Wens: zwanger in 2021

Lieve SteefEef, ik herken je verhaal helaas ook.. ik wil je dan ook een dikke virtuele knuffel geven. ❤️

@Jessicaa ik zie inderdaad ook een lichte streep! Hopelijk test je over een aantal dagen donkerder

Jessica, ik zie ook nog steeds een streep hoor. Morgenochtend met CB testen en dan de tekst lekker in beeld zien staan.
Ik ben daarna gestopt met testen, omdat het me gek kon maken als ik idd meer oploop verwachtte dan ik zou zien. Heb het maar gewoon geprobeerd los te laten. Superlastig! Maar op een gegeven moment kun je niet veel anders.. Hoop dat dat jou ook lukt straks!

Vorige keer was het zo snel positief en ook al gelijk zo goed positief dat ik mezelf nu echt helemaal gek zit te maken.. niet alleen van ben ik dan wel echt zwanger,, maar ook zal het dan wel goed gaan als ik zwanger ben door die lichte testen... klinkt misschien een beetje raar, maar eigenlijk had ik op dit moment liever eerst geweten of mijn cyclus weer normaal op gang was dan dit... maar als CB positief is, dan ga ik gewoon proberen te genieten en het loslaten.. 

[quote quote=10411574]Ook voor jou een knuffel MLG! Hoe is het nu met jou?[/quote]
Met mij gaat het prima, lief dat je het vraagt! Ik zit nu op 3 DPO en dus op het zenuwslopende wachtbankje. De dagen lijken niet voort te duren.. 28 februari verwacht ik mijn menstruatie.

zojuist de HA gesproken, in eerste instantie zouden we het over de schildkliermedicatie hebben.

Heb de situatie uitgelegd. Ze gaf aan dat een miskraam veel voorkomt in de 1e 3 a 4 weken en veel vrouwen dan niet eens weten ze zwanger waren en denken dat het hun menstruatie is. 
Maakt in wijze geen verschilt, behalve dus nu wetende we een (licht) positieve test in de handen hebben gehad. Ze gaf aan komende dagen af te wachten, want mocht het inderdaad mis zijn dan zal de menstruatie wel door gaan zetten in deze dagen. Maandag weer contact om de te bespreken hoe het er voor staat en dan óf op naar de volgende ronde óf toch verder kijken hoe het nu in zit indien bloeding niet door gaat zetten.

Even spannend nog dus steefeef! Wel fijn dat je maandag weer contact hebt en je niet super lang in onzekerheid zou hoeven te blijven zitten indien de bloeding niet op gang komt! Ik duim voor je meid dat je snel duidelijkheid hebt en dan mocht het mis zijn gewoon zonder problemen door zou kunnen naar de volgende ronde!

Terug
Bovenaan