We gaan ervoor, part V

Goedemorgen meiden!

So far so good in m'n uppie!
Mijn dag begint nu wel eerder.....pfff. Op 6.30u Niek is wakker over de babyfoon...........
En Ayla vanacht 2x (2u en 5u).
Gelukkig heb ik gisteravond op de bank ook 2 uurtjes geslapen.
Hopelijk vanmiddag ook ff..........
De wijkverplk. komt zometeen.

@ Laura: toch raar dat je nu alweer roze slijm hebt! Hopelijk kan de gyn dat ook verklaren.

@ Marieke: wat fijn dat Jurre baat heeft bij de behandelingen!!!! En een mooi gezellig doopfeest! Ik kan me voorstellen dat een roseetje je na zo'n lange tijd van geen alcohol in de benen zakt!

@ Janneke: heb je je digitale dagboek al terug????? Wat balen zeg............brrrrrrrr
Hoe gaat het met je borst??

@ Yosha: fijn zeg dat je je weer zo fit voelt!! En dus weer ongi. Ben benieuwd wat je gyn gaat zeggen/doen.

@ Nathalie: en............... en.............. en............... ooooooooh ik hoop het zo voor jullie!

Fijne dag ladies!
Grtz Linda

Hey,

Ayla, zit nu 200 gr. boven haar geboortegewicht!!!
Ze weegt nu 4180 gr. Joepie.
Met Wijkvk over BV gehad. Ze denkt goed mee. Het grootste probleem is eigenlijk het lange voeden en het slecht kunnen inslapen van Ayla.
Haar voorstel was om Ayla echt in te bakenen met de Pacco inbakendoek. Dit om te proberen. Morgen komt ze weer om het voor te doen. We kunnen de doek dan ff lenen.
Wel fijn.

Doei!!
Grtz Linda

Heey meiden,

Heb eigenlijk totaal geen zin om dit nieuws te melden maar jullie leven zo mee dat ik vind dat ik ff moet laten weten dat ik gisteren toch ongesteld ben geworden.
Getverderrie zeg.....................................
Wat een vervelend lichaam heb ik.
Ja jullie begijpen het, ik ben behoorlijk boos!!!!!!!!! Grrrrrrrrrr. Zou gillen helpen??????

Kreeg gistermiddag ineens buikpijn, ging naar de wc en had bruine slierten.
Ik was er gisteren eerlijk tegen jullie gezegd echt van overtuigd dat het dan gewoon weer fout moest zijn gegaan want ik voelde me tenslotte de afgelopen week echt zwanger.
Bleg nu ik dit zo typ denk ik, dan ben je lomp dat je jezelf zwanger voelde en het toch niet blijkt te zijn. Waar kwamen die kwalen ( die ik echt had ) dan vandaan???
Was gister zo boos dat ik me vriend belde en zei dat we maar naar de gyn moesten gaan en dat hij ook zn zaad maar moest laten nakijken omdat er vast iets niet goed mee is, of bij mij iets niet goed is vanbinnen.
Nu vandaag kan ik het alweer wat beter relativeren en denk ik, Naathje je had ook nog geen hcg dus misschien is het wel niet fout gegaan maar was je gewoon echt niet zwanger.

ben trouwens wel blij nu ik zo aan het typen ben dt ik het toch ff van me af kan schrijven.
Ik vind trouwens aan dat hele zwanger worden niks leuks en het zwanger zijn is me tot nu toe ook al 2 keer niet bevallen. Bleg.
Sorry meiden, jullie zijn ff de dupe nu van me baaldag.
Morgen weer een nieuwe dag en dan zal het vast weer wat beter gaan met me.

Afgelopen zondag toen ik thuis kwam uit me werk had me vriend en bos bloemen voor me gekocht en een lief kaartje erbij geschreven.
Hij had geschreven dat het eigenlijk zo een hele speciale dag voor ons had moeten zijn omdat we op die dag een echt gezinnetje hadden kunnen worden en dat helaas niet zo mocht zijn, maar dat hij er in geloofd dat dat ooit wel gaat gebeuren en dat hij met of zonder kindje toch wel heel erg veel van me houd en zijn leven graag met mij wil delen.....
Lief he. De schat. Pff hij heeft zo ook wat te verduren met me hoor.

Maar lieve meiden, ook al is het deze maand toch niet gelukt we gaan gewoon op naar de volgende ronde hoor.
Ooit op een dag.........................

Liefs, Nathalie

He Nathalie,

meis wat balen joh en tja waar die kwalen vandaan komen??? ik ben bang toch geestelijk omdat je het zoooooo graag wilt en helaas denk ik dit omdat ik dit ook al een aantal keer heb gehad en Laura ook.....

Wij proberen ons nu ook compleet op andere dingen te focussen rond NOD omdat wij anders ook elke maand wel allerlei dingen voelen die je ook wel kan voelen maar die gewoon bij een naderende ongi horen....

Ohw ik weet gewoon hoe ongeduldig je bent, teleurgesteld dat het weer niet is gelukt en boos omdat "de hele wereld" wel "zomaar' zwanger raakt...waarom jij dan niet?? herkenbaar herkenbaar herkenbaar.....wij zijn inmiddels een jaar verder en nog steeds niet zwanger dus je geduld raakt toch wel een keertje op, maar ja je kunt het niet afdwingen....

enne.....het forum lucht inderdaad altijd even op om van je af te schrijven, heb ik ook hoor!!!! Ik voel me vandaag gelukkig ook weer heel goed, zoooo'n verschil met vorige week!

Meis kop op, onze tijd komt echt....ooit!!

liefs Yosha

He meiden,

nou de gyn belde net (was denk ik de 1e op zijn bellijstje!!)...hij gaf me groot gelijk dat ik direct was gestopt met de pil, hij zei ook de bijwerkingen mogen niet erger dan de kwaal worden!!

