We gaan ervoor, part V

Hey ladies!

Ons meiske ligt nu in de inbakerdoek in de kinderwagen............ Af en toe nog onrustig, maar zelf in slaap gevallen en niet aan mijn borst!
Ook heb ik mijn werk gebeld of Ayla z.s.m. ingepland kan worden. Ik wil haar nekje-rug toch even laten conroleren. Ze heeft een hele snelle geboorte gehad waardoor het niet ondenkbaar is dat er een nekwervel niet helemaal lekker zit.

De BV ga ik proberen op natuurlijke wijze af te bouwen. Vandaag heeft ze 1 voeding nutrilon (om 9 uur)  gehad. Om 12u weer BV en mssn aan het begin van de avond weer een FV. Even kijken hoe mijn borsten voelen.

Ik ga zo lekker ff languit op de bank..........even RUST!

Doei!
Grtz Linda

Hallo!!!
Wat een heerlijk weer!!!

Yosha fijn dat jullie gyn zo meedenkt!! Lijkt me echt fijn als je het goed met elkaar kan vinden!! En nu dus half jaar aanzien!! Ik hop dat het je wat rust geeft!! en wie weet!!
Fijn dat je je weer goped voelt hoor!! Is ook wat waard!!
En weer sporten goed hoor!! Wilde soms dat ik wat sportiever was haha!!

Nathalie!! baal baal!! Kan ik me echt goed voorstellen!! Wat kan je dan niet van je lichaam opaan he!! Frusterend!! Ik hoop dat je weer beetje uit je dip bent/komt!!

Linda, ook dus over op de fv, kan het me voorstellen!! Dus de inbakerdoeken lijken te werken... kan je natuurlijk niet zo snel zeggen maar ze is in ieder geval zelf in slaap gevallen...
Zou ik ook even laten nakijken rug/nek, wie weet! Zie nu wel met Jurre hoeveel verschil dat kan geven..

Laura, dat klinkt weer vervelend, roze slijm! Ben heel beneiwud wat de gyn er straks van zegt!!
Hoe gaat het met het huis?? Nog wel kijkers??

Janneke vind het reuze knap hoe lang je bent blijven   proberen door te gaan met de bv!! Maar geef je gelijk!! Het meot wel kunnen!!
Al naar je dagboek gekeken?? En nog even kunnen rusten vanmiddag??
Jip die groeit super!! Denk dat als Jurre ernaast zou liggen die klein is haha en is twee weken ouder!
Kan me voorstellen dat jullie zo verbaasd zijn! en wow al proberen om te rollen he!! Hij is er vroeg bij!! Hoofd optillen deed Jurre ook al oin de eerste week en hij is sterk, maar verder nee omrollen doet ie niet!!

Roos hoe gaat ie nu?? Voel je je wat beter??
Vervelend dat je niet kan bijtanken....

Vandaag weer even dagje regelmaat voor Jurre en in zn bedje slapen en hij doet het prima!
Was gister bij een vriendin dus Jurre mee en was wat onrustig, en had oom de hele dag wel zin in eten volgens mij!! Mn vriendin was gister 39 wk zwanger en verveelde zich nogal dus ik erheen bakje thee gedaan was heerlijk, ze hadden zo nieuw loungeset in de tuin zo'n heerlijke bank, kon je best zitten heerlijk in het zonnetje... ze heeft al 2 kids en die zijn met 36 en 37 wk geboren dus ze zat er echt op te wachten! Dus viel tegen dat ze zolang liep haha voor haar dan want ze was nog niet bij de uitegerekende datum, belt ze me vanmorgen, ben bevallen! Zeg wanneer heb je dat gedaan haha was er gsiet nog. Ook een jongen, lars kan straks mooi samen met Jurre spelen. Leuk en allebei een jongen!!
Vanmiddag in de tuin gezeten en Jurre sliep paar uur, wat tijdschriften gelezen , heerloijk, maar ook gek, miste mn knulletje bijna! En dacht wat een ze van tijd heb ik ineens haha! Had wel wat klusjes te doen hoor maar dat was binnen en dacht kan nmorgen wel weer als het weer minder is. Na zn middagfles even gewandeld heerlijk!

Ook eens met school gebeld over hoe nu verder met mn studie. we hebben afgesproken dat ik in september weer start. Ga van de zomer heus wel wat doen hoor thuis maar dan is er niet meteen zo'n druk op en kan ik nu van mn verlof, Jurre en de zomer genieten! Moet straks ook vast wennen als ik weer ga werken...
Dus heerlijk zo, voelt wel als opluchting. er staan nu wat afspraken.

