Meiden,
Yosha, wat ben je weer fanatiek zeg.... Wauw, lastig met dat dieet, om dus goed af te vallen, ik bedoel, mooi balen als je dat dus niet volgt, komen de kilo's er extra snel aan. Maar je hebt nu dus een balans gevonden.... Ik heb bewondering voor je!
Marijke, jee, dat je nog in de tuin gaat bukken, ik doe dat écht niet meer hoor, ik laat dat soort dingen mooi mijn man doen. Wel met als gevolg dat we ineens minder planten in de tuin hebben :-(. Maar, hij leert er wel van, hij kan nu ook genieten van een mooie nette tuin. We hebben vóór twee hele mooie grootbloemige rozen staan. Ik zeg aan weken, dat wanneer deze in bloei staan, ik ga bevallen... De knoppen komen nu uit, de kleur is al zichtbaar, dus..... Maar ik voel nog niks hoor....
Jij slaapt ook al slecht hè. dat vreet energie....
Ja gek, dat je jongste straks niet meer de jongste zal zijn..... Hoop dat ze er snel aan zal wennen....Een middelste zal sowieso een aparte rol in het gezin vervullen hè....
Patricia, ja een kolf is best handig om erbij te hebben, al is het maar een handkolf. Ik heb die van avent.... Wat goed dat Daan al zo goed is aangekomen... Geeft je goede moed om door te gaan met bv. Je hebt dus nog geen flesje gegeven? Mag je al wel mee beginnen volgens mij....
Linda, wauw, al met twee kids op pad, viel het gedoe je mee of tegen? Ik zou niet rustig kunnen zitten denk ik, Julia verkent de boel graag....
En, hoe was het op het paard? Ik verlang er ook wel weer naar. Mijn zus zegt dat ons paard erg veranderd is, ná zijn peesblessure en dat ik een heel ander dier onder me zal hebben. Ik denk dat het wel mee zal vallen, mijn paard en ik hebben een heel speciale band.... Heel anders dan mijn zus en hij. We hebben hem dan ook al 12 jaar. Ik zou trouwnes niet weten waar mijn rijbroek ligt.....
Ik ben inderdaad niet zo'n kampeerder, al hebben we wél alles in huis om te trekken.... Rugzak en kleine tentjes etc. Maar daar hou ik niet zo van. Een caravan klinkt natuurlijk al een stuk minder avontuurlijk... Lijkt me leuk, zeker met kinderen die dan lekker kunnen spelen met anderen op het veld.... We zien wel wat en of we iets gaan doen. Maar hoe doen jullie dat dan met de dieren??
Laura, ik kan me voorstellen dat je nu wel klaar bent voor de 18e. Duurt echt niet lang meer. Ja, wat een rotperiode was het rond de miskramen, niks aan. Ik werd dan erna wel weer snel zwanger, heb die periode voor mijn gevoel snel kunnen afsluiten... Ik hoorde (iets wat ik niet heb durven schrijven hier) toen, dat een vriend van ons al lang bezig was met zwanger worden, en dat ze steeds maar weer een miskraam kregen. Nu heeft ze al 6 miskramen achter elkaar gehad. De laatste keer was ze al 9 weken, al een paar keer een kloppend hartje gezien... Nou, da's dan ook verschrikkelijk....
En er is niks gevonden waardoor het nu komt.....
Ik hoop toch zooo dat jij en Yosha snel zwanger zullen raken en blijven, jullie zijn nu echt aan de beurt......
Janneke, hoe is het nu met Jip? Al weer wat rustiger? Wat fijn dat hij al zo lekker doorslaapt zeg..... Vlot al! Dan kom je ook weer lekker aan je rust toe, zeker als je man zo veel weg gaat.... Niks aan maar ja, hij heeft ook een leven er nog naast, hadden wij vrouwen dat ook maar....
En ik denk ook dat Miep een kindje heeft, ze zou toch niet smssen..... Die is vast al in de wolken met en baby in haar armen....
Marieke, wat een slaapkop is Jurre, ik ben met terugwerkende kracht jaloers op je, Julia deed dat noooooooit..... Ik hoop zo dat deze baby dat wel gaat doen. Heerlijk ljkt me dat.... Dan kunje zelf ook een beetje bijtanken hè. Hoe heeft hij vannacht geslapen?
Miep, heb je nieuws?
Ik heb vannacht iets meer geslapen, dus voel me iets happier.... Gister bij de vk niks nieuws... De bloeddruk was weer goed, dus niks staat een thuisbevalling in de weg.... We zien wel waar en hoe ik het ga doen, ik kan toch niks plannen.... Ik voel trouwens nog helemaal niks, ik hoorde dat dat ook niet persé hoeft. Bij Julia had ik dat ook niet, maar ik had het idee dat dit wél bij een tweede zo moest zijn, dus niet. Ik heb altijd gezegd dat ik de 28e ga bevallen, morgen dus.... Laat het me maar overkomen, kijk er niet naar uit...
Julia is wel erg lief deze dagen, een meevallertje... Nu naar de psz. Vanmorgen had ze haar ogen dichtzitten, helemaal ontstoken, zielig.... Vanmiddag is manlief vrij, komt rond half 3 al thuis, morgen is Julia naar opa en oma, vrijdag is manlief ook vrij... dat geeft me een heel goed gevoel, ik trek het bijna niet meer om wat met Julia te gaan doen.... Dus ik heb veel dagen in het vooruitzicht om me maar eens rustig klaar te maken in mijn hoofd voor de bevalling.
Op mijn werk is het mooi een puinhoop, alles is nog onduidelijk voor volgend jaar. In het formatieplaatje sta ik nu zelfs op de dagen waarop ik absoluut niet kán, met oppas en zo, en óók nog in een bovenbouwgroep met kinderen die ik al 2 jaar heb gehad en inmiddels wel zat ben.... Ik was daar gister, toen ik de mail las, zoooo kwaad om. Lekker iemand die groep geven, die zich nu niet goed kan verweren en hoogzwanger thuis zit.... donderdag is daar een bespreking over, ik red het niet meer om te gaan, ik voel me er fysiek niet goed genoeg voor... Dus ik moet maar een mail sturen en maar zien wat ervan komt.... Vorige week was mijn bloeddruk zo hoog opgelopen, dat wil ik niet meer.....
Ik ga zodirect eens stofzuigen, je kunt nu inmiddels van de vloer eten..... Het wordt zo snel vies met een peutertje om je heen.... In deze rommel wil ik niet bevallen....
wij hebben trouwens geen onweer gehad, wel flinke buien. Nu schijnt de zon ook weer lekker....
Fijne dag allemaal!
Gr Roos