We gaan ervoor, part V

Hey ladies,

.............nog geen nieuws................. Miehiep miehiep.......wat doe je??? Ik denk dat je bevallen bent:-D Zo nieuwschierig naar hoe het met je/jullie is!!!

Hier een heerlijke nacht. Ayla heeft om 23u haar laatste fles gehad en werd om 6.15 wakker!!! Toen ik wakker werd van haar hoorde ik getrippel op de laminaatvloer.......... Johan hoorde het ook........... Een MUIS!!! Ik heb de muis niet gezien, maar wat kan het anders zijn............... Brrrrrrrrr. Ik heb het me niet verbeeld!
Overdag is ze gisteren erg onrustig geweest. Ze drinkt ook slecht. Dus zou het honger zijn??
Gisteravond andere fles gebruikt, drinkt ze makkelijker en sneller en meer. Hopelijk wordt het beter. Want als ze hongerig is, slaapt ze slecht en zo komen we in een negatieve cirkel.

Straks Niek naar z'n schoolreisje brengen! Wij zitten al gewassen en gestreken in de kamer.

Kom later nog wel ff forum checken!

Fijne dag.
Grtz Linda

Meiden,

Heb een vervelende avond en nacht gehad, moest steeds overgeven, hoofdpijn en 's nachts ook wat voorweeën of iets dergelijks.... Vanmorgen minder hoofdpijn, wel misselijk en had diarree. Alweer zulke rare klachten.....
Ik blijf nu maar in bed liggen, even goed bijslapen, als het lukt. Vannacht riep Julia me ook een paar keer. Ze zei mama ik kan niet meer kijken... Sneu, beide oogjes dicht. Heb net maar oogzalf bij hisarts gevraagd...

Miep, ik begin me nu een beetje zorgen te maken.... Jij had toch een laptop?

Gr Roos

Goedemorgen,

Miep miep.... Zoef! Ben je bevallen?? ;-)

Linda: oh Ayla heeft doorgeslapen, wow! Fijn dat de nieuwe fles wel werkt. Steriliseer jij alle flesjes telkens? En tot wanneer moet dat? En weet jij tot wanneer t met gekookt water moet of blijft dat altijd?
Waar gaat Niek heen met schoolreisje? Spannend!

Roos: jeetje dat klinkt niet best. Heb je de vk al gebeld?? Moet je nog n keer voor ctg komen? Pas op jezelf. an niet lang meer duren zo te horen. Sterkte meid... Ook beterschap voor je kleine meid, agossie...

Marieke: fijn dat verduistergordijntje! :-D

Bedacht me ineens dat t bij ons op de slaapkamer vrij licht is. Op Jip's kamer hangen wel verduistergordijntjes. Niet al het licht houdt t tegen maar toch. Zit er nu over te denken om Jip in zn eigen kamertje te leggen s nachts, want bij ons begint ie de laatste dagen al om 5uur en voorheen zat er 8uur tusen de voedingen. Ga t morgenavond proberen!
Manlief vindt t te gezellig dat Jip bij ons ligt, voor mij hoeft t niet meer per se.
Vanmiddag komt mn moeder oppassen (zonder haar zou t stuk anders zijn!) en dan kan ik naar de verpleegkundige, boodschappen doen en  foto laten maken in t zkh van mn pols.

Ladies fijne dag!
Groetjes Janneke
ps: Marijke hoe gaat t met je en met je aambei? :-S

He meiden,

hier gaat ie nog steeds erg goed, vanmorgen -4,2 kilo!!!! En dat weer in 1 week tijd, echt heeeeeerlijk!! Gister kreeg ik de neiging een hapje te nemen en toen heb ik mezelf even flink toegesproken, zo van meid, je hebt het makkelijkste dieet van de wereld, je mag alleen NIETS anders eten of drinken, nou en dan gaat het wel weer en kan ik me verzetten tegen de verleiding!!

