze wilde de echo liever niet een week eerder zetten, omdat er dan nog een kleine kans is dat de baby draait of anders gaat liggen. Het zou dus best kunnen dat jullie dochter nog recht gaat liggen. Hopelijk gebeurt dat nog wel. Hadden ze iets van de ligging gezegd bij de echo, of viel het je zelf gewoon op?
Hopelijk kan je moeder snel goed geholpen worden. Pijn is zo vervelend.

Hmm, ik lees nu dat er bij jullie in de schuur is ingebroken. Ik kan me voorstellen dat je boos bent. Een hoop ongemak omdat je je fiets kwijt bent en de ellende die je ermee hebt om alles weer te regelen. Bovendien zijn het jullie spullen en is het jullie schuur. Daar moet gewoon iedereen vanaf blijven. Balen, meis!

@ Yosha: Wat een gedoe elke keer met jouw ongi's. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal gek en depri van wordt. Uit vorige berichtjes van je begrijp ik dat je op zich wel blij bent met je gyn. Gewoon zeggen wat je ervan vindt en waar je bang voor bent. Hopelijk kan hij je helpen.

Pfff Marijke, rondje Utrecht. Knap hoor dat je daar nog energie voor hebt. Er zijn dagen bij dat ik de afstand tussen de bank en het toilet al een hele uitdaging vind. Gelukkig lang niet altijd, maar aan een rondje Utrecht zou ik echt niet hoeven te beginnen.
Jullie nog steeds niet helemaal uit de naam dus. Bij ons was dat geen probleem. Toen we er het voor het eerst over hadden dat we wel graag een kindje zouden willen, hebben we het ook een half uurtje over namen gehad. Toen hadden we al zowel een jongensnaam als een meisjesnaam. Beide namen zijn blijven hangen. Vanaf het moment dat we wisten dat we een mannetje krijgen, was voor ons ook meteen duidelijk dat de jongensnaam die we helemaal in het begin in gedachten hadden voor ons nog steeds onze keus was. Inmiddels staat zijn naam ook al op het boxkleed wat ik heb gemaakt en op het bord wat manlief heeft gemaakt voor in de tuin. Dat wordt 'm dus.

@ Janneke. Goed dat je naar de lactatiedeskundige en naar de ha bent geweest. Altijd fijn om je verhaal te kunnen doen en aan de reacties te kunnen merken dat het vrij normaal is zoals je je voelt en dat je gewoon veel voor je kiezen hebt gekregen. Dat lucht vaak al zo op. Hopelijk is dat het begin van het eind en kun je binnenkort alleen nog maar genieten en genieten. Je hebt het verdiend, hoor.
Lekker dat je er weer even uit bent geweest. Leuke kleertjes gekocht dus. En jee, wat groeit Jip goed, he? Fijn dat het zo goed gaat met hem.

@ Patricia: Jij bent het geloof ik ook helemaal zat, he? Nog een paar daagjes en dan zit je op 37 weken. Ik zou zeggen, laat maar komen dan.
Die opmerking van de gyn naar die collega van mij en zijn vrouw die net een mk hadden gehad, kwam trouwens naar aanleiding van hun vraag. Omdat zij er echt jaren over hebben gedaan om zwanger te raken en het eigenlijk zo'n beetje was uitgesloten dat het ooit zou gebeuren, vroegen zij zich af waar ze nu rekening mee moesten houden. Of dit waarschijnlijk een eenmalige toevalstreffer was, of dat er nu iets was veranderd. Vandaar dat de gyn zei dat de kans nu wel groter was geworden, dat het niet meer zo is dat ze nu iets uitsluiten. Meer was daar niet mee bedoeld. Zo hebben zij het ook niet opgenomen. Zij weten als geen ander dat er geen garanties zijn.
Een heleboel meiden hier op het forum (ik gelukkig niet) hebben inderdaad dat soort dooddoeners te horen gekregen meteen na hun mk. Dat ze nu in ieder geval wisten dat ze wel zwanger kunnen raken, of dat ze nog jong genoeg zijn, of dat de kans op een nieuwe zwangerschap groter was en hoe fijn het is dat de natuur voor zichzelf zorgt. Van die dingen waar je op dat moment niet op zit te wachten. Zo was het bij die collega van mij gelukkig niet.
Maar uh, hoe gaat het nou verder met jou op het moment? Je schreef daar niet zoveel over, maar ik ben er wel benieuwd naar.

