Wens: zwanger in 2021

Gedaan SteefEef.
Laat het er allemaal maar even zijn. ? Misschien wel fijn om de komende tijd het ietsje los te laten, ik hoop voor je dat dat lukt. Ik gun je de rust even meid. Nog veel meer gun ik je die gezonde zwangerschap, en ik twijfel er niet aan dat die uiteindelijk ook voor jou komt ?

Jessica, vind je het goed dat ik jou ook weer bij de NOD's heb gezet? Als je het liever anders ziet, laat je het dan even weten?

Iedereen wederom super bedankt voor de lieve woorden! Helaas was het ons deze ronde nog niet gegund! De bloeding heeft doorgezet en lijkt inmiddels over te zijn gegaan in een menstruatie. De allerergste krampen zijn over, ik kan in ieder geval weer rechtop lopen. Nu vooral nog de bij een menstruatie horende krampen en rugpijn. Heb op mijn werk maar gezegd dat ik erge rugpijn had, wat ook wel klopte, alleen was het niet de echte reden van het moeilijk lopen. Ik ga het loslaten en op naar ronde 2. Verwachte NOD vind ik erg lastig te bepalen nu zal denk ergens rond 19/20 maart liggen. Maar ik ga zowizo pas eind maart begin april testen mocht er geen menstruatie komen.
aaah Steefeef ik heb het ook zo met jou te doen! Maar echt waar meid ook jou moment komt, echt waar! En inderdaad loslaten is nu even het beste denk! Ik heb ook mijn lesje geleerd met vroeg testen. Later testen levert een hoop minder stress op denk ik. 

Welkom Sje! Hopelijk snel positief nieuws!!

Hee allemaal, even wat minder geschreven. Teleurstelling van ongesteld worden vorige week is weer verwerkt en nu met goede moed naar de volgende ronde. Voel me nu wel weer rustig. Dit vind ik altijd de makkelijkste week. Je kan toch niets doen? Ik denk dat mijn eisprong nu uiterlijk 1 maart is. Vandaag CD7 en vorige keer was hij op CD18, al ben ik net met teunisbloemolie begonnen dus hoop eigenlijk paar dagen eerder.
Ik heb wel met jullie meegelezen en heel af en toe gereageerd. Haha maar nu we ook een Jessica in de groep hebben worden we af en toe door elkaar gehaald volgens mij ?
Heel veel sterkte voor de meiden die weer wat (of flinke) teleurstelling voor kun kiezen hebben gekregen. Jullie tijd komt ook❤️
Wat fijn dat er ook weer wat succesverhalen zijn. Ben heel blij voor jullie! 

[quote quote=10411832]@MLG
Ik gebruik de digitale versie van sensitest en geeft een streepje aan dat negatief is. Ik ben gewoon meer in de war van dat ik na mijn laatste menstruatie gelijk na 7 dagen weer ongesteld ben geworden ipv een ovulatie heb?
Maar ik ga zeker ook die jij hebt proberen , misschien is die wat beter voor mij.

[/quote]Kan het ook een ovulatie bloeding zijn?

@ steefeef en Jessica, wat vreselijk balen, had zo op beter nieuws gehoopt voor jullie! Ik hoop dat jullie jezelf wat rust gunnen en dat jullie uiteindelijk vol goede moed verder kunnen en uiteindelijk ons super goed nieuws kunnen brengen. Het is jullie onwijs gegund! ❤
@ deci, hoelang ben je gestopt met de pil? Ik ben van mezelf dramatisch qua menstruatie. Dus toen ik stopte ben ik de eerste twee maanden steeds om de 2 weken ongesteld geweest. Dit is een te korte cyclus waarin je eigenlijk ook geen eisprong hebt. 
Mocht je nog maar kort gestopt zijn, geef het wat tijd om goed op gang te komen ❤

@covo hoe is het met jou? 
@sje, balen dat het doorgebroken is bij je! Hopelijk meer geluk de volgende ronde ?

Hier ook helaas menstruatie gisteren precies op tijd gekomen. Mijn cyclus is wel heel stipt, dat is dan wel weer fijn om te weten. Blijft wel apart dat ik paar dagen flinke buikpijn heb gehad (echt steken) hopelijk gewoon even niet lekker geweest oid. 
Volgende nod is om 20 maart

Jessica, wat naar.. hoop dat je snel weer beter voelt. 
Benieuwd naar de komende nods. Hopelijk komt er snel weer positief nieuws! 

Terug
Bovenaan