Wens: zwanger in 2021

Hoi hoi!! Aaah balen AnnekeDBo! Hopelijk volgende ronde beter! Het is in ieder geval wel weer gewoon op gang dat is fijn!! Heftig Aikee! Hopelijk snel weer alles op gang en met regelmaat! Aaah spannend MTH!! Ik ben hier nog steeds heel onzeker... nu 2 dagen na NOD en had maandagochtend natuurlijk een hele lichte positieve streep... nu wilde ik eigenlijk pas vandaag of morgen met CB testen, maar ik was weer eens te ongeduldig en heb dat gister einde middag al gedaan en je raad het al hartstikke negatief... nu vanmorgen vroeg weer met Kruidvat getest en die gaf weer exact hetzelfde beeld als afgelopen maandag... ik baal zo dat ik al getest heb met CB, ben er alleen maar veeel onzekerder van geworden! De vorige zwangerschap had ik de avond van NOD een duidelijke positieve test van Kruidvat en einde middag de dag erna een positieve test van CB die ook echt heeel snel was... dus ja ik weet het nu even niet... 

Wat vervelend de onzekerheid Jessica. Kan me goed voorstellen hoor. Heb je nog een cb liggen? Dat je daar morgenochtend mee kan testen? Misschien dat dat nog iets uit maakt. Of heb je een foto van de kruidvat test die je kan uploaden?
Ik hoop in ieder geval dat je heel snel duidelijkheid krijgt ❤?

Wat naar Jessica :( die onzekerheid.

Aaike hier hetzelfde. Hier nu bijna 4 weken na de miskraam maar nog geen eisprong gemerkt.. dus dan blijf je bezig hè..

Hallo Allemaal,

Sorry voor mijn afwezigheid. Zit even met mezelf in de knoop?.

Voor iedereen die het al gelukt is! Gefeliciteerd, geniet ervan!❤️

Ik zie regelmatig Kruidvat testen tegen komen en deze geven helaas regelmatig vals positief. De 2v5 van de Kruidvat zijn wel goed!
Daarnaast heeft cb meer HCG nodig!

Ik duim voor iedereen mee, maar dan weten jullie waarom ik even afwezig ben.

Heel veel liefs

Heb testen besteld, die krijg ik morgen binnen.. dus afhankelijk hoe laat ze er zijn of ik morgen of vrijdagochtend ga testen. Heb wel echt allemaal last van steken in mijn lies, beetje last van af en aan misselijk of juist hele erge honger haha en raar gevoel in mijn buik... heb geen foto gemaakt vanmorgen, maar was echt exact hetzelfde beeld als de vorige test... 
vervelend zwanger yes!! Hopelijk bij joh alles ook snel weer normaal!

Ah AnnekedBo wat jammer. Fijn dat je er zo in kunt staan, op naar de volgende maand!

Caroline hoe is het met jou inmiddels? Hoe gaat het met het IVF traject?

Fijn dat jullie het redelijk los kunnen laten Aikee. Ik denk dat dat de fijnste manier is om met jullie situatie om te gaan idd. Ik ben benieuwd wat je cyclus gaat doen!

Jessica, jouw test was niet vals positief hoor, mocht je onzeker worden. Sowieso komen écht vals positieve testen niet zo vaak voor, je hoort het op dit soort forums alleen wat vaker waardoor het lijkt alsof het regelmatig gebeurd. Ik snap dat je onzeker wordt van je negatieve test! Maar jouw eerste test was best wel duidelijk, dus als de test van vanmorgen hetzelfde aangaf als die test, hoef je je denk ik nog geen zorgen te maken meid. Misschien dat ochtend urine idd nog even nodig is voor een clearblue, die vragen idd meer HCG zoals AmberH zegt. Misschien dat jouw HCG gewoon nog even op gang moet komen. Succes de komende dagen, ik hoop dat je snel meer weet! ?

SteefEef hoe is het met jou?

Wat vervelend te horen dat het even niet zo lekker gaat Amberh! Ik hoop niks ernstigs. Veel sterkte!

Wat verwarrend Zwanger yes!

@Jessicaa wat vervelend die onzekerheid. Ik hoop dat je morgen toch de bevestiging krijgt waar je zo op hoopt! Zoals de andere meiden schrijven zijn er genoeg redenen voor te bedenken waarom de CB nog niet 'meedoet'. 

Gaat aardig goed covo.Ben wel erg onzeker of het allemaal wel goed gaat. Bang er weer een miskraam komt. Heb op wat buikpijn en vlagen misselijkheid geen klachten, dus als ik even niks voel beangstigt dit me.
Heb een cb test gedaan en die geeft aan 1-2 weken zwanger. Super fijn natuurlijk en moet nu gaan genieten, echter is dat makkelijker gezegd dan gedaan en wil ik de 1e echo zo lang mogelijk uitstellen haha

Hoe is het met jou dan? Altijd zo betrokken met iedereen. Voel je je goed?

Terug
Bovenaan