Hallo!!!
Nog even voordat Jurre zn laatste voeding krijgt hier langs waaien...
Nog geen beebje dus... ja misschien bij Miep, die is zoooo stil.....
Spannend!!! Elke dag denk ik er wel aan zou er al een beebje zijn....
Janneke fijn zo'n slaapdagje van Jip, ligt het aan het weer... Jurre doet ook al de hele dag niets anders dan slapen, hoop vannacht ook nog!!
Leuke dingen gekocht dus, heerlijk he zo winkelen,.... Ik heb oei ik groei ook gekocht!! Ben er nog niet in begonnen, heb m op marktplaats gekocht, helemaal splinternieuw, was in zwolle kon ik zo ophalen du was mazzel...
Linda leuke foto's, zo mooi de hond voor de kinderwagen!!
Heel geregel dus naar de kapper met twee kids...
En hoe was het paardrijden??
En er even lekker uit geweest!! Heerlijk!!!
Nathalie leuk weekend gehad dus!! Fijn!!!!
En nu weer spanend naar je NOD... gelukkig kan je het beetje van je afzetten...
Patricia genieten he dat eerste lachje.. heerlijk...
en fijn dat het goed gaat!!
En dat zit verhaal ja erg herkenbaar!!!
Laura heftig hoor van je neef!!! Krijg je kippenvel van...
enne moeilijk he die dips... kan het me voorstellen, vind dat je je dapper houdt hoor!!!
Een dikke knuffel!!
Hoe is het intussen met julie huis(en)
Ja je kan bijna gaan aftellen naar de gyn... spannend!!
Yosha fijn dat je je nu zonder pil zo goed voelt...
En weer lijnen....petje af hoor!!!!
Heerlijk die vakantie in het vooruitzicht....
Marijke je niet te druk maken hoor!!!
wordt bij jou nu echt spannend ook!!!!
Yvonne zet je ook foto's op hyves?? ben benieuwd!!!
Was vandaag wel even wennen niet meer lekker in de tuin zitten!!
gelukkig hier niet echt noodweer... onweer is echt niet mijn ding hoor!!
Jurre dus ook slaapdag om 9 ur lag hij er vanmorgen weer in en sliep heerlijk diep dus ik ben ook weer in bed geschoven was zo moe ook tot half 12 geslapen, heerlijk, en heb nu ook weer reuze veel slaap, dus zo fles doen en hup erin...
Vanavond onze directeur op visite gehad... heel mooi houten stoeltje gehad met Jurre zijn naam erin en geb.datum. echt een leuk kado, dat doen ze al heel lang!! Echt traditiekado bij de geboorte.... heel leuk.
gisteraaf heeft mn papa een verduisteringsgordijn bij Jurre opgehangen en vanmorgen werd ie om half 6 voor t eerst wakker, heerlijk was dat normaal kwam hij altijd om 4 uur. Hopelijk vannacht weer zo...
Als t morgen droog is ga ik met een vriendin wandelen lekker, dus hoop op een droge ochtend....
En anders tennis kijken, Roland Garros is op tv dus ik verveel me niet!! En sinds Jurre er is ook was zat!! Poeh hee!! haha...
tot gauw weer!!
Truste allemaal!!
Marieke