We gaan ervoor, part V

Janneke: wat een dappere beslissing! Ik vond het al petje af dat je zo lang door ging, maar nu ook dapper van je om te stoppen! Zoveel pijn en ellende, dat kan niet de bedoeling zijn. Wat moet er een last van je zijn afgevallen!
En je hebt natuurlijk ook geen maanden verlof meer, dus moet je er nu wel van kunnen gaan genieten. Wanneer moet je weer aan de slag??
Je hebt tussendoor nog in het ziekenhuis gelegen, het kan zijn dat je verlof daarmee opschuift. Nou dat heb je wel verdiend toch?!

Roos: och meid, heb je deze week nog een dag dat Julia naar de psz is zodat jij even flink kunt bijkomen? Als je nu al zo moe bent, je moet nog bevallen en daarna dag en nacht klaar staan. Dat lijkt me een hele opgave!
En nee, ik snap ook niks van mijn cyclus. Maar heb me er nu bij neergelegd. 18 juni naar de gyn. Verwacht toch niet meer voor die tijd spontaan zwanger te raken.
Tis alleen zo vervelend dat ik dus nu alweer de nodige voorzorgsmaatregelen moet nemen omdat er anders rooie vlekken in mijn broek verschijnen

Welterusten!!

Ps kennen jullie Phoeby nog? Heeft een tijdje met ons meegeschreven en nu is de 3e miskraam een feit (zie ander topic). Afschuwelijk zeg! Dan verlies je echt het vertrouwen in je lichaam en hoe kun je dat emotioneel nog verwerken?

Goedemorgen ladies!

Ook ik heb de beslissing genomen. Ik stop met BV.
In mijn geval niet vanwege borstontsteking, spruw of andere vreselijke ongemakken, maar vanwege het feit dat Ayla ontzettend afhankelijk is van alleen mij: troosten, bij krampjes, honger, in slaap komen etc..............
Gisteravond was de druppel: ik ben nadat Ayla gevoed en verschoond weer in de kinderwagen lag even naar een vriendin geweest. Ik moest er ff uit.
Na 1,5 uur belde Johan, of ik a.u.b. naar huis wilde komen. Ayla gilde al 1,5 uur bijna continu alles bij elkaar: 4 poepluiers/kramperig dus. Ik kom natuurlijk direct naar huis. Leg haar aan en watdenk je helemaal ontspannen en tevreden..................Om 22:15 met Ayla naar bed gegaan. En gaan slapen.
Al met al ben ik opgeteld 8 a 9 uur per dag aan het voeden: een werkdag.
Het moet anders dit houd ik niet vol. En zoals Janneke ook zei; voor dat je het weet is je verlof voorbij en heb je niet kunnen genieten.
Excuse dames voor deze baby perikelen......................

Janneke: ik begrijp je volkomen!!!! Goed van je. En lekker genoten van de
Pro Secco;-) Hoeveel krijgt Jip nu uit de fles???

Laura: wat een gedoe met je cyclus. Ik snap er nix van.....................Nog ff wachten en hopelijk dat de gyn antwoorden voor je heeft.

Roos: jeetje meis,nu al zoooooooo moe. Dat komt niet goed met de bevalling en de nachtvoedingen in zicht!

Ayla slaapt nog. Ik ga Niek en mezelf aankleden en straks Ayla haar Nutrilon hypoallergene fles klaarmaken.................................

Liefs Linda

Nathalie: @#$%^&** GRRRRRRRRR *&^(&&*IUIOUUY& &%%%%% ########
Wat een **tzooi zeg at je ongi bent geworden! En ja, die hoop en lichaamstekens elke keer weer..............heb ik ook gehad. Dat komt omdat je het zooooooooo graag wilt.

Op naar de volgende ronde meid en over 14 dagen komt je ei er weer aan!!

Liefs Linda

Hoi,

nou met mij gaat het nog steeds lekker......ben nog steeds ongi, vloei nog steeds niet veel, maar heb er bijna geen buikpijn van en dat is echt heeeeeerlijk!! Maar goed het geeft geen garantie bij een volgende ongi helaas.....