@ Laura: Goed dat jullie toch weer terug gaan naar de ha. Ook bij jou loopt je ongi zo vreemd elke keer. Ik heb er natuurlijk geen verstand van, maar het klinkt gewoon niet goed. Het zou fijn zijn als dat eindelijk eens normaal zou verlopen, zodat je een beetje beter weet waar je aan toe bent. Hopelijk klopt je gevoel dat zodra dat in orde is, dat dan de kans op een zwangerschap veel groter wordt.

@ Marieke: Jij zit dus nu volledig in die fase waarin je kind elke minuut van je dag bepaalt. Vervelend dat je man nu steeds zo laat thuis is. Toch leuker als je samen kunt doen en bovendien is het ook wel fijn als jij dan even kunt rusten. Hopelijk slaapt Jurre vandaag wel weer goed.
O jee, de eerste oppas regelen dus. Hoe voel je je daarbij? Ik kan me voorstellen dat je wel zin hebt om weer een keertje in je eentje weg te gaan, maar dat je het tegelijkertijd wel moeilijk vind om Jurre achter te laten. Ben benieuwd hoe ik me daarbij ga voelen.

@ San: Wat fijn dat alles goed was bij de vk. Leuk dat je met 34 weken nog een extra echo krijgt, alleen jammer dat de reden ervoor niet leuker is. Kan zo'n placenta nog verschuiven, of hoe zit dat eigenlijk? Ik heb geen idee waar mijn placenta ligt. Daar heeft nog nooit iemand iets over gezegd. Ik weet wel dat die niet aan de voorkant kan liggen, want ik voel ons mannetje echt enorm goed en bijna de hele dag door.
Doe het rustig aan, meis. Hopelijk zijn de problemen in de organisatie snel opgelost, al is het alleen maar om jou wat rust te gunnen.

Nou, bij mij is nu de tweede dag van mijn verlof aangebroken. Mijn eerste dag was meteen een drukke. 's Morgens bij een vriendin op de thee geweest en 's middags is mijn zus bij ons geweest. Even naar de winkel geweest en ze heeft een heel aantal spullen van me geleend. Ze heeft dit weekend een cursus koken in de bossen. Lekker buiten slapen en dan leren hoe je op een eenvoudige manier eten kan klaarmaken buiten. Zelf een brandertje maken en dat soort dingen. Normaal doe ik dat soort dingen ook altijd, maar dat gaat nu natuurlijk echt niet. Misschien volgend jaar weer.
En 's avonds moest ik naar de kapper. Tussendoor nog de stofzuiger vast gehad en boodschappen gedaan. Druk dus. Vandaag staat er niets gepland. Bovendien komt manlief vanmiddag later thuis, omdat er een receptie is op het werk van een naaste collega van hem die 25 jaar in dienst is. Ik heb dus de hele dag voor mezelf. Ik wil wel wat nuttigs gaan doen, maar niet al te veel. Ook even tot rust komen. Buiten in het zonnetje zitten en even een dutje doen. Volgende week zien we wel weer verder.
Ik wil vandaag wel even alvast wat spulletjes klaarleggen voor in de tas die mee moet naar het ziekenhuis. Kan maar alvast gebeurd zijn. Ik twijfel nu trouwens heel erg over waar ik wil bevallen. Ik heb steeds geroepen dat ik naar het ziekenhuis wil, maar neig nu toch steeds meer naar een thuisbevalling toe (ervan uitgaande dat alles goed gaat). Wat zijn jullie eigenlijk allemaal van plan? Janneke, jij bent in het ziekenhuis bevallen, toch? En Marieke, waar ben jij bevallen? Ben het even vergeten. Ben benieuwd wat jullie gedachten erover zijn.
Bij mij op de gym wil iedereen in het ziekenhuis bevallen, op één meisje na. Zij is drie jaar lang kraamhulp geweest en is dus eigenlijk de enige van ons die er ervaring mee heeft. Dat wil toch denk ik ook wel wat zeggen. Iedereen moet natuurlijk doen waar ze zichzelf het beste bij voelen, maar ik weet het nu niet meer. Gelukkig hoef ik nu ook nog niet meteen te beslissen, maar toch.

