Wens: zwanger in 2021

Ik zie hem! @jessicaa een streep is een streep. Had je een early van etos of een gewone?

Hier schiet het wachtbankje al aardig op.. verwacht a.s. dinsdag of woensdag mn menstruatie vorige maand LF van 13 dagen dus dan zou dinsdag mn menstruatie zijn dit keer.
Maandag heb ik een uitvaart dus dan wil ik niet testen, dinsdag werk ik dus wil ik ook niet testen.
Dus of ik ga het zondag al proberen of ik wacht tot woensdag. Ben er nog niet helemaal over uit. Voel soms een beetje krampjes of tinteling in mn borsten verder helemaal niks. Heb er dus vrij weinig aan, vorige maand voelde ik ALLES en toen was het niks haha... duimen!!!!

Fijn dat het goed met je gaat MLG! ik duim voor je op een fijn bericht straks :)!

Spannend hoor, Liefs van! lastig he die afweging van wanneer je nou moet testen. je wilt ook niet (vals) teleurgesteld worden. Ik duim ook voor jou voor fijn nieuws :D 

Dank je wel baby uit liefde.
Wat zijn jullie toch super lief en meegaand ??? 
De hoop heb ik opgegeven, net bij toiletbezoek in het maandverband meer bloed verlies. Het is super shit en denk had ik iets kunnen doen om dit te voorkomen? Wilde ik te graag? Maar het is zo en kan er niks aan doen, het is ergens ook oke en ik hoop dat we de komende maanden rust vinden, mogen genieten van elkaar en het ons gegund is om wel een zwangerschap te voldragen.

Ik durf bijna 100 procent te zeggen dat het hem nu niet wordt en ik weer doorga naar een nieuwe ronde

steefeef, wat ontzettend naar.. veel sterke, wees maar goed lief voor jezelf!

Lief van, spannend! Hopelijk goed nieuws zondag of woensdag. Wat zijn jouw ervaringen met early test? Ik durf niet zo goed, lees online dat ze niet altijd even betrouwbaar zijn. Maar ik heb die neiging ook hoor. Heb me tot nu toe in kunnen houden.

Volgens mijn app morgen de NOD (obv gemiddelde van afgelopen maanden). Obv ovulatietest denk ik zaterdag/zondag. Ik wil zondagochtend gaan testen. Ik voel wel vanalles, misselijk geweest, duizelig, best wat buikpijn gehad en gevoelige borsten. Maar ik ben bekend met mastopatie dus daar probeer ik niet teveel waarde aan te hechten. Alleen de buikpijn vond ik wel opmerkelijk, heb er wakker van gelegen omdat het toch best wel zeer deed. We gaan het zien... 

@Liefs van; een gewone, morgenochtend CB.. ooeh spannend!! Nog maar eventjes in spanning!! Ik duim voor je!!
@Steefeef; Nu niet aan jezelf gaan twijfelen nu hoor!! Het is echt super kut.. maar zeeker niet jou schuld!! Je hebt alle recht om je even heel rot te voelen, maar ook jullie moment komt echt!! En ik duim mee dat dat heel snel mag zijn!!
@MiesjeC; ooeh spannend! Ik duim mee dat het positief is!!

Terug
Bovenaan