weer terug na miskraam

hoi hoi

gentell en jade heel veel strekte toe gewenst de komende tijd met het verwerken van dit grote verlies.

dreamgirll
met mij gaat het wel goed mijn ongesteldheid is eigenlijk hellemaal weg dus ik begin morgen maar de ovulatie testen ik zou anders niet weten wanneer ik moet gaan beginnen en ik heb er toch genoeg!
en hoe is het met jou is je partner al weg?

liefs silke

silke en dreamgirl en gentle, wat vervelend allemaal he? Vind het wel  fijn om met mensen te praten, die hetzelfde mee hebben gemaakt.
Tja, k had dr eigenlijks nooit bij stil gestaan, dat het ook nog mis zou kunnen gaan. Eigenlijks hoor je dr nooit over. Totdat het jezelf over komt.  Ik maakte me alleen maar druk van, zou ik wel  zwanger kunnen raken? Gelukkig ging dat wel heel snel. Maar toch, nu denk je  wel van, zou dr misschien wat mis zijn?  Met mij  of mn man? Ze zeggen de 1ste x is een foutje van moeder natuur.  Vind het een rare/ enge  gedachte.
En nu ook telkens nog buikpijn.. Aan de ene kant ben ik heel nuchter, maar aan de andere kant ook heel klein en bang.
Eerst afwachten op de inwendige echo (= vaginale echocopie)
En blijf ook nog steeds flink aan het klussen ;) Missien is het deze x wel weer raar. Zit alweer in volle spanning.

Hai,

Nee hij gaat maandag weg en dan zie ik hem zaterdag weer (eisprong is donderdag). Stiekem hoop ik nog een beetje dat ie sterke zaadcellen heeft hi hi hi, maar ik denk het eigenlijk niet! Nou ja, ik wacht het allemaal wel af. Gelukkig heb ik de komende tijd genoeg afleiding door allemaal leuke dingen!

Hoe oud zijn jou drie kindjes Silke? En voelde alle 3 die zwangerschappen hetzelfde? Had je toen ook heel gericht geklust?

Liefs dreamgirl

hoi dreamgirll

volgens mij kunnen zaad cellen soms wel tot 3 of 4 dagen overleven hoor
dus mischien heb je deze maand toch nog een kans.
ik zal voor je duimen

mijn drie kindjes zijn een dochter van net 5 een zoontje van 2(   3 in maart) en een zoontje die in dec 1 jaar is geworden.
mijn vorige zwangerschappen waren echt heel erg anders dan de laatste ik ben bij de vorige drie erg ziek geweest de eerste 4 maanden en erg moe maar had de laatste zwangerschap nergens last van alleen een beetje meer moe.
ik had zelf dus ook wel het gevoel dat het niet goed zat maar de verloskundige zei dat het niks hoefde te betekenen dat ik me niet ziek voelde.
maar toen ik met bijna 11 weken een echo kreeg bleek dus toch dat mijn gevoel klopte want het kindje was gestopt met groeien.
en ook al hebben we al drie kinderen dit kwam toch wel heel hard aan.

de vorige zwangerschappen hebben we eigenlijk niet gericht geklust maar was van mijn dochter na 3 maanden zwanger van de tweede meteen raak en de derde na 3 of 4  maanden weten we niet precies meer
en de vierde zwangerschap die dus een miskraam is geworden na 3 maand zwanger.

ik hoop nu ook dat we niet te lang hoefen te wachten maar ja je hebt het niet echt in de hand en nu mijn cyclus in de war is houd ik er ook maar rekening mee dat we nu wat langer moeten wachten.
jij was de vorige keer  vrij snel  zwanger toch?ik hoop dat we snel weer zwanger zijn en kunnen verhuizen naar het zwanger zijn forum!

liefs silke

hallo silke!

wat gaaf dat je al voor je 4e kindje gaat heb je het niet ontzettend druk in huis?
ik heb zelf een zoontje van 2 , heb altijd op 2kindjes gehoopt. maar mijn vriend is echt een kindergek en zou er ook wel een heel aantal willen!

trouwens.. ik zie dat jullie allemaal echt heel gericht aan het klussen zijn. (zelf alleen gestopt met de pil en w8 het gwn af) en zie dat jullie het hebben over NOD enz.
wie zou me dit een beetje kunnen uitleggen?

groetjes gentry

Hai,

Ik was de vorige keer in de 2e ronde zwanger, was echt supersnel! Ik hoop dat het nu ook weer snel gaat, maar eigenlijk kom ik ook nog maar net kijken natuurlijk. Ik hoop stiekem ook dat het deze ronde toch gaat lukken, maar ik probeer me er toch ook maar op in te stellen dat ik gewoon ongesteld wordt over 3 weken. En als het niet zo is valt het alleen maar super mee!

Gentell, NOD is de dag dat je ongesteld moet worden (je niet ongesteldheids dag). Je leert het hier vanzelf hoor ha ha ha! Ik voel mijn eisprong ook goed dus dat helpt natuurlijk ook met gericht klussen.

Liefs dreamgirl

hallo,

dankje nu weet ik wat jullie steeds bedoelen met NOD! haha
zal het van zelf wel door hebben allemaal..

k zit een beetje te twijfelen. misschien heel dom maar ben het ff kwijt!!
tel je nou vanaf je eerste dag ongi 28 dagen verder of vanaf je laatste.

en na een miskraam? ik ben gewoon een weet ongi geweest daarna en nou vroeg ik me af hoe ik dan verder tel vanaf daar. vanaf de dag dat ik de miskraam had??

ik ben egt even vreselijk in de waar pff...

gentry

hoi hoi

gentell je telt gewoon vanaf de eerste dag van je ongi 28 dgn(korter of langer kan natuurlijk ook)
en na een miskraam zou ik het niet weten ik heb wel eens gehoord dat je er gewoon een week bij op moet rekenen.
ik zelf werd na mijn miskraam de eerste keer weer keurig op tijd ongesteld maar
het is nu hellemaal van slag dus ik denk dat dat per persoon verschillend is.

liefs silke

Terug
Bovenaan