Goeiemorgen!
Vandaag is het werkende leven weer begonnen.... moet er best aan wennen, haha!
Ben 2 weken vrij geweest, heerlijk....
Heb nu even de tijd, dus probeer even wat uitgebreider te reageren. Leuk trouwens dat het zo gezellig druk begint te worden op 'ons' topic.
@Deb2000: welkom! leuk dat je mee komt kletsen. Herken wel wat je zegt: ik kan ook goed met mijn vriend praten, maar hij voelt niet wat wij voelen in ons lichaam. Wat kun je je daar soms onzeker door voelen.
@Mammik: herken (zoals velen van ons) ook die heen en weer slingerende gevoelens. Vind het heel fijn om onze emoties, onzekerheden enz met elkaar te delen. Afgelopen maand ben ik voor t eerst niet ongesteld geworden zoals ik dat normaal ben en hebben we 2 testen gedaan. Spannend! Ik merkte aan mijn vriend dat hij toch ook wel heel graag een kindje wil (voor het eerst dat hij dat zo duidelijk uitte).
@Beibi; mijn cyclus na het stoppen met de pil: 30-31-26-28 en als ik het bruin verlies als ongesteldheid mee tel, dan nu weer 31. Mag niet klagen, want bij sommige meiden duurt t allemaal veel langer. Ben gelijk begonnen met ‘dagravit mama & baby’. Iemand daar ervaring mee?
@Hoopvol: al iets meer duidelijkheid?
@Fren: vind t heel goed van jullie dat jullie de stap nemen om naar de HA gaan. Sommigen zien daar heel erg tegenop, maar probeer het te zien als steuntje in de rug. Wie weet heeft hij/zij idd wel goede tips. Mijn HA gaf me de tip mee om in je 2e week om de dag te snuggelen en probeer er niet teveel mee bezig te zijn (tja, daar gaat het bij mij mis ;-))
@Lliinda: wat leuk….jullie gaan trouwen! Gefeliciteerd! Zou inderdaad leuk zijn als jullie op 1 mei een geheimpje bij jullie hebben (wat misschien al wel een klein beetje zichtbaar is….). Wat doen wij anders nu wel echt bewust voor een kindje kiezen. De mama & baby pillen van dagravit en dat is het wel zo’n beetje. Hou wel rekening met alcohol. Drink nu alleen een glas wijn als ik ongesteld ben. Wat trouwens best lastig is, want bij ons weet niemand het (al hebben ze vast hun vermoedens) en het valt heel erg op dat ik minder vaak een wijntje mee drink.
@ iedereen: hoe doen jullie dat? Want het feit dat je niet of minder drinkt gaat gelijk gepaard met de vraag: hoe zit het met jullie kinderwens? Heb die vraag afgelopen weekend weer meerdere malen gehad en het voelt bij mij ook niet goed om te zeggen dat we er helemaal niet mee bezig zijn. Heb nu gezegd dat we kinderen heel erg leuk vinden. En daar heb ik het maar bij gehouden……
Iedereen een fijne dag!
X Joen