Wilde gister gaan sporten, maar was pas laat thuis en manlief moest nog een auto doen...vanmiddag naar Den Bosch tot 16.30 uur, dus weeeeeer een lekkere tijd om terug te rijden...nou ja, heb manlief instructies gegeven om zijn eigen maaltje te koken...haha. Als ik dan thuis kom neem ik een shake en gaan we lekker sporten!!

We hebben de laatste 1,5 week goed geklust, maar meer omdat we weer wilden dan dat we moesten, heb mijn ei dan ook niet gevoeld....dus geen idee!! Ik laat t allemaal gebeuren en we zien het wel.

Momenteel wil ik eerst lekker afvallen....(zei al tegen manlief, zul je zien, zit ik straks lekker in het afvalritme raak ik wel zwanger!! haha hilarisch!!)

Miep: ben nu ook wel heeeeel nieuwsgierig hoor!!

Yvette en Hiltje: hoe is t nu met jullie??

Nou meiden ga gauw aan de slag, vanmiddag buiten de deur, afspraak van vanmorgen loopt nu binnen, dus "spreek" en lees jullie morgen weer!

fijne dag,

gr Yosha

Hey ladies,

Ben ik weer. Ayla slaapt nog, Niek is op schoolreisje naar de kinderboerderij/speeltuin en ze gaan een pannekoek eten. Zo leuk. Was helemaal opgewonden.
Ik heb Ayla al slapende aangekleed vanmorgen, slapen in de auto en nu nog steeds:-D

Gisteravond de studeerkamer uitgemest:) Alles weer netjes.
Zodra Johan thuis is, wordt ik heel actief. Kan hij zich met de kids bemoeien en ikke even heerlijk rommelen.

Roos: he meis dat klinkt niet zo leuk!! Toch niet wel een zwangerschapsvergiftiging??? Wanneer weer ctg en bloeddruk?? Je lijf is er ook duidelijk klaar mee.
Wat vervelend dat Julia haar oogjes dicht zitten........... heb ook eens zo'n zalfje gehad. Dat werkte prima!
Je vroeg hoe wij het met vakanties regelen met de dieren enzo. Mijn schoonouders komen hier altijd in huis wonen dan!! Luxe he. Anders kunnen we ook niet weg.
Zij gaan altijd in het voorseizoen op vakantie en dan is hun hond hier. Dan zijn ze een week thuis en daarna komen ze hier drie weken wonen.
Groot voordeel: als we thuiskomen is alles picobello schoon, onkruid vrij etc........ Hahaha.

Pas je goed op jezelf!!!!!!!!

Janneke: lekker hoor een weekendje weg!! Goed van je. Fijn dat je moeder gaat oppassen. Vind ik ook altijd de fijnste oppas. Is het meest vertrouwd.

Ga nog even wat doen!
Grtz

Nard en ik gaan 6 & 7 juni naar Amsterdam! Net geregeld met vrienden van ons (die dan op vakantie zijn) dat we in hun huis mogen. Heel relaxed! Lekker winkelen, borrelen, bijkletsen en bijslapen! Zin in!!

Moest ik ff kwijt!

Hey dames,

Ik meld me ook maar weer even. Ik had vannacht veel buikpijn maar of dat voorweeen waren? Uiteindelijk wel in slaap gevallen en zelfs 4 uur achterelkaar geslapen. Beebje beweegt goed maar ik voel enorm veel druk daar onderin, die aambeien zijn ook erg pijnlijk. Straks even naar de apotheek om Sperti te halen en een voorraadje paracetamol, die kan ik na de bevalling ook wel gebruiken. Vanmorgen was Maysa nog ziek met overgeven maar nu is ze alweer de oude, gelukkig. Yasmin heeft vandaag een lange dag school met overblijf dus ik hoef haar pas om 15.15 weer te halen.

Vanmiddag om 16.30 naar de gyn., ze wilde dan wel een eventuele inleiding bespreken en nu klinkt dat toch wel aantrekkelijk. Dan word het kindje tenminste overdag geboren (handiger voor kinderopvang) en kan ik ook op tijd een ruggenprik krijgen. Jullie hebben het ook allemaal zonder ruggenprik gedaan maar ik krijg die herinnering maar niet uit mijn hoofd van de vorige keer dat ik heb gegild en gesmeekt om die prik maar het was te laat...best wel traumatisch. Achteraf natuurlijk wel blij en trots dat ik het zonder had gedaan maar tijdens de bevalling zelf..brrr.

