Wens: zwanger in 2021

SteefEef, dus eigenlijk, als je deze keer op dezelfde manier getest zou hebben als de vorige keer, zou je nu ook precies zoals toen een paar dagen na je NOD een test met tekst hebben en was je niet zo onzeker geweest. Maar nu zit je in spanning, vanwege de kleur van je vorige test.

Lastig he. Die onzekerheid is zo ingewikkeld. Kon je hem maar makkelijk uitschakelen. We kunnen onszelf zo gek maken.

In ieder geval zei mijn verloskundige tegen me dat de sterkte of aanwezigheid van symptomen echt niks zegt over de gezondheid van een zwangerschap. Dus weinig voelen betekent niks. Rustig afwachten dan maar.. en zodra je je zeker genoeg voelt, toch maar de verloskundige bellen voor die eerste echo. ?

Met mij gaat het goed. Ik kan het sinds de tweede echo een stuk beter loslaten. Had gisteren weer wat bruinverlies, maar is alweer voorbij. Nog steeds niet leuk om te zien maar ik weet nu dat het niks betekent. Mijn misselijkheid wordt wel pittiger, soms moet ik hard mijn best doen niet over te geven. Ik werk gelukkig thuis, dus ik zit veel onder m'n kleedje op de bank met m'n laptop.
Maandag weer een echo!

Hoi 
Jessicaa wel irritant van die negatieve test hopelijk was het nog niet goed te meten en morgen of overmorgen wel  ga duimen dat je menstruatie er nu dan niet aankomt te laat 
Er zijn ook meiden die voor een echo moesten vandaag?
Hier sinds zaterdag aan de pil zo raar en woensdsg de decapeptyl halen dat mag ik gaan spuiten op 13 maart duurt voor mijn gevoel zo lang ben iui gewend en dat ging steeds binnen 3a4 week weer een behandeling en tussendoor de echo's maar ik krijg het hopelijk vanaf 2maart weer druk dan mag ik hopelijk weer aan het werk en heb ik wat afleiding 

[quote quote=10410844]Wat naar Jessica ? die onzekerheid. Aaike hier hetzelfde. Hier nu bijna 4 weken na de miskraam maar nog geen eisprong gemerkt.. dus dan blijf je bezig hè..[/quote]
Dat is zeker waar! Wij laten het maar gewoon op ons afkomen, maar omdat we ook niet stilzitten en je denkt te weten wanneer je volgens een normaal hervatte cyclus zou moeten menstrueren maakt dat het er niet echt makkelijker op. Juist daarom maar een datum ver in de toekomst, zo voelt het in ieder geval, om dan te testen mocht er nog niets zijn geweest wat lijkt op menstruatie. 

Heee hee meiden, 

voor alle zwangere dames van harte gefeliciteerd ? ben al een hele tijd lid van het forum maar nog niet van deze groep. 
wij in mei al 2 jaar zwanger te worden dit tot op heden nog niet gelukt helaas.. alleen 3 miskramen. 
Ziekenhuis bezoeken gehad en alles was perfect in orde. 

zijn er meiden hier bekend met de clearblue met plusje of deze vals positief aangeven? EerGisteren getest met deze test en er kwam geen plusje te staan nu vandaag getest en kwam er dus wel een heel licht plusje te staan.
Ben benieuwd jullie ervaringen? 

Hai Dromertje! Wat een rit hebben jullie er al op zitten zeg, heftig! Het zou geweldig zijn als het deze keer raak is en blijft! Van harte gegund!

Mijn persoonlijke mening: ik heb heel veel testen gedaan in m'n leven, diverse soorten en merken, streepjes, plusjes, en nog nooit een vals positieve gezien. Ik hoor er ook regelmatig over, maar volgens mij zijn het altijd verhalen ipv rechtstreekse ervaringen.
Ik zeg niet dat het niet kan hoor, maar volgens mij is het een stuk zeldzamer dan het soms doet lijken als je de verhalen hoort. Zeker op forums zoals deze, is het soms lastig om een goed beeld te krijgen, aangezien de meeste positieve ervaringen het forum niet halen.

Maar dat is mijn mening.?‍♀️?

Lastig meid! Ik duim met je mee dat de komende dagen je testen duidelijker worden zodat je niet meer hoeft te twijfelen!

@Covo ik heb persoonlijk alleen bij de kruitvat earlytesten vals positief gehad verder bij nog geen een. 
bedsnkt voor je lieve woorden. ?

Klopt covo. Ik zit daarom in spanning, al geeft de cb rust. Gek he, dat zoiets tussen je oren kan zitten.
Maar het meeste zit ik in spanning of het wel goed blijft gaan. Vorige keer had ik met 7 weken een echo en hoorde we dat het foute boel was, daar ben ik nu weer zo bang voor. Ook de symptomen had ik vorige keer heftig en nu alleen wat vervelende buikpijn en met vlagen misselijk. Ik weet dat iedere zwangerschap anders is en kan zijn, dus symptomen zeggen inderdaad niet veel.
Ik moet het zien los te laten, te genieten en het te nemen zoals het is.

Ik ben super blij te horen dat het goed met je gaat. De echo's je rust hebben gegeven. Wel irritant zeg de misselijkheid, hopelijk neemt die snel weer af. Corona heeft zo toch het voordeel he, zwanger zijn en thuis werken. Je collegas nog geen uitleg hoeven geven ?? spannend maandag zeg, ik duim voor je!

Neeltje, had jij vandaag je echo? Hoe is het gegaan?

Caroline, ik heb echt een bewondering voor jou. Wat je allemaal door moet, petje af! ?

@CoVo
Nee het is niet erg. Ben na 7 maanden weer begonnen met werken en het valt me heel zwaar.
Slaap ook slecht en ben erg onrustig. Denk dat dat komt omdat ik mijn zoontje nog niet helemaal los kan laten. Als hij op het kdv zit maak ik me zo veel zorgen. Gaat alles wel goed, eet hij wel goed etc.

Terug
Bovenaan