Wens: zwanger in 2021

Iedereen super bedankt voor de felicitaties en leuke reacties!!
Ik ga woensdag of donderdag nog een keer testen met Clearblue en als hij dan positief is, dan mag ik echt blij zijn van mezelf haha!
Spannend nog even dus AnnekeDBo! Denk inderdaad andere test proberen en dan misschien ook woensdag ofzo nog een keer testen!! Wel super spannend!! 

@steefeef ja klopt!! De dagen kruipen! Heb zaterdag de echo om 12.00 uur. 

@annekedbo wat super spannend! 

Hey dames 
Ik ben vandaag ongesteld geworden. Ben ergens opgelucht dat dit betekend dat alles nog werkt na jaren aan de pil en dat ik slechts een cyclus van 30 dagen heb, op zich dus goed nieuws voor de 1ste ronde, ik had mijn eisprong trouwens ook perfect ingeschat want vandaag exact 14 dagen erna menstruatie. Op naar de volgende ronde voor misschien meer geluk ?

Ik heb een aantal dagen niks gepost, uiteraard wel meegelezen. Hopelijk gaat het goed met iedereen zwanger of niet zwanger. Zoals verwacht gisteren een positieve ovulatietest dus ik ga op het wachtbankje. 

Jammer annekebo ,maar waarschijnlijk ging je er toch wel een beetje vanuit dat het niet raak was na de testen .maar toch een baalmomentje denk ik.  met goede moed weer naar de volgende ronde dan maar
Staan nog 2 meiden waar de nod al geweest is zijn er meiden die daar wat van gehoort hebben ? Ben wel benieuwd eigenlijk?

Jammer AnnekeDBo...
Klopt Carolinerkj... mijn voorspelde NOD was de 10e. Heb alleen echt geen flauw idee of ik überhaupt na die miskraam (15 januari) een eisprong had en wanneer ik dan precies ongesteld had moeten worden. Ik merk de eisprong altijd wel aan veranderende afscheiding voor de duur van anderhalve dag, alleen was dat rond datum voorspelde eisprong een dag of 5 het geval. Hoe verwarrend wil je het hebben haha. Het is nu 16 februari en we zijn vier en een halve week verder na de miskraam. Ik ben nog niet ongesteld geweest. We hebben ons voorgenomen om pas halverwege maart te testen. Voornamelijk om een nieuwe teleurstelling te voorkomen.
Ik voel niets bijzonders, heb geen symptomen of iets. We wachten het dus af 

Aikee fijn dat je even laat weten hoe het gaat en wat er allemaal gebeurt bij jou je lichaam is van slag na de miskraam en dat moet weer herstellen hoop dat je snel de menstruatie weer krijgt en anders een positieve test  en ik snap dat je ook wel bang bent om teleurgesteld te worden maar de angst zal erook  zijn als je weer zwanger dat het weer mis gaat hoop in elk geval dat jullie wens in vulling gaat komen in de toekomst

Ballen AnnekeDBo, maar met goede moed een nieuwe ronde in met hopelijk snel mooi nieuws?Het is ook spannend Aikee, en wat Caroline zegt, dat blijft het ook bij een eerst volgende zwangerschap. Ik hoop voor je dat je cyclus zich snel weer vorm gaat geven en ook jullie snel positief nieuws hebben?
Spannend MLG , ik ga hard voor jullie duimen!! Laat je niet gek maken en zoek lekker veel afleiding, dan zijn die wachtweken zo voorbij??

Ah leuk MTH, nog een paar dagen wachten tot je de kleine worm mag zien. Spannend!

Morgen de echo voor Neeltjeee toch? Hoe laat mag je? Hoe gaat het verder met iedereen?

Terug
Bovenaan