We gaan ervoor, part V

Hoi meiden,

ik wilde jullie nu gaan vertellen hoe het gister bij de internist is geweest maar dat heeft geen zin meer.
Zit hier huilend voor de laptop.
3 x scheepsrecht???
Bij mij niet.
De hele dag heb ik alweer van die K*T krampen gehad en vanmorgen toen ik dacht dat ik vloeide bleek dat ik heel erg veel wit boterachtig ruikend slijm had verloren.
Vanmiddag toen ik thuis kwam kon ik het toch weer niet laten om nog een test te doen, hartstikke positief.
Me lief is net de deur uit naar een vriend en me krampen werden erger dus dacht ik ga ff checken, helderrood bloedverlies.
Meiden ik kreeg weer een vroege miskraam.
Pfff ik weet het even niet meer. Zit sinds gister aan de bloedverdunners dus dacht heel misschien gaat het toch wel goed dit keer maar diep van binnen zei me gevoel vanaf het begin al dat het weer niet goed zat.
Donderdag weer naar de internist voor de uitslag van me hcg bloedtest ( ja natuurlijk zal de internist me donderdag feliciteren met me zwangerschap want ik heb gister bloedgeprikt voor me hcg en dat zit er nog genoeg in aangezien me test vandaag ook gelijk positief werd ).
Bleg straks komt Vic thuis en dan moet ik ook hem weer telleurstellen.
Vind ik echt moeilijk.
ik ga nu een kruik maken en op de bank liggen want me krampen worden erger.

Binnenkort reageer ik echt weer op jullie allemaal maar dat kan ik nu even niet opbrengen.

Liefs, een verdrietige Nathalie

Nee Nathalie!! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Vind het zo verschrikkelijk erg voor je!! Hoe kan dit nu zeg. Het is toch niet te geloven dat je nu weer een miskraam krijgt.  Meissie, moet je nu je vriend niet bellen dat hij thuis moet komen. Hij moet nu bij jou zijn om er voor jou te zijn. Je mag nu niet alleen zijn.
Oh meissie meissie, wat is dit erg! Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel van mij!!
Liefs Laura

Ooooooooooh NEE Nathalie!!!! Wat vreselijk meis!!!!
Toch niet weer.................het zal toch niet. Ooooooh ik hoop zo van niet, maar als ik je verhaal zo lees geloof je er echt niet meer in.
Ga snel je mannetje bellen. Jullie moeten nu samen zijn!!!

Denk aan je, sterkte meis.
Liefs en knuffel Linda

Lieve Nathalie,
Met kippenvel lees ik je berichtje...
nee he!!
Ik had zo gehoopt dat het nu goed zou gaan..... wat moet dit verdrietig zijn..
Een hele dikke knuf!!! Ik hoop dat je manneje intussen bij je is!!
Liefs, Marieke

Lieve Nathalie,

Wat erg voor je! Ik leef echt met je mee. Dit is echt heel zwaar k.t.
Iedereen op dit forum weet gelukkig wat het is om een miskraam te krijgen. Helaas weet ik net als jij wat het is om er 3 te krijgen. Je vertouwt je eigen lichaam niet meer!
Je moet inderdaad nu samen met je mannetje zijn hoor! Samen praten, huilen, elkaar moed inpraten.
Weet je echt zeker dat het mis is? Verlies je veel bloed? Je gevoel heeft het weer aangegeven hè? Ook weer zo herkenbaar. Ik heb het ook iedere keer gevoeld.
Meis, ik leef met je mee. Asl je wil kletsen of dingen wil weten of dat ik je ergens mee kan helpen; laat jet me weten.

Liefs Pascale (Phoeby)

Hi!!

Laura; spannend, de zwemmertjes worden dus onderzocht! en de 18e schiet ook al op... ben zo benieuwd!! Hoop dat ze wat vooor jullie kunnen betekenen.
Wel fijn dat je er niet meer zo mee bezig bent..Maar elke keer dat afwachten en die onzekerheid lijkt me ook vreselijk..maar meis hou vol!!
Dus druk bij jullie op het werk, ja kan me voorstellen.

Linda helaas woont ons nichtje dichter bij jou in de buurt dan bij ons! In drachten! Dus zomaar even oppassen kan niet maar nu hadden we er leuk weekend van gemaakt. Morgen dus ayla haar erste prikken, spannend!! Ja gewicht en lengte was ik ook reuze benieuwd naar!!

Janneke was dus leuk op je werk... en nieuwe werk lijkt ook goed fijn! en tsjonge 30 juni dat is het ook zo!! Maar eerst heerlijk vakantie!! Lekker van gaan genieten hoor!!
Hoe is het met je schoonvader?? En hoe was het werken in de salon weer??

Yosha meis hoe is het met jou??? ohhh spannend!!! O ik zla niet teveel zeggen maak ik je strraks nog gek... maar ben benieuwd!!