Manlief en ik zijn erg blij met de reactie van de gyn, ben er ook erg rustig onder, we leven lekker ons leventje en we zien het dit jaar even aan.....uiteindelijk heeft de gyn gezegd dat we nu poging 1 ingaan....haha(lekker makkelijk even de vorige 13 vergeten...haha)....dus we gaan er weer voor. Hoop dat ik dit relaxte gevoel kan vasthouden, want weet van mezelf wat een stresskip ik ben rond mijn ei en de wachtweken erna....haha. Maar ga mijn best doen, ga flink afleiding zoeken!!

Nathalie: beetje over je ergste teleurstelling heen?? Ik heb het meestal 2 dagen en dan ga ik er weer voor...We lopen nu wel gelijk op qua ongi, spannend hoor!

Linda: Jannie: groot gelijk dat jullie stoppen met BV.....nogmaals mij lijkt het dan ook helemaal niets dus petje af dat jullie er toch aan begonnen zijn en het hebben geprobeerd! Maar kindjes worden ook groot met de fles hoor, gelukkig maar!! hihi

Ga vanavond eindelijk weer eens met manlief sporten, ben zeker al 2 maanden niet geweest erg he!! En dan weer die 1e keren gaan.....t MOET echt van mezelf terug in mijn systeem komen.....ben al flink wat kilo's aangekomen terwijl ik echt niet raar eet....maar ja kan moeilijk mijn leven slijten dmv shakes!! Gebruik ze nog weleens, maar dat is meer omdat het dan lekker glutenvrij is en glutenvrije alternatieven zijn zooooooo vies, er zijn maar een paar dingen die wel lekker zijn (maar die bevatten weer een hoop calorieen! zucht....)....maar heb de laatste dagen weer flink last van mijn buik, dik en hard en opgezet...dus zit goed op te letten met eten en hoop dat sporten het allemaal weer een beetje tot rust kan brengen....

Ga morgenavond een paspoort aanvragen voor Curacao, heb nu namelijk alleen een ID-kaart....en daarna ga ik met manlief even shoppen, heb wat nieuwe zakelijke kleding nodig en ga tarwekiemoliecapsules halen, schijnen de doorbloeding te verbeteren....nou ja t kan geen kwaad dus wil het wel een kasn geven!!

Vrijdagochtend even langs een klant, 's middags vrij, dan naar die vriendin die nu voor de 4e keer zwanger is (en 3x mk heeft gehad) zij is jarig en heeft maandag een echo...dus eerrrruuuug spannend allemaal! Zaterdag geen idee en zondag 2 verjaardagen schoonmoeder en oudste van mijn zus, dus dat wordt weer heen en weer rennen....haha

Nou ga gauw aan de slag!!

fijne dag,

liefs Yosha

Goede morgen dames,

Nou, vandaag is de dag. Dat wil zeggen, de dag die mijn vader zo'n half jaar geleden heeft genoemd als zijnde de dag dat ik ga bevallen. Hij had er toen zelfs een weerbericht bij gegeven. Mooi weer, blauwe lucht, vooraan 20 graden. Dat weerbericht lijkt aardig te kloppen. Het geslacht klopt, zelfs de naam klopt (al weet hij dat niet).
Alleen uh....... bevallen?
De dag is natuurlijk nog lang niet voorbij, maar ik heb echt niet het idee dat het vandaag nog gaat gebeuren. Alles nog in volledige rust.

De dames die zijn gestopt met bv: Erg jammer, maar ik snap het helemaal. BV is beter voor de baby, maar geen enkele baby heeft iets aan een gestresste moeder en een hoop onrust. Op een gegeven moment houdt het op. Succes met het afbouwen en de FV. Hopelijk komt er snel rust nu, voor iedereen.

De dames bij wie het zwanger worden nog steeds niet wil lukken: Poeh. Ik leef met jullie mee hoor. Ik probeer me ooit voor te stellen dat het bij ons nog steeds niet zou zijn gelukt en hoe ik me daar bij zou voelen. Het lijkt me echt ellendig. En natuurlijk roept iedereen dan dat je er niet zo mee bezig moet zijn en dat je het van je af moet zetten. Dat is ook wel, maar hoe doe je dat?????
Heel veel knuffels naar jullie allemaal.

