We gaan ervoor part VI

Hoi meiden,

Hou het even erg kort, sorry. Kom net terug van Dirty Dancing en wil zo lekker slapen. Morgen willen we om half 9 richting de Efteling rijden.
Vrijdag kom ik weer even uitgebreid terug maar ik wilde even snel op Patricia reageren omdat ik me bijna schuldig voel hihi.

Hoi Patricia; ja natuurlijk wil ik een jongetje! Vroeger was mijn voorkeur voor een jongetje zelfs sterker. Nu maakt het me niks meer uit. Na zoveel ellende ben je dankbaar dat je al het geluk mag ervaren om een kindje te krijgen.
Wat ik bedoel met het feit dat ik hoop dat mijn man gelijk heeft, is dat ik hoop dat het inderdaad goed gaat en dat ik over 35 weekjes een gezond kindje te wereld mag brengen.
Heb zelfs tegen hem gezegd "je wordt bedankt, op deze manier ga ik er al helemaal vanuit dat het een meisje wordt. Terwijl we het van te voren eigenlijk niet willen weten".
Hij is er alleen zo van overtuigd, werkelijk waar, ik herken hem zelfs niet. Hij heeft nog nooit een voorspelling gedaan of zo hoor hahaha.
Ik zou alleen wel wat van zijn zekerheid nu over willen nemen.

Dus het heeft niets te maken met een meisje maar puur met een fijne zwangerschap.
Voelde me hier rot onder, was bang dat ik verkeerd overkwam, dus vandaar even dit snelle bericht.

Meiden, tot vrijdag. Ik ga lekker ons 5 jarig huwelijk vieren.
Enne, bedankt voor jullie reacties over mijn afscheiding. Hoop dat ik binnenkort smakelijkere verhalen heb voor jullie.

Liefs,
Pascale

Hoi,

nou hier snel een korte reactie.....er is bij mij nog steeds niets gewijzigd, ben nog steeds niet ongesteld geworden...

Omdat ik niet zo lekker in mijn velletje zit op dit moment (alhoewel het beter gaat als eergister!) heb ik gister een salade gegeten....normaal doe je dit in je "eetweek" maar goed, daar wilde ik eigenlijk helemaal niet aan beginnen....maar heb het zooooo moeilijk momenteel om het dieet vol te houden! Dus dan maar een lichte maaltijd ipv snoepen! Als ik weer helemaal ok ben kan ik het eten zo weer laten vallen!

Moet vanavond mijn paspoort ophalen en dan zijn we al halverwege de sportschool, dus dan rijden manlief en ik er saampjes heen....Merk wel dat ik nu weer een klein beetje meer energie krijg en dat scheelt een hoop!

Janneke: klinkt erg rustgevend jullie holiday!! Leuk hoor! (wij moeten nog 11 weken wachten helaas....)

Patricia: jeetje meid, jij ook al borstontsteking....hoop dat je snel weer bent opgeknapt!

Linda: mijn zus heeft dit gehad met mijn neefje, t arme kind heeft bijna een jaar lang de longen uit zijn lijf geschreeuw en mijn zus vroeg steeds kan hij geen koemelkallergie hebben?? Nee die moeders weten t altijd beter....zucht. Totdat mijn zus t alternatieve circuit in is gegaan...sindsdien is hij huilvrij! Maar nog steeds is hij allergisch voor koemelk, eiwit en rundvlees....Misschien ook iets om na te laten kijken?? Meid heeeeel veel sterkte, ik weet hoe het is om een kind bij je te hebben dat continu huilt en ontroostbaar is (heb hem zelf aantal weekenden gehad om mijn zus en zwager wat rust te gunnen)...op een gegeven moment is mijn zus zelfs flauw gevallen op de sportschool door de stress en uitputting dat dit met zich meebrengt, dus hou ook jezelf heeeeeel goed in de gaten!!

Ga weer eens aan de slag, zo weer een meeting...bleeeegghh geen zin in!!

T zonnetje schijnt hier wel lekker, dus meiden fijne dag!

gr Yosha

Lieve Laura,

Vandaag de dag dat je eindelijk naar de gyn mag.
Ben je erg zenuwachtig?
Ik wilde even laten weten dat ik aan je denk!!!
Hopelijk helpt dit eerste bezoek aan de gyn jullie al wat verder.
Sterkte.