Ik ga het eten vast klaarzetten!
Kan ik het aanzetten als manlief belt dat hij eraan komt!
Greetsssss marieke

Hey meiden!

Marieke: wat heerlijk dat het nu zo goed gaat!!! Ik had dat gevoel met Niek toen ook. Als je je ritme gevonden hebt en je baby slaapt heerlijk zo'n 3 uur achter elkaar dan heb je heel veel tijd over.
Ik merk dat dat nu anders is hoor met een 2e....hahaha;-)

Vanaf vanmiddag ligt Ayla dus als een cocon in de kinderwagen. Ze slaapt pas vanaf 17u!!!!!! Eerst een beetje gespuugd, toen vieze broek, toen honger dus weer BV, weer krijsen dus mssn te warm-truitje uit, na 1 uur weer krijsen.......... dus flesje gemaakt waar ze prompt 80 cc gretig van dronk. Honger dus................pfffffffff Toen nog ff onrustig en toen hup in slaap.
Met de BV ben ik nu echt klaar. Drinkt ze dus te weinig van per keer en houdt ze het niet op vol. Op natuurlijke manier afbouwen is niet meer aan de orde................kolf dus van stal gehaald. Ga ik straks proberen. Mijn borsten willen nu wel leeg. Wacht ff tot manlief er weer is (haalt de 2 pacco piccolo inbakerdoeken op die ik 2e hands heb kunnen kopen). Kan hij straks de fles geven als ze komt...................
De kindewagen gaat vanavond mee naar boven. Leggen we haar daar 's nachts in totdat ze gewend is aan de inbakerdoek en ze bij de manueel therapeut is geweest.

Janneke: een lekker lui middagje gehad op je dakterras in de zon;-D

Miep: al aan het bevallen???? Of heeft je vader het deze keer niet goed voorspeld;-)

Patricia: hoe gaat het met jullie???

Fijne avond dames!
Grtz Linda

Hi Ladies een hele snelle reactie van mij moest toch even zeker weten dat het nog rustg was bij de zwangere. Ondertussen lees ik een hoop leuke maar ook verdrietige dingen.

Voor de dames met BV problemen ik kan me heeel goed voorstellen dat het op een gegeven moment klaar is. Janneke het klinkt allemaal erg pijnlijk

Nathalie balen! Grrrrrrrrr en fijn dat je het toch met ons wilt delen

Marieke heerlijk een relaxte zomer in het vooruitzicht zonder je studie. Genieten maar.

Yosha fijn dat je geen buikpijn had deze ronde. Hopelijk heb je dat voorlopig ook niet meer (ik lees nl dat je weer gestopt bent....)

Laura rust weder gekeerd op werk?

Ik ben vandaag bij vk geweest. Alles goed. goed gegroeit een beeb ligt inmiddels met hoofd naar beneden. Over vijf weken echo voor ligging  placenta en tussentijds nog even een controle.
Verder weinig nieuws, druk dat wel. Thuis en op het werk. Aanstaand wknd weg met family neem mijn relax stoel mee

Groetjes en tot later
San

Hi meiden,

Gister had mn moeder een superidee na de fles van 12.30uur: ik neem Jip vanmiddag mee, kun jij je gang gaan. JAAAA! Ben op dakterras gaan liggen, zonnetje, boekje, ijsje, watertje, zonnebril, heerlijk!! Lekker even geslapen en daarna wasjes gedaan en lasagne gemaakt. Voelde me als herboren. En Jip was bij de beste oppas van de wereld en mn moeder vond t ook geweldig.

Vanmiddag komt mn moeder weer oppassen, ga ik naar de verpleegkundige van de huisarts voor de pakkingen. Ben benieuwd, heb werkelijk geen idee. Maar nu hoef ik me geen zorgen meer te maken!

Heb gisterochtend voor t laatst gekolfd, borsten voelen ok dus die pilletjes werken enorm goed!
Jip pakt de fles erg goed en heeft ook al paar keer gepoept. Wat een verschil! Veel harder en borstvoedingspoep ruikt bijna lekker, dit ruikt nu echt naar... poep! ;-)

San: gelukkig gaat alles goed met je! Ben even kwijt hoe ver je nu bent?

