Wens: zwanger in 2021

Hoi dames, Ik ben inmiddels begonnen met de ovulatie test van sensitest maar is nog steeds negatief , begin nu wel een beetje nerveus te worden omdat er volgens de app mijn ovulatie morgen zou moeten beginnen? mijn laatste cyclus was 23 dagen ben benieuwd wat de volgende zou zijn. Heb ook sinds vannacht weer lichte bruine bloedverlies.

Ik ben nu gewoon ongesteld geworden dus weet ook niet wanneer mijn nod precies is. Ben na 7 dagen gewoon weer opnieuw ongesteld geworden , ik begrijp er gewoon niks meer van. Mijn nod moest 5 maart zijn maar denk dat het niet gaat worden.

Kan er iemand mij op de lijst zetten , ben bezig voor mijn 1e kindje en dit zou eigenlijk 1e ronde moeten zijn.

[quote quote=10411813]Hoi dames, Ik ben inmiddels begonnen met de ovulatie test van sensitest maar is nog steeds negatief , begin nu wel een beetje nerveus te worden omdat er volgens de app mijn ovulatie morgen zou moeten beginnen? mijn laatste cyclus was 23 dagen ben benieuwd wat de volgende zou zijn. Heb ook sinds vannacht weer lichte bruine bloedverlies. Ik ben nu gewoon ongesteld geworden dus weet ook niet wanneer mijn nod precies is. Ben na 7 dagen gewoon weer opnieuw ongesteld geworden , ik begrijp er gewoon niks meer van. Mijn nod moest 5 maart zijn maar denk dat het niet gaat worden. Kan er iemand mij op de lijst zetten , ben bezig voor mijn 1e kindje en dit zou eigenlijk 1e ronde moeten zijn.[/quote]

Welke variant ovulatie testen gebruik je van Sensitest? Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over deze testjes. De eerste keer werd ik ook onzeker omdat ik maar geen piek leek te vinden. Inmiddels in ronde 2 en weet inmiddels duidelijk wanneer ik ongeveer mijn ovulatie verwacht. In deze periode gebruik ik ook de normale variant dipsticks. Ik voeg even een foto toe hoe het er bij mij uitziet, misschien vind je dat handig! Je ziet namelijk in de dagen vooraf gaand dat er iets aan zit te komen doordat de steepjes duidelijk kleuren.

https://ibb.co/t2fv4PQ

@MLG

Ik gebruik de digitale versie van sensitest en geeft een streepje aan dat negatief is. Ik ben gewoon meer in de war van dat ik na mijn laatste menstruatie gelijk na 7 dagen weer ongesteld ben geworden ipv een ovulatie heb?
Maar ik ga zeker ook die jij hebt proberen , misschien is die wat beter voor mij.

Zojuist getest met CB en wederom negatief.... ik zit mezelf nu helemaal gek te maken, daarom heb ik besloten het even een week los te proberen te laten. Ik ga even een week niet testen en afwachten wat er gebeurd... ik word zoo vreselijk onzeker en verdrietig van al die vage of negatieve testen... misschien is het toch mis of misschien is mijn cyclus gewoon een stuk langer waardoor ik nog negatief ben of juist nog niet ongesteld ben.. als ik volgende week nog niet ongesteld ben, dan ga ik nog een keer testen en anders de huisarts bellen. 

Oh Jessica wat een vervelende maand heb jij.. Hoe verwarrend wil je het hebben zeg.. Misschien is afwachten dan idd maar de beste optie voor nu. Vind het heel vervelend voor je!

Wat vervelend Jessica. Kan me goed voorstellen dit je onzeker maakt. Wat je zelf en CoVo ook aangeeft, ik denk het even (proberen te) laten rusten en zien of er iets komt nu het beste is. Iedere dag testen maakte mij ook onzeker, gaf stress.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid gaat krijgen! 

Bedankt voor de lieve reacties!
Ik voel me echt verward en verdrietig.. misschien dat ik nog het meest verdrietig ben omdat ik weet dat als het nu toch niet raak is er ook geen kans is omdat mijn menstruatie dus uitblijft.. 
Nu maar even een weekje alles loslaten en afwachten maar... ergens hoop ik gewoon ongesteld te worden en dat ik een nieuwe kans heb op een dik positieve test zonder onzekerheid, maar tegelijk voelt die gedachte ook heel dubbel. Mijn lijf doet zo raar... krampen, steken in mijn liezen... ik weet het nu echt even niet... 

Terug
Bovenaan