Liefs, Nathalie

Lieve Yosha,

Ook voor jou snel een berichtje.
Meis, ik begrijp je heel goed hoor.
Dit is toch ook om moedeloos van te worden.
Waar blijft je ongi nou toch??? Of die positieve test???
Groot gelijk dat je lekker even hebt toegegeven aan die salade.
Je dieet komt heus weer wel goed als je weer wat beter in je vel zit.
Kop op hoor.
Klets hier ook maar lekker van je af.

Liefs, Nathalie

haha Phoeby, trek het je niet aan, het was een grapje van mijn kant, maar zag dat ik de :)) vergeten was erbij te zetten. Ik had het nl helemaal niet gelezen alsof je geen jongetje zou willen hoor!

Marijke jou was ik gister ook vergeten, bedankt voor je kaartje! En fijn dat je de regeldagen van Noor zo goed opmerkte, ik vind dat bij Daan echt lastig, maar dat heeft met ons ritme te maken...

Daan heeft vannacht na de voeding van 11 uur, tot 4 uur doorgeslapen (in zijn eigen bed, maar daar slapend ingelegd), heerlijk!! Daarna ging het minder, omdat hij niet tot slecht geboerd had, kwamen de darmen weer in opstand met lucht. Arm jongetje.
Nu ligt hij weer in zijn bed om te slapen, maar hij wil nog niet zo, terwijl hij wel moe is. Ff volhouden dus maar weer!

liefs
Patricia mama van Bas* en Daan

Meiden,

Janneke, wat heerlijk dat Jip zo goed slaapt, al zo lang.... Weet je nog dat ik steeds zie, geniet nu nog van het uitslapen, straks kan het niet meer. Nou, die boodschap had je niet nodig, mazzelaar!!!! Genieten dus, daar in Oostenrijk!

Yvonne, ik zou nog even wachten met het kopen van zo'n bh, ik had ze op aanraden van iemand eerder in huis, die kon ik op het latst echt niet meer aan.... Te klein....
Ik wilde net typen dat je niet teveel pampers moest kopen, lees ik dat Janneke hetzelfde heeft getypt! Ik heb nu hetzelfde probleem: Mijn moeder had drie pakken, ik drie, heb nu ook nog een luiertaart van maat 1, terwijl ik eigenlijk wel over wil naar maat 2..... tja...

Nathalie, wat fijn, een goede echo, de volgende keer zien jullie vast een knipperlichtje!!!!

San, je bent dus druk op je werk, balen, lukt dat allemaal wel nog?

marijke, wat 'fijn'dat de fam niet overkomt.... En mooi dat de spataderen al minder worden, zeg, zeker met de zomer in aantocht!
wat drinkt Noor al veel uit de fles zeg! Ik geeft Robin iedere drie uur een fles van 100cc. En dan de laatste voeding 110. Ze drinkt niet alles op, ze heeft wel 8 voedingen, ze slaapt helaas nog niet zo lang door, 's nachts, na 3 á 4 uren wordt ze weer wakker, nog tips om dit te verbeteren? ik geeft haar expres om de drie uur, zodat ze dag en nacht goed kan leren odnerscheiden..
Wat lekker toch dat je man de nachtvoedingen doet, wij doen het nu om de beurt, mijn man moet nu weer werken en heeft ook veel slaap nodig...

Pascale, ik duim nog steeds voor je.....

Oh, Robin huilt nu wel heel hard, kom later wel terug, ze was gister en vandaag erg onrustig, niks aan, hoop dat het tijdelijk is..... Heb nog niet alles bijgelzen,

gr Roos

Hi meiden,

Vandaag tropisch hier in Oostenrijk. Vanmorgen om 7.30uur de fles, verder gedoezeld en gespeeld met Jip en om 10.30uur ergens gaan ontbijten. Even gewandeld en Jip werd moe en ik wil vandaag beetje rustig aan doen voor mn bekken dus Jip in bed en wij hier op terras van t appartement. Wat n straf.... Genieten idd volop en ben zelfs al in mn 2e boek bezig. Zaterdagochtend naar huis. Dan nog ruim een week genieten met zn 3tjes! En we worden de 29e alweer 30... Zie er niet tegenop.

@all: als we mailen kun je t beste JannekeChris eruit halen, zij krijgt alle mails nog. (is mail2janneke@...)

