Wens: zwanger in 2021

Dank je wel Caroline. Ik had er op een gegeven moment wel een goed gevoel bij en dacht dit word hem hoor! Het bloedverlies bij het plassen/afvegen baarde me niet eens zoveel zorgen in eerste instantie, het zet ook niet door ofzo nu en blijft minimaal
Echter de negatieve test van kruidvat en later die van cb (al heb ik die dus niet met zelfde urine gedaan maar met een 2e toiletbezoek), vegen alle goede hoop van tafel. Heb er even heel hard om zitten huilen, vind het minder pijnlijk dan de vorige waarbij ik toen 7+ weken was en er een hartje was geweest. 
Ik ga gewoon zien wat komende dagen brengt, misschien het weekend nog even een testje om te zien of hij weer negatief is en de hcg dus echt (zo goed als) weg is, mocht de bloeding niet doorgezet zijn. 

Ah nee Steefeef!! Wat ontzettend vervelend!!? het zou natuurlijk het allermooiste zijn als het toch nog goed zou gaan! maar mocht het niet zo zijn, dan maar hopen op snel een menstruatie zodat je weet dat je lijf weer op orde komt...?

Dank je wel lieve Jessica en Neeltje. ❤
We gaan zien wat de ha adviseert straks en wat mn lichaam gaat doen. ? ik reken nu even helemaal nergens meer op

Ben benieuwd Steefeef! 

Ik heb net toch nog een test gedaan. Deze keer van Etos. Er is wel iets te zien, maar echt donkerder wordt hij niet wat je nu toch wel zou mogen verwachten lijkt me... vanmiddag komen de bestelde CB testen binnen.. nou is het wel zo dat ik natuurlijk geeeen idee heb hoe lang mijn cyclus is. De vorige zwangerschap ben ik in ronde 2 zwanger geworden en ronde 1 was toen wel redelijk normaal qua cyclus volgens mij. Ik testte toen ook dag na NOD positief met CB.. daardoor durf ik nog steeds niet blij te zijn nu. 
https://photos.app.goo.gl/nrDeWrpDe9VwWu8K7

@jessica, ik snap wat je zegt... alleen ik zie toch echt overduidelijk een streep hoor. En een streep is een streep toch ?

Begrijp het Jessica. Een streep zie ik ook hoor en volgens mij is er geen richtlijn van hoe dik die moet zijn. Hij is goed te zien ❤ 
Een cb kan je altijd nog doen, voor je eigen gevoel als een tekst je meer rust hierin gaat geven ipv een lijntje. Bij mij was dit wel zo, dus zou in het vervolg later gaan testen en dan direct met een cb. 
Ik weet hoe lastig het is, al die onzekerheid ik denk mezelf nu weer gek om welke richting ik op ga,  maar ga lekker proberen te genieten en niet te veel spanning te hebben. 

Terug
Bovenaan