ja daar is ik dan..
Hier gaat alles nog goed, rustig eigenlijk.. Wat mij betreft mag er al wel wat beginnen, ook al ben ik nog geen 37 weken. Er zijn al 4 mei-mama's bevallen, veel te vroeg dus, maar goed, ik hoor daar (nog) niet bij...
Ach met het zonnetje zo, mag ik niet klagen..
Roos, lachen dat Julia ook zwanger was. Mijn nichtje van 8 zei met de pasen ook dat ze een heeeeeeeel klein baby'tje in haar buik had. Nou wacht nog maar even dachten wij...
Wat kon jij de creche laat regelen trouwens! Hier moet het echt snel gebeuren, dus zodra ik een hartje gezien had, met 8 weken, gelijk geregeld voor 4 dagen en toen had ik 1 dag nog niet voor de datum dat ik wilde. Dat is nu wel goed gekomen en ik heb er weer 2 afgezegd, maar zo zie je hoe snel het bij ons gaat.
En toch een meid! Wel ff spannend ineens zeg!
Oh en ze ligt nog wat dwars, vanaf 36 weken moeten ze wel indalen, maar bij een 2e kan het langer duren schijnt... Dus het kan nog!
Janneke, meid wat een emoties allemaal. Inderdaad niet echt gek denk gezien de zh opname.. goed dat je wel gelijk actie ondernomen hebt! Het is ook ff wennen aan al die verantwoordelijkheden he!
Oh en ik zou Jip lekker laten slapen als er bezoek komt. Zeker als je zegt dat hij overdag zo weinig kan slapen, dan zou ik hem echt niet wakker maken als er bezoek is. Ze kunnen misschien even kijken, maar jammer dan, volgende keer beter. En jij bent er ook nog (en Nard) het is niet ineens alleen maar Jip waar de interesse naar uit hoeft te gaan!
Linda, helaas meid nog zwanger dus... Had je berichtje van gister idd ff gemist.. haha.
En gelukkig lijk ik nu ook geen last te hebben van een zw. masker, dus dat is fijn. Vind het wel heel snel warm nu...
Marieke, jij ook al zo lekker aan de wandel. Gaat het echt beter met je bekken nu?
En wat is er uit je zorgaanvraag gekomen?
Yoshua, meid je zolder zo goed als klaar, lekker hoor. Wel confronterend het opruimen van die babyspullen..
En dan je ongi niet gewild, toch gekomen en dan weer zo pijnlijk... Balen!! Wel fijn dat je gelijk teruggebeld werd door je gyn! volg hierin je eigen gevoel hoor. Als jij denkt dat het nog niet goed zit, aan de bel blijven trekken, anders staat dat ook in de weg denk!
Miep, balen zeg dat je collega een mk gekregen heeft. Dan kan die arts wel lekker zeggen het zal nu wrsl sneller gaan, want het lichaam weet wat het moet doen.... leuke boodschap zeg.. En wij weten hier dat dat niks hoeft te betekenen..
Heerlijk dat je nu ook verlof hebt, eerst maar eens bijslapen zo te lezen!
Laura, jij verwacht ook al weinig van de natuur. Gek hoor dat die ogni's van jou en Yoshua zo verandert zijn na de mk... En dat zelfs je ventje het merkt..
goed dat je weer een afspraak bij de ha gemaakt hebt voor je pruttelbuik
(leuk woord)
Klinkt lekker dat etentje van jullie. Verder nog verwend?
Nathalie, meid je ei komt er al bijna aan, spannend! En logisch dat je die zw. kleren aangepakt hebt. Je hoopt het toch en dan kan je ze maar vast hebben. Wij hadden op zolder ook al baby-spullen staan van de zus van Art, omdat ze ging verhuizen en ze anders weg zou doen. Dit was ook voordat (?) wij aan onze wens begonnen, of tijdens, weet het niet meer, maar het was vroeg!
liefs
Patricia mama van Bas* en uk 36w3d