Hij was ook blij dat ik nu ongi was zonder buikpijn....mocht ik later toch weer buikpijn krijgen dan toch die zware pijnstillers nemen (het is tenslotte maar een dag of 2.....).
Verder denkt hij dat we nu alle kansen weer hebben en omdat ik momenteel geen polonaise aan mijn lijf wil en geen andere pil wil, hebben we afgesproken dat we nog een half jaar zelf proberen...lukt het dan nog niet dan trek ik aan de bel en dan gaan we andere behandelingen starten!!

Voelt wel opgelucht, hij heeft weer goed naar me geluisterd en me vertrouwen in mezelf gegeven! Manlief staat hier ook helemaal achter dus we gaan er weer voor (maar wel op een "normale" en niet op een geforceerde manier!)

liefs Yosha

Hee Nathalie, even een hart onder de riem van mij! Ik herken je balen zo goed! Dat van die kwalen helaas ook. Het kan inderdaad best geestelijk zijn, hoe stom dat ook klinkt. En vergeet ook niet dat een aantal kwalen ook net zo goed op een naderende ongi kunnen wijzen! Lekker balen en tja, dan maar weer op naar de volgende ronde. Helaas kunnen we het niet afdwingen (voor mij is het al ronde 13 of 14 na de miskraam, ben de tel kwijt geraakt al heb ik het wel bijgehouden, maar wil niet constant er naar kijken, word ik moedeloos van!!)

Yosha, wat een superlieve gyn heb jij zeg!! Nu dus weer zelf een tijdje aan de slag. Hopelijk krijg je niet weer van die erge buikkrampen.

Nou ik ga hier even opruimen. Er komt een vriendin eten, gezellig!

Hi meiden,

Gisteravond heb ik DE beslissing genomen: ik stop met borstvoeding! Mn ene tepel was zo kapot, zat gewoon een gat in. Heb een uur zitten huilen  tijdens het voeden. Liever 3 keer mn bevalling dan dit nog een keer!  Alles deed zeer en ik werd dood- en doodongelukkig van het hele gedoe van de afgelopen 5 weken. Kwam nergens meer (langer dan 2 uurtjes), voeden deed zeer en maakte me alleen zorgen over de planning van alles eromheen. Vanmorgen assistente van de huisarts, wijkverpleegkundige en lactatiekundige gesproken en ze vonden het alle3 noemenswaardig dat ik zo lang door ben gegaan. Heb alles gegeven maar nu wordt het tijd dat ik ga genieten van ons mannetje en mn verlof. Want dat genieten is er voor de bevalling niet van gekomen, maar na de bevalling ook niet! Nu kan ik weer dingen ondernemen, wow! Voelt niet als falen en ook al baal ik, ben enorm opgelucht! En, ook Nard krijgt zn vrouw weer terug want laatste tijd was ik niet te genieten...
Heb nu pilletjes van de huisarts, geef vanaf vanmiddag Nutrilon hypoallergeen en kolf nu mn borsten leeg als ze vol voelen. Binnen een paar dagen / week zal het wel geregeld zijn. Fijn!!!
Oh meiden dit voelt als DE verlossing van de wereld!

Dagboek nog niet naar gezocht, maar heb er n hard hoofd in...

Nathalie: meid wat onwijs  KL*** dat je ongesteld bent geworden... Heb je al gegild? Wat n teleurstelling! Verwen jezelf even lekker, hopelijk volgende ronde zwanger!! Even je gedachten verzetten...
Wat lief van je mannetje zondag!

Laura: wat een aparte cyclus weer... Theo was dus leuk! We gaan dinsdag en hebben net besloten dat we dan lekker samen gaan uit eten vooraf, ons 1e avondje uit!
Ohh die grap, goed dat je t zegt... En zal kijken of er n telefoon overgaat!
Fijn   dat zn gips eraf is trouwens!

Marieke: moest Jurre ook erg wennen toen hij van BV naar FV ging? Veel andere ontlasting? Wel super voor jullie dat t nu beter gaat zeg, wow heftig!!!

Linda: jij nog een beslissing genomen over BV? Lekker dat Ayla gegroeid is! :-D

Ik ga mn glas Pro secco even opdrinken! ;-)
Lfs Janneke

Meiden,

Even snel reageren, uit mijn hoofd.

Yosha, wat heb je toch een fijne gyn, zeg!!!! Goede beslissing dus van jullie....

Laura, ik snap niks van jouw cyclus, jij ook niet hè....

Linda, ook al gedoen met de bv. Weet je nog, dat je zei, dat je het een goede kans wilde geven,maar niet ten koste van alles?? Succes hoor...

Janneke, Goed gedaan, fijn dat je er zelf achter staat, dat is het belangrijkste... Jip heeft de balangrijkste stoffen al gehad! Fijn dat je pilletjes hebt gekregen, dan duurt het afbouwen niet zo lang... En nu lekker aan de drank!!!

Nathalie, nee hè $#^%^%$$###$$%, hoe kan het nou?????

Ik heb een dipje, ben moe, Julia is vaak wakker 's nachts en kan niet bijtanken.... Constant een harde buik.... Niks aan. Nu bijna 37 weken dus het einde is in zicht.... Maar weet ook dat het dán pas begint.... Verheug me niet op de bavalling, ook niet op de bv.... Wél op het nieuwe kindje natuurlijk....

Ik moet nu de haren van mijn man doen, niks aan.... Wil RUST...
Morgenvroeg moet ik al om half 7 met mijn moeder naar de pijnkliniek, moet er om 8 u zijn...

Gr Roos

Terug
Bovenaan