Miep zal nu echt wel bevallen zijn, ze is al 8 dagen overtijd. Zou ze haar laptop meenemen naar het ziekenhuis? Misschien moet ze een paar dagen blijven en kan ze daarom geen berichtje plaatsen. Ik ben ook benieuwd naar haar verhaal en de naam van het kindje, en of het kindje nou zo groot was als ze hadden voorspeld.

Janneke: fijn dat je moeder kan oppassen zeg, heb jij even je handen vrij. En Jip gaat zelfs logeren, zal wel raar zijn om een nachtje zonder hem te zijn maar geniet ervan! Balen van de eczeem, maar ik lees wel vaker dat baby's daar weer uitgroeien dus het hoeft geen blijvend probleem te zijn. Havermout mengen in het badje helpt goed tegen de jeuk. Jip kreeg al Nutrilon hypoallergeen toch?

Linda: spannend voor Niek zeg zo'n 'school'reisje. Wel leuk dat ze dat organiseren. Ik krijg nu zin in pannenkoeken, goed idee voor vanavond.

Yosha: het gaat snel zeg met dat afvallen! Een oud collega van mij is ook met zo'n shake dieet enorm afgevallen, hoeveel kilo wil je eraf hebben? Ik ben al een paar jaar ongeveer 10 kilo te zwaar maar heb de wilskracht niet om af te vallen.

Roos: jij ook al een slechte nacht gehad, wanneer moet je weer naar de VK? Hou het maar goed in de gaten. Drink jij trouwens nog frambozenbladthee? Ik kan het echt niet meer zien nu en laat het eerst afkoelen zodat ik het heel snel op kan drinken. Nu 2 extra sterke kopjes per dag want 3 of 4 kopjes red ik gewoon niet.

Ik ga even de boodschapjes doen met Maysa en dan verder helemaal niets!
liefs
Marijke
40+4

Goedemiddag!!!!

Nog geen babynieuws!!!! Ik wordt ook wel heel nieuwschierig!! Maar ben daarin niet de enige...

Spannend vanmiddag dus wel een beetje marijke!! Ben heel benieuwd....
En groot gelijk lekker niets doen, heerlijk!!

Dat gevoel ken ik Linda als manlief thuis is snel vanalles willen doen, net zoals de tijd dat Jurre slaapt, gauw dit snel dat haha...
Nu slaapt Jurre bmaar zit ik voor de tv, tennis aan het kijken, Federer, ja toch iets belangrijkers als het huishouden haha....
Leuk hoor niek op schoolreisje!! Zal wel moe zijn als hij terugkomt, maar zal vast genoten hebben en het weer is ook aardig goed, (tenminste hier wel..)

Yosha je klinkt weer positief..Fijn!!
En super hoor weer goed bezig met je dieet!
En lekker geklust weer!!

Janneke, ik vond het ook niets dat Jurre niet meer op onze kamer lag, maar bij ons was het ploep ineens, omdat hij slechts slaapte in de wieg en wel in bed.... En nu heeft hij lekker donker kamertje...
Maar vanmorgen melde hij zich weer om half 6 dus best goed!
Vervelend van je pols!! Hoop dat het niets is!!
Heerlijk he moeders die willen oppassen, de mijne komt morgen dan ga ik eten met collega's!
Ja spannend he afspraken met kdv en gaan wennen...
Jurre gaat straks ook wennen bij de gastouder....
Ze is gisteraaf op kraamvisite geweest, was leuk en ook een leuk mens, maar t zal straks best even gek zijn hem wegbrengen..

Roos klinkt echt niet fijn!! Nog met de vk gebeld??

Jurre ligt ineens hartverscheurend te huilen dus kom later weer terug!!

Grts Marieke

Terug
Bovenaan