we gaan voor een 1ste kindje, wie nog??

wij gaan in maart trouwen, dus nog 4 maandjes. als alles meezit zal ik hopelijk 3 maanden zwanger zijn als we trouwen (dan pas ik ook nog in mn jurk hihihi).

we willen het dan tijdens het diner aan onze ouders vertellen en tijdens het feest aan de rest van de familie en vrienden.

ik moet zeggen dat na het stoppen met de pil in juli mijn menstruatie gewoon keurig op tijd is gekomen. altijd 28 dagen. het is alleen maar heel erg weinig en vaak alleen met afvegen rood en verder bruin  sorry, vies praatje. het duurt gemiddeld een dag of 4

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje van mij. Gisteravond laat had ik een heel bericht getypt en toen kwam er een error en was ik mijn hele bericht kwijt. Dus toen had ik het even gehad.

Wij hebben het aan niemand verteld dat we hier mee bezig zijn. En dat is best wel moeilijk, omdat ik eigenlijk altijd alles zomaar zeg. Het maakt het wel meer bijzonder, maar ook spannender. Zeker omdat mensen nadat we getrouwd zijn er gewoon om vragen en dan is het heel moeilijk om niks te zeggen, terwijl je hoofd er vol van is.

Liefs

Hoi Dames,

Sorry dat ik even inbreek bij jullie.
Ik praat voornamelijk bij meiden van 21,22 en 23 jaar. Maar zag een interessant berichtje van Sjesje.
Ik ben ook wat zwaarder en  ben bang voor de risico's van een zwangerschap. Nu zei jij dat je er bij de huisarts iets over had gevraagd en dat je gerustgesteld was. Mag ik vragen wat hij er je over heeft gezegd? Misschien dat het mij ook wat gerust kan stellen.
Alvast bedankt en ook jullie dames allemaal heel veel succes.

groetjes

Hallo,

Zo we hebben inmiddels een heel lijstje met mensen die ervoor gaan, spannend hoor hoe het gaat verlopen bij iedereen....

@Floep wat leuk dat je gaat trouwen, wanneeer??? ik hoop van harte dat je dan kan vertellen dat je zwanger bent, en ik hoop dat je je dan ook goed zal voelen.....

Wat betreft de ovulatietesten, tja weet ik ook nog niet of ik het ooit ga doen, waarschijnlijk wel als het heel lang duurt...maar nu nog effe niet voor het verhuizen...

En het geheim houden voor de omgeving vind ik heel moeilijk.....er zijn een aantal mensen/vrienden die het wel weten, omdat er toch geregeld naar gevraagd, wordt (lijkt wel of het op ons voorhoofd geschreven staat). En we hebben er geen zin om er elke keer omheen te draaien....vandaar....de ouders weten het niet, die hopen wel denk ik....
Gr Han

Heyy...

Ben ik weer eventjes...

@cato: Ik heb aan de huisarts gevraagd of de kans op het zwanger worden kleiner was en of het extra risico's met zich meebrengt. Hij zei tegen mij dat dit niet zo was. Hij gaf wel aan dat het lijnen/een dieet net voor en tijdens de zwangerschap niet slim is.
Gezonde voeding is voor elke zwangere vrouw van belang.
Hij zei daarbij wel dat als je dan afvalt dat dat dan niet erg is. Zolang je er maar voor zorgt dat je alle goede voedingsstoffen binnen krijgt.

Verder doen wij ook erg ons best om ons 'geheim' te bewaren. Ik ben normaal ook zo'n flapuit. Nu probeer ik het echt voor me te houden. Spannend!

Liefs, Sjesje.

Hallo allemaal,

Leuk hoor om met z'n allen te kijken hoe het gaat. Ik ben 28 jaar en mijn man 32. We zijn in juni getrouwd en hebben helaas al een miskraam achter de rug. Was toen al in de tweede ronde zwanger, op onze huwelijksreis nota bene. Maar zijn nu weer helemaal terug in de race.

Door alle hectiek wist ik niet meer wanneer mijn NOD was. Denk dus volgende week. FF afwachten dus. Had vandaag en gisteren al een test gedaan. Gisteren 1 streepje. Gisteren 2 streepjes - 1 heeeeeeel erg licht. Zou het dan toch al kunnen?

NAAM                                            
 Leeftijd          
 Ronde      
 NOD                          
/                          

Yvonne
28
1
3 dec

Gaby
24
2
6

Mammik
28
1
6 of 13

Mamaita
27
5
12

Puck28
28
1
17

Beibi
35
1
17

Missy1979
29
1
19

Wen
29
6
20

Sjesje
26
1
23

Han
28
7
24

Hoopvol
23

?

Veel succes allemaal

Yvonne

Hallo allemaal,
@Gaby:Wij houden het ook lekker voor ons zelf en gaan iedereen tegen die tijd verassen met het goede nieuws.
Ben nou al benieuwd hoe ze allemaal zullen reageren.
Ovulatie testen zijn als ze werken wel handig hoor.
Je kunt dan toch precies zien wanneer je vruchtbaar bent.
Zeker voor dames met een onregelmatige cyclus is het ideaal.
En als je net gestopt bent met de pil is het ook fijn omdat je dan nog helemaal geen idee hebt hoe je cyclus zal zijn.

@Beibi;Om ff lekker verder te gaan met de smerige details, ik heb rond mijn eisprong altijd last van erggg veel slijm.Maar ook dat weer ff met google opgezocht en schijnt normaal te zijn.

@Yvonne:Welkom gezellig dat je mee komt kletsen. Jee dat is..... dat je een miskraam hebt gehad.wat vervelend voor jullie.
Fijn dat jullie nu weer zo ver zijn om er weer voor te gaan.

Fijn weekend allemaal.
Gr Wen.

Terug
Bovenaan