Roos: jazeker, we hebben supermazzel gehad. Wij zijn allebei ook 2 hele goede slapers hoor dus we hadden al een beetje de hoop dat t met Jip goed zou komen. Maar n 2e kindje kan zo weer anders zijn natuurlijk. Er zit nu 11uur tussen laatste en eerste fles, heerlijk. Hebben wij avondje samen en 6uur even paar keer speen erin en dan om half acht ligt Jip te lachten in bed. Wat n geluk!

Phoeby: ik had altijd al veel last van afscheiding maar tijdens mn zwangerschap helemaal! Dacht ook af en toe: wow wat is dit??? Vooral laatste maand, dan lijkt het soms alsof je in je broek plast. Wat je wel kunt doen: van Lactacyd hebben ze een vaginale douche. Niet de emulsie erin doen maar alleen lauwwarm water en zo kun je t spoelen. Scheelde bij mij enorm veel!
Leuk je gezicht eens te zien, hoe lang werk je al bij die organisatie? Ik in 2002 maar jij toen mss nog niet? Ken wel de VM uit Waalwijk (S.J.), jij ook? Staat ook tussen mn Hyves vrienden.
Leuk he de musical DD? En vandaag efteling, gezellig! Is vlakbij waar ik woon. Tilburg.

Pat: ja die nachtvoedingen zijn erg intiem vond ik maar pfff erg vermoeiend. En een ritme bij BV is lastig. Heb dat toen op t CB gevraagd en bij de lactatiekundige, die keken me beetje raar aan dat ik n ritme wilde met BV. Tja en dan die regeldagen er tussendoor, vond dat moeilijk in te schatten allemaal want ik leef erg op mn ritme altijd. Maa meid, komt vanzelf dat ritme! En anders gaat hij straks wel in jouw ritme, dat kan natuurlijk ook!
Heb je een lactatiekundige die je kan bellen in de buurt? Of de vk van het CB? Die kunn en je vast verder helpen als je iets wil weten. Hoeveel voedingen krijgt Daan ongeveer? Je kunt ook n tijdje kolven en dat geven, is er meer ritme in te krijgen en weet je wat hij binnen krijgt. Is helaas wel veel werk.
Ik heb de Tricot Slen draagzak maar die vinden we niet fijn, maar mss doen we iets verkeerd. Hebben de Baby Bjorn gekocht (is 90 euro) en Jip vindt t geweldig en t zit heerlijk.
Op vakantie: we doen veeeeeel meer dan thuis. Wandelen, terrasje pakken, spelen, lang op bed liggen: met een klein baby'tje kan dat allemaal erg goed. Jip vind t allemaal wel best.
Jip idd niet in de zon gehad maar zonne-allergie kan ook van t licht komen.
FV-baby's poepen meestal 1- keer per dag of in de 2 dagen. Huisarts en CB vinden eens in de 3 dagen ook te weinig maar echt last heeft ie volgens ons niet, dus we hebben t laxeermiddel nog niet gebruikt. Is meer voor nood. Wil na onze vakantie wel even langs onze eigen HA (die was vorige wk op vakantie), helemaal omdat ik maar 1 nier heb en mijn klachten ook begonnen met weinig poepen. Maar goed, toen hadden ze geen superecho's zoals nu want Jip's niertjes zagen er bij 32 weken zwangerschap top uit.
Wb je borstonteking: mijn HA vertelde dat een Borstontsteking vaak voorkomt bij mama's die t-shirts dragen zonder mouwen. Schijnt belangrijk te zijn, 3/4 moeuwen te dragen ook 's nachts. In ieder geval de bovenarmen bedekken.
Mn zusje heeft vroeger ook n nvelbreukje gehad door t huilen maar heeft n mooie navel nu! ;-)
Ohh ja nog iets: wij hebben Jip nu in de Puckababy als hij naar bed gaat. Scheelt enorm! Hij mepot zichzelf niet meer wakker en ligt lekker geborgen. Mss een idee? Op www veel over te vinden. Wij hebben m via MP gekocht.
Fijn dat je lekker veel geniet van je mannetje!

Linda: jeetje joh das niet niks. Jij voelt t beste aan dat er iets mis is, jij bent haar mama. Gelukkig pakt ze de nieuwe voeding goed!!! Succes meid, denk aan je.

Laura: vandaag naar de gyn: duim voor je!

Yosha: he nog steeds niks... verdorie! Hoe lang wacht je nog af voor je naar de gyn gaat?

Ladies tot volgende keer!
Greetsssss

Terug
Bovenaan