Nou, ik ga afsluiten, heb nu geloof ik wel weer genoeg geschreven. Haha. Blijkt toch waar te zijn, dat wanneer je verlof begint, je gewoon meer tijd hebt voor het forum.

Miep
36w2d

goedemorgen!
nou Miep je vraagt hoe het bij mij gaat. Ja, we nemen elke dag maar zoals hij komt. Heb tot nu toe nog best veel dingen op een dag gepland, en ga dat vanaf volgende week echt minderen..Het gaat allemaal wel en het is ook gezellig, maar ik droom er vaak van te voren over. (echt gekke dromen, zo ga ik straks naar mijn werk en droomde ik van de week dat ik nog een dienst moest draaien, omdat er helemaal niemand anders was.. Kende ik de kinderen niet, ging mijn collega weg. Kortom alles liep in de soep..)
En daarbij heb ik geen zin om (veel) mensen af te moeten bellen, mocht de bevalling gaan beginnen...
Lichamelijk mag ik echt niet klagen. Ik loop bijna elke dag nog wel een stukje. Een rondje stad zou mij ook nog wel lukken denk.. Maagzuur heb ik als ik veel buk, en druk doe, dus dat probeer ik te voorkomen. 's Nachts heb ik het wel, maar ik heb een drankje van de gyn (antagel) dat goed werkt! 's Nachts heb ik last van mijn bekken en draaien in bed is een ramp, maar overdag heb ik hier geen last van eigenlijk. Tenzij ik echt veel doe..
Ik heb al wel een hele tijd last van een plek rond mijn lever, maar daar heb ik al eerder over geschreven. Volgens bloedtesten werkt mijn lever goed, dus waarschijnlijk is hij bont en blauw.. auw auw.
Uk beweegt nog heel veel. Als het een meisje wordt krijgen we vast nog wat te stellen, want dan kan ze al goed met haar kont draaien...
's Nachts kan uk extra actief zijn, wat ik niet altijd prettig vind, het draait dan ook nog van links naar rechts (het was al ingedaald, dus ik hoop dat het verder niet draait...)
Verder moet ik 's nachts tig keer mijn bed uit om te plassen..
Overdag ga ik meestal een uurtje of 1,5 naar bed en dit is heerlijk. Daarbij het mooie weer, in die zin mag ik niet klagen!
Maar ik ben wel bang voor alles.. niet voor de pijn van de bevalling, maar of ik daarna een kindje heb dat ik mee naar huis mag nemen. Ik beval verplicht in het ziekenhuis voor mijn verhoogde kans op trombose.. Ik zit dus mijn tijd uit en dromen over de tijd na de bevalling dat durf ik nog niet.. al komt het zo langzamerhand een beetje, maar niet teveel...
Dus ja laat maar komen zeg ik, dan heb ik duidelijkheid.. en kan de onzekerheid beginnen, want ik heb veel ervaring met kinderen en ik weet veel, maar denk dat ik toch heel onzeker ga zijn straks. Ach dat geeft niet, als alles maar goed is!

HIer in huis is alles klaar. Gister is de wieg gekomen, mijn moeder heeft hem bekleed, leuk hoor. Verder alleen alles schoonhouden...
Ohja mochten jullie snel na de bevalling willen weten dat uk geboren is, moet ik wel een mobiel nummer van 1 van jullie hebben...dat heb ik (nog) niet.. mailen??

San: gelukkig had je een goede controle. En ja je placenta kan nog opschuiven hoor! hij moet minimaal 2cm van je bmm liggen, anders moet het een keizersnede worden. Fijn dat ze nog een echo maken daarvoor!

Roos, balen zeg dat je fiets gestolen is! Hoe durven ze. Hoe gaat het met jouw harde buiken??

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 36w4d

Terug
Bovenaan