we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

Oh nog ff een kleine tip voor iedereen.

Aangezien de pagina's regelmatig vastlopen en je dus een heel verhaal voor niks aan het typen bent (ergggg vervelend!!) is het handig om je tekst eerst te kopieren.
Als hij dan weer eens vast loopt dan hoef je niet weer je hele tekst op nieuw te typen maar kun je gewoon plakken en dan staat je tekst er weer...

Gr Wen.

Goedemorgen!

Even rustig met een kop thee de boel bijlezen.. vriendlief aan het werk dus ik heb dan altijd heerlijk de ochtend voor mij alleen..

Ik merk eigenlijk niks van mijn eisprong.. niet bewust in ieder geval.. soms voel ik wel een soort menstruatiepijn en dat zal het dan wel zijn..

ik heb gister toch even wat raars meegemaakt.. we waren op een feestje en ik kreeg krampen in mijn buik.. echt gewoon een paar uur.. en pijnlijk. ik had ook het gevoel dat ik wat meer "vocht" als normaal verloor het was gewoon doorzichtig..  vanmorgen was het over..

Iemand suggesties? vond het erg vreemd.. en heb heel zwaar geslapen ook niets voor mij.. ik ben altijd bij het minste geringste wakker..

Vanaf hoeveel dagen voor je verwachte menstruatie kun je testen?

Hoi MissGaby,

Je kan pas testen als je 1 dag over tijd bent. Voorheen heeft het geen zin. Dus dat is nog ff wachten. Kan wel frustrerend zijn.

Ik herken die krampen van jou wel. Ik heb dat als het eitje innesteld. Houdt bij mij ook een tijdje aan. Niet zo heftig als jij beschrijft. Bij mij is het zo dat ik dan regelmatig steken voel onder in mijn buik. Kan een paar dagen aanhouden. Hopelijk is dat bij jou ook zo.

Groetjes,
Yvonne

Goedemiddag meiden,

@Gaby
gek hè dat je nu van alles merkt. Heb je verder nog iets gevoeld? Volgens mij kun je  pas na je NOD testen.

@Yvonne
heftig joh een miskraam, succes weer nu.

Verder niet zoveel te melden, we gaan gewoon verder met klussen en afwachten. Ik heb ons in ieder geval weer op de eerste pagina gezetJullie ook succes daarmee.

Een fijne zondag,

Beibi

Ik heb daar ook last van dat ik bij ieder dingetje wat ik voel, meteen denk, zou ik dan zwanger zijn? Maar alles wat ik voel kan ook heel goed van spanning zijn. En volgens mij kan het ook allemaal niet in de tijd waarin ik alles voel.
Vorig weekend hebben we eigenlijk voor het eerst echt geklust en misschien heb ik zaterdag mijn eisprong gehad. En meteen na dat weekend ging ik van alles voelen. Eigenlijk meteen zondag al. Dat lijkt me toch wel heel erg snel. Ik snap deze maand gewoon even helemaal niks van alles wat ik voel.
En dan weet ik dus ook nog niet wanneer precies mijn NOD is. Dus het is of nog een spannende week of het duurt nog 2 weken voor ik duidelijkheid kan hebben.
En daar word ik dan best wel onzeker van.

Liefs

Hallo meiden,

Ook ik ga voor mijn eerste kindje en vind het zo ontzettend spannend! Ben constant mijn lichaam aan het analyseren. Grappig dat je na 11 jaar aan de pil je lichaam eigenlijk helemaal niet kent... Leuk om met jullie mee te kletsen.

Liefs Mars

NAAM                                            
 Leeftijd          
 Ronde      
 NOD                          
/                          

Yvonne
28
1
3 dec

Gaby
24