Linda: ja oppassen voor een borstontsteking hoor, op tijd kolven / voeden. Maar volgens mij bouw jij supergoed af. Ik heb al veel goede dingen over die pacodoek gehoord, die armpjes zitten ook zo in de weg altijd! Jip kunnen we in de wieg lekker strak leggen maar in zn bedje maait hij zichzelf elke keer wakker! ;-)

Miep: is jullie mannetje geboren?? Ben benieuwd hoe het gaat, er komt weer een babyboom aan hier. Spannend!

Marieke: met jou gaat t dus ook goed, lekker! En Jurre regelmaat, heerlijk! Ik voel me ook als herboren.... Wat grappig van je vriendin, even tussendoor bevallen dus haha! Hoeveel weegt Jurre nu?

Dames met ervaring: Jip woog bij CB donderdag (1 week geleden) 5850 gram. Weet bijna zeker dat ie over de 6 kilo is nu en dan mag ie volgens t pak van Nutrilon naar 4 voedingen, meer inhoud dus ook. Kan ik dat zelf aanpassen? Jip drinkt soms nl zn hele fles leeg en dat heb ik t idee dat ie nog wat wil... Of moet ik de wijkverpleegkundige even bellen om te checken?

Fijne dag!

Groetjes Janneke

Schema was erg ver weg... Daan staat erbij nu.
Miep en Marijke: t wordt nu ECHT spannend voor jullie!
Of zal Roos eerder zijn?

Naam

MK/
Cur
Ei
NOD  
Poging
Kind
nr

contr
Lftijd
Komt
uit

Vakantie

Yf
23/7
1/4
14/4
8e
1
-
32
ZH
4-11 april

Els
11/4
?
?
10e
2
-
30
Ensch
-

Yosha
28/7
8/4
22/4
11e
1
26/5
33
H'sum
-

Laura
10/6
12/4
22/4
12e
1

33
Gron
-

Nathalie
12/9 en10/1
24/4
10/5
1e
1

29
NH

Zwanger!

Naam
MK/
cur
Uitger.
Het wordt
 een....
Poging
Kind
nr

gyn/
vk
Lftijd
Komt
uit
Vakantie

Miep

19/6

20/5/09

Jongen!
2e

1

?

33

N-Br

23/4 start verlof

Marijke
17/6        
24/5/09
meisje

3e
3
?

34
Utrecht
-

Roos
1/8
3/6/09
meisje

2e
2
?
34
Gld
-

Yvonne
1/10
12/8/09
? meisje denk ik
1e
1
14-5 vk

28
N-Br
24-04 t/m 10-05
meivakantie

San
14/9
12/8/09
?
2e
1
13/5 vk
33
N-Br
-

Hiltje
23/10 en 5/1
11/11/09
?
2e
1
23/4 echo
25
Frl
6-13/6 naar Engeland

Geboren!!

Datum

Naam

Gewicht
Lengte

Kindje nr

BV/FV

Marieke
25-3
Jurre
3880
55
1
FV

Janneke    
5-4
Jip
4040

1
FV

Linda
27-4
Ayla
3980
55
2
BV/FV

Patricia
5-5
Daan

2

Hallo!!!

Linda kan me voorstellen dat je nu heb besloten te stoppen! Je wilt ook graag dat Ayla genoeg krijgt, en dan zijn ze meestal ook meer tevreden. wij hadden dat met Jurre vorige week toen we hem meer voeding gaven was hij ook voldaan en meer tevreden. Voor jullie meisje beter en ook voor jullie zelf!

Janneke wij hebben t met de wijkverpleegkundige overlegt, Ik kan ze bellen en kan je je vraag stellen, kan dat bij jou ook?? Anders doe je dat toch voor de zekerheid!
Heerlijk middagje gehad gister dus! hen je soms ook even nodig nietwaar! En het weer werkte heerlijk mee!!

San fijn dat het goed gaat!! Veel plezier dit weekend!

Hier een rustig dagje, vanmorgen heeft Jurre lekker bij mij in bed gelegen en hebben we tot half 11 geslapen! Nu ligt ie wer heerleijk tevreden na zn fles in zn eigen bedje te slapen. Morgen hebben we weer een afspraak bij de osteopaat, ben heel benieuwd wat hij ervan zegt.
Als het vanmiddag droog blijft ga ik nog even met hem wandelen, nu maar eens de was strijken haha heb in mn leven nog nooit zoveel gestreken als vanaf Jurre's geboorte!

Fijne dag allemaal!
Grtz marieke

Terug
Bovenaan