Ik ga weer met mijn voeten omhoog zitten. Als ik dat niet op tijd doe, worden het net opgeblazen ballonnen. Deze week al een keer uit pure ellende met mijn voeten in de vijver gaan zitten. Manlief vond het zo'n grappig gezicht, dat het meteen op de foto stond. Haha. Ik vond het minder grappig. Ik moet zeggen dat de foto er inderdaad wel grappig uitziet. Ik schrok bij het zien van de foto eerlijk gezegd ook wel weer van mijn omvang. Poeh. Geen wonder dat alles pijn doet als ik even in beweging ben.
Maar, alles komt goed. Vandaag 39 weken. Oftewel, nog maximaal 3 weken voordat ons mannetje komt. Ben errug benieuwd.
Oja, sommige van jullie hadden gereageerd op mijn opmerking dat de vk's denken dat we een flinke baby krijgen. Ik maak me er ook echt niet druk om, hoor. Ten eerste moet het inderdaad nog blijken dat het inderdaad zo is en ten tweede, stel dat het wel zo is, een grotere baby kan ook zo z'n voordelen hebben, zoals Janneke ook al zei. Komt allemaal goed!

Miep
39w

Hello,

Laura: jij ook dappere beslissing! Is idd geen doen zolang voeden en je hebt Niek ook nog. Ga je afbouwen of aan de pilletjes?

Nathalie: teleurstelling beetje te boven? Hopelijk houdt je lichaam je niet nog eens voor de gek!!

Roos: jeetje meid jij hebt t dus flink gehad! En gebroken... Pff lastig hoor!

Ik  zag het ja van Phoeby, erg naar. bah bah bah!

Ben nog niet bijgeslapen, ben nog enorm moe maar vanmiddag ff liggen. Jip krijgt nu 180 CC uit de fles, 5 maal per dag. Is al 6 kilo nu dus zal me niet verbazen als hij binnenkort naar 4 voedingen gaat per dag. Vannacht ging t goed, om 4uur nog een voeding en net om 9uur weer. Wat een verademing die flesjes.... De melk die ik afkolf geef ik hem nog wel, das nog het laatste dat ik voor m kan doen!

Vandaag ff rustig aan doen, hebben we allebei nodig.

Lfs Janneke

He Jannie,

jeetje Jip alweer 6 kilo!!! Wat groeit ie hard!!

De jongste van mijn zus is nu 14 maanden en weegt net 8 kilo en begint nu aan maat 74!!! haha wat een wereld van verschil zeg, terwijl zij echt geen slanke baby om te zien, maar tis gewoon een ukkie door het steeds ziek zijn!! haha gelukkig ontwikkelt de rest bij haar wel goed als motoriek (kruipt als een speer) brabbelt nu en zegt sommige woorden heel goed.....

Moest dit even kwijt, zoooo grappig een grietje van een jaar of een echte baby! en dan zoooo weinig verschil....ongelooflijk!

gr Yosha

Jullie moeten eens weten hoe verbaasd wij telkens zijn!
Nard en ik zijn allebei best klein (ik 1.64m, Nard 1.78m) en Jip is 60 cm. Maatje 62 heeft ie maar koop nu al 68. Op t consultatiebureau vonden ze t ook allemaal erg goed en bijzonder. Ook kan ie al sinds week 1 zijn hoofdje optillen! En zag gister dat ie zich a probeert om te rollen in de box. Dan denk ik: lieve Jip, blijf lekker even een baby'tje joh! ;-)

Ik snap nu trouwens wel waarom ik zo';n pijn heb gehad laatste maanden van mn zwangerschap: had een baby van 59 cm in me... Bij een evt volgende baby ga ik niet zolang doorlopen.

Heb vrijdag trouwens nacontrole bij de gynaecoloog. Heb nog steeds hechtingen en ben gelukkig bijna klaar met vloeien. Jeetje wat duurt dat lang! Hoe is dat bij de andere dames??

Lfs Janneke

Terug
Bovenaan