Pascale welkom terug!!
En meid wat fijn zwanger!! Maar kan me heeel goed voorstellen hoe spanned dat is... Ik vond het totaan 20 weken ook heel spannend en genieten was moeilijk!!
Ik hoop echt dat het nu goed gaat!! Gezellig dat je hier weer bent!!
En hoop dat de twe weken niet te lang duren!!

Patricia lastig he pc problemen...
Fijn dat Daan het goed doet! Hoe is het nu met jouw stuitje??

Yvonne je geniet er heerlijk van zo te lezen heerlijk joh!! En lekker je verlof komt eraan!!

Jurre dus gister zijn prikken gehad. Is wel erg onrustig en huielrig geweest vandaag, dus weing nuttigd gedan vandaag in huis maar ben veel met Jurre in de weer geweest, wel zielig hoor als ze niet lekker ervan zijn. Hoop dat het morgen weer beter gaat..
ga zo ff lekker onder de douche en dan Jurre de fles en hup slapen. Vannacht was hij er al om half 4 denk ook door de prikken want normaal doet hij dat niet dus was kort nachtje.
Morgen lekker rustig dagje thuis en donderdag naar een vriendin   ook weer leuk, samen met Jurre op stap.

tot gauw weer!
Groetjes, marieke

Nathalie: he verdorie!! Kun je niet beter bloedverdunners gebruiken voordat je zwanger bent? Of zeg ik nu iets stoms?? En ja je gevoel geeft het al aan he.....Potverdorie (en dan druk ik me hier heel netjes mee uit) vind het zooooo erg voor jullie!! Hoop dat Vic je heeft kunnen troosten en dat het nu meevalt met je krampen...sterkte....

knuffel Yosha

He meiden,

Laura: ja lekker is dat he niet de hele tijd bezig zijn met zwanger worden, ik heb genoten van de laatst weken wat dat betreft! (ook al zit ik nu vol verwachting te wachten....)

Phoeby: wat fijn dat je een datum hebt voor een echo! Meid ik duim voor je.

Janneke: gelukkig dat de nieuwe functie wel leuk klinkt al is het nog wel spannend hoe of wat.....lijkt me wel een zorg minder dat je in ieder geval weet dat er nog wel een leuke baan voor jou over is gebleven! En wat een poepie (haha in dit geval letterlijk en figuurlijk) is Jip toch!

Yvonne: meid bijna verlof, lijkt me heerlijk zo met de zomer voor de deur!! Dat wordt genieten!!

Yvette: hoe is het nu met jou? Last van "kwaaltjes" of voel je je goed? Schiet alweer op bij jou!

Nou meiden, ben nu officieel een dag overtijd! Hieronder de cycli die ik de laatste maanden heb gehad:
27 - 27 - 24 - 28 - 27 - 27 - 21 (na 2 weken al met pil gestopt) - nu dag 29....

Symptomen:
- hele dag door zeur onderin buik met lichte krampjes en steekjes (pijn is een groot woord, tis eigenlijk een irri gevoel) en af en toe een tinteling boven mijn schaambeen. Die buik trekt ook de hele dag door naar mijn onderrug en hoeps dan is t weg en hoeps daar is t weer....
- met vlagen misselijk
- wittige afscheiding
- enorme tepels (maar ja dat heb ik voor een ongi ook altijd)
- geen enkele pukkel op gezicht of rug en voor een ongi zit ik altijd onder
- borsten beginnen nu een beetje gevoelig te worden aan de zij- en onderkanten
- koud
- veel plassen (maar dat kan ook door dieet komen, maar soms plas ik maar een heel klein beetje en heb ik het gevoel heel nodig te moeten)
- moe moe en moe, val meteen na mijn werk op de bank in slaap en lig heeeel vroeg op bed en slaap aan een stuk door
- broeken voelen enorm strak aan rond mijn buik, maar zitten toch echt niet strak! Vooral 's avonds..
- oh ja, ben nu overtijd en nog geen drupje bloed verloren....

Dus ja, zelfs manlief gaat zich nu wel wat afvragen.....en tja als we de gyn mogen geloven zou de weg weer vrij zijn gemaakt door hem....

Nou ja, we zien wel en als ik vrijdag nog niet ongi ben gooi ik er nog wel een test tegenaan....wordt er alleen heeeeel onzeker van dat een ander al 4-5 dagen voor NOD positief kan testen en ik vanmorgen zelfs nog negatief testte!!

1 ding ben ik van overtuig, of ik nu wel of niet positief ga testen deze week, er is een innesteling gaande dat weet ik echt heeeeel zeker....nu afwachten of het goed blijft gaan! Maar wil het wel zsm weten ivm mijn dieet.....dus doe wel voorzichtig aan momenteel en neem even extra een bouillonnetje....wanneer ik positief mag testen dan ga ik uiteraard direct eten toevoegen...

Nou meiden, hier begint weer een stressvolle dag met wachten en veel broekloeren (haha wat klinkt dat grappig he, onlangs gehoord van een vriendin van me!!)

Ik hou jullie weer op de hoogte!

liefs Yosha

Terug
Bovenaan